Gå til innhold

**IKM uke 5**


Leah<3Mamma

Anbefalte innlegg

Når har du ikm studenten? Det er jo fortsatt håp hvis den ikke er før senere i uken :) Jeg har ikm i dag og fikk brunt på papiret i morges.. Synes også jeg kjenner at mensensmertene begynner å bygge seg opp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håpet er ikke helt ute når mensen ikke har dukket opp da studenten ? :)

 

Esj og fysj høytoppåfjellet, håper det er falsk alarm :)

 

Jeg aner ikke hva som skjer her i gården, venter på at billigtestene skal komme i posten :) Spottingen opphørte etter to dager, nå er det akkurat to dager til Ikm og ingen tegn til at tanta er på vei. Eneste som foregår her nå er mengder med helt blank utflod!

 

Må bare få testa snart så jeg får litt avklaring på det hele. For det kan jo hende at den spottinga jeg hadde var tanta bare i ekstra supermild utgave og da burde jo jeg være på vei til neste syklus!! Argh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) legg igjen litt babystøv til meg. Tanta kom i dag. På syklusdag 32., :( ikke 29 som jeg pleiet..,, da er det vel bare å opprette ny gruppe med ikm uke 9 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytoppåfjellet: ikm var i går..

 

Leah<3mamma: håpet er ikke ute nei men kan virke som syklusen blir lang igjen denne mnd, den har vært sånn halvveis stabil men forrige mnd ble den lengre igjen. 37 dager så får bare vente å se.. Ikke noe mer testing på noen dager hvertfall..

Håper du får en positiv test når du får testet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytoppåfjellet: ikm var i går..

 

Leah<3mamma: håpet er ikke ute nei men kan virke som syklusen blir lang igjen denne mnd, den har vært sånn halvveis stabil men forrige mnd ble den lengre igjen. 37 dager så får bare vente å se.. Ikke noe mer testing på noen dager hvertfall..

Håper du får en positiv test når du får testet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, Mylife - så kult med skyggestrek! Er det litt farge på den er det enda bedre! :)

 

Ikke noen følelse for det ene eller det andre her, ikm i morgen eller fredag. Var jo negativ i forgårs, men kanskje jeg skulle kjøpe en test... Eller kanskje jeg klarer å vente til i morgen. ;)

 

Ellers har jeg stressa fælt med oppussing, jobb, barn etc. etc. denne mnd, så ville egentlig være rart om det klaffet nå.

 

Andre som har testa i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, når jeg tenker meg om - er ikke så sinna på mannen som jeg har vært ved pms / etter jeg tok ut spiralen. Griner heller ikke når jeg ser på nyhetene på TV. Et tegn, tror dere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom testene i posten, og som ventet var testen blendhvit!! Men med 2 dager til IKM og test uten morgenurin klamrer jeg meg fast i håpet en liten stund til:)

 

Hvordan går det med resten?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke mist håpet enda Leah<3Mamma! Synes det høres positivt ut med de symptomene dine, jeg. :)

 

Jeg har klart å la vær å kjøpe test/teste i dag, men det spørs når jeg må innom kjøpesenteret om en liten stund...

 

Det blir nok i morgen uansett, om ikke den dustemøkkatanta dukker opp. Andre som skal teste da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fikk jeg bittelitt rosa på papiret når jeg tørka meg, og det betyr som alltid at tanta er like rundt hjørnet :/ rart at ikke puppene er ømme denne mnd da, kroppen prøvde vel å lure meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den jeg skal teste på fredag er skikkelig farge på :) Men på samme tid føler jeg eg gravid.. vet ikke hvordan, men bare en følelse jeg har. Desse kroppene er veeeldig flink til å lure oss ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm, nå ble jeg enda mer forvirret!! Leste innpå IKM uke 6 om eltesting rett før ikm, og siden jeg bestilte masse eltester i samme slengen så tenkte jeg at jeg kunne jo bare ta en og se?

 

Den ble positiv?! Ikke svakt heller, men kjempesterkt testestrek!!

 

Kanskje jeg skulle tatt en test igjen på morgenurinen i morgen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM på fredag, og ingen mensmurring denne pp..

I går hadde jeg stikksmerter i puppene når jeg pustet, aldri hatt før?

Har også vært små kvalm(det har jeg aldri vært i mine 2 andre svangerskap) varm og småfrossen om hverandre..lov å håpe,men alt kan jo bare være innbilt.

Tror jeg tester i morgen, sååååå utrolig spent-:)

Lykke til dere andre.-)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tr i dag. Huff.. jeg er så lei meg :( Jeg klarer ikke å glede meg over noe som helst nå for tiden, og dette er bare enda en ting som ikke går min vei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-799987-0-66285800-1328128984_thumb.jpgVeldig dårlig bilde, men tenkte kanskje noen kunne se om dere også ser 2 streker der :) samboer såg også antydning til 2 streker:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en del flere symptomer men skal holde meg til fredagen før jeg tester men har fått bedre matlyst, godtesyke :P og magen kjennes hard ut. Samboeren lurer på om jeg har fått en rustning inni der, så har håpe høgt. Men skal klare å vente til fredagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytoppafjellet:

Så trasig! :-( ikke lett å holde motet oppe når tanta kommer på besøk.. Men du får ruste deg med masse godt i sofaen under et pledd og "pleie" deg selv litt.. Det er min strategi:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, det var godt å høre Cornflake! :) da er det ikke øynene våre det er noe galt med. Du trykker på bruk stor editor i stende for publiser. Da kan du legge til filer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer mylife, regner med du er gravid, jeg så også antydning til 2 streker!:D

 

jeg er glad på deres vegne, men dødsmisunnelig!!!! heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, mylife! :D Så streken tydelig, jeg!

Har du noen symptomer?

 

Så kjipt at den drttanta kom, Høytoppåfjellet! Stor trøsteklem til deg, neste måned går det skal du se. :)

 

Dumme meg kjøpte en 2-pack Clearblue på apoteket i stad (de hadde bare ett annet merke, som man bare kunne teste med fra IKM).

 

Så da fikk jeg en skyggestrek, men det har jeg jo hatt før med Clearblue uten å være gravid. Vel, bare å smøre seg med tålmodighet en stund til..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med masse symptomer da, dere!

Leah<3Mamma, jeg tror du er gravid. :) Er lite sannsynlig med positiv eltest ellers. Ta en test i morgen tidlig, da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger å er kjempespent:) testen ligger klar til i morgen tidlig:)

 

Spennende med en skyggestrek da, seeelv om man kan bli lurt så er det jo ikke noe dårlig tegn:):)

 

God natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utrolig ømme pupper, og tørr i munnen hele tiden. så har jeg gått med en følelse på at jeg er gravid. vanskelig å forklare. men bare noe jeg har følt. Har bestilt cb-test som kommer på fredag. så da blir det testing på lørdags morning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...