Gå til innhold

**IKM uke 5**


Leah<3Mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har snopesuget meldt seg! Det lover ikke godt :( Jeg går alltid å ransaker skapene etter alt mulig jeg har lyst på før tr kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytoppåfjellet: det der med søtsug har jeg faktisk aldri tenkt på som et tegn på at mensen er rundt hjørnet...har faktisk det samme ca 1 uke før,og også denne mnd:( så da har det nok ikke klaffet her heller selv om jeg har hatt ømme pupper i dag..mulig bare innbilt eller så er det også blitt et pms problem før mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt det for bokstavlig det der med søtsuget :) Men jeg merker på meg selv at det alltid dukker opp før tr, det betyr likevel ikke at det IKKE dukker opp hvis jeg er gravid! Jeg har aldri vært gravid før så det vet jeg jo ikke :)

 

Jeg har håp for oss! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fått vondt i puppene denne mnd ihvertfall, og det får jeg alltid ca en uke før ikm, er fem dager til nå, så holder på håpet jeg også ;) tok en test i dag da, den var neg såklart, men det er vel for tidlig uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting!! For litt over en uke siden kom det litt brunt utflod sammen med menssmerter. Dette var noen dager etter EL, je har alltid faste sykluser på 30 dager med litt spotting ca en dag før TR. Det utflodet er noe jeg aldri har hatt før så denne syklusen har vert temmelig snål.

 

I dag en uke før TR har det kommet litt blod! Men det er tilnærmet sort på farge (sorry for detaljer). Hva i alle dager er det som skjer? Skal kroppen virkelig begynne å klusse nå når vi endelig har bestemt oss for å prøve?!

 

Frustrert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter enda en frustrert dame..... Har hatt mensmurringer hele uka, men venter ikke mens før ons/tor. i dag kommer det litt brunt blod. kan vel ikke være festeblødning nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som meg da?:) jeg aner ikke hva det kan være, har aldri htt blødninger utenom TR før, og dette er kjempemørkt...

 

Er så frustrerende at det er en hel uke til TR egentlig skal komme, ikke bare blir jeg kjempeforvirret, men om det er TR som er på vei alt for tidlig så faller jeg jo helg ut av regningen på syklusene mine!! Argh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme opplegg på oss gitt!! av og til får jeg mensen litt tidligere og jeg kan ofte spotte en dag før mens. er nok dessverre mensen som er på vei for min del. bare så rart med disse murringene som har vært siden mandag. håper det er festeblødning for ditt vedkommende. opplevde du slik i forrige svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, krysser fingrene for festeblødning! :D

Når skal dere teste?

 

Jeg er veldig fornøyd med ingen symptomer på PMS enda iallfall, ikke noe spesielt ille humør, og litt mindre og senere ømme pupper enn til vanlig, synes jeg.

 

De vonde smertene varte i to dager, men er borte nå. Satser på at det var graviditetsrelatert. ;)

 

Stineskj: Det er veldig få som får positiv test rundt 10 dpo, husker ikke helt hvor du er.

 

MåTTE DET KLAFFE Nå, ER Så LEI AV å PRøøøøVE! OG VEEEEEEENTE! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap vet jeg ikke helt faktisk:)

 

Var seks uker på vei da jeg plutselig fant ut at jeg var gravid:) så jeg husker ikke noe fra før det:)

 

Krysser fingrene for at det bare er blødninger mht graviditet eller festning for begge to:) selv om håpet for denne ppen daler litt:)

 

Krysser fingrene for deg cayenne, på tide med en klaff for deg nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter nå testet jeg i dag klarte ikke holde meg lengre jeg har 5 dager til ikm som er på onsdag.vet ikke helt om jeg skal tro testen men det kom en svak strek så tok jeg en til og den var det også en svak strek på.jeg tar en ny i morgen for jeg klarer ikke helt å tro det ennå siden streken var så svak. men har følt meg veldig gravid de siste dagene med stikninger i eggstokkene å vært veldig trett.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test på meg i dag morges :( Så lenge klare jeg å holde meg fra å teste gitt! Men nå har jeg ingen tester igjen, så da satser jeg på at det er lettere å la være å teste når jeg faktisk Må ut for å kjøpe noen nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men en strek er jo en strek.. den kommer kun om der er hcg hormon i urinen :) om den er svak so vil de si at der er lite hormon i urinen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positive tester:)

Krysser fingrene for at vi andre snart følger etter..

 

Tok en test i dag tidlig, blenda hvit, ikke engang en skyggestrek. Ikm på tirsdag, ingen symptomer så har ikke troa denne mnd.

 

hatt en fin helg enda folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studenten: Ikke mist håpet, jeg hadde ikke symptomer så tidlig de to gangene jeg var gravid, har liksom kommet på i uke 5 eller sånn at jeg kanskje burde ta en test, og den har vært positiv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Cayenne :)

Krysser fingrene for at det er på samme måte, men om ikke så kommer en ny mnd med nye muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende me dere som har små streker :)

Hær er alt stortsett som normalt, hadde div murringer i magen i går pluss vondt på ett punkt i ryggen, men det hele kommer nokk av min økte aktivitet i hverdagen.

Blei en runde på trening i dag :) Gleder meg til å se hva vekta viser på mandag =)

I morgen er det enda en HEL uke til ikm for min del :(

Skal teste søndag morgen, ikke før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere kommer etter snart til 1 trimester :) er innom her kvar dag og ser om de har dukket opp 2 streker med dere :) krysser fingrene for dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Gratulerer til dere som har fått positivtest :) Jeg har ikm fredag 3., tror jeg. Ingen symptomer her. Tviler igrunnen på at det klaffer denne mnd. Lykke til jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mensen ankommet, og jeg får gå inn i en ny prøveperiode med godt mot. var i utgangspunktet innstilt på at jeg ikke kunne regne med at det ville klaffe på første forsøk, men det er rart med det hvor ivrig jeg ble allikevel... har faktisk lært litt av det, og skal prøve( ja prøve ) å ikke stresse sånn med det fremover. har også funnet ut at jeg nok har litt kort lutealfase på ca 10 dager. kanskje mild jamn er lurt? masse lykke til til dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da, mammadrøm! :( Men det er jo enda tidlig i prøvingen. :)

 

Hvis du har kort lutealfase kan det ikke skade med Wild Yam, men pass på at du kun tar det etter el. Tror ikke wild yam gjør lutealfasen lenger, så hvis du får problemer med å bli gravid ville jeg oppsøkt en akupunktør som spesialiserer seg på "barnløshet" - de er flinke til å regulere sykluser. Lykke til.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...