Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 49¸.?°´¯)?<8


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Skriv dere på lista etter IKM dagen

-*********UKE 49************

 

 

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg) Cornflake 8pp/29år/8pp/IKM Man.5.des/STATUS: Nå er det vår tur!!

Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

 

Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo hei hei, her er jeg også! Dessverre! :( Men men, jeg skal ha det trivelig her sammen med dere! :)

 

Vet ikke helt når IKM er ennå, må regne og telle litt, men kommer på lista så snart jeg får summa meg. Håper vi klarer det denne gang, damer! (Og menn!)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneiii Babysyk! :( :( :( Kjære vene, så utrolig leit å høre om mannen som vakler og ikke vet hva han vil. Hvordan går det med dere? Er det en spesiell grunn til at han mener at dere bør vente med prøvinga? Uff, uff, uff, kjempestor klem til deg, skjønner godt at du er fortvila og forvirra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet vårt er bra, (så vidt jeg vet), så det er ikke det. Men han mener at jeg må trene mer. Avtalen var at jeg skulle begynne å trene for at vi skulle prøve. Jeg har vel ikke vært kjempeflink (er egentlig enig i det selv også) men det tar jo tid å komme i gang da. Dum som jeg var sa jeg at man ikke bør slanke seg mens man er gravid, og at man etter fødsel ikke kan begynne rett på hard-trening igjen, avhengig av hvilken form man er i. Virker ikke som han viser forståelse for det. Aner jo ikke hvordan form jeg er i etter fødsel. Så nå må jeg vise at jeg kommer godt i gang med trening, og helst slanke bort ca 10 kg. Nå høres jeg sikkert fryktelig lat ut, men er ikke det altså ;-) Er bare ikke alltid at jeg får trent 3 ganger i uka.

En annen ting er at jeg skal bytte jobb, han ville ha dette i orden før vi fortsette prøvingen!

Kjenner jeg er skikkelig sur på han nå! Han burde tenkt gjennom dette før vi begynte i det hele tatt!!

 

Tusen takk for trøsteklem Lurifax!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Fant ut at hvis jeg skal gå ut ifra min 33 dager syklus så har jeg IKM i uke 50 (mandagen). Så da tror jeg at jeg må forlate dere eller oppholde meg i to ulike ikm uker ;)

 

Men uansett så tror jeg ikke at jeg kommer til å være aktiv her inne i tiden framover. Det skjer en del en ting framover nå. :) Pluss at jeg vil ikke fokusere SÅ mye på prøvingen som jeg har gjort i forrige pp. Fokuset skal være å slappe av mer og nyte det som faktisk skjer i nåtiden. Jeg kjenner at etter å ha vært så gira i hele pp 2 trenger jeg å ro meg ned litt.

 

Babysyk: Synd å høre om samboeren din som ombestemte seg. Men du skal begynne trene? Skjønte ikke helt den. Men håper han får bestemt seg for hva han vil, slik at du skal slippe å vente. Uansett så ønsker jeg dere lykke til videre. Masse klem fra meg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Babysyk,håper det ordner seg! Men det er en veldig god ide å være i god form når en blir gravid, både med tanke på at vekta bare blir større, og at man har mye mindre sjanse for å bli rammet av alvorlig bekkenløsning, ryggplager, vanskelig fødsel etc. etc.

 

Samtidig er det ikke skadelig å trene når man blir gravid så lenge man ikke slanker seg på den måten at en får i seg for lite næring.

 

Kanskje du får han med på å f.eks. prøve etter jul hvis du begynner å trene tre ganger i uka med en gang og viser at du klarer det? Det er jo faktisk kjempegøy å trene når man kommer i gang og ser resultater!

 

Lykke til og stor klem;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å trene "for alvor" rett før vi begynte prøvingen. Før det har det vært bare nå og da og det gir jo ingen resultater. Har ikke vært såååå flink som jeg burde. Selv om jeg ikke akkurat føler meg feit og utrent nå, så er det absolutt forbedringspotensial ;-)

Har også tenkt å trene mens jeg er gravid, er jo bare å tilpasse øvelsene etter størrelsen på magen etterhvert.

Samboer er student, MYE lesing hele året og lang sommerferie, Derfor har jeg hele tiden vært klar på at jeg gjerne ønsker å prøve på vår/sommerbaby, slik at han også hadde fått tid til babyen (og hvis ikke det klaffet, bare fortsatt å prøve). Nå er det jo bare en måned igjen før det ikke går. Kjenner at jeg er skikkelig sur og lei nå!!!

 

MEN, dette er ikke et sted for sånn syting :-) Kommer nok til å følge med dere en liten stund til, tror jeg har blitt veldig avhengig av dette stedet ;-)

 

Takk for trøsten Cayenne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Har funnet ut at jeg nok har ikm samme uke som dere, er vel ikke helt sikker enda,har bare hatt en menstruasjon etter pille slutt så vet ikke helt hvordan syklusen min er.... Men tror den er på rundt 28-30 dager.

 

Er så heldig at jeg har 2 flotte barn fra før, men kjenner på min biologiske klokke at jeg vil ha en til! Har tidligere blitt fort gravid,så er spent på hvordan det skal gå denne gangen...

 

Hilsen meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv dere på lista etter IKM dagen

-*********UKE 49************

 

 

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg) Cornflake 8pp/29år/8pp/IKM Man.5.des/STATUS: Nå er det vår tur!!

Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

 

Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg) Cornflake 8pp/29år/8pp/IKM Man.5.des/STATUS: Nå er det vår tur!!

Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

grønnsakshagen IKM tors.8 desember / status: på àn igjen :-)

 

Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg) Cornflake 8pp/29år/8pp/IKM Man.5.des/STATUS: Nå er det vår tur!!

Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

grønnsakshagen IKM tors.8 desember / status: på àn igjen :-)

 

Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake 8pp/ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg)

Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

grønnsakshagen IKM tors.8 desember / status: på àn igjen :-)

 

Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake 8pp/ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :) Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg) Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter

! Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL

Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

grønnsakshagen IKM tors.8 desember / status: på àn igjen :-)

 

Stinea*2011?<3/21år/IKM fre. 1.des/Status: satser alt til jul!

Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter.

 

Nå er jeg for alvor inne i denne! Siste rest av håp ble knust i dag da tanta bestemte seg for å komme alikevel 2 dager etter forventet ikm.

Så får vel bare gi alt for å få den største nyheten til jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei;-) ja tror de fleste her vet det .. Jeg har prøvd eggløsningstester i 3 pp nå og får positivt utslag på dag 11 og 12 i syklus. Jeg har syklus på 25-26 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på jeg også :)

 

Jeg er 24 år, akkurat gått inn i pp3 og IKM er ons 7.des. TR kom i dag og da har jeg hatt hatt to sykluser på 26 dager, så da sier vi det!

 

Er ganske sikker på jeg hadde EL i pp1, er ikke fullt så sikker på pp2 da EL-testen aldri slo ut. Er veldig nå usikker på om jeg skal EL-teste eller ikke denne pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på denne jeg! Hyggelig å slå følge med dere:)

 

Cornflake 8pp/ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg)

Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

grønnsakshagen IKM tors.8 desember / status: på àn igjen :-)

Høne_pøne/31 år/2pp/IKM tors. 8. desember/ status: det som skjer, det skjer;)

 

Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Høne_pøne! leit at du måtte følge inn hit, men hyggelig å skravle videre! Lykke til alle sammen;-). Får vel skrive meg inn jeg også, litt treeeeg bare.

 

Prinsesse05, st,hansprins 09.4pp/34 år/ikm 1 des/utålmodig!!

Cornflake 8pp/ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg)

Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

grønnsakshagen IKM tors.8 desember / status: på àn igjen :-)

Høne_pøne/31 år/2pp/IKM tors. 8. desember/ status: det som skjer, det skjer;)

 

Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisa! Har aldri prøvd å tempe før, men nå har jeg bestilt meg et sånn basaltermometer fra billigetester med to desimaler. Er kontrollfrik, og bare MÅ vite at jeg faktisk har EL. Jeg har jo eggløsningssmerter og positive EL tester, men det står jo at diise to tingene ikke er noen garanti for at kroppen faktisk slipper egget. Da må man tempe for å være sikker.

Jeg bekymrer meg for at noe er galt, og er redd for sammenvoksninger etter mine to akutte ks. Mulig jeg krisemaksimerer litt, men sammenvoksninger kan nedsette fruktbarheten hvis eggstokkene blir rammet. Har lest litt om komplikasjoner etter ks, og adheranser(sammenvoksninger) er ikke uvanelig. Alltid noe å bekymre seg om! Noen andre med erfaringer på området??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

-Cornflake 8pp/ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

-Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg)

-Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

-Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

-Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! ---Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

-Prinsesse05, St.hansprins 09/4pp/Ikm mandag 5 desember/

34 år/utålmodig!!/ prøver på barn nr 3.

-stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

-Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

-Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL ---Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

-romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

grønnsakshagen IKM tors.8 desember / status: på àn igjen :-)

-Høne_pøne/31 år/2pp/IKM tors. 8. desember/ status: det som skjer, det skjer;)

 

-Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

-Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

-Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Cornflake 8pp/ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

-Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg)

-Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

-Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

-Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! ---Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

-Prinsesse05, St.hansprins 09/4pp/Ikm mandag 5 desember/

34 år/utålmodig!!/ prøver på barn nr 3.

-stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

-Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

- Høytoppåfjellet/ 24 år/ PP3/ IKM Ons. 7 des. Prøver på første baby!

-Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL ---Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

-romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

grønnsakshagen IKM tors.8 desember / status: på àn igjen :-)

-Høne_pøne/31 år/2pp/IKM tors. 8. desember/ status: det som skjer, det skjer;)

 

-Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

-Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

-Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne pp tenker jeg være ekstra nøye på temping, og kanskje drøye den så langt at jeg skal bli "tappetafser" for å kanskje øke sjansene mine enda mere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mes! Jeg er også grønn på området mht temping. Men har jo lest om så mange som gjør det, at jeg fant ut at jeg måtte prøve å forstå litt av dette;-). Jeg har bestilt meg sånn basaltermometer fra billigetester( med to desimaler siden det ikke r så store marginer når det gjelder temp.stign.). Men jeg vil anbefale deg å gå inn på Pernille.info. Der står alt ang dette. Men i meget korte drag så stiger tempen etter eggløsning. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...