Gå til innhold

**IKM uke 5**


Leah<3Mamma

Anbefalte innlegg

ÅÅ! Jeg har lest og lest her inne, men ingen har forklart det sÅ enkelt og lettfattelig som deg Cayenne! Takk, nÅ skjønner jeg :)

 

Forresten sÅ er vi jo gravide denne pp, det hadde vi jo bestemt oss for pÅ forhÅnd! :P Jeg verker fortsatt i eggstokken pÅ høyre side nÅ og da, det har ikke skjedd tidligere sÅ..! *hÅper* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Olau takketakk chayenne:) håper de har åpent til lengre enn sju:p hehe må innom der før e prøver åfinne hotellet:) trenger vell heller egentlg ikke vente til i morra med å ta den :P slutt på aksjelegginga for denne mnd hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Chayenne:-) Det er hyggelig å vite at vi er flere om prøvinga, og det er fint å kunne dele tanker og erfaringer!

Uff, var på fest i går og det ble litt mer vin enn planlagt.. Blandede følelser rundt dette med alkohol når man prøver gitt. Fikk litt dårlig samvittighet for at jeg drakk, samtidig som jeg tenker at jeg hadde godt av en fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker akkurat det samme som deg mammadrøm, da jeg tok meg en fest i går jeg også :) Men selv om jeg føler meg litt skyldig så tror jeg trengte dette nå. Det er uheldig å sette hele livet på vent bare fordi man prøver. Hvem vet hvor lang tid det vil ta? Jeg har vært så og si avholds siden oktober, og nå måtte jeg bare slippe meg løs litt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen mammadrøm :) flott at du kom inn hit til oss!

 

Ringfinger: skikkelig nysgjerrig på resultat av graviditetstest, altså! *krysser fingre*

 

Laget pikekyss med snuppa i dag morges og hun fikk velge farge - huffda, har visst kommet i rosafasen selv med all min "lilla" påvirkning, for de skulle være knallrosa! :) moro med matlaging, da - gleder meg til hun blir gammel nok til å kunne være ordentlig med, ikke bare kikke på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo bli siste festen på en stund også, så jeg syns dere fortjener det jeg!:)

 

Nå er jeg skikkelig forvirra, har regnet ut at jeg er ca 7dpo også spotter jeg?! Bruker alltid spotte et lite døgn før mensen kommer, men midt i syklusen da? Er jo tross alt over en uke til IKM:-/

 

Sikkert bare kroppen som tuller litt, men det har aldri skjedd før:) har stabile sykluser på nøyaktig 30 dager:) *kløsegihodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker også dette rundt prøving og alkohol. Men som dere sier, man Må ikke stoppe opp livet pga prøving. Da hadde jeg gått på veggene!! (sider jeg er på min 19 pp) Men håper for alle her i IKM uke 5 at dere ikke trenger å gå så lenge å prøve. Det er virkelig en tålmodighetsprøve!

 

Her er også aksjeleggingen ferdig for denne mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at flere tenker det samme vedr alkohol! Håper jo som du skriver Leah<3mamma at det ble siste festen for en stund;-)

 

Hyggelig å bli så godt tatt i mot her, takk for det:-)

 

Følt meg litt kvalm i kveld, men det er nok mer et resultat av gårsdagens vin, enn en spire dessverre.......

 

Spennende å høre hvordan det går med alle i uke 5, la oss håpe vi alle får drømmen oppfylt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo- days past ovulation:)

 

Jeg aner ikke hva det er, men det er vel bare å vente:)

 

Er så spennende å følge me på alle her:) håper deg blir mange gladmeldinger i løpet av uken vår:) og legger en ekstra liten knapp på dere som har prøvd en stund!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dop? dager over forventet mensen;)

 

jeg har da fått kjøpt en test, men den var jo selvfølgelige negativ.. skjønner ikke helt hva som er årsaken til at jeg ikke får el enda.. hmmm.. skal søke litt rundt på nettet nå, sitter jo aleine på et hotellrom, ensom!!! hehe:p og ekstra ensom kommer jeg til å være om jeg plutselig får el nå... nå som jeg ikke er heime.. hadde vært typisk..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Allerede testet jeg... Negativ. Flere enn meg som er testegal??

 

Fremdeles håp eller? 6 dpo... I morgen et det en uke før mens. Burde det ikke komme en syltynn strek??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mispire: De fleste tester slår ikke ut før 4 dager før forventet mens...og da er det svakt - har aldri hørt om noen tester som slår ut en uke før forventet mens.

 

Jeg er også tildels testegal, men begynner aldri før tidligst 4 dager før... frem til 6 dpo kan det hende at egget ikke har festet seg, og det må få festet seg før kroppen produserer hcg :)

 

så svaret på spm ditt; ja, det er fortsatt håp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spottes det enda, med påfølgende menssmerter, håper virkelig det er festeblødnig! Hadde vert typisk min flaks med kluss på syklusene med en gang vi begynner å prøve! Esj og fysj:(

 

Med snuppa testet jeg to uker etter ikm, trodde ikke at jeg var gravid siden jeg gikk på pillen. Hadde nettopp flyttet og begynt ny skole så trodde stresset påvirket mensen! Men da testet jeg kjempesvakt positivt, var så vidt mulig å se, samme skjedde på helsestasjonen! Var først når jeg tok test der det sto gravid at jeg var hundre prosent sikker:)

 

Så håpet er langt fra ute, man tester sjelden positivt så tidlig:) #krysserfingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda ringfinger, men da tror jeg kanskje du har hatt el uten at det har slått ordentlig ut. Har aldri hørt om noen som har vonde pupper før el...

Uansett har dere jo fått lagt inn en god del aksjer gjennom uka ;)

 

Ellers er jeg også testegal, men 6 dpo har nok ikke egget festet seg engang. ;)

 

Ha en fin mandag, sweeties! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har aksjeleggingen vært godt i gang denne uken. Både tirsdag, fredag, lørdag x 2 og i går kveld. 3 streker på CB digital monitoren fredag og lørdag, så nå er det bare og smøre seg med den berømte tålmodigheten. Blir gal av å vente jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører egentlig ikke til her lenger, men titter innom for å heie litt og legge igjen litt babystøv:)

Unner dere litt trøtthet, kvalme og snurrende hormoner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Leah - håper det er festeblødning - *krysser fingre*

 

Min syklus har vært som klokka på 28 dager i halvannet år og idet vi begynte å prøve så ble første syklus 43!! dager. Har ikke hatt el slim slik jeg pleier denne pp heller, så føler meg motarbeidet av egen kropp - unner ikke deg samme tull!

 

Smileyone; vi får skravle i vei slik at dagene går :) venting er verst!

 

AngryBird: suger til meg min andel babystøv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg testa :) fått mange svaaaake testa siste veka men idag tok eg først en clear blue + den blei klart positiv me engang :) so tok eg en clear blue digital me ukesindikator.. GRAVID 1-2 :D happy happy!!!! :D den satt på første forsøk den gitt :) håper dere kommer etter til 1. trimester denne uken jenter :) sender masse beby støv til dere :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...