Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 49¸.?°´¯)?<8


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Hellu, damer!!!!

 

TR kom visst idag - etter min 33 dagers syklus var IKM på lørdag, men nå var syklusen på 30 dager. Men jeg har et ganske stabilt syklus sånn sett; aldri lavere enn 30 dager og aldri høyere enn 33 dager.

 

Så her er jeg, 3.pp - håper på å bli tjukk til jul!!! :) Krysser fingrene.

 

Begynner er å måle tempen på dag 14, og fortsette å måle til dag 21. Alt før og etter gidder jeg ikke å bry. Det er egentlig for å se på om EL har vært.

 

30 dager - IKM 09.12

33 dager - IKM 11.12

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv dere på lista etter IKM dagen-

*********UKE 49************

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg)

Cornflake 8pp/29år/8pp/IKM Man.5.des/STATUS: Nå er det vår tur!!

 

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!!

Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL

Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

 

********GRAVIDE***********

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv dere på lista etter IKM dagen-

*********UKE 49************

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg)

Cornflake 8pp/29år/8pp/IKM Man.5.des/STATUS: Nå er det vår tur!!

 

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!!

Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL

Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

 

********GRAVIDE***********

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, Hali! Jeg ble også lurt av kroppen, men denne gangen vet jeg at absolutt alt, inkl. kvalme, kan være kun pms for min del.

 

Uansett - har liksom en god følelse for denne pp'en - vi må jo bli mange gravide her etter at den store mens-tråden er lagt bak oss!!!;)

 

Hva er strategien, jenter? Jeg tar bidronninggele fram til el og wild yam etter el (viktig å ikke ta wild yam før man er helt sikker på at el har vært, altså).

 

Satser ellers på å legge inn aksjer annenhver dag, så kvaliteten holder seg noenlunde! Hørt flere gynekologer som anbefaler det framfor hver dag.

 

Ha en fin dag, dere!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror all stresset etter SA'en har ført til at kroppen min har produsert for lite progesteron i pp 2 (det kan også være årsak til SA). Så i denne pp er planen å stresse ned.

 

Kjører på annenhverdag eller når vi har lyst. Og så hverdag fra dag 17.

Vil måle tempen fra dag 15, kun for å ha et øye på EL.

 

Så strategien er: STRESS NED!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper jeg også inn her:)

Lurt trill rundt av min egen kropp enda en gang..

Får bare satse for fullt denne mnd, så kanskje man har gledelige nyheter til jul;)

 

*holder motet oppe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriv dere på lista etter IKM dagen

-*********UKE 49************

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg) Cornflake 8pp/29år/8pp/IKM Man.5.des/STATUS: Nå er det vår tur!!

 

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!!

 

********GRAVIDE***********

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører vel med her jeg da, ikm 7/12, gikk en uke over forrige måned da, og 3 dager denne gangen, så er jo ikke godt å si. Jeg syns vi alle fortjener å bli gravide før jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne tråden jeg etter å ha fått besøk av tanta idag.

Skal begynne å bruke fertilitetsmonitor denne måneden så jeg er kjempe spent:) håper det klaffer snart:)

Er enda to måneder til legen ville begynne utredning så det er bare å bite tenna sammen å fortsette å prøve:)

 

Snik kikka litt på den forrige ikm tråden, uke 45 og håper det blir maaaange flere positive tester denne uken;)

Lykke til jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv dere på lista etter IKM dagen

-*********UKE 49************

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg) Cornflake 8pp/29år/8pp/IKM Man.5.des/STATUS: Nå er det vår tur!!

Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!!

 

********GRAVIDE***********

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har ingen taktikk jeg!

Prøvde grapefrukt juice nå den syklusen som var, men jeg havnet jo her, så så bra funket det.... Fkk mer slim, men det må ha kommet etter EL, for TR kom sånn at det passet med første EL-slimet.

 

Skal ha sex annen hver dag. Er veldig spent på om vi i det hele tatt får lagt inn aksjer rundt EL, for samboer skal mest sannsynlig reise bort rundt da ;-(

 

Føler det er en evighet til moroa begynner,,,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var min siste dag med mens over, så da er det bare å begynne på ny runde :D

 

Temper ikke, har nemlig bare termometer med et desimal, og det burde visst være to har jeg hørt.

Kanskje jeg burde få tak i ett? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var min siste dag med mens over, så da er det bare å begynne på ny runde :D

 

Temper ikke, har nemlig bare termometer med et desimal, og det burde visst være to har jeg hørt.

Kanskje jeg burde få tak i ett? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt dere har kommet da! Føler dere er laaaangt forran meg, jeg har jo akkurat fått mensen, og dere skal gå igang med aksjer..... Håper trening i morgen får fortgang i tingene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv dere på lista etter IKM dagen

-*********UKE 49************

 

Da har jag "Yoggy" hoppat over hit då...Men nu slår jag på stort å har bestillt EL-tester, nu må det klaffa, blir bara sååååå utålmodig. På denna tråden SKALL tanta hålla sig låååångt borta ifrån.

Ser endel kändisar från 45-tråden :-D Nice...jag följer med..men blir inte så aktiv till å börja med.Ska leva livet utanfor bobbla en stund.

-LYCKA TILL SYSTRAR!!

 

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg) Cornflake 8pp/29år/8pp/IKM Man.5.des/STATUS: Nå er det vår tur!!

Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

 

Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv dere på lista etter IKM dagen

-*********UKE 49************

 

 

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg) Cornflake 8pp/29år/8pp/IKM Man.5.des/STATUS: Nå er det vår tur!!

Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

 

Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter!! Regnet litt feil, og var inne å snuuste litt på ikm 48. Men syntes der var litt rart, og fant ut at jeg hadde telt feil;-))) glad for det, for nå skal jeg skravle videre med de fantastiske jentene fra uke 45!!! Ikm 5 des. Skal skrive meg på lista, må bare på den andre stasjonære mac'n først. Tenkte å prøve bidronninggele og wild yam denne pp! Flere?? Leste om noen fertilitetsklinikker som faktisk anbefalte dette, og dermed suuuste jeg inn på urtesenteret.no og bestilte ;-)) men litt skeptisk til sånn helsekost da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali, jeg fikk TR tirsdag!! Føler ikke den har kommet skikkelig igang, så det kommer sikkert til å ta noen dager enda ;-(

 

Håper vi brukte opp uflaksen vår i uke 45!! Nå skal det bli augustbaby på oss alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stille det har vært her idag da! Men det er jo på en måte bra, for det betyr vel at det ikke er så mange flere som har fått TR!!!

 

Kjip oppdatering herfra:

Samboer vil vente med videre prøving. Han vet ikke hvor lenge enda, så det skal vel trylle-krefter til at jeg får vært med i denne tråden. Har ikke helt gått opp for meg enda, og det gjør det vel ikke før EL nærmer seg og at jeg virkelig "ser" med egne øyne at vi ikke skal prøve. Men begynner ikke med p-piller, i tilfelle han ombestemmer seg etter en stund. Men kondom, ja det skal jeg love dere at det blir!!!! Før vi begynte prøvingen nå hoppet han av i svingen, og det er uaktuelt. Blir jo bare til at jeg håper masse på at det allikevel skal klaffe, og blir sikkert like skuffet som når vi prøver!!! Sjansene er jo minimale!!

 

Utrolig kjedelig nå som jeg har møtt dere superhyggelige jenter!! Og jeg håper jo virkelig ikke dere er her inne når jeg kommer tilbake!!!! Hehe ;-)

 

Nå har jeg lyst til å begynne å grine. Har vært en lang vei fram til han ble klar, og nå er det den faens ventingen igjen (unnskyld språkbruken). Har lyst til å bare tvinge han, men det er vel ikke rette måten å gjøre det på!! Nå føler jeg veien til en baby er uendelig lang!!!!!!!

 

Kommer nok til å henge her inne til det virkelig har gått opp for meg! Hvis det er greit for dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre Babysyk85 :( utrolig frustrerende også! Får håpe han ombestemme seg fort tilbake!

 

Jeg tenkte også å henge her inne litt, frem til jeg finner ut når jeg har el.... Jeg har bestemt meg for å kanskje roe ned litt denne pp! Fortsatt prøve altså, men prøve å kose meg med livet og familien! Forrige pp var litt stressende, og jeg var veldig irritabel! Tror ikke mannen har veldig lyst på meg når jeg har surhetsanfall hehe, sånt kan det umulig bli baby av! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaarg! Kjenner jeg blir småsur for at jeg ikke ble gravid denne pp. Gikk helt greit i begynnelsen,men nå ble jeg utolmodig,irrtitert,sint,lei meg,syns værden er urettferdig osv osv.

Vurderer å kjøpe meg el tester. Utolmodig! Hadde høst man kunne bli lettere gravid etter MA, men begynner å tenke tanker som at jeg aldri kommer til å bli gravid:`(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv dere på lista etter IKM dagen

-*********UKE 49************

 

 

Athina 31 pp/ Ikm søndag 4. des(vet, er 48'er, men liker meg her jeg) Cornflake 8pp/29år/8pp/IKM Man.5.des/STATUS: Nå er det vår tur!!

Mammamio* 15pp/23år/15pp/IKM man 5.des/STATUS: Utolmodig og spent!

 

Cayenne 72/39år/PP6/IKM Tirs.6.des/STATUS:Denne mnd skjer d!!! Ireyna/26år/PP16/IKM Tirs.6.des/STATUS: Utålmodig!!

 

stineskj/25år/pp5/IKM Ons 7. des. Lengter og venter!

 

Lille2012/28år/PP2/IKM Tors. 8.des/STATUS:hopper i høyet mot EL Babysyk85/26år/3.pp/IKM tors. 8.des/STATUS: Spent på hvor lang tid dette tar!

romheg <3mammas skatt<3 /IKM tors.8.des/status:egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

 

Yoggy/ 36år /IKM Lördags 10des / 3pp. Denna gången MÅ de ske!

 

Hali/24år/3.pp/IKM Søn. 11.des/STATUS: Håper, lengter og venter!

Stinea*2011?<3/22år/11.pp/IKM Ons. 9.des/STATUS: Satser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...