Gå til innhold

**IKM uke 5**


Leah<3Mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, angående helg... jeg tror jeg er 4 dpo. så er jeg invitert på fest på lørdagen. Hva gjør jeg.. er skikkelig i stuss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på fest på lørdagen, da er jeg kanskje 9-10 dager dpo, kan en g test vise positivt da om det har klaffet denne mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere kan visst bare gå ut å drikke har e lest enplass, om det var på pernille.info eller husker ikke...

 

når man er så tidlig inni svangerskapet så har egget festa seg, ja, men du har ikke noen navlestreng til barnet, ergo du deler ikke blod med det og da skader det ikke fosteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohooo! 7 dpo i dag - snart på tide å begynne å teste ;)

Skal prøve å holde ut til tirsdag, da. Eller iallfall mandag...

 

Hvordan tilbringer dere ventetiden, jenter? Går i jobbing og oppussing her - håper ikke dette stresset ødelegger mulighetene denne måneden...

 

Ha en fin torsdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkja, nå å jeg bare få ut litt frustrasjon.Blir kanskje litt lang, men jeg syns det er litt urettferdig!! For 3 mnd sider, så kom søsteren min, og sa hun trodde hun skulle hatt mensen. Så ko hun opp til meg en morning hun viste jeg hadde fri, med en g-test. (hun hadde nettopp blitt sammen med kjæresten). og testen hennes ble positiv. I romjula kom en vennine på besøk (hun har også nettopp blitt sammen med kjæresten), hun ville at jeg skulle kjøpe en g-test til hun. Jeg gjorde det, og den ble positiv. I dag tidlig sendt en annen vennine meg melding om at hun hadde kjøpt g-test og den var positiv (hun har ikke kjæreste, så hun ønsker å ta abort). De tre vet VELDIG godt at jeg snart har slitt i 2 år for å bli gravid, og fordiom skal de få meg til å se og høre først at de har positive tester. jeg kjenner jeg blir enda mer oppgitt. Blir sint på meg selv og kroppen min! Hun som skal ta abort kunne vertfall spart seg med å fortelle det til meg! AH! måtte bare få det ut.. måtte og da selfølgelig ta en test i dag (ca 5 dpo) som selfølgelig var negativ. Nå mista jeg helt troen på denne pp også:( (et deprimerende innlegg, men godt å få tømt seg, når jeg ikke kan si det til mine 3 beste venniner!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff så ufølsomme de er da! :( De tenker sikkert at du vet mye om graviditet siden du har vært prøver så lenge, men samtidig så burde de jo ha tenkt på at det er et sårt tema for deg. Jeg hadde nok fått et lite sinnesanfall siste gangen der og skjelt de ut alle som en! ... for så å angre etterpå :P

 

Jeg hadde forklart de hvordan du føler/følte det når de kommer til deg med sånne ting. Og så hadde jeg spurt de rett ut om de ikke tenkte over hvordan du følte det? Iallefall hun siste der!

 

5 dpo. er jo alt for tidlig å teste, så ikke mist troen enda! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med høytoppåfjellet, dårlig gjort :(

 

Men 5 dpo har ikke egget festet sge enda, så det er nok håp! :lol:

 

Jeg har noen rare smerter i høyre eggleder i dag, 7 dpo. Vondere enn el-smerter, synes jeg. Noen som har noe forslag til hva dette kan være???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det samme Cayenne! Og jeg har ikke peiling på hva det kan være :P Dessuten har jeg apetitt som en hest i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - er SULTEN! Får slenge inn et spørsmål som alle kan se - kanskje noen vet hva dette er. Hvor mange dpo er du nå igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff - tror ikke jeg har hatt el ennå... syklusen virker like tullete som sist mnd.. har el slim innimellom siste tre dager, så her går det i aksjer annenhver dag fortsatt.

Litt irritert egentlig, på denne tullekroppen!

 

Så da er jeg nok absolutt i feil IKM uke-tråd her i alle fall..argh!

Liker ikke sånt tull og usikkerhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk den store symptomjakten!

 

Jeg regna feil så er 9 dpo i dag:) nærmer seg testing:) nå vet jeg at jeg leter etter symptomer som bare det, derfor blir jeg så usikker på om det er fantomsmerter og liksomkvalme!! Men her er i alle fall det jeg har til nå:

 

-24 timer med lett spotting 7 dpo

-konstant lett kvalme

-murringer i eggstokkene

-jevnlige tak med menssmerter

-kviser (noe jeg aldri har)

-bobler i nederste del av magen

 

Noen flere som går å kjenner etter? Og hvilke "symptomer" i så fall?:) bare en helg igjen til uka vår nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stadig symptomjakt her og;-) Er ca 8 dpo i dag, og har hatt mensmurringer hver kveld siden mandag. Har også en rar/tung følelse nederst i magen... Venter ikke mensen før man/tir, og har aldri hatt mensmurringer lang tid før mens tidligere...

Blir litt smårar av å kjenne etter sånn hele tiden.

Jeg skal reise bort i helgen for å besøke et vennepar, og i morgen har de bedt inn litt folk til en liten fest. Veldig usikker på om jeg skal ta litt vin eller ikke, men har bestemt meg for å ta en graviditetstest i morgen tidlig selv om det muligens er for tidlig.

x fingrene for oss alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteklem til deg HeidiL :) Men det ordner seg nok!

 

Spennende symptomer, LeahMamma og Mammadrøm! Krysser fingrene for at det ikke er innbilt. ;)

 

Høytoppåfjellet, har du lest "smertetråden" min? De sier det kan være festesmerter vi har! :lol: Trodde det var mer på midten, jeg.

 

Uansett, jeg lar meg ikke rive med, var innbilt gravid forrige pp, og nedturen ble bratt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forbehold om at en eller flere (eller alle) enten er en tilfeldighet eller innbillning, her er mine "symptomer" :P

 

* EL-lignende smerter vekselvis på midten og på høyre side

* Konstant stive og såre brystvorter

* Tung og oppblåst i magen

* Holder meg selv på magen uten noen som helst grunn!

* Er opptatt av å få nok søvn :P

 

Festesmerter? :D Den tråden må jeg finne! Jeg tør heller ikke håpe på for mye, men jeg vil jo så gjerne bli gravid snaart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en gr.test. ikke gravid... fant imidlertid ut at jeg har regnet litt feil mht ikm. jeg har ikm ons/tor og ikke man/tirsdag, så da trøster jeg meg med at det er for tidlig å teste. føler meg virkelig gravid, så om mensen kommer denne mnd har kroppen spilt meg et skikkelig puss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test jeg også, nada nothing:) men når jeg plotter inn datoer i sykluskalenderen får jeg opp ikm på fredag:) i såfall var det kanskje uansett tidlig å teste:) har ikke mistet helt håpet enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tidlig å teste da, ja. Ingen grunn til å miste motet, jenter! :)

Oppdater gjerne lista, som jeg fant langt baki her.

 

Hvordan går det med deg Høytoppåfjellet, er smertene der fortsatt? Mine var ille i går kveld og dag tidlig, men nå ser de heldigvis ut til å bli svarere. :)

 

 

Tirsdag 24. 01

-Barn 3 :) 1pp

*********

Mandag, 30.01

- Studenten2010-2013,

-mispire, 2.pp :)

**********

Tirsdag, 31.01*

**********

Onsdag, 01.02

- Høytoppåfjellet, 5 pp.

-anepau, ønske om nr 3, 6 pp

-Leah<3Mamma -kaster oss i prøvinga på nr 2, 1pp

-HeidiL, 2pp

-Smileyone77, Håper ikke på at det blir 4 pp etter denne. nå inne i pp3

**********

Torsdag, 02.02

- stineskj 7 pp, prøver og prøver på nr 1 !

- Cayenne72, håper inderlig på nr 3 nå! 8.pp

-

**********

Fredag, 03.02

-

**********

Lørdag, 04.02

- Ringfinger, prøver fortsatt på nr. 1.

**********

Søndag, 05.02

- Happysmurf pp11

*********

Gravid

**********

Inn i en ny pp

*******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne, mine har kommet og gått siden EL :) De har nok ikke vært så sterke og vart så lenge om gangen som dine.

 

Når tid skal du teste? Jeg hadde store planer om å vente til ikm dagen, men kjenner allerede at jeg har lyst å teste før tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne: De var mer mot venstresiden egentig, i tilegg til at jeg tydelig kunne kjenne at eggstokken der var veldig hoven :) Nå er jeg en del undervektig, så jeg kjenner de ganske ofte om det er noe, men jeg har aldri kunne kjent den så godt som da :) Var som sterke menssmerter sentralisert direkte i den siden sammen med spotting :) Krysser fingrene for at det var festesmerter jeg :)

 

Når jeg skulle ha snuppa (før jeg visste at jeg var gravid) hadde jeg store smerter i 2 døgn, trodde det var blindtarmen som var problemet, men der tok jeg feil :) Kanskje vi kan håpe litt ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss håpe littegrann! :) Kanskje det er det befruktede egget som presser seg ned gjennom egglederen, hvor det begynner å bli litt trangt.. ;)

 

Har tatt blindtarmen ja, og det kjentes nesten slik ut. Begynte også å lure på om det var en cyste eller noe, men heldigvis er det nesten helt borte nå etter to dager.

 

Jeg tenkte å teste tirsdag (12 dpo). Men meget mulig det blir mandag, selv om det sikkert er for tidlig... Er ikke av den tålmodige typen, nei. :rolleyes:

 

Ha en super helg, Sweeties! :D Vi snakkes vel forresten i løpet av helga... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjønt at jeg kommer til å bli testoman, så jeg tok liksågreit å bestilte tester fra nettet:) men nå skal jeg klare å holde meg til onsdag:)

 

Masse go helg:) håper den går fort så vi kommer oss over i rett uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...