Gå til innhold

Ny strikketråd!


Frk Hansen

Anbefalte innlegg

Dere er jo så søte :)

 

Joda, du har hatt helt rett Babysyk, jeg har vært skikkelig nedfor de siste ukene - det har vært tøft. Jeg hadde jo ikke trodd at det fungerte denne gangen heller og var veldig spent på utredningstimen vi skulle ha neste uke. Nå har jeg fått utsatt den til etter jul. Hun jeg snakket med hadde heldigvis forståelse for at jeg var redd for at det skulle gå galt og å måtte stå i den samme køen i nye 6 måneder for å komme inn der...

 

Selv om jeg er veldig glad, så er jeg altså også ganske redd for at det skal gå galt. Foreløpig er målet å komme seg frem til jul. Går det bra så har jeg lovet meg selv å senke skuldrene. Jeg vil jo gjerne glede meg over dette - og ikke bare gå rundt og være engstelig..

 

Jeg har prøvd å lese igjennom noen gamle innlegg her, men jeg har "litt" konsentrasjonsproblemer i dag :) Men jeg skjønner at det har vært litt drama på hjemmebane Babysyk. Jeg skjønner all din frustrasjon utrolig godt, men jeg er imponert over hvor bra du egentlig takler det hele! Jeg krysser fingrene for at du ikke sitter her inne lenger i dag men at du har klart å lure samboeren :) Jeg er dessuten enig med den av dere andre som mente at amming jo vil kunne være et strålenden hjelpemiddel for å å gå ned noen kilo. Men jeg er vel enig i at det kanskje ikke er nødvendig å nevne det enda..

 

Jeg forsto det sånn at du har fått mer bekreftelse på at det går bra med jentene Mami ? Her må jeg visst lese en gang til merker jeg - men jeg forsto det slik at alt så bra ut?! Det er jeg så glad for!! Men du hadde ikke fått avklart KSspørsmålet enda? Eller gikk jeg glipp av noe? Sannelig bra det ser ut som jeg kommer til å være litt mer inne her fremover - slik at jeg kan henge litt bedre med...

 

Lollo - nå er jeg spent på hva som skjer hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lollo, godt at hodet til lille har festet seg. Det er jo et skritt i riktig retning. Blir spennende å høre hva de sier på fredag! Kanskje det skjer noe natt til fredag ;-) Har hørt det før, rett for overtidskontroll eller igangsetting, at babyen vil ut.

Hva mener du med at å være gravid ikke var som du hadde trodd? Ble litt nysgjerrig jeg ;-)

 

Bruker du forresten jordnøttolje? Har du brukt det før MaMi? (Eller er det litt for privat spm.)

 

Så fort det gikk med vinposen!! Blir enda mer fristet. Har du blitt ferdig? Syns det er så spennende å ta tova plagg ut av vaskemaskinen og se hvordan de har blitt! Hvordan gikk det å strikke hjertet? Var det vanskelig?

 

http://www.sandnesgarn.no/ProductPage.aspx?ProductId=166 Hva syns dere om denne? Tenkte å strikke den til mormor.... hvis jeg får tid......Syns den er litt søt jeg ;-)

 

Så leit å høre at du har vært nedfor Frk Hansen. Men det er ikke så rart! Du ga vel fort opp denne pp pga manglende symptomer. Da må det føles ekstra lenge å vente til neste gang en får prøvd! Kan tenke meg at du er redd for at det skal gå galt ja! Håper at du etterhvert kan nyte det og glede deg. Kanskje MaMi har noen kloke ord. Jeg har jo ingen erfaring, og vil tro det er tøffere enn det jeg klarer å forestille meg! Får du noe ekstra oppfølging?

 

Hvor langt er du på vei? Trodde du hadde IKM forrige helg, da er du vel litt over 5 uker på vei nå? Testet du negativt helt til igår? Det må jo ha vært skikkelig helvete (unnskyld språket) hvis du ikke får mensen og hatt negative tester!!! Når er terminen?

 

Kom aldri så langt at jeg fikk lurt samboer, for når vi hadde lagt oss så han "nå må det bli noe knulling her" (ikke veldig sjarmerende sagt men). Rett etter at vi var ferdige sa han "nå vil jeg sove". Hehe, ikke sjarmerende det heller!!! Men det får være! Jeg skjønner meg ikke på den gutten! Men syns jo han er litt søt også. Virker som tanken på barn skremmer han, samtidig som han ønsker seg det. Tenker jeg skal ligge lavt i terrenget, så kanskje han er med i det stille. Får vel ta en pp av gangen. Har eggløsning rundt nå også.

Egentlig har jeg null tro på at det klaffer nå. Så flaks kan jeg bare ikke ha. Men jeg vil heller ha prøvd og så bomme, enn å ikke ha prøvd i det hele tatt. Har jo vært et stort ønske at vi skal ha termin rett før eller i skoleferien til samboer og dette er siste sjans for det. Om vi ikke hadde prøvd så ville jeg alltid irritert meg over at vi ikke prøvde. For da kunne vi fått en baby. Nå har vi gjort det vi kan og mer kan vi ikke gjøre! Babyønsket er selvfølgelig like stort om det blir en høst, vinter eller vårbaby, så ikke misforstå! Håper jeg klarer å stresse ned etter denne pp. Håper ikke dere misforstår hva jeg mener nå da ;-)

 

Nei, nå må jeg strikke litt igjen! Hihi

 

Ha en fin kveld jenter

 

Føler forresten at jeg oser rundt i babystøv fra dere, og jeg liker det!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Ble lite strikking på meg igår, så jeg kom desverre ikke så langt som ønsket på armen. Hadde to stk masete jenter som bare ikke ville sove... Og det er så tungt å skulle reise seg opp av sofaen når jeg endelig har funnet en stilling som er god for ryggen og magen. Ja ja, sånn er det.. :o)

 

Joda Frk Hansen, alle kontroller viser at det går veldig bra med jentene i magen. De vokser fint og viser god trivsel. Jeg derimot har det ganske tungt, sliter en del med å sove om natten og alle bevegelser som tilsier at jeg må bøye meg litt gir meg halsbrann og tildels smerter i ryggen. Kjenner at jeg håper det ikke er så lenge igjen, men bør nok smøre meg med litt mere tålmodighet. Men merk mine ord, neste uke har vi ingen back up plan for pass av jentene, så da starter vel fødselen.... Veldig typisk...Skjer det noe da vil de forsøke å holde igjen så de får gitt lungemodningssprøyter.

Skulle jo gjerne hatt avklart om jeg får ks eller ikke, skal til samtale neste tirsdag, så vi får håpe de drøyer til etter det i hvertfall... :o)

 

Babysyk, jeg har aldri brukt noe jordnøttolje. Bruker man det for å smøre seg og gjøre det mere tøyelig til fødselen??? Har vel hørt om det, men jeg er bare ikke en som bruker alt mulig råd og triks. Jeg smører magen med sånn strekkmerkekrem, men bortsett fra det lever jeg som normalt.

 

Lollo, så fint at hodet har festet seg. Hos meg festet ingen av de eldste seg før fødselen var igang. De måtte også ta vannet på sykehuset, så jeg har heller aldri opplevd at vannet har gått av seg selv. Er så spent på om det har skjedd noe hos deg. Kanskje som Babysyk sier, så skjer det natt til fredag før overtidstimen :o) Krysser fingrene for deg. Gikk 6 dager over tiden med eldste jenta, og de seks dagene var de lengste i hele mitt liv. Uansett om man sier at man kan gå 14 dager etter termin, så er det noe med at termindatoen er litt magisk...

 

Du skal se det ordner seg for deg Babysyk, at samboeren bare er veldig usikker og redd for å si ja vi prøver. Du har nok tenkt og modnet enda mere på denne tanken i lengre periode enn han, og det er skremmende å tenke på i starten av prosessen..

 

Kjenner igjen denne følelsen du har rundt det å ikke tørre å glede seg. Det er så vondt å gå i den tilstanden, du har så lyst til å glede deg over det som skjer, samtidig som du ikke klarer å slippe deg løs. Mitt eneste råd til deg Frk Hansen er å ta tiden til hjelp, ta en uke av gangen, en kontroll av gangen. Regner med du får god oppfølging nå. Så fint at du bare fikk utsatt den timen til etter jul. Det er jo en beroligende tanke vil jeg tro, at du slipper å stille deg bakerst i køen, selv om JEG har klokkeklar tro på at denne gangen går det bra. Jeg spør som Babysyk, når har du termin? Du er vel kanskje bare noen uker nå?

 

Babysyk, du vet vel at jeg sender deg dobbel dose med babystøv????? He he :o) Jeg støtter deg i å ikke snakke om dette og ta imot alt han vil gi, så skal du se at det klaffer til slutt.. Spiller ingen rolle når barna kommer, man blir like glad i dem. Men hadde jeg kunne planlagt det, skulle jeg gjerne hatt alle født på vår/sommeren.. Nå blir de fleste av mine vinterbarn.. Ja ja, sånn kan det også gjøres.. ;o)

 

Ha en fin kveld jenter :o)

Klem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe jentene dine har funnet roen og sover godt i natt da MaMi!

Nå kommer ihvertfall fødselen til å starte neste uke, siden du har skrevet det her! Syns de kan holde seg inni hula si til de slipper lungemodningssprøyter.

 

Ja, jordnøttolje er for å gjøre det mer tøyelig nedi der så man minsker sjansen for å revne. Man har jo ingen garanti for at det hjelper, for noen revner jo ikke uten bruk av oljen også. Hjelper strekkmerkekrem? Visste ikke at det fantes jeg. Har hørt at bodybutter fra bodyshop skal være bra. Men vi er jo forskjellige der også så noen får vel ikke strekkmerker uansett. Jeg har allerede fått strekkmerker før graviditet jeg, så jeg kommer garantert til å få det!!! Jaja....

 

Fine ord du skrev til Frk Hansen! Fine og kloke ord ;-) Vi får bare krysse fingrene alle sammen for at det skal gå bra. Og MaMi, du får krysse beina en liten stund også!! ;-)

Jeg sier som MaMi, har tro på at det skal gå bra denne gangen!

 

Kjære MaMi, vet at jeg får dobbel dose støv av deg! Og nå også fra Frk Hansen, så det gir meg jo håp om at det klaffer denne gangen! (Selv om jeg ikke skal legge all tro i dette støvet, hehe).

Syns det var litt morsomt det du skrev, -ta imot alt han vil gi. Mulig det bare er jeg som tenker litt koffert men.... hihi!

Enig i at det ikke har noe å si når barna kommer. Har nok bare hengt meg litt opp i dette (typisk meg). Men det hadde passet veldig bra i forhold til hans skolegang og deltagelse i nyfødt perioden. Men det ordner seg alltid! Også i forhold til barnehage!

 

Nå er det leggetid for meg! Er stuptrøtt. Er jo mørkt nesten hele dagen pga tåka!

 

God natt og sov så godt som dere kan mine gravide jenter ;-) Hihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nå at du hadde skrevet like før meg Lollo, men jeg brukte tydeligvis så lang tid på mitt eget innlegg at jeg ikke hadde fått med meg ditt :) Så flott at hodet har festet seg! Betyr ikke det at babyen er klar til fødsel? Håper du slipper å gå for lenge å vente!

 

Takk for gode ord og råd Mami. Du vet jo desverre bedre enn noen hvordan dette er.. Men det er jo oppmuntrende bare å vite hvor bra det har gått med deg! Selv om jeg skjønner at det har vært tøft underveis så er det jo ikke lenge til du skal møte jentene dine nå :)

 

Det har nok ikke vært så ille som du har trodd Babysyk. Jeg forventet å få mensen mellom lørdag og i morgen, og holdt en knapp på søndag. Egentlig hadde jeg ikke lyst til å teste før etter i morgen, og helst ikke før i helga, men så skulle jeg i en middag i går der det potensielt kunne bli en god del alkohol, så vi ble enige om å teste i går. Jeg har syntes det har vært bedre å få en negativ bekreftelse ved at jeg har fått mensen enn ved å ta negative tester, så jeg tror kanskje jeg bare har testet to eller tre ganger etter jula i fjor. Og når syklusen er såpass varierende så har det jo bare vært å vente. Men, nå ble det altså positiv test også. Vi har egentlig vært enige om å se på den sammen, men samboeren rakk aldri frem før det sto "gravid" i displayet :) Det ble noen tårer da.

 

Dermed er jeg bare i den fjerde uken og termin blir i slutten av juli. Litt rart å tenke på, for jeg har vel egentlig aldri sett for meg en sommerbaby :) I fjor var jo syklusen min helt ute å kjøre på denne tiden, så da var det ikke aktuelt å tenke så langt. Og det er noen måneder siden jeg sluttet å regne ut når en eventuell termin ville bli om vi ble gravide i den syklusen, så jeg måtte regne ut i går når vi egentlig snakket om. Foreløpig klarer jeg ikke å tenke så mye på det, men jeg hadde en liten surferunde i dag for å se på mønster som kunne passe i duett :)

 

Så bra at dere fikk lagt inn aksjer denne runden også Babysyk! Og han kan i hvert fall ikke klage på å ha blitt lurt nå! Det høres jo ut som han egentlig er med på prøvingen, han er bare ikke helt villig til å innse det selv :) Så da er det vel bare å prøve da, uten å innvolvere ham i EL osv!

 

God natt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinposen er i vaskemaskinen nå, så jeg får heller skrive når den er ferdig der. Blir veldig spennende å se hvordan den ender opp. Gikk fint å strikke hjertet, men merket etter jeg var ferdig at det ble litt strammere der det er. Tror nok at jeg ikke kommer til å strikke inn mønster neste gang.. I så fall blir det mønster rundt hele veien eller striper eller noe sånt. Det gikk veldig fort å strikke posen, så jeg kommer nok til å lage flere sånne. Satt på en maskemarkør for hver tiende runde så jeg slapp å telle så mye, og målte den til 55 cm fra bunn til der man deler i to for å lage hank.

 

Var på strikkeklubb med venninnene mine i går kveld, så da fikk jeg strikket litt på dressen også. Den har blitt litt glemt den siste uken nå... Får sette meg ned med den etter jeg har skrevet innlegget her.

 

Jeg har ikke brukt jordnøttolje, nei. Tenkte på det for et par dager siden at jeg har hørt at massering og diverse skal være bra for å ikke revne, men har ikke brukt noen produkter der nede. Har egentlig litt småangst for revning, men prøver å ikke tenke så mye på det. Bruker krem på magen hver dag da, ikke noe strekkmerkekrem, men vanlig Dove på krukke. Prøvde med bodybutter fra Body Shop en stund, men synes den var så feit og ekkel. Bruker bare SebaMed Dusjolje også (istedenfor såpe som tørker ut huden). Fikk tips om den fra en venninne og er fortsatt på første flasken (kjøpte den tidlig i sommer). Har foreløpig bare fått ett bitte lite strekkmerke på magen (rett ved siden av navlen). Kjempefornøyd med det! =)

 

 

Du er ikke den eneste som blir nysgjerrig når jeg sier at å være gravid har vært annerledes enn jeg så for meg, Babysyk. Jeg hadde trodd at jeg kom til å gå i en rosa boble hele tiden og alt skulle bare være fryd og gammen, og at jeg kom til å kjøpe alt mulig av babyklær og ting jeg kom over i butikkene hele tiden. Men jeg har nesten vært motsatt... Jeg er jo selvfølgelig kjempeglad for å ha blitt gravid og gleder meg veldig til lille kommer nå, men det har vært dager hvor humøret har vært skikkelig på bånn og jeg helst bare ville slippe magen og ha kroppen min tilbake til normalen (ikke bare nå på slutten, men fra rundt 15 uker ca). Ikke har jeg handlet så mye heller, rundt 10 plagg kanskje.. Det har jo selvfølgelig blitt mer shopping nå i det siste, men det har kun vært helt nødvendige ting som kluter og sånt.

 

Jeg har troen på at det skal gå bra med deg, jeg også, Frk Hansen! Vet hvordan det er å glede seg, men ikke tørre å slippe jubelen løs helt enda. Du får bare slappe av og prøve å ikke tenke for mye på det (lettere sagt enn gjort, jeg vet...). Ta en dag av gangen. Gøy med julibaby da selv om du ikke hadde sett for deg sommerbarn! Fikk en gledelig graviditetsnyhet fra en jeg kjenner samme dag som du fortalte oss om din, så nå har jeg to julibarn å glede meg over! Hurra! Sender masse babystøv til deg, Babysyk! Samboeren din høres ut som om han egentlig er med på prøving, men ikke helt vil innrømme det. Greit å slippe unna overtalingen og luretriks da ;-) Men bare hold el og sånt for deg selv.

 

Nå må det skje noe i magen min snart, for nå begynner jeg å bli lei. Hadde en skikkelig dårlig dag i går, men det går litt bedre i dag merker jeg (heldigvis! Orker ikke flere av de med det første). Håper sånn at noe skjer av seg selv snart, for jeg har liksom bestemt meg for at jeg ikke vil settes i gang i morgen om alt ser normalt ut. Vil heller vente til over helgen da og se. Men, jeg får ta en dag av gangen, så kan det jo være at jeg ikke kommer meg på kontroll i morgen i det hele tatt ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er Frk Hansen, som skulle se på testen sammen! Jeg ville også det, men samboer er visst ikke så nøye på det. Er enig med deg at det er bedre å få mensen enn negativ test (for så å få mensen) Blir en skuffelse mindre føler jeg. Har også bestemt meg for at jeg ikke skal drive med så mye testing. Testet litt måneden før vi begynte prøving (jadda), fordi vi hoppet av i svingen rundt el (lov å være optimistisk!!!, hehe) og første gang vi prøvde, men nå skal jeg være hard. Orker ikke svaaaake tester heller.

 

Blir nok bra med sommerbaby ;-) Du venner deg til tanken etterhvert. Om du er sprek før fødsel er det jo deilig med fri i juli da.

Av strikking får du lage en rhino rumper, heldiggrisen!!! Jeg syns også denne er supersøt, men passer kanskje best til litt større babyer

http://hektapaastrikk.blogspot.com/2011/02/i-det-gavmilde-hjrnet.html

Er en forutsetning at det er jente da! Ellers kan du jo strikke masse til vinteren når babyen er litt større ;-) Blir spennende å følge strikkingen din!

Første jeg tenkte når du skrev slutten av juli-baby var at da får vi termin nesten likt. Så kom jeg på at jeg ikke har noe tro på meg selv denne gangen, hehe.

 

 

Hvordan ble vinposen Lollo?

 

Så heldig du er som ikke har fått strekkmerker! Det er ikke noe jeg ser fram til! Skal ta med meg dusjoljetipset -absolutt! Tror det å føde i vann reduserer sannsynligheten for revning. Syns først det virket utrolig ekkelt, men har fått mer og mer lyst til det. Har ikke syns på epidural, og varmt vann skal visst virke lindrene (i den grad det går an). Har du pakket fødebagen?

Har nok samme oppfatning som du hadde til det å gå gravid. Tror jeg velger å bli der til jeg selv blir gravid, så slipper jeg å grue meg ;-) Jeg tror jo at hvis man har en positiv innstilling til det, så blir det bedre. Ei venninne var skikkelig negativ og fikk et slitsom svangerskap Andre ting spiller jo selvfølgelig en stor rolle men man kan nok påvirke det i liten grad. Du har jo vært kjempesprek og lite problemer. Bortsett fra humøret som du beskriver her.

Snart er det over!! Er jo litt spent for hvert innlegg, men det kan jo fortsatt ta litt tid, så føler at jeg ikke vil mase alt for mye! Du får henge i med dressen ;-)

 

Etterpå er det jordmødrene, det skal jeg se ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Så godt at vi alle er innom nå, og har tid til å skrive litt (mye...) He he :o)

Jeg sitter nå her i sofaen på plassen min, klarer liksom ikke å gjøre noe. Har begynt å få litt vondt i hendene, spesielt når jeg beveger fingrene. GJør at jeg ikke klarer å strikke så lenge ad gangen.. Ja ja, litt skal jeg vel få jeg også.

 

Jeg vet ikke om jeg har så stor tro på å smøre seg for å hindre strekkmerker. Jeg har nå denne gangen brukt Dr.Greves strekkmerkekrem, og bank i bordet ikke fått et eneste merke. Men så fikk jeg heller ikke noen med de to andre heller. Smurte meg vel med noe første gangen, men ikke med nr 2. Jeg tror rett og slett det kommer an på huden til hver enkelt, hvor tøyelig og elastisk den er. Og føler nok at jeg har vært veldig heldig der. Jeg smører meg vel mest for sikkerhets skyld, så slipper jeg å lure på OM jeg kunne forhindret det. :o) Man gjør mange slike rare ting når man er gravid.... :o)

 

Frk Hansen, å få juli baby er helt topp. Minste jenta er født i juli og jeg syntes det var helt topp å ha liten baby på sommeren. Det var også helt suverent mtp barnehage. Og når den kalde vinteren kom så var hun såpass stor at det var lettere å bevege seg ute blant folk. :o)

 

Må bare innrømme at jeg har pakket min fødebag og den har vært klar i noen uker allerede ;o) He he he :o)

Jeg har aldri hatt epidural. Ønsket ikke det med nr 1 og rakk ikke med nr 2. :o) Jeg har personlig aldri hatt lyst til å bruke badekar som smertelindring. Det som funket best for meg, var å stå og rugge på bekkenet gjennom riene. Søsteren min satt litt i badekar nå siste fødselen, og hun fortalte at hun syntes det var veldig ubehagelig under riene fordi kanten var så glatt og hun klarte ikke å fokusere på å puste seg gjennom riene siden hun måtte holde seg fast i kanten. Hi hi :o) Må bare le for meg selv, ser det hele for meg.. Jeg prøvde dusj, men det hjelper bare helt i starten. Men jenter, dette er MIN erfaring og dere opplever nok sikkert helt andre ting :o)

 

Skulle skrevet det tidligere Babysyk, men ting falt litt ut av hodet. Men den nissen var jo bare kjempesøt.Var det til mormoren din??? Hun blir sikkert kjempeglad for den. Jeg ville blitt veldig glad... :o)

 

Nå må jeg få trollene mine til sengs, slik at jeg rekker fødeavdelingen på tv :o) For det hørtes jo ikke egoistisk ut overhodet ;o) He he. Neida, de trenger søvnen, har blitt seine kvelder på dem og i dag har det vært en del småsutring som gjerne kommer når de er trøtte. Så da er det ingen bønn og mor i huset må ta frem strengestemmen ;o

 

ha en fin kveld jenter :o) og lykke til i morgen Lollo, skal tenke på deg :o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å være kort. Prøver egentlig det hver gang, men det går dårlig!! Hehe

 

Så dumt med hendene dine MaMi. Håper det ikke blir enda værre da! Syns du har hatt nok å stri med jeg!!

 

Tror også strekkmerker har med huden og gjøre. Men kremen gjør det ihvertfall ikke værre, så da er det vel greit å bruke den litt for psykens skyld. Kommer nok til å ha MASSE strekkmerker jeg. Søsteren min fikk bare ett lite. Hun har vært den heldige av oss!!! Tok alle de gode genene. Men kreativiteten lot hun være igjen til meg ;-)

Hmm, lurer på om revning og strekkmerker har noen sammenheng!! Nei, det får vi ikke håpe for min del! Blir nok å bade i jordnøttolje når fødsel nærmer seg jeg, hehe!

 

Selv om vi alle har forskjellige fødsler, syns jeg det er fint å lese erfaringene dine MaMi. Det kan jo være fint å lese hva som kan funke.

 

Ser for meg badekar episoden du beskrev, og at man sklir, det hele blir litt komisk oppi det vonde.

 

Nissen er til mormor. Nå er den ikke strikket enda da, så vi får jo se hva det blir til!!

 

Det siste jeg ville tenkt om deg MaMi er at du er egoistisk!!!

 

Forresten,. Frk Hansen, jeg har en følelse av at du får tvillinger. Om det er pga tvillingene til MaMi eller om det er pergoen vet jeg ikke. Nå er ikke jeg synsk, så det ligger nok ikke så mye i det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vinposen ble en skikkelig fiasko! Eller dvs den hadde blitt bra om jeg ikke hadde strikket hjertet inn i posen og heller bare sydd det på etterpå.... Ble ganske forbasket da jeg så den og ikke klarte å strekke den i det hele tatt der hjertet er. Så nå er jeg i gang med en ny en. Gir meg ikke så lett! Blir i en annen farge da, siden jeg bare hadde kjøpt to nøster med grått garn og de er tomme. Men, det positive med bommen var at nå har jeg ferdig tovet ull som jeg kan klippe ut og sy på den neste posen! =) Så noe godt kom ut av det. Og mannen var så optimistisk og fant ut at jeg kan bruke bunnen til å ha penner i på kontoret mitt.. Hihi.. han er nå søt ;)

 

Her er bagen endelig blitt pakket helt ferdig (neida, finnes ikke treig), eller dvs jeg mangler toalettsaker. De bruker jeg jo hver dag, men i morgen må jeg ha med meg bag på kontrollen i tilfelle jeg blir innlagt. Håper egentlig jeg ikke blir det, for det skal være et kjempestort julemarked her i helgen som jeg har veldig lyst å få med meg,, hehe...

 

Har tenkt en del på smertelindingen under fødselen jeg og, og har egentlig bestemt meg for at jeg vil prøve lengst mulig uten epidural. Har fått veldig god info om ikke-medikamentell (heter det det?) smertelindring fra jm også. Om jeg klarer det vet jeg jo ikke enda, men det er hvertfall det som er den foreløpige planen. Huff, ser for meg søsteren din, MaMi.... Det kan ikke være så lett å konsentrere seg om det man bør når badekaret er glatt.

 

Glemte å kommentere nissen din jeg også, Babysyk. Var inne og så på den, og den var kjempesøt! Så fin den 60-talls sommershortsen var også! Den skal jeg ha i minnet til senere.

 

I dag skal faktisk jeg også se Fødeavdelingen, selv om jeg egentlig ikke liker introen i det hele tatt. Herlighet så mye hyling det er! Man kan jo få angst av mindre!!! Godt det er en kort intro da! Hehe...

 

Jeg skal oppdatere dere i morgen om jeg får mulighet! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du lagt jentene MaMi?

 

Idag var jordmødrene trist syns jeg!!

 

Ops, da var det begynt igjen, skriver mer senere.

 

Her strikkes det mens jeg ser på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei Lollo! Det var dårlig at den ikke ble bra!!! Går det an å klippe trådene til hjertet på vrangen da, så den kan strekkes? Hmm, eller kanskje du kunne klippet ut hjertet og sydd på et som var større? Hvis det blir noe fint da? Så har du to vinposer ;-) Skal si du var rask til å starte med en ny! Hvilken farge denne gangen?

 

Hadde vel ikke vært krise om fødselen hadde begynt uten at fødebagen var klar heller ;-D Så du vil ha lille inni magen litt til. Da kan jo fødselen starte lørdag kveld da ;-) Har en følelse av at det skjer i helga jeg. Gleder meg masse til oppdatering i morgen!

 

Så bra at du har fått masse info om ikke-medikamentelle alternativer. Tror det har mye å si hva slags fokus JM har. Vet ikke hva jeg har imot epi jeg, men vil helst klare meg uten. Men det er jo veldig lett for meg å si det, milevis fra en fødsel!! Hehe

 

Syns babyene så skikkelig livløse og gråe ut de første minuttene. Samboeren til søsteren min fikk seg en støkk med min eldste nevø når han kom ut sånn. Når man ikke vet det går det nok kaldt nedover ryggen første sekund.

 

MaMi, har du tenkt noe over at jeg kan jobbe på riksen, siden jeg jobber i helsevesnet? Og at vi kunne ha møttes uten å ha visst det? Nå skal det sies at jeg ikke jobber på riksen da, så det vil ikke være tilfelle. Men det kunne vært. Om jeg hadde møtt deg og skjønt at du var du, så tror jeg jeg ville gitt et hint om hvem jeg var. Er jo ikke sikkert du hadde tenkt noe over hintet, for det er jo andre ting som er viktigere enn å lete etter sånne hint ;-)

 

Lollo, du må ha masse lykke til i morgen!!!! Skal tenke på deg!

 

Jeg skal på julebord meg jobben i morgen. Har fått lite søvn denne uken, så tror ikke jeg blir så alt for lenge! Håper det blir siste gang jeg drikker på veldig veldig lenge!!! Eller, skal ut og spise med noen på jobb på mandag, så det kan bli siste gang da ;-)

 

God natt og drøm søtt jenter!!

 

Tenk at vi alle kan være gravide nå. Eller jeg er vel bare befruktet i så tilfelle. Har ingen tro, men syns det er en morsom tanke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det hadde vært fint om du var befruktet Babysyk... Jeg krysser fingre og tær, beina klarer jeg ikke å krysse nå, magen er i veien ;o)

 

Så kjedelig med vinposen Lollo. Men av og til er det jo slik at man feiler og må starte på nytt... Og da lærer man jo. Husker dere den jakken jeg strikket helt i starten som jeg gjorde noe veldig feil på ermene?? Tror det var en merino ekstra fine fra Drops. Har fortsatt ikke giddet å prøve på nytt, den ligger her til spott og spe ;o))) He he. Syns du er flink jeg Lollo!!!!

 

JA!!! Jentene sover søtt. Minste sovna før halv ni og eldste slokket faktisk lyset før hun måtte. Klapp på skulderen til meg ;o))

 

Har ikke tenkt på at du kunne jobbet på Riksen, eller Ahus eller Ullevåll. Og hadde du gjort det og funnet ut hvem jeg var så hadde det bare vært veldig koselig Babysyk.. Bare husk at jeg tar dårlig hinting, så du måtte nok bare være ganske direkte ;o))

 

Kan dere tenke dere å skli rundt i et badekar og forsøke å holde dere fast under en rie??? Jeg bare ler og ler når jeg tenker på det :o)

 

Jeg syntes fødeavdelingen var ganske interessant idag, i og med at det var to keisersnitt hvor den ene var tvillinger. Tittet litt bort når de snittet, men er ellers veldig opptatt av detaljer. Det mere jeg vet om en ting, det mere føler jeg at jeg har kontroll over situasjonen. Så jeg er absolutt ikke skremt. Han siste gutten var jo veldig stor, og jeg vet at mine jenter blir mindre.

 

Jobben min har også julebord i morgen, men jeg har takket nei. Har mer enn nok med å klare de daglige gjøremål. Dessuten så har det vært mye utskiftninger av personalet på jobben, noe det ofte er om høsten. Og siden jeg ikke har jobbet noe i høst kjenner jeg jo ikke de nye så godt. Da slapper jeg heller av hjemme :o)

 

God natt jenter. Ser frem til siste nytt i morgen.

 

Klem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir en kort oppdatering herfra idag.Jeg er blitt innlagt på kk pga lite fostervann. Babyen har det bra, men de ville ikke la meg dra hjem. Så nå ligger jeg her med ballongkateter og venter på at mannen skal komme med tøfler og shampo til meg (alltid noe man glemmer).. Må si jeg ble litt satt ut da legen fortalte at jeg måtte bli her, men begynner å gå opp for meg at jeg skal bli mamma I løpet av helgen. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi... Så spennende Lollo... Masse masse lykke til, dette kommer til å bli så flott og du har så mye spennende å se frem til :o)

 

Gleder meg veldig til å høre fra deg igjen, da har du kanskje lille nurket hos deg...

 

Stor klem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj Lollo! Dette er utrolig spennende! Bra å høre at alt er bra med jenta. Tenk, nå er hun snart her! Lykke til :) Jeg gleder meg veldig til å få oppdateringer fra deg!

 

Hvilken uke er du i nå, Mami? Sikkert lurt å ha fødebagen klar. Særlig for dere som kanskje har mer enn nok med å plassere de to andre jentene før dere drar på fødeavdelingen?!

 

Hvor er det dere ser på denne Fødeavdelingen hen? Jeg har ikke fått med meg dette? Har egentlig ikke vært så interessert når det har vært sånne jordmor og fødsel-serier på tv, tenker at det er en del ting jeg helst vil utsette å vite noe om :o Men kanskje jeg burde tittet innom, dere høres jo ut til å like det godt?

 

Ellers så skjønner jeg at jeg etterhvert må få litt råd om kremer og sånn av dere damer som er litt mer oppdaterte enn meg! Aner jo ikke hva som finnes av slike ting og hva en bør/ikke bør gjøre. Men enn så lenge så tenker jeg at det skal nok en del tid til før det popper en mage igjennom den magen jeg allerede har - så jeg stresser ikke med det :)

 

Du har tenkt på akkurat de samme oppskriftene som meg Babysyk :) Jeg har også tenkt på Rhino Romperen. Denne gangen tror jeg jeg skal bruke samme garn som Monstermønster. Og om det blir jente så har jeg kjempelyst til å strikke den sekstitallsshortsen. Jeg synes den er fantastisk fin - men det må vel bli til neste sommer det. Ellers så funderer jeg litt på om det kanskje går an å strikke i ulike silkeblandinger, som alpaca babysilk og nøstebarn sin silkemerino - de er kanskje litt mer svalende?

 

Vittig at du tror det er tvillinger Babysyk, det kan vel kanskje være fordi jeg tidligere har fortalt at jeg alltid har sett for meg at jeg kom til å få tvillinger? Men nå har jeg absolutt ingen følelse på det. Jeg har jo knapt en følelse av at jeg er gravid, og heller ingen følelse på kjønn. Kommer sånne ting etterhvert mon tro? Sjansene er nok ihvertfall økt i og med at jeg gikk på pergo. Jeg tror jeg leste at ti eller tyve prosent av damer som tok pergo og ble gravide, ble gravide med tvillinger. Vel, time will show :)

 

Ha en fortsatt fin fredagskveld!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de andre, oj oj oj!! Spennende oppdatering Lollo!

 

For en utrolig spennende tid du er inne i nå. Syns det virker helt fantastisk! Åhh ;-) Tenk at hun kanskje er her nå!! Håper ihvertfall alt er bra med dere alle tre! Skal tenke masse på deg jeg!

 

Frk Hansen, Fødeavdelingen går på tv norge på torsdager kl 20.30 ;-)Jeg har sugd til meg alle slike serier, fødeavdelingen og jormødrene. Har jo vært noen norske serier tidligere også. Noen ganger virker det som et H........!!! Mens andre ganger virker det som en fin opplevelse.

 

Så morsom du er i beskrivelsen om "magene" dine. Så for meg deg med to mager jeg nå, den ene utenpå den andre, hehe. La oss håpe de jevner seg ut og går mer i ett ;-p

 

Det eneste dumme med det garnet monstermønster har brukt er at det ikke er så godt fargeutvalg, syns jeg. Mulig det bare er fordi det er vinter og dette er et typisk sommergarn? Syns fargene passer best til en gutt ihvertfall. Ser at det har samme strikkefasthet som extra fine merino, men det vil vel bli for varmt. Hvilket garn brukte du sist? Bjørk? Babysilk skal jo være svalende. Teppet mitt er strikket i det, og det er jo fantastisk mykt! Men har en følelse av at det ikke legger seg like pent som f.eks extra fine merino. Mandarin petit fra sandnes går jo også an tror jeg!

 

Tror nok gravidfølelsen kommer etterhvert. Tar nok bare tid å fordøye det. Når kvalmen kommer får du den følelsen ;-) Kjønn kommer nok også etterhvert. Har litt guttefølelse. Men mulig det bare er fordi de andre har fått jenter og vi snart må få en gutt her. Det fører til ekstra strikkeutfordring og du er nok den beste til å ta den utfordringen!!! Men jeg hjelper gjerne ;-) Lille ivanhoe er øverst på min "strikke-til-gutt-liste".

 

Her har det snudd på babymasing, nå er det samboer som maser om babylaging og ikke jeg ;-) Han maste igår om at jeg måtte komme hjem så vi fikk laget baby, hehe. Men det er nok annet enn akkurat babylagingen som er det viktigste, han bruker det bare som et påskudd, luringen. Var ikke full igår, men følte meg ikke opplagt til noe babylaging i natt. Stakkars meg, jeg må jo drikke for oss alle nå som dere er gravide ;-) Takk og lov for at dere er ordentlige jenter alle sammen!! Hehe. Forresten spurte jeg forsiktig idag om det ble prøving videre, svaret ble nei. Tar det ikke så tungt, for han endrer jo mening like ofte som jeg bytter undertøy. Får bare vente og se.

 

Driver og kjenner etter festesmerter jeg. Er jo helt idiotisk å KJENNE etter smerte!! Ingen smerte, bare murringer som alltid.

 

Hmm. Teit spm, men syns dere jeg skal ha heklet kant på teppet mitt? Har igjen å feste tråder og evt hekle kant. Mitt er ensfarget, så det blir jo ikke samme effekt som på bilde. Føler jeg bare må gjøre det ferdig snart! Her er link hvis dere ikke husker hvilket jeg snakker om.

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b13&d_id=23〈=no

 

Venter spent på mer oppdatering fra Lollo ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Merino Extra Fine er et av de garnene som legger seg aller finest, så det blir nesten litt urettferdig å sammenligne andre garn med det :) Samtidig så synes jeg det sagger litt om det blir for tungt.. Jeg tror uansett ikke det er aktuelt til en sånn romper, da vil jeg ha noe annet enn ren ull. Forrige gang strikket jeg med et garn jeg fant på Bogerud, som var usigelig mykt, men som jeg selvfølgelig ikke husker hva het.. Jeg liker fargene på pickles sitt bomullsgarn veldig godt jeg! Men akkurat nå har de ikke så mange fine farger inne, men det regner jeg med kommer til våren. Det jeg ikke liker like godt er at det garnet er så ujevnt. Men det går kanskje an å bruke dobbel tråd baby organic cotton i stedet. Av den typen har de flere farger inne nå også. Litt mye guttefarger akkurat nå, men mener å huske at de hadde flere jentefarger tidligere i år.

 

Så vittig at han har snudd :) For en vinglepetter! Men jeg sier som jeg har sagt før: da er det bare å prøve da, uten å involvere ham i EL og testing og sånn :)

 

Jeg er litt usikker ifht. den heklede kanten jeg. Synes kanskje det blir litt for mye på bildet hos garnstudio? Men lurer på om det skyldes fargevalget - at kanten er heklet i en så mørk farge? Sannelig ikke godt å si..

 

Jeg venter også spent på oppdatering fra deg Lollo! Men regner med at det er et godt tegn om du ikke har tid til å være her inne nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får nøye dere med inlegg fra lille Bolla her ;o) Jeg ruller nå rundt hvor enn jeg går...Så bra vi har deg som drikker for oss Babysyk, tror nok du har fylt opp min årsmengde i går ;o) Blir ikke mye her i gården, gravid eller ikke gravid... :o) Hadde du det gøy?? Det er jo det viktigste...

 

Og så moro at han er så vinglete, i den grad at det faktisk kan skje noe. Du får gjøre som Frk Hansen sier, prøve i stillhet, han vet jo at du ikke bruker noe og når han ikke bruker beskyttelse selv så er han jo inneforstått med hva som KAN bli resultatet.. Du får komme til oss med alle tegn og spm og undringer, vi har tid til å høre og svare deg :o))) Og ingen av oss er vinglete ;o))) he he

 

Vanskelig å si med sånn heklekant rundt. Jeg tror kanskje det hadde blitt fint. Men du hadde strikket teppet i ensfarget? Tenkte du kant i samme farge eller en annen?? Muligens ville jeg valgt en kant i annen farge, men det er nå meg. Liker litt kontraster innimellom jeg ;o)

 

Sendte mann og barn ut på handling idag slik at jeg fikk litt ro og fred til å slappe av. Merker at humør og form ikke er på topp. Fikk strikket litt på armen igår, men jeg har virkelig vondt til tider i fingrene og føler de er skikkelig hovne så jeg orker ikke tynne pinner så lenge av gangen, enda jeg bruker str3,5 så de kunne jo teknisk sett vært tynnere. Skal til legen på mandag og Riksen på tirsdag så jeg får høre om de har noen råd. Hjelper litt å holde på noe kaldt, men så igjen er jeg så frossen av meg at det ikke varer så lenge. Er kommet ca litt over halveis på armen nå, så håper jeg klarer å bli ferdig med den i kveld. Sitter jo bare i sofaen og ruver uansett ;o)

 

Du må bare spørre om råd Frk hansen, så skal jeg prøve å svare ang kremer og slikt. Men det er helt normalt og ikke kjenne seg gravid i starten. Kanskje spesielt når man har vært igjennom det du har slitt med. Men det kommer. Brått og brutalt ;o) he he. Og så uendelig moro det hadde vært om du var med tvillinger da.... Jeg vet du spurte om noe noen innlegg lenger opp men husker ikke hva nå, så jeg skal se over etterpå. Tåka vet du, den kommer... Bare vent ;o) Grusom er den, brutal, men kan også være til hjelp når du trenger noe å skylde på ;o) hi hi.

 

Hadde en koselig morning med mannen hvor vi leste litt i gravid kalenderen for tvilling gravide. Mye moro der, og han fikk noen aha opplevelser tror jeg. Han synes det er så moro når han snakker med magen og får respons i form masse bevegelser.

 

Nå kom hele gjengen inn døra og stemningen ble ganske hektisk. Får skrive mer senere. :o)

Masse tanker til deg Lollo :o)

 

Klem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby organic cotton var ikke så dumt nei! Så på garnet, men så bare kjapt at strikkefastheten ikke stemte, tenkte ikke på dobbel tråd ;-) Vi fant vel også ut at Paris fra Drops var et alternativ, men det er akkurat som at jeg føler at det ikke blir bra. Kanskje fordi jeg forbinner det med oppvaskklut!! Milk & Honey fra viking i dobbel tråd. Aldri prøvd det, bare kjent på det og det er et mykt garn. De har en ganske lik modell selv strikket i det garnet. Ikke like fin!

 

Forresten vet samboer at jeg har el rundt nå. Sa det til han når han fortsatt ikke ville. Men neste runde får jeg bare holde munn. Forresten tror jeg el er overstått, tipper den var i midten av denne uken.

 

Enig med deg at det kan bli litt for mye med heklet kant. Det er jo ganske mye hmmm "greier" (?) i selve teppet. Om jeg føler det mangler noe så er det ikke verre enn å hekle på kant senere. Og det er ingen grunn til å vente med festing av tråder ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teppet er ensfarget ja. Vil ha samme farge som teppet hvis jeg velger heklet kant. Har et bilde i hodet om at det teppet blir brukt i en vugge;-) Tror jeg ender opp med å vente med heklekanten. Rett det blir for mye. Har sett tepper uten kanten, og det er ikke noe som "mangler" uten kanten.

 

Frk Hansen lurte på hvor mange uker du var på vei ;-) Og det lurer jeg også på. Klarer ikke å holde meg oppdatert på det er altså!!

 

Du skremte meg forresten med første setning!! Trodde DU hadde født jeg!! Men så leste jeg at du rullet og da skjønte jeg at jentene var trygt i magen!! Puh.

 

Så kjedelig med fingrene som gjør vondt. Har lest at man kan få et syndrom under graviditet som gjør at man får vondt i fingrene ved f.eks strikking, men høres ikke ut som det heller. Dette syndromet går bort etter fødsel altså! Håper legen har noen gode råd. Argh! Denne husken. Er det første eller andre arm du strikker?

 

Surfet litt på nettet istad etter oppskrifter og fant en nettside som la ut andres oppskrifter. Blandt annet sandnesgarn og muligens nøstebarn. Blir så sur når jeg ser sånt!!! Har også sett folk legge ut oppskrift fra myk start boka, skrevet ordrett fra boka og tatt imot skryt for den fine oppskriften de har laget!! *Sinna*

 

Hadde det koselig igår ja MaMi!! Lenge siden jeg har vært ute med de på jobben, så det var gøy!! Er ganske mange der på min alder og det er veldig godt miljø der! Mange som strikker der også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror dere sikkert at jeg sitter mye inne her og sjekker om dere har skrevet nytt eller svart på noe... Og dere har helt rett, ikke så mye annet jeg klarer for tiden ;o) he he

 

Jeg er idag 32 + 5 uker på vei. Runder 33 på mandag. :o) Tida går jammen fort, føles som jeg nettopp var 16 uker. Selv om jeg må innrømme at i disse dager går tida for sakte.. Hmmm.. Flere som er vinglepetter for tiden.. Ja ja, hva kan jeg si.. ;o)

 

Tror nok fingrene blir normalisert atter fødselen, er ikke bare når jeg strikker. Kjenner at de er hovne og det er ganske vondt å strekke dem ut. Men, jeg overlever. Eldste på 9 synes det er moro at hun må hjelpe mamma med å åpne ting, f.eks melkekartongen.. Så det er jo fint å kunne glede andre oppi alt ;o) He he

 

Første arm... Desverre... Går alt for sakte for utålmodige lille meg.. Kommer meg jo ikke igang med å hekle knapperaden og kragen... Sukk..

 

Ingen fødsel her igården... Men hvem vet.. Snart....? ;o)))))) Knøttene koser seg veldig i magen virker det som. Ingenting bedre enn det, men nå er vi så spente og nysgjerrige på hvordan de ser ut og er.. :o)

 

Ja, da avslutter jeg igjen.. Skriver nok mere snart.. :o)

 

Klem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som deg MaMi, at jeg titter ofte innom for å se om noen har skrevet. Særlig nå som vi venter så spent på Lollo. Blir jo helt gira. Men det får meg til å glemme min egen prøving en liten stund, og det er jo bra! Har vært en daffedag dette. Ingenting fornuftig er gjort. Bortsett fra å fikse en adventsstake ;-) Har skikkelig søndagsfølelse, og det er deilig siden vi kan sove lenge i morgen også!!

 

Blir utålmodig jeg også MaMi. Får nesten lyst til å hjelpe deg vet du, så du blir ferdig til knøttene kommer.

 

Nesten 33 uker ja. Og så blir de tatt 5 (?) uker før tiden? Eller husker jeg feil? Da er det ikke lenge igjen!

 

Sitter og lurer på om jeg skal lage brownies til etterpå. Men det er jo ikke så lurt i disse slanketider. Hvordan går det forresten med slankingen din Frk Hansen?

 

Det var det for denne gang! ;-)

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, men så skriver vi ikke så langt da ;o)

 

Akkurat nytt en deilig biffmiddag med mann og barn. Kost oss alle fire, mannen som har kokkelert, mens jeg satt og tittet litt på.. :o) Må vel bare nyte det også.. He he :o)

 

Jeg har ikke ordnet adventsstaken engang i dag. Men i morgen skal vi finne frem litt. Henger alltid opp julegardiner, finner frem duker og stearinlys sammen med adventsstaken. Venter vel til neste helg før vi pynter videre. Elsker julepyntet hus, og vil ha det lengst mulig.

 

De setter vel muligens igang senest i uke 36, dvs om ca 3-4 ukers tid. Det er ikke lenge til. Vi er fortsatt ikke klar, må jo ha ny bil, og har en del ting i huset som må fikses. Men pytt sann, det ordner seg..

 

Klem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har vært "flinke" og ikke skrive alt for langt i de siste innleggene! hihi

 

Ny bil ja, hva slags bil ser dere på? Vi må også ha ny bil når vi skal ha baby. Eller må og må, vi vil, for nå har vi bare en liten polo ;-) Dere må ha stooooor bil dere da.

 

Mmmm, biff hørtes godt ut! Ekstra godt når man ikke har laget den selv også;-) Vi har spist lasagne. Lenge siden vi har hatt det så det var godt. Du får bare nyte at mannen må varte deg opp. Snart er du tilbake og da blir du vel turbo-MaMi ;-)

 

Har dere plass til to babysenger på soverommet? Eller er det vanlig at de deler en seng i begynnelsen? Syns det er så spennende å høre om sånne forberedelser, så du må gjerne mer ;-)

 

Rommet til vår baby (snakker som jeg er gravid jeg visst) er ikke bygget enda, så jeg vet ikke helt hvordan det ser ut. Skulle gjerne visst det så jeg kunne fantasert litt ;-) Vi har kjøpt ny, større leilighet som er klar neste høst. Det er sååå lenge å vente!! Håper det flytter inn en baby sammen med oss. Kjøpte den med tanke på baby.

 

 

Noe spennende som går på tv i kveld da tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...