Gå til innhold

**IKM uke 5**


Leah<3Mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter :)

 

Jeg har ikke vært så aktiv i denne tråden her, men har lest alle innleggene. Gratulerer så masse til dere som har fått positiv test, krysser fingrene for at vi andre snart følge etter.

 

Jeg har ikm torsdag eller fredag, tok en test i går og i dag morges. Jeg fikk skyggestreker på begge testene, hm...trenger absolutt ikke å bety noenting, men håper likevel at testen blir sterkere dagene som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv IKM på torsdag eller fredag, har ikke tatt noen tester enda, for er redd at den vil være negativ. Siden jeg fikk bare 5 dager med glede før jeg mistet 5 måneder siden.

Men er nå plaget med hodepine og murring i magen så veit nå aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkluderer meg selv her....

 

Tirsdag 24. 01

-Barn 3 1pp

*********

Mandag, 30.01

- Studenten2010-2013,

-mispire, 2.pp

**********

Tirsdag, 31.01*

**********

Onsdag, 01.02

- Høytoppåfjellet, 5 pp.

-anepau, ønske om nr 3, 6 pp

-Smileyone77, Håper ikke på at det blir 4 pp etter denne. nå inne i pp3

**********

Torsdag, 02.02

- stineskj 7 pp, prøver og prøver på nr 1 !

- Cayenne72, håper inderlig på nr 3 nå! 8.pp

- Norsk_i_utlandet, prøver på nr 1, 1 pp

**********

Fredag, 03.02

-Leah<3Mamma -kaster oss i prøvinga på nr 2, 1pp

- HeidiL, 2pp

**********

Lørdag, 04.02

- Ringfinger, prøver fortsatt på nr. 1.

**********

Søndag, 05.02

- Happysmurf pp11

*********

Gravid

Barn 3

anepau

**********

Inn i en ny pp

*******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter:) tusen takk for alle gratulasjonene håper mange av dere slår følge med meg:) har ikke vært her inne så mye i det siste da det er litt travelt med salgsoppussing da vi skal selge siden vi fikk kjøpt oss nytt hus i dag:) masse lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Har vært lite aktiv her inne.. vil nå meddele at mensen ikke er kommet enda :-) lever i håpet. har hatt småmurringer i magen og antydning til blødning/brunt utflod noen dager etter el. samt endel blank, veldig tynn utflod (noe min søster har hatt under alle tre svangerskap) +hodepine og kvalme. kan bare være at jeg inbiller meg alt siden jeg virkelig vil dette. har lovet typen å ikke teste før han kommer hjem om to uker (jobber i olja)

så får bare vente å se om tanta kommer :-) gratulerer til dere med positive tester! og til dere andre , stå på videre! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du IKM da, vilhabarn18? Jeg hadde aaaldri klart å vente to uker med å teste, hihi ;)

 

Andre som har testa i dag? Jeg prøver å vente til torsdag, har ikke billigtester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke testet i dag, prøver å vente noen dager til. Syklusen var ustabil forrige mnd så forundrer meg ikke om den er det denne gangen også.. :-/

 

Håper på positive tester for oss alle iløpet av uken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, Høytoppåfjellet! :(

Men jeg kjente menssmerter i går, og i dag er de helt borte igjen. Så det trenger ikke bety noe! :D Og denne måneden skal vi jo bli gravide alle sammen! :lol:

 

vilhabarn18; da er det jo virkelig håp for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikm på fredag, men skal vente med å teste til søndag tenker eg. en er lettere sagt enn gjort, når det ligger en test på badet :) Men tok en på søndag, å den var negativ.. så har EGENTLIG ikke tro på denne mnd ..håpe det blir mange gravide denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 liggende på badet mitt å men har klart å holde meg litt. Vil ha den gleden at den vil bli positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her:) tørr ikke teste igjen før jeg vet at IKM har vert( viss ikke tr kommer da) , for da er muligheten større for at den er positiv :) men tiden går såååå sakte nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo ikke hatt noe el ifølge min cb fertilitetsmonitor, så... når skal jeg lissom ha mensen da? ehh...:S normalt skulle jeg hatt el lørdagen også mensen nå til lørdag, så.... hååååper jeg allerede er gravid, men at det ikke vises på noen tester! men det er vell formye å håpe på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringfinger: Skulle ikke du til legen på utredning? Har du fått noe svar derfra? Skjønner at det er vanskelig å regne ut når du skal ha mensen når du ikke er helt sikker på når el var. Masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, jeg skal til fredag, holder på å dø bare ved tanken på dette... hva skjer der? hva vil legen si? det er det eneste som står i hodet mitt for tia... gruer meg noe helt sykelig... :S

 

men men, tia går vell fremover alikevell... hvordan går det med deg da cornflake?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra skal du se. Hvis det er fastlegen du skal til, så er det bare å fortelle sånn som det er. At dere prøver å få barn, har prøvd lenge, men har ennå ikke fått til. Be da om henvisning til utredning hos gynekolog. Hvis det er gynekolog du skal til, så kommer han/hun til å undersøke deg, for å se at alt er i orden med deg. Kommer sikker til å be mannen din levere sædprøve og kanskje ta noen blodprøver for å sjekke hormonene dine.

 

Her har det vært mange tøffe uker, men er på vei tilbake til meg selv igjen. Jeg fikk svar at prøvene mine var helt normale, sædprøven var normal og igrunnen ikke noe galt med meg og min kjære. Men så skulle jeg ta ul, det viste seg at min venstre eggstokk og eggleder var problem med. Han anbefalte da kikkhulloperasjon, alternativ er ivf :( Så nå er det bare å vente, 3mnd ventetid til operasjon.

 

Ble litt langt gitt...sry jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Tia går sakte men sikkert..

Ingen testing, ingen tegn til noe som helst.

Trøster meg med at etter denne runden kan vi begynne med utredning :)

Har slått meg til ro med at dette må vi nokk ha hjelp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj! Skulle ikke teste før søndag. Men klarte ikke dy meg. Fikk skyggestrek! :) vet ikke hva jeg skal føle. For tidlig å vere sikker. Håper d betyr positivt vertfalj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er billigstrimmel tester eller CB med ukesindikator mest sensitiv? ;) har ikke billigtester igjen og lurer på om jeg skal teste med CB i morgen/dag tidlig eller drøye den litt.. Hva tror dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å dy meg, svei av den siste testen CB digital og ikke gravid lyste mot meg så da er det bare å vente på at mensen kommer for min del.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...