Gå til innhold

**IKM uke 5**


Leah<3Mamma

Anbefalte innlegg

Trur kansje de klaffa for meg ivertfall, visst ikkj so veit ikkje eg ka so feila meg :P e so sure og hormonsvinginga atte fy... gubben ville reise enn plass der folk ikkje va sure :P pluss att eg e kvalm, slapp og vondt nederst i magen.. hadde EL slim 3-5 jan :) men kan jo kansje berre vere att de e EL eg ha "bivirkninga " av da? ;)

 

Ellers so er eg fra sogn og fjordane er 25 år har 2 barn fra før jente på 5 og gutt på 7 år :) og en stesønn på 5 so vi har på en måte tvillinga for de er 13 daga mellom dei 2 minste :) so vi fant ut de er på tide me en ny no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å prøve på barn nr 3 da, <3 barn3 <3

 

Leah<3Mamma: du har et barn fra før av? :)

 

Jeg har ingen fra før så prøver på min første, spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo og er nesten dobbelt så gammel som deg, ha ha ha... Men føler meg absolutt ikke som nesten 40 (hvem gjør vel det). ;)

 

Har to barn på 5 og 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mor som 18 åring, ikke helt planlagt den gangen:-) men det har gått veldi fint:-)

 

Veldi rart å plutselig være 4 år eldre og skulle planlegge det hele, var egentli mye lettere når der bare skjedde:p

 

Vi ønsker oss skikkeli en liten en til nå, snuppa vil jo være nærmere fem år når bebis kommer om det klaffer snart så følerbtidspunktet er veldi riktig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tirsdag 24 jan.

-Barn 3 :) 1pp

*********

Mandag, 30.01

- Studenten2010-2013,

-

**********

Tirsdag, 31.01*

**********

Onsdag, 01.02

-anepau, ønske om nr 3, 6 pp

-Leah<3Mamma -kaster oss i prøvinga på nr 2, 1pp

-HeidiL, 2pp

**********

Torsdag, 02.02

- stineskj 7 pp, prøver og prøver på nr 1 !

- Cayenne72, håper inderlig på nr 3 nå! 8.pp

-

**********

Fredag, 03.02

-

**********

Lørdag, 04.02

-

**********

Søndag, 05.02

-

*********

Gravid

**********

Inn i en ny pp

*******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ditta her bli spennande jenter :)

 

Nåken so veit kati eg eventuelt kan begynde og teste meg?? hadde EL slim fra 3-5 jan!! kor mange daga er de til eg da kan begynde?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*********

Mandag, 30.01

- Studenten2010-2013,

-

**********

Tirsdag, 31.01*

**********

Onsdag, 01.02

-anepau, ønske om nr 3, 6 pp

-Leah<3Mamma -kaster oss i prøvinga på nr 2, 1pp

-HeidiL, 2pp

**********

Torsdag, 02.02

- stineskj 7 pp, prøver og prøver på nr 1 !

- Cayenne72, håper inderlig på nr 3 nå! 8.pp

-

**********

Fredag, 03.02

-

**********

Lørdag, 04.02

- Ringfinger, prøver fortsatt på nr. 1.

**********

Søndag, 05.02

-

*********

Gravid

**********

Inn i en ny pp

*******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*********

Mandag, 30.01

- Studenten2010-2013,

-

**********

Tirsdag, 31.01*

**********

Onsdag, 01.02

-anepau, ønske om nr 3, 6 pp

-Leah<3Mamma -kaster oss i prøvinga på nr 2, 1pp

-HeidiL, 2pp

-Smileyone77, Håper ikke på at det blir 4 pp etter denne. nå inne i pp3

**********

Torsdag, 02.02

- stineskj 7 pp, prøver og prøver på nr 1 !

- Cayenne72, håper inderlig på nr 3 nå! 8.pp

-

**********

Fredag, 03.02

-

**********

Lørdag, 04.02

- Ringfinger, prøver fortsatt på nr. 1.

**********

Søndag, 05.02

-

*********

Gravid

**********

Inn i en ny pp

*******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tirsdag 24. 01

-Barn 3 :) 1pp

*********

Mandag, 30.01

- Studenten2010-2013,

-

**********

Tirsdag, 31.01*

**********

Onsdag, 01.02

-anepau, ønske om nr 3, 6 pp

-Leah<3Mamma -kaster oss i prøvinga på nr 2, 1pp

-HeidiL, 2pp

-Smileyone77, Håper ikke på at det blir 4 pp etter denne. nå inne i pp3

**********

Torsdag, 02.02

- stineskj 7 pp, prøver og prøver på nr 1 !

- Cayenne72, håper inderlig på nr 3 nå! 8.pp

-

**********

Fredag, 03.02

-

**********

Lørdag, 04.02

- Ringfinger, prøver fortsatt på nr. 1.

**********

Søndag, 05.02

-

*********

Gravid

**********

Inn i en ny pp

*******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 24. 01

-Barn 3 :) 1pp

*********

Mandag, 30.01

- Studenten2010-2013,

-

**********

Tirsdag, 31.01*

**********

Onsdag, 01.02

- Høytoppåfjellet, 5 pp.

-anepau, ønske om nr 3, 6 pp

-Leah<3Mamma -kaster oss i prøvinga på nr 2, 1pp

-HeidiL, 2pp

-Smileyone77, Håper ikke på at det blir 4 pp etter denne. nå inne i pp3

**********

Torsdag, 02.02

- stineskj 7 pp, prøver og prøver på nr 1 !

- Cayenne72, håper inderlig på nr 3 nå! 8.pp

-

**********

Fredag, 03.02

-

**********

Lørdag, 04.02

- Ringfinger, prøver fortsatt på nr. 1.

**********

Søndag, 05.02

-

*********

Gravid

**********

Inn i en ny pp

*******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne pp. er det påtide å gjøre ting skikkelig! Jeg tror jeg har tatt litt for lett på prøvingen og tenkt at det skjer nesten av seg selv! Det funka dårlig! Nå blir det EL-testing slik som sist pp, men denne gangen kjører vi også på med så mye sex vi orker! Denne pp. kan samboer bare våge seg å få vondt i ryggen igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart i grunnen, når man bestemmer seg for å få barn så tror man at det skal gå så enkelt og greit :) Vi er inne i vår første pp og inni hodet mitt har jeg liksom planlagt at det skal skje ganske raskt. Realiteten er desverre at det er utrolig mange som sliter med å få det til, og man skal jo ikke ta som en selvfølge at det skjer med en gang :(

 

 

Forrige gang ble jeg gravid på pillen, men lenge før det var vi ekstremt uforsiktige mye med tanken om at det som skjer det skjer. Merkelig at man etter ett år med uforsiktighet kan bli gravid på prevansjon der man er max forsiktig. Aner liksom ikke hva jeg kan vente meg denne gangen :)

 

Må jo bare vente og se desverre :)

 

Krysser fingrene for god rygg og mye sengekos med spire som resultat høytoppåfjellet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette er litt flaut å spørre om, men hvordan vet dere at dere har el? Når i syklusen kommer den? Har hørt 14 dager før mensen kommer, men hvordan vet du det på forhånd da?

Tenkt på å teste etter el-men ikke fått bestilt tester og syns det er mye penger å bruke.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Leah<3Mamma! Jeg krysser fingrene for dere også :)

 

Hehe, det er merkelig hvordan vi tenker så likt! Jeg trodde jo at jeg skulle bli gravid på første forsøk jeg.. Hadde kjempedårlig tid og skulle selvsagt rekke barnehageopptaket med god margin! Så feil kan man ta :P Nå er jeg lykkelig bare jeg klarer å bli gravid i det hele tatt! Man lærer så lenge man lever tenker jeg :) Det er ikke så lenge siden jeg trodde man ble gravid uansett bare man glemte EN p-pille.

 

Studenten2010-2013, det stemmer at EL kommer ca 14 dager før mensen. Så hvis man har stabil syklus kan man regne seg tilbake til ca dag og så ha masse sex i dagene før :P Ellers så kan man bestille EL-tester på billige-tester.no, der er det MYE billigere enn på apotek og dessuten så har de ofte tilbud på både EL-tester og graviditetstester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytoppåfjellet: Vi hadde jo sånn egentlig tenkt å vente til nærmere sommeren med å begynne å prøve :-) Men når vi tok med i regninga at det kunne ta lang tid fant vi ut at vi heller ville begynne tidligere og heller ikke bli så aaalt for skuffet om det plutselig tar tid:-) men kjenner jeg meg selv rett så blir jeg nok skuffet om det drar ut i tid uansett:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt dere har god tid da! Jeg skulle gjerne ha begynt før hvis jeg visste at dette kom til å ta sånn tid :P Eller, det har jo ikke gått særlig lang tid enda, men jeg blir bare mer og mer utålmodig! Jeg trenger et tidsfordriv annet enn jobbing og telling av dager frem mot IKM, EL osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at vi begynner å bli mange her! :lol:

 

Håper jeg klarer å forføre mannen en gang eller to selv om han erklærte seg selv som sexfri sone etter at jeg proklamerte at spiralen ikke skulle inn igjen... :rolleyes:

 

Må finne på noe å gjøre, ja. Har en bok liggende, men det er ikke like moro som før - når man bare har en times tid til rådighet etter ungene har lagt seg og husarbeidet er unnagjort er det liksom mer avslappende å henge her samtidig som man ser på frustrerte fruer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ser det for meg, MEG strikke liksom? :P Frustrerte fruer DET er bra tidsfordriv! :D

 

Du må lage deg en slagplan og forføre mannen din i senk Cayenne! Planlegging og sexy undertøy ;) Rawwrr! Det tenkte jeg å prøve meg på denne pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til at eg slipper og vente :) testa svakt positiv på 2 tester idag tileg :) so eg må ha hatt el under mensen og den blødninga forrige veke må ha vert festeblødning... har hørt slikt kan sje når enn nettopp slutta me pillen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...