Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 49¸.?°´¯)?<8


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du hadde el-slim dag 12, var nok el mest sannsynlig rundt da eller senest et par dager etter, Romheg...

 

Jeg hadde skikkelige "menssmerter" i går (ca 3-4 DPO), klagde til akupunktøren jeg har begynt å gå til, og hun mente det var festesmerter!!!

 

Hva tror dere? Noen som har vært borti dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eggløsning i dag jeg... hatt min først opplevelse med el-slim og hele pakka. Er i hundre :) haha.

Men jeg er ingen tappe-ekspert og kan nok ikke svare deg på noe når det gjelder den, romheg...

 

Håper EL kommer for dere siste også, må jo holde dere inne i uken vår. LYKKE-UKEN, føler det på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer statusen min bare- venter ikke på EL lenger, den er jo her.

 

**********

Søndag, 4.12(uke 48)

 

- Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

- Cornflake 8pp/ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

- Athina, 31 pp.

**********

Mandag, 5.12:

 

- Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

- Prinsesse05, St.hansprins 09/4pp/Ikm mandag 5 desember/

34 år/utålmodig!!/ prøver på barn nr 3.

**********

Tirsdag, 6.12:

 

- Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!!

- Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

**********

Onsdag, 7.12:

 

- stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

- Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

- Høytoppåfjellet/ 24 år/ PP3/ IKM Ons. 7 des. Prøver på første baby!

- Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

**********

Torsdag, 8.12:

 

- Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS: Traff blink på EL- spent

- romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

grønnsakshagen IKM tors.8 desember / status: på àn igjen :-)

- Høne_pøne/31 år/2pp/IKM tors. 8. desember/ status: det som skjer, det skjer;)

- Vivica/28år/1pp/IKM torsdag 8.des/status: sitter spiren på første forsøk denne gangen og?

 

**********

Fredag, 9.12:

 

-Ønsker ny spire/28år/pp 9/ikm fredag 9 des eller lør 10 des

 

**********

Lørdag, 10.12:

 

- Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

- Amedillo/ 29år/ 3.pp

**********

Søndag, 11.12:

 

- Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

 

**********************************

<3 Gravid <3

 

 

**********************************

Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare rydde litt i lista, håper ingen blir sure!

 

**********

Søndag, 4.12(uke 48)

 

- Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

- Cornflake 8pp, ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

- Athina, 31 pp.

 

**********

Mandag, 5.12:

 

- Mammamio* 15pp, 23år, 15pp. Utolmodig og spent!

- Prinsesse05, St.hansprins 09/4pp, 34 år,utålmodig!!/ prøver på barn nr 3.

 

**********

Tirsdag, 6.12:

 

- Cayenne 72, 39år, PP6.Denne mnd skjer d!!!

- Ireyna/26år, PP16, Utålmodig!!

 

**********

Onsdag, 7.12:

 

- stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter!

- Ballongmage, pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

- Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby!

- Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt!

 

**********

Torsdag, 8.12:

 

- Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent

- romheg <3mammas skatt<3, egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

-grønnsakshagen, på àn igjen :-)

- Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;)

- Vivica, 28år, 1pp. Sitter spiren på første forsøk denne gangen og?

- Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp!

 

**********

Fredag, 9.12:

 

-Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag

 

**********

Lørdag, 10.12:

 

- Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske!

- Amedillo, 29år, 3.pp

 

**********

Søndag, 11.12:

 

- Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter!

 

**********************************

<3 Gravid <3

-

**********************************

Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

romheg, glemte jo helt å svare på tappe-spm ditt da....

Har sjekket tappen litt, men er langt i fra noe ekspert. Tappen er åpen i fruktbar periode. Ser lenger oppe at du har hatt el-slim, så da har vel el mest sannsynlig vært. Den er ihvertfall ikke nå. Min tapp bruker noen dager på å lukke seg etter el. Jeg kjenner ikke så mye etter om den er myk/hard, høyt eller lavt plassert, for jeg syns det er viktigere å kjenne om den er åpen lukket. Du kan lese mer om tappen på pernille.info ;-) Fikk du lagt inn aksjer rundt da du hadde el slim?

 

Jeg har nok el idag. Hadde el slim igår og tappen er åpen. Håper vi får til en runde i kveld ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj der gikk det litt fort!

For første gang har jeg denne runden forsøkt å holde litt oversikt med tappen min. Og i dag var første dagen jeg ikke kunne nå den, og etter hva jeg leser er jeg da rett før/under el. Vi legger derfor inn aksjer ikveld også, og sikkert imorgen og, og satser på baby til jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter meg selv fra tirsdag til mandag (muligens også søndag, men det er jo uke 48 og dit vil jeg ikke:)

 

**********

Søndag, 4.12(uke 48)

 

- Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

- Cornflake 8pp, ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

- Athina, 31 pp.

 

**********

Mandag, 5.12:

 

- Mammamio* 15pp, 23år, 15pp. Utolmodig og spent!

- Prinsesse05, St.hansprins 09/4pp, 34 år,utålmodig!!/ prøver på barn nr 3.

- Cayenne 72, 39år, PP6.Denne mnd skjer d!!!

 

**********

Tirsdag, 6.12:

 

- Ireyna/26år, PP16, Utålmodig!!

 

**********

Onsdag, 7.12:

 

- stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter!

- Ballongmage, pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

- Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby!

- Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt!

 

**********

Torsdag, 8.12:

 

- Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent

- romheg <3mammas skatt<3, egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

-grønnsakshagen, på àn igjen :-)

- Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;)

- Vivica, 28år, 1pp. Sitter spiren på første forsøk denne gangen og?

- Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp!

 

**********

Fredag, 9.12:

 

-Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag

 

**********

Lørdag, 10.12:

 

- Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske!

- Amedillo, 29år, 3.pp

 

**********

Søndag, 11.12:

 

- Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter!

 

**********************************

<3 Gravid <3

-

**********************************

Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker mange er kommet inn i bra prøvemodus og at stemningen er på topp hos de fleste. Blir spennende rundt IKM! Følelsen av at jeg ikke kan bli gravid sitter sterkt fortsatt, men prøver å ignorere den. Fikk El 3 dager senere enn jeg pleier iflg monitoren, så hipp hurra for måleverktøy! Blir en travel helg dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, begynner å bli spennende dette:) Har dog heller ikke helt følelsen slik som deg "grønnsakshagen", fordi jeg har ligget flatt med influensa tirsdag og onsdag. Kom seg heldigvis igår!

 

Ifølge el-kalkulator skulle jeg hatt el igår, på dag 13, men har fortsatt ikke fått positiv el-test. Fikk lagt inn aksjer søndag og igår, men nå blir det ei uke til neste gang (pga. jobb og reise), så da er toget gått. Tiden vil vise, men har som sagt ikke helt troa. Men, men, det som skjer, det skjer! Masse lykke til alle sammen, og god helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babysyk85, føler tappen er plugget eller lukket. vertfall ikke åpen slik den var tidligere. hadde noe slim som kunne strekkes på dag 11 eller 12. men syns det er veldig tidlig. hadde det også på dag 12 forje pp. men så kom d skikkelig el-slim på dag 18. men no er jeg jo på dag 20. fikk lagt inn aksjer dagen etter det strekkbare slimet. så aner ikke hvordan dette går. mannen går på noen tabletter så han har problemer med å komme. veldi trasig for prøvinga vår.

syns det er veldig lang lutefase jeg skal ha da vertfall med el på dag 11/12 og en syklus på ca 32 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke helt trua, selv om min flinke akupunktør mente jeg hadde festesmerter(!) da det kjentes ut som jeg hadde kraftige menssmerter onsdag (3-4 dpo). Andre som har opplevd dette noen gang, forresten?

 

Er også helt satt ut av en kraftig luftveisinfeksjon, men vet ikke om det har noe å si for fruktbarheten...

 

Stresser iallfall litt mindre denne gang - tiden vil vise om jeg beholder roen neste uke....... God helg og gode aksjer ønskes alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sterke smerter i noen sekunderi går, 4 dpo!! Kanskje det var festesmerteer da!! Alt for et lite håp ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble IKKE sex på oss i dag :( Samboer var "trøtt" og dessuten litt "sår".. Gudameg da! Når jeg har vært trøtt eller sår tidligere så har ikke det vært synonymt med NEI vertfall (i hans oppfatning altså). Jeg føler meg litt skuffet og redd for at hele pp skal gå i dass pga dette. Regner nesten med at jeg overreagerer litt siden jeg er trøtt og sliten selv etter lange arbeidsdager, men jeg er da villig i alle fall! Hååper ikke dette spolerer alt.. Vi hadde sex i går så jeg håper at det er nok!!

 

Jeg trenger en klem og masse babystøv!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender en klem <3

Og skjønner deg godt, lett å bli fornærmet av det der. Jeg fikk den samme meldingen på tirsdag og synes det var helt krise. Men tenker jo egentlig at det går bra uansett. Det skal jo ikke være nødvendig med mer enn annenhver dag....

 

Satser på at det går bra for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du hatt el i da, Høytoppåfjellet? Selve el-dagen er det bare ca 5% sjanse for å bli gravid, dagen etter = omtrent 0. To til tre dager før er sjansen på rundt 20%, så vidt jeg husker (gjennomsnittlig, naturligvis).

 

Les ellers denne artikkelen (størst sjanse når man har mest el-slim):

http://infertility.about.com/od/tryingtoconceive101/f/whengetpregnant.htm

 

Tror dere er på den sikre siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk veldig usikker på når tid EL var/er. Fant ikke EL sist mnd, ikke engang med tester. Denne gangen har jeg heldigvis hatt EL-slim i noen dager, men det ser ut til å minke nå. Håper derfor veldig at EL var i dag eller i går!

 

Takk for linken :-) Må inn og lese meg opp litt! Kjenner jeg er litt desperat selv om jeg egentlig vet at jeg ikke har noen grunn til det (som dere sier :-D). Prøvde meg forresten på noe spontan tappetafsing her tidligere, ble ikke særlig klokere av det heller! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er ståa: tappen lukket og litt lavt nede. da må jeg jo ha hatt el på dag 11/12 da. eller ingen el. veldi forvirra her. har jo syklus på 32 dager. lutefase på 20??? høres rart ut i mine ører men. fikk vel kansje ikke sjansen en gang da. vi bestemte i siste liten at vi skulle prøve tross legens anbefalning. føle jo at vi er klar for det etter sa 2.oktober. var jo bare aksjer dagen etter da.huff. så fortvilende dette er. og ikke noe arti når vi egentli skulle fortelle kjente og kjære denne helgen at vi skulle ha en liten en til men det vart jo sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm på fredagen, husker ikke datoen nå da:) har prøvd i snart 3år..:( "på og av" snart mista håpet..:( tør lissom ikke å gå til legen med det eller for vil jo at alt skal være greit.. Jeg har tilogmed skaffet meg avspasering denne helgen slik at vi kan prøve skikkelig.... Day and nigth... Han var nå for trøtt i natt men gjorde det opp igjen i dag tidlig.. Er det noen andre der ute som har en mann som ofte er "for trøtt til å ha sex" akkuratt når det gjelder/ man har eggløsning!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...