Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 49¸.?°´¯)?<8


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

prinsesse05, st.hans prins09: høres ut som dere har fått lagt inn gode aksjer spør du meg i forhold til når du tror EL var, og at dere satte aksjer torsdag og lørdag;)

 

Selv tenker jeg hver andre til tredje dag dersom det ikke passer med oftere, så får vi se hvordan det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og takk for svar høne-pøne og Hali;-). Hjelper mye at noen tror det er muligheter for meg, sånn på humøret mitt;-))

 

Athina; Bedre lykke til neste pp! Det ordner seg dette nå, nå er du jo på god vei til å finne ut hva som som skjer i kroppen din, og hvis nødvendig får du korrigert med noen medisiner! Og som cayenne sier så høres din pp noe atypisk ut denne gangen, så ikke sikkert at lignende prøvesvar hadde blitt Evt neste pp.

 

Venter nå til onsdag for å begynne på wild yam, tar ikke sjansen på å begynne noe før... Har liksom litt trua på bidronninggele og WY, helt til det motsatte er bevist hehehe.

 

Babysyk; hyggelig å se at du streifet innom her, håper mannen din kommer på andre tanker... Du er en positiv jente å ha på forumet!

 

Lykke til med aksjer alle sammen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, nå begynner syklusen å tøyse seg for min del. CB Digital viser EL på dag 12 og 13, og er i dag på dag 12 og NULL utslag... Æsj.

 

Noen andre som har bedre nyheter å komme med? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å bruke fertilitetsmonitor denne måneden og kan herved bekrefte at jeg ikke skjønner noenting:/

Jeg har lest at det er vanlig og måtte bruke 20 testpinner første syklus. Nå er jeg på dag 14 og har bare fått beskjed om å teste 2 ganger?!

Meeen, da må vi satse på den gamle metoden og bare kose oss;)

 

Men nå skal jeg først bruke dagen på å slappe av hjemme med en syk liten gutt. Sliten og trøtt er vi begge to etter en natt med minimalt med søvn:) er ikke greit når de små er syk...

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig lite ut, nesten så jeg tenker at det ikke kan stemme... Jeg restartet min nylig og begynte å teste fra scratch, og den ba om testpinner fra dag 6 og hver dag utover til EL var overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det ikke bare jeg som syns det er rart:)

Er det noe jeg kanskje gjør feil? Skrur den på for sent? Eller er det noe feil med den?

Jeg fikk beskjed om å teste på dag 7 og 9 og etter det har jeg ikke fått beskjed om å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er den brukt, og ikke restartet, må du gjøre dette første dag i neste pp. Ellers tror jeg jeg ville sjekket med forhandler altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Vivica, det må være vinneroppskriften, siden det er den jeg har satset absolutt alt på denne pp. Dvs hele 9 aksjer siden 6 november!! ;-) Og nå har aktivitetsnivået i magen startet, tipper el er i anmarsj, ganske riktig tid i forhold til mine antagelser. Pleier å ha litt murringer et par dager før! Det vil si enda flere aksjer skal legges, blir nesten som da vi var nyforelsket dette. Utrolig koselig!!!

 

Men jeg er så spent, har en supergod følelse, men skulle ønske jeg hadde klart å tenke litt mindre på dette. Gleder meg til å komme hjem til min kjære etter trening i kveld <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sex på et spesiellt tidspunkt rundt el? Tenker på om det er best på morgen midt på dagen el kveld? Her blir det bare rett før leggetid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn jeg også :)!ikm 5des:))

 

Vi kjørte på på søndag, el testen positiv da, og så fylle på igjen i kveld ;) siden egget slippes mellom 24-48 timer etter pos test ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende! :D Jeg bestemte meg for å prøve uten EL-test denne pp. Er på dag 11. og har begynt å få EL-slim (tror jeg) Har hoppa i høyet på lørdagen, i går og jeg tror jammenmeg vi tar en runde i kveld også :D

 

Hvor lenge har man EL-slim tro? Rundt 3. dager? Ikm er 7. des og ifølge kalkulatoren er EL nå på torsdag. Frister veldig å kjøre på med sex hver dag ut uken egentlig. Bra eller dårlig idé, hva synes dere? Vil ikke bruke opp alle ressursene heller! :P

 

Er fryktelig spent på hvor mange av oss som blir gravide denne måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ha el-slim ca 3 dager, denne gangen varte det fra torsdag til lørdag, og hadde el-smerter omtrent samtidig. Får aldri 100% utslag på el-testene selv om jeg vet jeg har el (har målt progesteronnivå), men de var sterkest fredag og lørdag. Så regner med jeg hadde el ca søndag.

 

Fikk heldigvis lagt inn aksjer både torsdag og lørdag, før vi begge gikk ned for telling med en heftig forkjølelse. Så 3 og 1 dager før skulle vel være midt i blinken! (I verste fall 4 og 2 dager før.)

 

Forresten noen som vet om det er mindre sjanse for å bli gravid når man er forkjølet/syk? Må si jeg ikke er like optimistisk lenger:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johooo, jeg er tilbake!!

Klarte å lure samboer til sengs på søndag - uten kondom og noe hoppe av i svingen! Igår var det faktisk han som tok initiativet. Han vet jeg har EL rundt nå, men jeg har ikke turt å snakke om baby de siste dagene. Virker nesten som han ønsker seg baby samtidig som han ikke helt tørr!

 

Hadde EL slim idag, så dette blir bra. Håper vi får til en runde til meg aksjelegging!

 

Har egentlig ikke noe troa på at det skal klaffe, men godt å prøve allikevel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville prøve å teste etter el denne perioden.

Har en syklus på 28 dager, og da stod det at jeg skulle begynne å teste på dag 11....og det er i dag...testa positivt, så i kveld blir det nok sengekos. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk: det var hyggelig å se deg her igjen, håper det klaffer for dere og at det er hva han ønsker :)

 

Her har vi lagt inn aksjer torsdag, lørdag, igår og i dag. Håper dette er bra :P Kjenner jeg ønsker meg veldig en skikkelig julepresang i år, men er ikke særlig positiv.. hvorfor i all verden skal det funke denne runden når det ikke har funket de 15 forrige pp'ene.. :( Beklager, måtte bare surve litt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Jeg vil bare ønske dere masse lykke til denne pp. Jeg var så vidt med uke 45 og var så heldig at det satt på første forsøk. Så går det bra så har jeg termin i juli.

Kommer nok til å følge spent med i uke 49 og håper alle blir gravide:-) Vi "hadde" oss bare 2-3 ganger, så får en ikke lagt inn aksjer så ofte så er det fortsatt mulig at det klaffer.

 

Igjen, masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ glad for at du er tilbake, Babysyk! Ikke snakk for mye om prøving, er mitt råd. Er nok mange som ikke er 110% klare som får litt hetta da, tror jeg. Jeg snakker ikke om prøving i det hele tatt, min får ANGST. Men så er han midt i en 40-årskrise, da...

 

Ellers håper jeg alle som har prøvd en stund blir gravide denne gangen -så kan heller vi som ikke har prøvd fullt så lenge vente bittelitegrann til.

 

Og gratulerer så mye med spiren, mumirollet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, ingen EL her enda! Har PCOS og det er jo bare typsik om jeg ikke får eggløsning nå når vi endelig hadde bestemt oss for å prøve! Hatt noen månender tidligere hvor jeg kun har hatt eggløsning annenhver mnd. Men det siste halve året har jeg hatt en syklus på 38 dager. Hadde siste mens 1.nov og 38 dager frem blir 8.des. Burde ikke EL ha kommet nå da??? Eller regner jeg helt feil? Noen med litt mer peiling enn meg på dette? Kan man f.eks. ha EL bare en uke før IKM? Trodde det var 2 uker før! Hjeeeeelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fortvil ikke;-). Om du bruker eggløsningskalkulator, så vil du se at den viser EL på 25/11 på deg. Det er i morgen det;-). Hvis du tester etter EL, så kan du jo teste i kveld og se om du får utslag På LH . Best å bruke urin litt utpå dagen iallefall, fordi LH skilles ikke ut før litt utpå dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :-( Da var El over för denna gången..hade två dagar med positiva tester...men det blev sengekos bara den första dagen..Så nu har jag liten å nesten ingen tro på att det har skedd något...SUCK..deppa...jaja..sån er det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alle i uke 49 gruppa hatt EL.?????

 

har ikke tegna til el. hadde mensmurringer og greier rundt dag 12. og da strekbart slim men veit ikke om det var el.... og nå begynner jeg å lure på kor el blir av. er på dag 19 no. ikm den 8. vist jeg skal regne 32 dager..og det verste er at vi har vansker med å få lagt inn aksjer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, nå ble jeg kjempeletta her :) Trodde det var slik at man skulle teste på morgenen jeg! Krysser fingre og tær for at det er EL imorgen! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...