Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 49¸.?°´¯)?<8


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Ser at det allerede er 5 som har testet positivt i uke 48!!

Så håpet for at noen her inne skal ha klart d er vel til stede... :)

 

Selv har jeg ikke trua, dårlig med aksjelegging og aner vel ikke helt om jeg hadde el...evt når den var!!!

 

Har hatt murringer til og fra den siste uka, så håper bare tanta kommer så jeg blir ferdig med d!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare 4 dpo, og NULL symptomer!! Det kan enten være positiv eller negativ her i gården. Men i 1.pp hadde jeg ingen symptomer og ble gravid, men endte vel i SA..

 

Jeg håper det klaffer, men er ikke så optimistisk for det om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er utrooooolig teit er at jeg ikke aner hvilke tidlige symptomer jeg hadde de to gangene jeg har vært gravid. Ingen murrringer iallfall. Husker puppene var litt(?) ømme tidlig med ene iallfall. Litt småkvalm med ene da vi kjørte bil en gang. Men vet ikke om det var før eller etter ikm.

 

Aner heller ikke når jeg testa - sikkert flere dager etter ikm da jeg begynte å lure på om ikke tanta skulle komme snart. Slo meg liksom ikke at jeg kunne bli gravid etter 14 dager begge gangene...

 

Nå murringer, og puppene er som ballonger. Vanligvis er de små... Men det ser de ut til å bli ved pms hver gang. Ja ja, vi får vente og se!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har:

vondt i magen... i sidene, kommer og går hele tiden..

hadde el. på fredag, og har hatt fra søndag til i dag (onsdag) hvit sekret (lotion eller melk som pernille.info kaller det)

vondt i puppene

oppblåst

 

men det er jo leeeeeenge til jeg kan teste...:( 9 dager....

 

tror dere dette er tegn?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å ta opp tråden idag:)

 

Ikke godt å si, mye mulig at det er symptomer ja Ringfinger;) Krysser fingrene!!

 

Men jeg lurer litt på om jeg i det hele tatt hadde lagt merke til alt som skjer i kroppen min dersom jeg ikke hadde vært oppmerksom siden jeg venter på graviditet... Nytt for dagen: ømme bryster! Mine er jo aldri ømme, og nå er de supervonde! Har fortsatt _masse_ murring også.

 

Vet ikke helt når el var, men hvis den kom slik den pleier var det for ca. ei uke siden..

 

Det som er helt klart er at noen kommer til å teste positivt her veldig snart ja:)

 

Tenkte faktisk å prøve å vente til etter ikm med å teste, så nå må jeg prøve å finne fram jernviljen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null symptomer her foreløpig - kun murringer, men jeg anser ikke det som symptomer for min del for det har jeg uansett om det TR eller baby.

 

Er 5 dpo, så litt for tidlig ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ jeg er så TRØØØØØTT!!! herregud jeg sitter her og henger med hodet og er så trøtt at jeg nesten spyr.. sånn var det i går også...

så trøtt, sur, og tunge bryst... Innbiller jeg meg noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtthet er et veldig bra tegn, Ireyna! Hvor mange dpo er du? Satser på at det går veien for deg;)

Jeg er ikke spesielt trøtt, selv om jeg ikke fikk sove før 01.30 i går...

 

Men: Fikk plutselig litt bekkenløsningsaktige smerter i hoftene i dag! Men det er nok hodet som tuller med meg igjen. INGEN symptomer skal få meg til å tro at det har klaffet denne gangen, for jeg har hatt innbilt svangerskap et par ganger før;)

 

Når skal dere teste, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv dere på lista dere som ikke har gjort det!

 

Søndag, 4.12(uke 48)

 

- Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

- Cornflake 8pp, ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

- Athina, 31 pp.

 

**********

Mandag, 5.12:

 

- Mammamio* 15pp, 23år, 15pp. Utolmodig og spent!

- Prinsesse05, St.hansprins 09/4pp, 34 år,utålmodig!!/ prøver på barn nr 3.

- Cayenne 72, 39år, PP6.Denne mnd skjer d!!!

 

**********

Tirsdag, 6.12:

 

- Ireyna/26år, PP16, Utålmodig!!

 

**********

Onsdag, 7.12:

 

- stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter!

- Ballongmage, pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

- Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby!

- Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt!

 

**********

Torsdag, 8.12:

 

- Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent

- romheg <3mammas skatt<3, egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

-grønnsakshagen, på àn igjen :-)

- Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;)

- Vivica, 28år, 1pp. Sitter spiren på første forsøk denne gangen og?

- Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp!

 

**********

Fredag, 9.12:

 

-Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag

- ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen..

 

**********

Lørdag, 10.12:

 

- Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske!

- Amedillo, 29år, 3.pp

- pauline og knerten, 26 år, 2pp

 

**********

Søndag, 11.12:

 

- Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter!

 

**********************************

<3 Gravid <3

-

**********************************

Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var jeg vel den første til å droppe ut av lista og inn i ny pp, i dag morges kom TR hele tre dager før tiden. Trøsten er jo at mensen i hverfall kommer tidlig sånn at ikke forventningene blir så store. Og nå har jeg hatt nokså korte sykluser de siste to mnd, slik at jeg kan regne IKM bare 26 dager fra idag! Det er 2. juledag, og slett ikke såp lenge å vente!

 

Om jeg var usikker på om jeg ville ha nr tre før, så har jeg i hvert fall blitt sikrere nå, for skuffelsen var absolutt tilstede i dag tidlig da tr var kommet...

 

Så ny frisk på meg, og lykke til til dere som fremdeles venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag, 4.12(uke 48)

 

- Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

- Cornflake 8pp, ikm mellom 3.-5. des, tror jeg. Er ikke sikker hvor lang syklus jeg har denne gangen :)

- Athina, 31 pp.

 

**********

Mandag, 5.12:

 

- Mammamio* 15pp, 23år, 15pp. Utolmodig og spent!

- Prinsesse05, St.hansprins 09/4pp, 34 år,utålmodig!!/ prøver på barn nr 3.

- Cayenne 72, 39år, PP6.Denne mnd skjer d!!!

 

**********

Tirsdag, 6.12:

 

- Ireyna/26år, PP16, Utålmodig!!

 

**********

Onsdag, 7.12:

 

- stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter!

- Ballongmage, pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

- Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby!

- Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt!

 

**********

Torsdag, 8.12:

 

- Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent

- romheg <3mammas skatt<3, egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

-grønnsakshagen, på àn igjen :-)

- Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;)

- Vivica, 28år, 1pp. Sitter spiren på første forsøk denne gangen og?

- Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp!

 

**********

Fredag, 9.12:

 

-Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag

- ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen..

 

**********

Lørdag, 10.12:

 

- Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske!

- Amedillo, 29år, 3.pp

- pauline og knerten, 26 år, 2pp

 

**********

Søndag, 11.12:

 

- Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter!

 

**********************************

<3 Gravid <3

-

**********************************

Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR:

- tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjedelig å høre tør_vi_prøve_på_nr_3?!! Men som du sier, bedre at TR kommer før tiden enn forsinket! Lykke til med neste forsøk ;-)

 

Jeg har ikke tenkt å teste, regner med at kjerringa dukker opp! Men om hun ikke har kommet søndag i vår uke, skal jeg nok få kjøpt meg en test mandag. Prøver ihvertfall å holde ut så lenge som mulig.

 

Har hatt lite murringer idag. Vet ikke om det er fordi jeg har vært flink å tenke på andre ting eller om det er kroppen som har styrt det.

 

Syns ikke tappen min har lukket seg ordentlig enda jeg! Den er ikke helt åpen som rundt el, men ikke lukket. Er litt ekkelt å tenke på. Tenk så mye svømmere som er oppi der nå da!! Kan jo ikke være helt bra! Og overhode ikke bra tegn i forhold til graviditet!!

 

Å være trøtt er et bra tegn ja ;-) Men, jeg har vært trøtt som en dupp uten å ha vært gravid før så det er ikke et bombesikkert tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her inne. Min el var veldig forsinket denne mnd, så da er ikm også flyttet. Jeg er 6dpo, ingen symptomer...bare vondt i hodet. Jeg har tatt wild yam 2x2 siden 3 dpo, fikk ømme pupper før jeg begynte på wild yam,men nå er det borte.

 

Krysser fingrene for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag, 4.12(uke 48)

 

- Mes/31år/pp1/ IKM muligens 2 des.evt litt før...

- Athina, 31 pp.

 

**********

Mandag, 5.12:

 

- Mammamio* 15pp, 23år, 15pp. Utolmodig og spent!

- Prinsesse05, St.hansprins 09/4pp, 34 år,utålmodig!!/ prøver på barn nr 3.

- Cayenne 72, 39år, PP6.Denne mnd skjer d!!!

 

**********

Tirsdag, 6.12:

 

- Ireyna/26år, PP16, Utålmodig!!

 

**********

Onsdag, 7.12:

 

- stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter!

- Ballongmage, pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

- Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby!

- Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt!

 

**********

Torsdag, 8.12:

 

- Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent

- romheg <3mammas skatt<3, egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

-grønnsakshagen, på àn igjen :-)

- Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;)

- Vivica, 28år, 1pp. Sitter spiren på første forsøk denne gangen og?

- Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp!

- Cornflake, 29 år, 8 pp. Begynt på utredning, skal til gyn. den 22. des.

 

**********

Fredag, 9.12:

 

-Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag

- ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen..

 

**********

Lørdag, 10.12:

 

- Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske!

- Amedillo, 29år, 3.pp

- pauline og knerten, 26 år, 2pp

 

**********

Søndag, 11.12:

 

- Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter!

 

**********************************

<3 Gravid <3

-

**********************************

Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR:

- tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne: Ja, jeg har jo hørt det.. men samtidig, jeg har jo vært trøtt før også, uten at jeg har vært gravid av den grunn.. og nå er jeg redd at puppene og trøttheten spiller meg ett puss :P

 

Jeg vet faktisk ikke helt hvor mange DPO jeg er, men jeg tror jeg hadde eggløsning søndag i forrige uke, og da vil det si jeg er ca 11 DPO. Men jeg er som sagt usikker!

Skal uansett teste mandag 5.des, for da har vi legetime senere på dagen, og jeg vil gjerne vite om jeg er gravid FØR jeg ber om hjelp til å bli gravid ;)

 

Håper det ordner seg for alle her altså, siden den forrige uka jeg var med på gjorde det så horribelt dårlig, syns jeg denne kan gjøre det fantastisk bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke lenge til mandag Ireyna!!!;-) Syns egentlig tiden har gått fort denne gangen.

Skjønner at du vil teste på mandag da ja ;-) Litt komisk å komme til legen å spørre om hjelp og så finne ut der at du er gravid. Men er sikkert mange som har gjort det da!

Det er så mange som blir gravide like etter at de har bestilt time til utredning, så nå er det nok din tur!!

 

Kanskje vi skulle lage en testliste? Så kan vi ha IKM dagen i parentes bak eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til testliste! Så har vi med ikm etter mandag noe å bruke tiden på frem til vår egen ikm :P Hihi

 

Er det noen andre som bare tisser og tisser? Tror jeg har tissa dobbelt så mange ganger som normalt de siste to dagene! Har ingen smerter da, vertfall ikke enda! Hvis jeg brygger på enda en UVI for N*TE gang så blir jeg SUR altså :( Har hatt så vanvittig mye problemer med dette tidligere og har to tatt jo alle forhåndsregler for å forebygge nye plager. Grrr...!!! Må si at jeg synes plasseringen av hull nr.1 og nr.2 på oss kvinner er dårlig patent altså, alt for lett å pådra seg uvi og div andre herligheter.. Noen andre som har evige problemer med uvi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt lage ny tråd også. Men testliste er litt mer spennende å følge med på ;-p

 

Enten et veldig godt eller veldig dårlig tegn da Høytoppåfjellet!! Har du forresten drukket mye kaffe de siste dagene?

Mulig dette er gammelt nytt, men nevner noen tips allikevel; Tranebærtabletter (vet ikke hvordan de er i forhold til graviditet, så det må du sjekke først) og appelsinjuice. Har tidligere vært veldig plaget og da klarte jeg en gang å bli frisk kun ved bruk av tranebærtabletter og appelsinjuice. Skal sies at den ikke var veldig kraftig den gangen, begynte ved første lille symptom. Har du vært hos lege for å bli utredet? Prøvd noe for å bli "kurrert"? Må si jeg føler med deg! Det er ikke godt!

Håper det bare er graviditet som har skylda, da er det aboslutt verdt å tisse litt ekstra ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ikke kaffe og heller ikke brus. Har heller ikke drukket noe mer de siste dagene enn ellers. Tar 2 tranebærtabletter (de sterkeste) + 1 Hiprex (surner urinen) hver kveld OG så er det jo folaten da. Er jo pillemisbruker snart :P I tillegg til pillene så går jeg aldri barbeint eller sitter på kalde overflater, og så tisser jeg etter samleie :) Appelsinjuice er faktisk ikke så lurt å drikke med tanke på uvi, fordi de fleste inneholder for mye sukker, og bakteriene de eelsker sukker. Jeg har ikke vært på full utredning enda, men har kommet så langt som til ultralyd av urinveiene/nyrer og gynekolog, dette tok jo over 4 mnd venting!! Ingen av de fant noe og så gynekologen mente det beste for meg nå var å bli gravid fordi "hormoner og alt det der" endrer seg i forbindelse med graviditet. Så her er jeg da! :D

 

Tror du det? Ååå jeg håper sånn at det er noe babyrelatert som moser blæra mi! Hvis det er tilfellet kan jeg gladlig tisse 20 ganger om dagen!! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var plaget med ille uvi et par år rundt 15 år siden. Fant ut at det funket å drikke en halv sitron (tror det var rent, ikke blandet med vann) med en gang, en halv til etter noen timer og så en halv neste dag. Husker ikke helt detaljene her, men det funket minst like fort og bra som antibiotika.

Etter noen slike runder har jeg ikke hatt det, men skal sies at jeg drikker en del vann hver dag, med litt sitron i når jeg ikke er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...