Gå til innhold

**IKM uke 5**


Leah<3Mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer Barn 3! Håper de stemmer og at vi kommer etter snart vi andre også :o)

 

Nærmer seg slutten på tanta, så da er vi i gang igjen :o) slipper heldigvis å jobbe så hardt for å forføre, siden vi er hjertens enige om at vi ønsker å bli gravide igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere får de nokk til dere ogso om ikkje so lenge :) kryssa fingarane for dokke :) tok 3 nye tester idag tileg alle blei svakt positive men etter ca 20 min.... kan eg stole på eit positivt resultat fortsatt?? nåken med erfaring? har brukt billig stav fra billig-tester!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk neg test som ble positiv etter lang tid 10 dpo. Tok da ny på kvelden som ble svakt positiv med en gang. Var da gravid med snuppa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :) jamen der e nokk nåke inni magen min :) for alle dei andre gangane eg har trudd eg har vert gravid so har dei vert tolalt blendakvite og da har eg heller ikkje vert gravid !! bli spennande tid framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn 3, jeg vet ikke helt hvordan det er med alle tester, men med de testene jeg har brukt så står det at man ikke skal stole på resultatet etter 5 eller 10 minutter. Blir ikke dine positive før etter 20 min? Kan være dette bare er en bagatell da, men jeg hadde kanskje tatt en CB digital bare for å være helt 100% sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei 2 eg tok igår blei positive med engang.. men dei eg tok idag tok de nåke lenger tid ja ca 20 min.. nei de er de eg og tenker.. men eg har lest litt rundt på nettet og om en test slår positivt ut so er den somregel positiv sjøl om de tar lang tid de er fordi de er lite hcg og at de tar lenger tid for den og slå ut... men skal kjøpe en digital etter helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Barn 3! Håper spiren klorer seg fast til tross for litt sen strek.

 

Høytoppåfjellet; denne mannen trenger vanligvis ikke sexy undertøy for å bli forført, så jeg lurer ærlig talt litt på hvordan han har tenkt å gjennomføre denne sexnekten sin. ;)

 

Ser ikke for meg at han gidder å bruke kondom, og ser heller ikke for meg at han husker på å hoppe av i svingen... Så vi får se...

 

Sikkert litt slemt av meg å ikke putte inn spiralen igjen, men jeg tenker at hvis det er Så viktig for han å ikke få flere barn, så får han ta ansvaret for det selv.

 

Er det noen som er i gang med aksjelegging, da? Dag 9 her i dag, så satser stort på helga! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er slemt av deg ang spiralen Cayenne! Hvorfor er det alltid kvinnen som skal stå for prevansjonen? Greit nok at kondom ikke akkurat er noen fest, men det er jammenmeg ikke p-piller, spiral og alt disse fører med seg heller! :P

 

Jeg skal begynne EL-testingen snart, kjenner jeg grugleder meg litt! Jeg går nemlig på canesten etter en antibiotika kur og er litt redd for at dette skal spolere både sexen og unnfangelsen.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, håper det ordner seg raskt Høytoppåfjellet! Litt usikker på om jeg skal el-teste denne gangen, eller droppe det stresset. Får aldri noe klart svar likevel og har jo rimelig stabil syklus.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne måneden dropper jeg el testene ihvertfall, etter 6 mnd med å "stresse" skal jeg prøve å roe litt mer ned med det, og heller satste på ennå mer aksjelegging :P Satser dere på hver dag ? har prøvd annenhver, men det har jo ikke gitt resultat, får se om vi orker hver dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 24. 01

-Barn 3 :) 1pp

*********

Mandag, 30.01

- Studenten2010-2013,

-

**********

Tirsdag, 31.01*

**********

Onsdag, 01.02

- Høytoppåfjellet, 5 pp.

-anepau, ønske om nr 3, 6 pp

-Leah<3Mamma -kaster oss i prøvinga på nr 2, 1pp

-HeidiL, 2pp

-Smileyone77, Håper ikke på at det blir 4 pp etter denne. nå inne i pp3

**********

Torsdag, 02.02

- stineskj 7 pp, prøver og prøver på nr 1 !

- Cayenne72, håper inderlig på nr 3 nå! 8.pp

-

**********

Fredag, 03.02

-

**********

Lørdag, 04.02

- Ringfinger, prøver fortsatt på nr. 1.

**********

Søndag, 05.02

- Happysmurf pp11

*********

Gravid

**********

Inn i en ny pp

*******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, slenger meg på lista jeg med =)

Er veeeldig lenge siden jeg har vert her inne nå, ny design, men ellers er vel alt som før ;) Vi prøver og prøver =)

Vi starter nå på pp11 å tolmodigheten forsant i pp7 :P

Meeen.. Håpet er fortsatt til stede, vi vil mer enn gjerne få oppleve livets mirakel, å få en liten en :-)

Så lykke til alle sammen!!! :) Kanskje nettopp dette er vår pp ;)

 

Klem fra Happy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stresser mer uten EL-testene enn det jeg gjør med dem, så her blir det testing snart :) Gleder meg nesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt tester, klarte ikke å la være... Svak strek i dag. Var vel litt tidlig å teste, men kan like godt bruke opp alle sammen...

 

Har trua på denne pp'en! :)

 

Evig optimist, hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i gang med aksjelegginga :) Aner ikke når EL kommer, men har ikke tenkt å stresse med det heller :) Er jo bare i første pp så har ingen kjempeforhåpninger om klaff med en gang.

 

Vi tar det som det kommer, går det så går det. Går det ikke så går det helt fint det også (selv om det selvølgelig hadde vert gøy med oktoberbaby) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fryktelig spent på hvordan det kommer til å gå denne pp! Har store forhåpninger om at spiren sitter for oss alle!

 

Jeg gleder meg sånn til å bli gravid at jeg klarer nesten ikke vente! Jeg har aldri vært gravid før og vet slettes ikke hva jeg går til, men guu som jeg gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle begynne å teste etter EL igjen jeg å..

Blei bare dritt lei testinga her for ei stund sia, så la d på hylla.

Er kanskje på tide å blåse "støvet" av monitoren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i gang igjen! Fikk lagt inn aksjer i går, mannen hadde allerede glemt at han er inne i en årelang sexnekt-periode! :lol:

 

Men el kommer vel ikke før etter helga en gang, så her gjelder det å holde aktiviteten oppe. Satser på annenhver dag her, alt annet blir en bonus. :)

 

Andre som er i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Cayenne! :D

 

Vi er ikke kommet helt i gang enda. Jeg tok første EL-test i dag, men den var negativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jenter er noen dager siden jeg var her inne.men nå blir det spennende med all EL testingen fremover å til slutt hvem av oss det kanskje klaffer for denne gang.krysser fingrene for oss alle sammen og cayenne det var bra du fikk han med litt til:)

 

Tvi Tvi alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...