Gå til innhold

Ny skravletråd for Happy, Metti, Tigerlise, Rina, Gullis, Cornflake, Leah, Dossa og andre som har lyst til å skravle :))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 12 DPO

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 3 dager til tr er over

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

 

Hei dere herlige damer!

 

Da var det endelig Fredag da:) FANTASTISK!:) I helgen må jeg prioritere å vaske ned kjøkkenet, huff, det trengs! Går ann å gjøre slike ting når det er meldt dritt vær uansett:) Så får vi besøk på Søndag så det blir jo kos:)

 

Dossa: Hei! Ingen tegn til tanta enda.... Jeg som pleier å være så presis!:) Men det er jo ikke så mange dagene over IKM enda så den dukker nok opp! Dessuten hadde jeg litt brun utflod i går og det er et klassisk TR-kommer tegn for min del:) Men men, Mars eller April baby er jo fint det og vel?:)

 

Du da Dossa? Har du begynt å spotte i dag?:) HÅPER IKKE! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Spotter, TR dukker straks opp :(

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 3 dager til tr er over

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

 

 

NEIIIIII

 

Jeg spotter så vidt det er, men det er et sikkert tegn på at den ekle tanta er på vei :(

 

Da får jeg bare få TR overstått og satse på at det klaffer i neste runde.

Fillern også, jeg har sååå lyst på den etterlengta spiren.

Kjenner jeg er tom , trist og små deppa :(

 

Dette ble ikke noe bra start på helgen *snufs*

Pøs regner ute gjør det også, æsj og æsj.

Jeg skal få gjort litt husarbeid tenker jeg, prøve å tenke på annet enn den store skuffelsen av at TR kommer.

 

Lykkelig 1984, så bra du ikke spotter og at TR ikke har kommet. Dette lover godt for deg, jeg håper du snart får en positiv test :)))

Det unner jeg deg *smiler*

 

Leah, du må ha en herlig helg. Spis masse kaker og kos deg med familien.

 

Jentene er i barnehagen.

Ho eldste skulle på tur idag. Gleder seg til å hoppe i høyet :))

Han eldste ligger på sofaen og ser på tv.

Så da får jeg gjøre noe fornuftig, sjøl om jeg ikke vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Dossa:/

 

Vi får gå på i neste periode vi da, har brun utflod/spotting i dag så da er nok tanta på døra i morgen:) ÆSJ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Lykkelig 1984, ikke du også:/

 

Det er like skuffende hver gang TR banker på døra :(

Det er godt vi har denne tråden, her finner vi trøst og kan hjelpe hverandre fremover :)

Vi er blitt en stor venne gjeng *smiler*, som er i samme båt og da er det godt å ha noen å prate med :))

 

Da var kleda hengt opp, to lass ryddet vekk og det ene badet er vasket.

Jeg får fortsette med vaskinga.

Godt å ha reint hus til helga :))) Bare noe dritt å måtte vaske det sjøl hver gang *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig at tr er på vei hos dere:(

 

Nå har jeg gått til kjøpesenteret for å ta ut penger, og kommer fram til en minibank ute av drift :P Så da fikk jeg ikke ordnet pengegavene, men fikk jo kjøpt kort da:) Og så når jeg skulle gå hjem igjen så ringte samboern for å høre hvor jeg var, han hadde fått mld om en stor rottwailer på flukt ikke langt fra der jeg var..var litt skjelven da jeg gikk derfra, men traff ikke på den:) Og nå hadde eieren fått tak i den, så da er det trygt for alle andre også:)

 

Fikk Foreldre&Barn i posten i går, så tror jeg rett og slett skal ta det med meg ut på verandaen og sitte i sola å bli brun å lese :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå det høres digg ut Leah.

Sitte ute i sola og lese noe bra :))

 

Kos deg masse.

Hos meg pøs regner det *æsj*

Men er god temp, + 18 grader.

 

Guttungen fikk sommerferie igår som meg.

Satt i stua idag tidlig og sa " mamma jeg kjeder meg"....he he....har jo bare hatt en dag med ferie, flere igjen sa jeg og da bare lo han *ler*

 

Tigerlise, hvordan går det med skulderen din idag?

 

Metti, oreokake er farlig godt *nam nam*

Det er litt av en prosess for å lage den kaka synes jeg, men resultatet blir jo helt nydelig :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei :-)

 

Så dumt med spotting, Lykkelig og Dossa! Krysser fingrene for at det ikke er tanta som kommer!!!

 

Leah, jeg fikk også F&B i posten, og gleder meg til å lese. Er så koselig et blad :-) Har ikke noe sol og finvær å sitte ute i her, da, men er godt å krølle seg i sofaen også, med et godt glass vin (en luksus vi tross alt kan unne oss når vi ikke er gravide. Aldri så galt at det ikke er godt for noe...).

 

Jeg var til legen en tur i dag. Fikk kortisonsprøyte og tablettkur, så da er det bare å ta tiden til hjelp. Han himla godt med øynene da han så føttene mine, hehe, og sa jeg hadde vært kjempeheldig som berga gutten. Det så ikke bra ut... Takk og lov for morsinstinktet!

 

Anton er på tur med barnehagen idag, skal til en familiepark med både bjørn og elg, tenker han er i fyr og flamme han som er så glad i dyr :-D Kommer ikke hjem før kl. 18, så blir rart å ha så lang ettermiddag alene... Tror jeg skal ta en shoppingrunde nå, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil her i gården.

TR har kommet for fullt *blæ*

 

Ikke annet å gjøre enn å se positivt fremover og satse på at spiren sitter i neste pp :))

 

Jeg fikk foreldre og barn forrige dagen, supert blad.

Både sitte ute i sola, og krølle seg sammen i sofaen høres koselig ut :)))

Riktig som du sier Tigerlise, et glass rød vin er en luksus vi kan nyte så lenge vi ikke er gravide *smiler*

 

Uflaks at du fikk så hard medfart Tigerlise, men så flaks at lille Anton ikke skadet seg. Det er morsinstinktet som slår til i slike situasjoner *smiler*

Vi gjør alt for å redde ungene våre!!

 

 

Da var huset ferdig vasket *phu*

Da er det bare helge innkjøpet att. Må vel fylle opp kjøleskapet tenker jeg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: TR er på besøk

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 3 dager til tr er over

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har vasket huset, Dossa :-) Jeg må innrømme at jeg har vaskehjelp hver torsdag... Deilig å komme hjem til nyvasket hus! Men må jo trø til litt selv også, med både hund, barn og arbeidsfolk i gården... Men det hjelper godt å få vasket skikkelig en gang i uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå vaskehjelp høres godt ut :))

 

Kan jeg spørre litt?

Hvor ofte vasker den personen, hva betaler du og hva blir gjort av vasking?

 

Jeg har vært inne på tanken å skaffe en vaskehjelp :))

3 unger, jobb og aktiviteter tar sin tid, er ikke alltid hus vaskinga blir gjort hver uke.

Det må være godt å komme hjem til reint hus *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre dere!! Hvordan er det med el-slim igjen? kan man ha det flere ganger iløpet av en periode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan svare for meg sjøl.

Pleier å ha EL slim dagen før og da jeg har EL.

 

Men jeg klarer ikke å se forskjell på dette slimet :))

Synes ofte jeg kan ha slim par dager før EL, men også når den er over....hmmmm....sikkert bare kroppen min som spiller meg et puss *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj Dossa og Lykke...håper tr går fort over. Jeg tror i dag blir min siste dagen med tr påbesøk :)

 

Tror El slim skal være sånn som eggehviter. Jeg klarer heller ikke å se sånn. Men forrige mnd da jeg tok hostesaft så kunne jeg se en liten forskjell.

 

I dag har bilen min vært på eu-kontroll. Jeg har liksom aldri fått en ikke godkjent bil før, helt til i dag...den drittbilen kommer til å koste meg nesten 20000!! Jeg som nettopp har bestilt meg ferie:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Jeg betaler 136,- pr. time. Det har blitt veldig enkelt å rapportere det inn på altinn nå, og for slike tjenester slipper man også å betale arbeidsgiveravg. (når man er privat arb.giver). Jeg betaler inn forskuddsskatt for henne, da. Hun vasker alle de rommene vi bruker til daglig - kjøkkenet, stuene, ganger og bad. Tar gjesterommene innimellom, men vårt soverom og kontoret vasker hun ikke (er litt privat av oss der...). Hun pusser vindu når hun ser at det er behov, tørker støv, støvsuger og vasker gulv. Jeg prøver å rydde, kaste søpla og forberede mest mulig kvelden før hun kommer (litt spark i baken til meg også, hehe). Kan absolutt anbefales!!!

 

Cornflake, så kjipt med bilen din, da :-( Aldri moro med sånne uventede utgifter... Og man må jo bare gjøre det også.

 

I morgen skal Anton ligge over til naboen mens vi drar i 50-årsdag. Blir første gang med barnevakt siden mars. Blir litt rart... Men vet han kommer til å kose seg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, takk for masse god informasjon :))

Tanken på en som vasker huset for oss, er veldig fristende.

Må prate med mannen tror jeg *smiler*

 

Cornflake, ja det er noe dritt når bilen ikke virker som den skal. Spesielt kjedelig å måtte betale mye for å få den fikset, men det er jo en nødvendighet. Bil trenger man som regel, hvis man ikke bor midt i sentrum der alt er tilgjengelig :))

 

Mine 3 søte sover godt nå.

Mannen kommer heim seint ikveld, skal bli godt å få han heim att *smiler*, nesten 2 uker alene er lenge.

Ikke skjønner jeg hvordan de klarer seg de som har mann som jobber 2 uker borte om gangen.

 

Nå er det frem med smågodt *nam nam*

Blir vel litt tv titting før jeg tar kvelden :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så deilig med ferie :)

Selv om jeg har stått opp kl 8 de to siste dagene.. Har vært så spent på det med henvisningen at jeg har vært oppe tidlig slik at jeg kan ringe før tlf-pausen fra kl10-12.. Idag fikk jeg satt meg på ringeliste så nå er det bare å vente..

 

Tigerlise: tanken på husvasker har streifet meg også, men foreløpig så holder det med tanken.. Vi er jo bare to så vi burde klare det selv;)

 

cornflake: Så kjipt med bilen da.. Ikke noe moro med slike uforutsette utgifter.. Vi har en bil som burde på EU-kontroll straks, men vet at vi må bytte noe bremsegreier så er redd det kan bli dyrt..

Du fikk ikke noe skattepenger igjen da, som kan hjelpe litt??

 

Så synd for dere som har fått tr.. Men husk at jeg vertfall er her og følger dere videre:)

 

Nå har vi akkurat vært i bursdag til ei niese og når alle gjestene hadde gått ble vi igjen og snakket med søstra til sambo og mannen hennes om prøverør-prosessen.. De var gjennom det for 15 år siden og hadde mye å fortelle oss.. Var deilig å få snakket med noen som har vært gjennom det. Og så er det deilig at samboeren har en annen mann og snakke med.. Det kan ikke være så lett for mannfolka opp i alt dette her heller.. Spesielt ikke hvis man må ta hormoner, jeg griner jo for alt til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange trøstende ord, det hjalp på humøret :) Nei Happy, jeg og samboeren min er jammen meg ikke så heldig i år. Vi kjøpte oss leilighet i slutten av året i fjor, og plutselig så hadde vi formue....så lite skattepenger i år gitt :(

 

Nå er jeg endelig ferdig med tr..Jippiiii :) Nå er det bare å vente på el, sannsynligvis så får jeg den neste mandag.

 

Håper de snart ringe deg da Happy, spennende :) Jeg blir nok her og følger dere også, i alle fall en mnd til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Cornflake..tenkte akkurat det samme:p Har da aldri vært så lite skravling på denne tråden før?

 

Jaja, jeg kan nå fortelle om min dag da:p Dro på et kjøpesenter med Leah, min mamma og pappa pluss tanteungen min i dag, de passet henne..etter det dro vi til dem og Leah og tanteungen lekte både inne og ute:) Og så kom samboern og hentet oss og kjørte meg hjem før han og Leah dro til svigerfar mens jeg satt lå hjemme på sofaen en liten stund :D

 

Nå har vi spist taco, og samboern har hatt besøk..men så snart kompisen drar skrur jeg på sjarmen ;)

 

Håper dere har hatt en fin lørdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Måtte jo bare høre hvor alle hadde blitt av.

 

Jeg har faktisk ikke gjort noenting i dag. Her hjemme er det Grey's anatomy maraton :)

Tr er ferdig og venter på El, denne uke kommer til å gå fryktelig sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i stova :))

 

Her har det vært en super flott dag.

Endelig kom sola frem att og varmet oss *smiler*

 

Jeg har klipt plenen idag, fått malt litt på den siste garasje veggen *flink*

Vi har hatt besøk av et vennepar.

Grillet og kost oss masse.

De har to unger på samme alder som våre to eldste.

Gutten deres er ikke helt god.

Det første han gjør når de kommer er å kaste rundt seg av alle leker han finner.

Mannen min sa først ifra en gang, så en gang til og en gang til, men tror du gutten hører etter da......neida....han bare gliser og roper "faen og helvete"

Da mora tok han, bare lo gutten og svarte frekt tilbake.

Den gutten har alltid vært små slem, kan finne på å slå de andre ungene, er bare ikke snill av seg den gutten.

 

Jeg er så glad for at mine unger ikke oppfører seg slikt.

Jeg kan ikke se for meg at min eldste ville ha oppført seg på den måten som hans kamerat gjør.

Når mine unger sier eller gjør noe de ikke skal og får til snakk av voksne, så står de i hvert fall ikke og gliser de voksne rett i ansiktet.

Det ville de ikke våget.

 

Var godt da de reiste, ble ro i heimen igjen :))

 

Denne syklusen ble 28 dager, det er lenge siden sist.

Pleier alltid å ligge på 30-35 dager.

Litt i under kant av 2 uker til EL, huff, det er lenge og vente.

 

HA en fortreffelig kveld jenter!!!

 

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: TR er på besøk

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 3 dager til tr er over

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...min største frykt er faktisk at ungen min skal bli en sånn uforskammelig liten drittunge. Jeg kjenner heldigvis ingen unger som er det, men observert faktisk en i dag på IKEA, Jeg syns nesten synd på foreldrene, moren var jo nesten på gråten :(

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: TR er på besøk

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

Dere andre som har mistet..forandret puppene deres seg mens dere var gravide? I så fall..hvor lang tid tok det før de var tilbake til normalen igjen? Mine sluttet å være ømme samme dag som jeg begynte å blø, men de er fortsatt litt tunge og blodårene vises helt sykt godt fortsatt. Litt irriterende, for da ser jeg jo ikke forskjell på dem om jeg blir gravid igjen denne pp.

 

Er på dag 14 i syklusen, men tror ikke jeg pleier å ha el før mellom dag 20 og 25..Aksjene legges nå daglig uansett da, så treffe skal vi i alle fall..så er det bare å håpe at el kommer og at det klaffer og at egget fester seg og blir der i 9 mnd :D

 

Nå har jeg og Leah spist frokost og sett litt på barnetv:) Har en del ting jeg bør gjøre i dag før vi skal i dåp 16.30..så bør vel starte snart:) I går ryddet vi i kjellerstua, den har vært brukt som lagerrom, men nå har vi kastet alt som skal kastes og fått opp alt som egentlig skal lagres i taket på loftet:) Det var så deilig å få det gjort, og hjelpe meg så ryddig det ble nede:) Samboern skal lage seg et gutterom nede, med pc, tv, dvd og div spillmaskiner som han har:) Så i dag skal jeg gå igjennom de siste papirene og småtingene jeg har nede, og han og svigermor skal ta en skikkelig rundvask:) Tror det blir bra til slutt :)

 

Ha en super søndag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en herlig sol rik dag *smiler*

Sola må nytes, for imorra skal det regne igjen *blæ*

 

Jeg merket ikke noe forskjell på mine pupper.

Det er ingen bombe egentlig, for jeg har lite symptomer på EL og TR :(

og hadde heller ingen merkbare symptomer da jeg ble gravid men mistet.

 

Ho minste ligg i vogna og dupper litt, helt skutt og så survete.

De to eldste er med pappa sin og fisker i glomma.

Hadde vært utrolig gøy om de fikk en fisk eller to :))

 

Guttungen skal på fotball skole imorra og de neste dagene.

Det blir godt tenker jeg, han kjedet seg jo allerede etter første ferie dagen *ler*

Jentene skal i barnehagen ei uke til før de får sommerferie.

Mens unga er ute av hus, må jeg vaske inngangspartiet og beise gulvet.

Male mer må jeg få gjort også, jeg skal nok ikke kjede meg *gliser*

 

Vi har att grillmat fra igår som ikke ble brukt, så det blir grilling seinere idag *nam nam*

 

HA en flott søndag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...