Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 49¸.?°´¯)?<8


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Venter og venter på EL! Har en skikkelig ustabil syklus, men har regnet meg frem til at el skal komme på lørdag! Og i helga skal vi reise bort til familie og bo på ett soverom med var datter på 3,5 år! Litt spent på om vi klarer få til noe da, hehe :) Bli nok mye action på søndagskvelden når vi kommer hjem vil jeg tro! Krysser fingrene for at uke 49 kommer med positiv test til hele gjengen! Det hadde jo bare vært fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er på dag nå 9 jeg, og det er skikkelig vanskelig å ikke tenke på prøving og la naturen gå sin gang - iallefall når man kan å telle :-p

 

Skulle jo ikke bruke monitoren denne pp, men jeg kom i går på at jeg tar jo disse blodprøvene denne mnd og måtte jeg kjøpe meg en eggløsningspakke fra CB for å se om det er samsvar mellom bp og el-tester. Og det som forundrer meg, og ja jeg vet man ikke skal tolke streker men jeg har blitt skikkelig flink etter monitoren, er at teststreken var sterk selv om den var negativ. Så det forundrer meg ikke om jeg får smilefjes i morgen som første fertile dag.(så i galleriet på fertilityfriend på CB el tester og min er lik de som får :-) dagen etter) Så da kommer den iallefall tidlig denne mnd.

 

Også(jada jeg Vet at jeg ikke skal sjekke denne pp!) var jeg på do ett par time etter vi kosa i dag og når jeg tørket meg så var det slim med en stripe blod i sånn i slimet. Hooohoooo deilige detajler :-D

Kjente egentlig at tappen ikke var på det høyste i dag, men jeg har aldri blødd noen sinne ved penetrering på grunn av det. Så DA tenker en erfaren prøver som meg at aha! er det ekstra fertilt sekret??

 

Herreguuuud det er knallhardt å ta ting som de kommer og la alt gå - en jeg er ærlig iallefall og jeg suger skikkelig på å ikke prøve og utfra min forrige tråd der jeg så visst ikke skulle gjøre noe denne mnd, så er nesen min nå omtrent en kilometer lang! :-D *banker skallen i bordet*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta heller en "prøvefri" mnd i desember da, Athina. Da er det lettere å tenke på andre ting. Ellers håper jeg du får noen konstruktive svar fra blodprøvene! Krysser alt jeg har bortsett fra bena;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm - mystisk. Det kommer vel! Heftige el-smerter her fortsatt (2. dag) - hva kan det bety, tro? Får håpe det er et skikkelig gullegg på vei!!!!

 

Men hvor er dere, ladies???! Lite action her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

Jeg har hatt el tror, tempen min har steget, men jeg har ikke fått positiv test. Kanskje jeg testet for seint...huff...ikke lett dette her. Krysser fingrene at det er gullegget som har blitt sluppet hos flere av oss denne mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har begynt å legge inn aksjer,stod på elkalkulatoren at jeg har el ca onsdag,men beder å begynne litt tidlig da jeg mistenker at jeg har tidlig eggløsninger. skal fortsette og legge inn aksjer hver dag en uke. så er det bare å kryss fingre!! eltestene jeg kjøpte venter jeg med til neste pp om det ikke går denne gangen. kjøpte stikk og trodde jeg kunne tisse rett på den men måtte ha urin i en kopp med den og..

visste ikke at at el testen viser at el snart kanskje kommer,trodde testen var som en gtest at det var el når den var positiv. lærer noe nytt hver dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som temper, når på døgnet temper dere? Har litt lyst å prøve bare for å teste det ut, men siden jeg arbeider turnus varierer det jo veldig når på dagen jeg står opp. Man bør vel tempe et fast kl.slett, akkurat når man har våknet, eller hur?

 

Ellers er jeg på dag 8, tror jeg har EL på dag 11-14 (et sted mellom der), så flere dager til det.. Skal begynne med EL-test om noen dager, så får vi se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var min EL-testing igång, negativt idag :-) tror inte jag har det för närmare nästa helg..men men,,vill ikke gå glipp av den heller..

 

Ellers så er jag urdålig på og finne symtomer m.m på min kropp :-( tempar ikke, tafsar ikke. Blev stor lurt förra PP både av mage murring, sticking, ömme pupper, kvalme m.m

 

Då får vi se nu då...ett glas vin å ta livet med ro, gubben jobbar å kidsa sover..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg temper med engang jeg våkner, samme tid hver dag. Jeg setter på vekkeklokke bare for å tempe hvis jeg vet jeg kommer til å sove lenge, sånn om i helgene. Men det blir kanskje vanskelig når du jobber turnus...hm...man skal jo ha minst 3timer sammenhengende søvn før man temper også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**********

Søndag, 4.12(uke 48)

 

- Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

- Cornflake 8pp/ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

- Athina, 31 pp.

**********

Mandag, 5.12:

 

- Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

- Prinsesse05, St.hansprins 09/4pp/Ikm mandag 5 desember/

34 år/utålmodig!!/ prøver på barn nr 3.

**********

Tirsdag, 6.12:

 

- Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!!

- Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

**********

Onsdag, 7.12:

 

- stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

- Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

- Høytoppåfjellet/ 24 år/ PP3/ IKM Ons. 7 des. Prøver på første baby!

- Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

**********

Torsdag, 8.12:

 

- Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL

- romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

grønnsakshagen IKM tors.8 desember / status: på àn igjen :-)

- Høne_pøne/31 år/2pp/IKM tors. 8. desember/ status: det som skjer, det skjer;)

- Vivica/28år/1pp/IKM torsdag 8.des/status: sitter spiren på første forsøk denne gangen og?

 

**********

Fredag, 9.12:

 

-Ønsker ny spire/28år/pp 9/ikm fredag 9 des eller lør 10 des

 

**********

Lørdag, 10.12:

 

- Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

- Amedillo/ 29år/ 3.pp

**********

Søndag, 11.12:

 

- Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

 

**********************************

<3 Gravid <3

 

 

**********************************

Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle ta bort meg selv, siden vi ikke skal prøve mer allikevel! ;-(

Kommer til å følge meg dere, særlig i uke 49!! Håper på masse positive tester og heier på dere litt fra sidelinjen ;-)

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...lurer litt på når EL kommer denne mnd jeg! Forrige mens startet 1.nov. Ingen positiv EL test enda. Har en lang og ustabil syklus så har regnet meg frem til at IKM må være ca.8 des siden forrige syklus var på 38 dager. Men.... Er EL midt mellom disse datoene eller ca.14 dager før IKM? Forklarer jeg meg rotete nå!? Noen som skjønner? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg, Babysyk! Håper mannen din tar til fornuften snart!!!

 

Vivica: Mest sannsynlig er vel el nærmere ikm, pluss minus 14 dager. Men det får du vel svaret på nå snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja regner med den kommer om noen dager :) Kjekt at disse EL-testene fins så vet man når tiden er inne. Min kjære mann mener vi ikke trenger disse testene - heller bare ta oss en runde i halmen hver dag (gjerne 2) så vi er sikker, hehe :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det murring i magen på gang, og dermed også aksjelegging.. :)

Så annehver dag nå i helgen, og kanskje hver dag fremover. Koser oss med masse prøving og mye kjærlighet :) Håper det kanskje blir en spire til jul :D Det hadde jaggu vært en fin julepresang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Nå er vi på vei inn i ny fase av denne perioden, regner med at de fleste er rundt EL tid... ;-) hurra for kos.

 

Har ikke merket så mye til EL her enda, men tror torsdag er dagen. Har uansett hoppet i høyet annenhver dag i et par uker allerede og sånn skal det fortsettes... Vil ha tidenes beste julegave ;-)

 

Ha en super uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for en fantastisk julegave det hadde vært :) Ingen EL her heller enda, men tror det er torsdag for meg også. Men vi gjør som dere Lille2012, annenhver dag helt fra siste mens var over! Krysser fingrene for at det er vinneroppskriften, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! El overstått her, mest sannsynlig natt til søndag. Fikk positiv eggløsningstest fredag kveld, negativ test igjen lørdag formiddag. El smerter fredag og lørdag. Temp stigning i dag mandag morgen, og en slik stigning skal visst komme dagen etter EL. Er helt ny i tempeverden, men dette var jo interessant!! Lei meg for at vi ikke fikk lagt aksjer mer enn to ggr i denne fruktbare perioden, torsdag og lørdag. OG så har jeg ikke hatt noe ordentlig EL slim disse to siste pp, iallefall som jeg har lagt merke til..:-((( bare noe vannaktige greier:-(?(. Hmmmmm lurer ... Lykke til med aksjer alle dere andre.....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jihuuu..positiv ELtest idag,.glad jag började testa tidigt, räknat ut jag skulle haft EL till helga som kommer denna veckan, men så var det två streker på strimlen idag

 

Men nu verkar det som om gubben er lite halv sur idag :-( Får se vad kvällen bringar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesse05: Vannet sekret er også en fruktbar sekret ;) Det er sjelden jeg har EL slim mest vannete "greier". Så man trenger ikke å ha EL-slim ;)

 

Jeg holder meg mest på IKM uke 50 men hvis syklusen blir det samme som forrige pp (kortere lutealfase), har jeg ikm i uke 49. Men jeg ser at jeg er sistemann ute her inne men en av de første i uke 50. Spennende!!

 

Lykke til, jenter!!

Happy humping <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på CD 13 og melder meg herved ut av IKM 50 for: Ikke har det blitt nok sex, ikke noe fruktbart sekret, ingen el-smerter, ingen positiv el-test og ett blodprøvesvar fra lege som ikke er bra. (bruker å ha el alt fra 10-13, men nå blir strekene på el-testene bare svakere og svakere)

Forundrer meg ikke om jeg ha PCOS, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før. Men skal ikke gå inn på det for det er en lang historie, men jeg er ikke overvektig, aldri vært og alltid stabil syklus, så 2 av de store symptomene har jeg ikke. Men cyster har jeg hatt før, sett på ul for mange år siden, ble avfeid for det var normalt og testosteronverdien nå var 4,02 og skal ikke være over 3 og er den på 5 så mistenker de eggstokk kreft. Får ikke det hele resultatet før om 3 uker når jeg er ferdig med de 2 siste prøvene.

Så alt dette pluss min alder, gjør at ting ser veldig veldig mørkt ut for min totalt sett og som sagt denne pp er helt over for min del :-(

 

Krysser fingre for dere alle, og at dette blir en kjempepositiv uke med masse sterke + og || på tester :-))

 

**********

Søndag, 4.12(uke 48)

 

- Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

- Cornflake 8pp/ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

- Athina, 31 pp.

**********

Mandag, 5.12:

 

- Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

- Prinsesse05, St.hansprins 09/4pp/Ikm mandag 5 desember/

34 år/utålmodig!!/ prøver på barn nr 3.

**********

Tirsdag, 6.12:

 

- Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!!

- Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

**********

Onsdag, 7.12:

 

- stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

- Ballongmage IKM ons. 7.des. pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

- Høytoppåfjellet/ 24 år/ PP3/ IKM Ons. 7 des. Prøver på første baby!

- Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

**********

Torsdag, 8.12:

 

- Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL

- romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

grønnsakshagen IKM tors.8 desember / status: på àn igjen :-)

- Høne_pøne/31 år/2pp/IKM tors. 8. desember/ status: det som skjer, det skjer;)

- Vivica/28år/1pp/IKM torsdag 8.des/status: sitter spiren på første forsøk denne gangen og?

 

**********

Fredag, 9.12:

 

-Ønsker ny spire/28år/pp 9/ikm fredag 9 des eller lør 10 des

 

**********

Lørdag, 10.12:

 

- Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

- Amedillo/ 29år/ 3.pp

**********

Søndag, 11.12:

 

- Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

 

**********************************

<3 Gravid <3

 

 

**********************************

Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR:

 

- Athina

 

**********************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athina, det høres jo ut som denne pp er litt atypisk da, så ikke sikkert du ville fått disse blodprøveresultatene en annen pp.

Jeg har hatt cyster på begge egglederne før og ble gravid på første pp begge gangene.

 

Nå har jeg bare cyster på den ene, noe som ikke behøver å bety noe, jf. min veldig flinke gynekolog. Alt ser bra ut, så her er det nok bare alderen som gjør at det går sakte.

 

Har likevel en følelse av at det er mannen som er problemet her, leste nylig en artikkel om at sædkvaliteten forringes dramatisk etter 35, og særlig fra 40. Min er 43...

 

Uansett - lykke til og stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...