Gå til innhold

**IKM uke 5**


Leah<3Mamma

Anbefalte innlegg

ligger bare å håper på aksjelegging i kveld.. har mye el slim i dag:o (sry info:P) men ikke el enda, ikke etter cb monitoren hvertfall, har 2 streker ikke 3. så håper så inderlig det klaffer denne gangen!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er EL forbi og aksjelegginga har stått på for fullt:) Krysser fingrene for at vi er superheldige og at det snart ligger en liten spire i magen på første forsøk:)

 

Hvis ikke så turer vi bare videre til neste pp:)

 

Selv om svangerskap og småbarnstid ikke alltid er like rosenrødt som mange tror så er det likevell ganske fantastisk! Merker på både meg og sambo at det betyr mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bra på ul, en liten spire på 3-4 mm med begynnende hjerteaktivitet, så et lite hjerte som slo:) viktigst av alt å se at den satt på rett plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk, Høne pøne! :)

 

Høytoppåfjellet: Det skulle holde lenge. Da jeg ble gravid de to gangene jeg har vært gravid, la vi bare inn aksjer en gang eller to, og sikkert lenge før el! Hadde syklus på 35 dager da og trodde vel at el kom på dag 14 eller noe, mens den sikkert kom på dag 20 i stedet (lutealfase på 15 dager her). Dvs. vi prøvde egentlig ikke noe særlig, og likevel satt spiren på første forsøk begge gangene. Tror vi alle treffer ganske bra, men at det er andre ting som gjør at vi ikke blir gravide. Det sies at 50-90% av alle befruktede egg går til grunne...

 

Uansett: Her har det blitt jobbet hardt med babylaging siste uka: Fredag, lørdag, mandag og onsdag. ;)

Fikk positiv el-test for en gangs skyld i går (onsdag), så hadde el i går eller i dag. Orker ikke en runde til i dag (trenger søvn!) men det blir vel sikkert en runde i morgen siden det er fredag! :rolleyes:

 

Hva gir dere meg??! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Kan dere ikke gå inn på profilen deres og skrive hvor dere bor (sånn ca iallfall)? Litt kjekt å se hvem som er i nærheten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker egentlig å være mest mulig anonym frem til spiren sitter og jobben er informert :) Jeg er nok superparanoid, men føler meg tryggest sånn. Jeg kan i alle fall si at jeg ikke bor i nærheten av deg Cayenne :(

 

Hmm! Jeg føler på meg at det er vår tur denne måneden Cayenne! Vet ikke helt hvorfor men det føles bare slik :P Dessuten tror jeg disse murringene (?) i eggstokkene (?) og ømme brystvorter forteller meg at noe er i gjære :D De er aldri ømme ellers og jeg har aldri kjent murringer der nede over så lang tid før! Er vel bare 4-5 dpo, men jeg innbiller meg det ikke altså! Det ER NOE som skjer der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen! Jeg føler også at det skjer denne måneden. :lol:

 

Nå må jeg jobbe litt...

 

 

Tirsdag 24. 01

-Barn 3 :) 1pp

*********

Mandag, 30.01

- Studenten2010-2013,

-mispire, 2.pp :)

**********

Tirsdag, 31.01*

**********

Onsdag, 01.02

- Høytoppåfjellet, 5 pp.

-anepau, ønske om nr 3, 6 pp

-Leah<3Mamma -kaster oss i prøvinga på nr 2, 1pp

-HeidiL, 2pp

-Smileyone77, Håper ikke på at det blir 4 pp etter denne. nå inne i pp3

**********

Torsdag, 02.02

- stineskj 7 pp, prøver og prøver på nr 1 !

- Cayenne72, håper inderlig på nr 3 nå! 8.pp

-

**********

Fredag, 03.02

-

**********

Lørdag, 04.02

- Ringfinger, prøver fortsatt på nr. 1.

**********

Søndag, 05.02

- Happysmurf pp11

*********

Gravid

**********

Inn i en ny pp

*******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns alle skriver om det her el slimet, men jeg merker ikke noe til det jeg.. i følge kalenderen skal jeg ha el i dag, trenger ikke stemme det da, men ihvertfall i løpet av noen dager nå, eller kanskje den er forbi. Uansett så har jeg ikke merka noe til noe el slim, har alle andre mye av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bare en dag eller to det kommer litt ut - på papiret e.l., men hvis du tar en finger inn i skjeden og prøver å hente ut litt og det er strekkbart mellom to fingre er det el-slim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tatt el tester i 6 mnd, så denne mnd gadd jeg ikke teste :P har satsa på aksjelegging hver dag istedet, hehe :P har prøvd annenhver dag de andre månedene, så nå prøver vi noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Starta me aksjer på tirsdag alt, forvente vel el ca lørdag, søndag.

Så er ganske gira på å få til noe denne gangen..

skal teste neste pp, vist d blir en ny pp da :P

 

Stineskj: Jeg har aldri merket noe til dette el slimet, så du er ikke alene om det :)

 

Høne_pøne: Grattis!!!! :D Håper vi alle kan følge etter snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happysmurf: Det blir ikke noen neste pp - denne gangen blir vi gravide alle sammen! :lol:

 

Da er den laaaange venteperioden i gang. Har lyst til å leie en skikkelig god film i kveld og kjøpe masse sjokolade! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvertfall lov å håpe cayenne!:) nå har vi hatt aksjelegging på søndag, onsdag, torsdag og forhåpentligvis i dag og i morgen (om jeg rekker det før kveldsvakt+nattevakt).. kanskje vi rekker det før jeg reiser på søndag også:o forhåpentligvis.. denne gangen SKAL det skje!!:P

ja, kan ikke vi gjøre det i dag!? kjøpe en stor sjokolade i kveld og gå å leie hversin film, og bare stoooorkose oss heime og vente?:P haha im in:P tror nesten e skal gjøre det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Ikke flere pp`r ;) nå SKAL vi bli gravid!

Film og sjokolade hørtes aldeles nyyyydelig ut, men... hær skal det slankes :(

Har i nesten 1 år nå putta i meg alt som kunne spises, og det merkes. Passer bare joggebukser og andre løse klær for tida.

Skulle jo bli feit uansett, så brydde meg ikke så mye om det der og da.

Slutta og røyke :D for 4 mnd siden når jeg fant ut att det kunne øke sjansen for å bli gravid med hele 50 %, og da tok det helt av. Så nå er det full skjerpings, for med overvekt så minsker sjansen igjen.

Er godt igang, akk ferdig på treningstudio og tar helg me veldig god samvittighet :)

God Helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happysmurf, slankings her igården au:P haha men man må visst unne seg littegranne:P dipp og gullrøtter;):P eeeeneste grunnen til at jeg trener er for å bli gravid... liker absolutt ikke å trene, så når jeg er der er alt som står i hode på meg er "detta SKAL du gjøre, fordu du vil bli gravid.. det øker sjansene dine masse og du SKAL holde ut, ingen vei inn til garderoben igjen før om en time" osv... hehe:P er ikke sånn kjempestor men har litt å miste:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringfinger: Ikke rart mannen din blir sliten med det tempoet! ;)

 

Her er det også slankings - er godt innen for normalen, så det er bare snakk om 5 kg ekstra etter siste graviditet, men det er tross alt fem år siden... Og de ligger for det meste rundt magen. :(

 

Jeg trener, men det blir litt sporadisk med to barn. Så nå skal det sykles til jobben!!!

 

Men en kveld i uka må man kose seg, ellers går det ikke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... tror det plutselig er noe galt med meg... her er vi i 2pp og syklusen er ikke som den pleier denne gang heller..ikke noe el slim - og jeg som pleier å ha masse! Forrige syklus ble 43 dager!!!! og jeg er vanligvis som ei klokke på 28! HVORFOR SKJER DETTE MEG?? akkurat som om kroppen ikke gidder å være med på å prøve :( :(

 

huffda... ble fryktelig sytete..men håper dere tåler det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er alene om den slankinga da =)

 

Ingen problem HeidiL, vi tåler det meste ;)

Tror att mye kan skje når man prøver, man blir veldig fort både gira og oppspilt, kroppen merker det og kan ta litt av den også da :/

krysser fingrene for at det ordner seg fort som bare det :)

 

Tar tidlig kveld i dag, akjser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cayenne: vi har faktisk aldri stått så på som denne gangen.. hehe, har tatt en alvårsprat med han og sagt at om han vil bli gravid så må han nesten gå inn for det hau au:P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er som trener. Kun støtte medlem hos elexia jeg:-p

 

Har stikkende følelse i puppene i dag, noen som vet hva det er? Klarer ikke å forklare det på noen god måte annet enn at det kjennes ut som noen stikker nåler i nippelen min:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm Ringfinger - har ikke du el i disse dager? Jeg har aldri hatt vonde pupper rundt el, de kommer fra 4-5 dager til en uke etter el hos meg iallfall - og ved graviditet. Du kan ikke være gravid da, og at mensen sist gang egentlig bare var en festeblødning??

 

HeidiL: Det ordner seg nok, men ikke stress for mye med prøvinga! Kanskje en ide å teste etter el denne pp, da, for å finne ut når el er inntil du får din gamle syklus tilbake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne jo skulle hatt el. I dag men den slo fortsatt ut på to streker skjønner ikke det for den Har vist to streker siden mandag, sist viste den to streker på torsdagen og el på lørdag(3 streker) og har dødsvondt i de og de kløøøør både rundt og på brystvorta men dødsvondt å klø på de... Og jo mensen var litt kort sist men e tok test samme dagen som mensen kom pg da var den jo negativ så...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...