Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 49¸.?°´¯)?<8


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Høytoppåfjellet: Det tidligste du kan teste er mellom 10-12 dpo, men da er testen veldig svak. Jeg testet positiv 12 dpo sist, og testen var sterk nok til å tyde.

 

Men så hører du om de som tester 7-9 dpo...det er mirakel-tidlig-positiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, æsj! Da må jeg nok smøre meg med litt mer tålmodighet =P Er vel bare 5-6 dpo nå. Eller så prøver jeg om et par dager og prøver meg på en mirakel-tidlig-positiv! Haha

 

Heldigvis er det ikke så lenge til mandag, og da håper jeg at nyheter om positive tester bare strømmer på fra alle dere andre her =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ventetiden er tung ;-)

Noen som har oppdaget noen symptomer?

 

Mine er- (og jeg vet ikke om det er symptomer en gang)

Leamus i låret i snart et døgn

Vondt i lysken, ikke som strekk, men en slags indre smerte

Samboeren har klagd i to netter på at jeg er så sykt varm

Drømte at jeg fikk en baby ;-)

 

Rareste symptomlista... Hehe

Ellers har jeg ingen spesiell følelse at jeg er gravid, men heller ikke at jeg ikke er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille2012, du har vertfall en liste! Jeg har verdens mest umulige mage til vanlig jeg. Alltid rumlig, litt vondt her og der, og jeg er småkvalm både titt og ofte.. Litt vondt i ryggen, litt vondt i hodet, skjer ofte det også! Jeg ønsker meg selv lykke til med å finne noen symptomer i det hele tatt :( Hvis ikke brystene mine blir ømme snart så roter jeg rundt i mørket fram til testetid! Hvis noen har symptomer som ikke går ut på magerelaterte greier så please share!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har begynt med symptomjakt allerded ja! Spennende ;-)

 

Jeg er litt usikker på om jeg i det hele tatt har hatt EL, Syns jeg har litt slimete utflod, men er liksom ikke helt typisk EL-slim heller. Tappen min er fortsatt åpen, og den burde jo ha lukket seg nå! Vet ikke helt om jeg skal fortsette å lete etter EL, eller om jeg skal lete etter symptomer.

 

Har også sånn mage som deg Høytoppepåfjellet, så den kan ikke brukes til å tyde symptomer.

 

Har hatt litt såre brystvorter idag, og det har jeg mellem el og tr, så det er vel et dårlig tegn!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

**********

Søndag, 4.12(uke 48)

 

- Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

- Cornflake 8pp, ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

- Athina, 31 pp.

 

**********

Mandag, 5.12:

 

- Mammamio* 15pp, 23år, 15pp. Utolmodig og spent!

- Prinsesse05, St.hansprins 09/4pp, 34 år,utålmodig!!/ prøver på barn nr 3.

- Cayenne 72, 39år, PP6.Denne mnd skjer d!!!

 

**********

Tirsdag, 6.12:

 

- Ireyna/26år, PP16, Utålmodig!!

 

**********

Onsdag, 7.12:

 

- stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter!

- Ballongmage, pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

- Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby!

- Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt!

 

**********

Torsdag, 8.12:

 

- Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent

- romheg <3mammas skatt<3, egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

-grønnsakshagen, på àn igjen :-)

- Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;)

- Vivica, 28år, 1pp. Sitter spiren på første forsøk denne gangen og?

- Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp!

 

**********

Fredag, 9.12:

 

-Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag

- ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen..

 

**********

Lørdag, 10.12:

 

- Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske!

- Amedillo, 29år, 3.pp

- pauline og knerten, 26 år, 2pp

 

**********

Søndag, 11.12:

 

- Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter!

 

**********************************

<3 Gravid <3

-

**********************************

Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg er ny i denne omgang og vil gjerne skravle med dere i disse nervepirrende dager... :-)

Hadde EL i helga og fikk lagt inn aksjer på onsdag, fredag og lørdag forrige uke, så nå er det bare ventetid. Har vært hjemme fra jobben i dag, og da er det fort gjort å la seg oppsluke av "prosjekt ny spire". Ikke helt bra, egentlig. Vil bare at disse dagene skal gå FORT!

Nå ikveld skulle jeg egentlig sitte og pusle med noen jobbgreier, i stedet lander jeg her og har lest gjennom hele tråden til dere uke 49-skravlere, haha. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om det er noe til symptomer å snakke om her, men humøret er jammen meg på BUNN! Ordentlig sur og grinete, sliten, trøtt, ømme brystvorter og ryggvondt. Men igjen, ingenting unormalt iforhold til andre perioder ;)

Er nok ekstra utålmodig denne perioden siden vi har legetime 5.12. Kanskje vi får litt hjelp på veien!

I mellomtiden begraver jeg dårlig humør og utålmodighet i maling og pussing på huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i skikkelig dårlig humør rundt EL vertfall. Giftig humør nesten! :P

Men hvis jeg skulle dratt fram noen "symptomer" som jeg ikke har merket noe av tidligere så måtte det være:

 

- Tissetrengt

- Fort sulten

- Har veldig lyst på frukt!! (??)

- Metallsmak i munnen?

Har fått sånn ekkel jernsmak i munnen to ganger de siste dagene. Varer ikke i et minutt engang, men jeg er sikker på at jeg aldri har hatt sånn før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? merker folk symptomer nå, så tidlig?:P hehe

 

jeg har ømme bryster enda, selv etter eggløsning, hadde el. på fredag, ca 4 dager sia.. hmm og føler jeg er skikkelig oppblåst, men er det vanlig? har egentlig aldri tenkt så mye på akkuratt de tinga de tidligere månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ha jeg mensmserter med smerter i ryggen!!!!! HVA I ALVERDEN SKAL JEG HA D NÅ???..... eneste muligheten for EL var på dag 12. å er nå på dag 25 av en syklus på 32 dager. tappen er høg og lykket. med blankt utflod.litt glatt utflod. sjønner ingenting. for slik har d ikke vært før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da tror jeg at jeg er gravid:) Hihi. Har altså gått fra å ikke ha troa, til det stikk motsatte. Fallhøyden er stor, vet det, men klarer ikke kvitte meg med denne tanken da. Kjenner symptomer hele veien. Det verste er den sinnsyke murringa i underlivet. Vondere en menssmerter jo! Nei, nå skal jeg heller stryke noen julegardiner før jeg går på jobb enn å tenke for mye på dette;)

 

Dagens fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg henger meg på her jeg. Vet ikke om vi kvalifiserer til prøvere ennå, men vi har i hvert fall hoppet av pillen for en måneds tid siden, og har på den måten gitt kroppen klarsignal i hvert fall. Men vi er ennå veldig usikker på om vi virkelig skal satse på å få et barn til. Vi har to gutter nå, på 4 og 6 og livet er så enkelt og deilig. Men..så hadde det jo vært fint med en baby også... Alle gode ting er tre(?)

 

Rundt eggløsningstider var vi begge syke og hanglete, så da ble det dessverre ikke så mye sengekos, men det har nå blitt noe likevel.

 

Jeg har ikm på lørdag eller søndag (3 eller 4 des) så det blir spennede. Har blitt fort gravid før, så det kan jo skje igjen.

 

Symptomer?

Tja, det stikker en del i eggstokkene og i livmor, lysken. Det kjenner jeg jo igjen fra tidligere graviditeter.

Er sliten, tungpusten. (men det kan jo også bare være dårlig kondis?? :-)

Er brystene litt større tro??? Men de er ikke spesielt ømme...

Ellers --- veldig lite.

 

Så vi får se!!

 

Lykke til alle dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm her har jeg hatt type mensmurringer i et par dager allerede.. Pleier ikke å ha så mye og lenge av det før TR kommer. Kanskje jeg får TR fra h.....denne gangen, ei skikkelig sinna ei hehehe, eller så er det noe annet som foregår.. Holder dessverre en knapp på TR.., men har jo ikke ikm før mandag, kanskje hun kommer før da:-(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mensmurringer, kan ikke huske å ha hatt noe særlig av det før, men tror ikke jeg er gravid. Gikk på en smell i stad og testa, og den var blendahvit. Merker jeg er litt deppa nå:(

 

Er 12 dpo (har ikm søndag eller mandag, litt lang lutealfase). Men det er vel kanskje litt tidlig likevel...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cayenne! Ikke vær lei deg ennå, mulig littt tidlig å teste! Temper du? Jeg har begynt med det denne pp, og synes det er helt genialt. Var veldig skeptisk, men så veldig tydelig økningen i temp dagen etter EL. Det som er synd, er at jeg har gått nattevakter nå, og har ikke fått tempet for å se om temperaturen har synket, noe den skal gjøre rett før mens.. Temper i morgen, da får jeg nok allerede en god indikasjon på om det er TR som murrer...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, temper ikke - vil ikke ha enda et stressmoment inn i livet:) Men har rimelig kontroll på el, og vi traff nok blink denne gang (5 dager før, 2 dager før og samme dag). Uansett - takk for tips:)

Uansett - har aldri vært tilhenger av å være høygravid/ha helt nyfødte unger om sommeren, så like greit, kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe ja cayenne skjønner hva du mener ang stressfaktorer;-). For min del så ble ikke dette noe stress med temping, for jeg stresset rundt og tenkte at jeg sikkert ikke hadde sluppet egget selv om jeg fikk pos EL test. Jeg er litt sånn, dramatiserer litt sånn for meg selv. (tenkte at jeg hadde sammenbruddet eggledere og vise versa)Økende temp er en indikasjon på at egget faktisk slapp, og det roet meg;-)) . Høres uansett ut som om du har sikret nok aksjer!!;-). Lykke til, håper ikke den hersens tanta dukker opp hos noen av oss;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse symptomer!! Heldige dere!

 

Her er ting AKKURAT som de pleier å være! Spennende? Nei, bare kjedelig!!!

Har et stort håp, men har egentlig ikke trua!

 

Cayenne, har ikke tenkt på at vi kommer til å være høygravide på sommeren ;-/ Har bare hatt fokus på at vi skal få baby på sommeren når det er lett å bevege seg ute. Uten kuldegrader og masse snø!! Det er jo negative sider med alle årstider, så jeg tar gjerne positiv test denne runden ;-)

 

Jeg har som sagt gått helt surr. Har hatt så mye fokus på EL at jeg har glemt hele dpo-greiene. Ble overrasket når du hadde testet!! Men det er som en sa over her tidlig, og fortsatt håp ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei babysyk85;-). Her har jeg ingen andre symptomer enn mensmurring, noe jeg ikke liker:-(. Men skal jo ikke ha tanta så tidlig...mulig noe syluskrøll på gang her kanskje ?? Ville helst hatt "ingen" symptomer som deg, for det er det jeg har hatt i mine to svangerskap. Ingenting utenom uteblitt mens! Nå svir det og murrer i livmoren, og det er joTR varsel, bare litt vel tidlig! Så deilig å ha glemt litt av dette DPO styret da, for det er jo en knall kjedelig tid!! Orker ikke tanken på flere DPO'ere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også murringer i høyre eggstokk. Noen ganger gjør det litt vondt, men ikke vondt nok til å være festesmerter tror jeg. Mesteparten av tiden kiler det bare. Ville trodd det var litt mer midt i magen det murret ved graviditet? Så du hadde ikke murring under de andre graviditetene? Det var jo dumt for oss nå da!! Deilig å glemme det, men jeg er jo samtidig veldig usikker på når EL har vært. Fikk ikke lagt inn aksjer i helge, og det er jo typisk at El var rundt da!!

Kanskje egget bare ikke har festet seg enda så kroppen ikke vet den er gravid, Da slutter nok murringen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, ser det er mange som har tidlige mensmurringer... det er jo et veeldig godt tegn! Begge gangene jeg har vært gravid (den ene gangen endte det i SA riktignok) har det vært et tidligtegn som klart og tydelig har tredt fram. Det - og at det begynner å smake vondt av kaffen, hehe.

Her er det bare 3-4 dager siden jeg hadde EL, så jeg kjenner intet. Det vil si: ømme bryster har jeg faktisk, veldig også. Så har jeg nevnt det.

 

Har egentlig en god følelse, følte at vi traff veldig med prøvinga denne måneden.

 

Er helt sikker på at det kommer noen doble streker til syne i denne tråden etter hvert! GØY! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese et positivt innlegg pauline og knerten!! Trenger det ;-)

Tingen er den at jeg har mensmurringer (eller murringer i eggstokken) hver måned. Derfor kan dette umulig relateres til graviditet, dessverre ;-( For du hadde vel ikke murringer i syklusene før du ble gravid?

Leit å høre om SA'en! Håper du får en positiv test nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg - for IKM uke 49 betyr de som venter mens neste uke? må liksom komme meg inn i forkortelsene igjen etter sist gang ;)

Jeg venter ihvertfal mens om ei uke og så langt har jeg hatt litt stikkinger ellers ikke så mye tror jeg, men siste to kveldene har jeg vært skikkelig kvalm, gudsjelov ikke "kasteopp" kvalm, men skikkelig uggen - sambo lurte på om jeg var syk siden jeg ikke orket sjokolade! Aner ikke om dette er noe tegn på noe, siden sist så mener jeg at jeg først var kvalm litt lenger uti, er vel hakket for tidlig? Ellers mangler jeg vel humørsvingningene som er rundt denne tiden og ømme bryster, så om det betyr noe vil tiden vise.

Vil ikke bli overfokusert på dette, men ser ikke ut til at jeg klarer å ikke tenke på det....henger jo rundt på disse sidene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...