Gå til innhold

Ny skravletråd for Happy, Metti, Tigerlise, Rina, Gullis, Cornflake, Leah, Dossa og andre som har lyst til å skravle :))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: TR er på besøk, reiser snart :)

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

 

 

Leah, det er bra du passer på og får lagt inn aksjene ;)))

Masse lykke til og måtte spiren nå sitte *smiler*

 

Metti, hvor mange DPO er du, har du noen symptomer?

 

Se på det jenter, vi har straks kommet til innlegg nr 200 :)))

Vi er flinke til å skravle.

Føler vi er blitt en herlig gjeng, det er sååå koselig *smiler*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann føles som en evighet siden jeg skreiv sist .. Nå er vi på vei hjem fra hytta.. I går var jeg i bryllup til svogeren min. Veldig koselig ; ) vi var bare 40 stk men når mannen er i en søskenflokk på 6 så er det alltid veldig kjekt. Hun som giftet seg er veldig ivrig på å få barn så du kan sei det sånn at det blir veldig tungt dersom de blir gravide før meg.... Men desverre sånn e det !

 

Jeg er 7 dpo i dag og har INGEN symptomer !! Bare litt vondt i puppene av og te men det er ubetydelig. Begynte spotte 4 dpo OMG ! Men spottet den Mnd eg var gravid så tar ikkje det så negativt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Hadde du noen tidlige symptomer sist du var gravid? 7 dpo er jo enda tidlig, så håper du får en positiv test om en ukes tid:)

 

Nå har vi vært i dåp, var mest stress egentlig..masse folk og ikke mange vi kjente. Leah var sliten og ble så beskjeden når alle syns hun var så fin og ville snakke med henne:p Så vi var ikke så lenge, men men..

 

Ser ikke ut til at vi får lagt inn aksjer i dag, tror samboern får besøk av en kompis eller fler..Men har som mål at det skal legges inn aksjer minimum annenhver dag, og vi fikk lagt inn i går..så da er vi berget;) Det var det vi gjorde da det klaffet, hadde sex hver dag nesten..så da går man nå i alle fall ikke glipp av el :)

 

Her regner det og er litt kaldt, håper det blir litt varmere i morgen..er særiøst nødt til å skjerpe meg og gå hver dag igjen, og det er så mye lettere å motivere seg når det er godt vær:p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, damer! Så deilig å se så mange nye innlegg *smiler*.

 

Vi har hatt ei super helg! Anton overnattet til naboen i natt mens vi var i 50-årsdag til svogeren min. Første gang med barnevakt siden mars, så det var litt rart... Hadde det utrolig gøy på festen, og må innrømme at det var godt å ligge og dra seg på morgenkvisten... Selv om vi selvfølgelig savnet Anton masse! Etter frokost gikk vi og hentet ham, og han hadde (som ventet) hatt det helt topp! Kjørt traktor, besøkt kyrne og lekt med masse forskjellige folk :-) I ettermiddag var vi og hentet bilen, og der var det også masse folk. Været i dag er aldeles strålende, så vi koste oss skikkelig på plena til søstra og familien. Nå tror jeg han har sovnet, mett på gode opplevelser :-)

 

Tok en test i går, sånn for sikkerhets skyld. Den var som ventet blendahvit, så jeg tok sjansen på å drikke i går. Er nok uansett for tidlig å teste om jeg hadde EL i beg. av denne uka, menmen...

 

Moro å lese om helgen deres, mine gode bim-skravle-venner :-)

 

PS: Metti, i kveld blir det vel "krig" mellom oss, hehe. Viking-RBK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:-)

Håper jeg får lov til å slenge meg på skravletråden deres:-)

Jeg er ei aktiv jente på 24år med samboer og en liten gutt på snart 15måneder. Nå prøver vi på nestemann:-)

Vi er ikke prøvere i den forstand at vi blir lei oss om testen er negativ, heller bare veldig glade og overrasket om testen er positiv:-)

Sluttet på pilla i april/mai (månedsskiftet) og har vel først nå tenkt tanken på at jeg kan bli gravid igjen:-)

Så her er jeg da...:-)

Jeg er som sagt ei aktiv jente. Jeg trener 5-6 dager i uka ved siden av full jobb og trives med det. All min fritid utenom trening går med til å være sammen med familien min(samboer og sønn).

Er fortsatt ei stor jente, selvom jeg jobber med å gå ned i vekt. Drømmen er vel å bli slank og fin før jeg blir gravid igjen, men det kan jeg nok se langt etter;) Har gått ned 16kg til nå, men har fortsatt ca 25kg igjen. Tar det som det kommer:)

 

Tok en test senest på onsdag,da var jeg 8 dager over ikm. Testen var negativ:-( jaggu dagen etter kom TR! Kjedelig å vente vente og bare vente altså! Nå er mensen ferdig for denne gang og vi beveger oss inn i pp nr 2! Krysser fingrene for at spiren setter seg denne runden:-)

 

I helga har jeg rocket litt på dansefoten med to zumbatimer og en bodypump time. Ellers har jeg nytt fridagene med å shoppe litt nytt treningstøy og bare kost meg.

Utenom det har vel ikke helgen vært spesielt innholdsrik....Mathias(sønn vår) kom hjem fra ferie på torsdag kveld så har jo kost oss masse med han i helga da:-) Han har vært 4 netter hos sine besteforeldre i Telemark:-) Kost seg masse der:)

Nå er det straks middag på oss:-) lillegutt ligger i senga si å sover søtt <3

 

Ha en strålende kveld videre jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg har nå satt meg klar forann tven og vente på at seieren ska gå te de mørkeblå ; ))

 

Deilig å komme hjem etter å ha vert vertskap ei heile helg !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere jenter:)

Da har endelig fått tid til å slappe av litt på sofaen med pcen etter en hektisk, men veldig hyggelig helg..

Igår var vi på PIT, porsgrunn internasjonale teaterfestival og så på mye rart og så hadde vi overnattingsbesøk inatt av ei niese på 15år.. Vi grillet og så på film.. Idag hadde vi først litt besøk før vi reiste på besøk til gubbens søskenbarn som har termin 6.juli (ville rekke å hilse på henne før hun føder) og jaggu gikk nm i sykkel rett på utsida av døra så da satt vi å så på Thor, Kurt Asle og gjengen sykle forbi (kjørte samme runda 12ganger)

 

Idag har det vært strålende vær her og jeg har fått fin farge.. Håper hele ferien blir like fin som i helga.. Mye som skjer, men også tid til å kose oss og slappe av:)

 

Imorgen er siste dag med provera og så er det bare å vente på tr slik at jeg kan begynne på provera igjen:) Hadde vært moro om jeg klarte å få el denne gangen.. Uansett så får jeg hjelp om noen mnd hvis jeg ikke får el:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så delte vi broderlig denne gangen, Metti :-)

 

Krysser fingrene for at du får EL nå, Happy xxxxx

 

Velkommen så mye til deg, jubeldumbo (ble det riktig nick? Glemmer så lett når man bare får opp siste innlegg...). Kjempehyggelig med nye "fjes" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: TR er på besøk, reiser snart :)

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

 

 

Husk å oppdatere lista vår jenter ;))

 

 

God morgen!!

 

Velkommen til deg JUBELDUMBO :))

 

Vi har hatt det så varmt i helga, men idag små regner det og er absolutt ikke like varmt.

Jeg har nettopp kjørt jentene i barnehagen.

Han eldste skal på fotball skole kl 09. Nå slipper han å kjede seg de neste 4 dagene *ler*

Han gleder seg nok aller mest til brannbilen skal komme på besøk og spyle alle ungene *smiler*

Den siste dagen, torsdag, blir det grilling og premie utdeling :))

 

Jeg skal vaske inngangs partiet, gjøre det klart til jeg skal beise det.

Siden det ikke er meldt noe særlig med sol idag, så passer det jo fint å få malt litt også. Jeg får se hvor mye jeg rekker.

Må kose meg også, nyte at det er ferie :)))

 

Lykkelig, har TR satt inn for fullt hos deg?

 

Dere som venter på EL, hvordan går det?

 

Metti, begynte du å spotte 4 dpo.....ojoj det var tidlig, men så godt å lese at du ikke gir opp håpet av den grunn :))

I år får du verdens beste bryllupsgave, en positiv test *smiler*

 

Happy, krysser fingra for at du nå får EL :)) Det fortjener du virkelig!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

Velkommen til oss Jubeldumbo:)

 

Dossa: Du får huske å kose deg litt i dag også, ikke bare jobbe:) Men det passer vel fint å jobbe når det ikke er knallsol da:)

 

Jeg venter nå i spenning på el..aner ikke når den kommer og kjenner at jeg ønsker meg el-tester:p Men får klare meg uten denne gangen. Vi legger inn aksjer som bare det, skal få lagt inn i dag også..så håper det er nok:) Hvis jeg er sånn høvelig stabil til tross for sa, så kommer vel ikke el før rundt 5.juli. Men er vel på dag 15 i syklusen, så tar ingen sjanser:p Tror samboern syns det blir mye sex nå om dagene, nesten så jeg hører han sukker tungt når jeg beordrer han til sengs ;)

 

Jeg har begynt å glede meg veldig til vi skal på ferie, men det er jo enda lenge til..de 2 siste ukene i august:p Samtidig vil jeg jo ikke at det skal bli slutten av august på lenge enda, for da er jo sommern over når vi kommer hjem..litt delte følelser for akkurat det der:p

 

Da jeg skulle kjøre Leah i barnehagen i morges kjørte det masse tivolibiler forbi nede på veien..Leah ble stående og vinke og rope hade til de..og hun ble såååå lykkelig da en av dem så henne og vinket tilbake, det var stor stas:D Hun måtte fortelle det til alle i barnehagen da vi endelig kom oss dit:)

 

Nå i dag har samboern plutselig fri, han skulle egentlig på jobb fra ca 12, så han er fornøyd, kjempedeilig med en overraskelses-fridag tror jeg:p Så vi skal få kjørt siste rest med skrot og rot på fyllinga i dag, det skal bli deilig å få det vekk:)

 

Ha en super dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Happy følger du me på grafen min ... Den ser bra ut foreløpig ; )

 

Ellers har eg faktisk vert kvalm i dag og i går. Men tror det er for tidlig til at det kan være noe positivt tegn! Men det går jo Ann å håpe. 8 dpo i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å bli tatt så godt i mot jenter:-)

Idag er ikke helt dagen min så jeg er hjemme fra jobb i dag. Sliten, trøtt og vondt i ryggen:-( Skal sende pakke i dag også, sånn hemmelig venn pakke:-) så snart bærer det av sted på posten.

Må prøve å komme meg på trening i kveldinga også, se om ryggen blir litt bedre.

Ellers så blir vel ikke dagen så veldig innholdsrik. Skal se om jeg får planlagt litt ferie... Noen som har ideer? Tenkte oss nedover i sverige og danmark. Hva må man få med seg?

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: TR er på besøk, reiser snart :)

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: TR har akkurat reist, Venter på EL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

 

 

Leah, jeg lover å ikke jobbe for mye *smiler*

Jeg har fått vasket inngangspartiet, gulvet, en gang med terrassevask.

Nå må jeg bare vente litt før jeg kan skrubbe og deretter skylle med reint vann.

Så håper jeg det blir oppletta de neste dagene slik at jeg kan få beiset gulvet.

 

Om jeg rekker å male garasjen veit jeg ikke ennå.

Skal hente ungene kl 15, deretter må vi til Lillestrøm for å hente mannen :))

Kanskje det blir peppes pizza til middag *nam nam*

 

Metti, la oss håpe at kvalmen du opplever kommer av en liten huleboer ;))) Krysser fingra :)

 

 

Her i gården har TR reist *hurra*

Da er EL ventet 8 juli, og gjett hva vi skal gjøre i dagene før og rundt 8-10 juli *gliser*

Jeg vil ikke ha mer besøk av TR på ei lang stund :))

 

Da har det snart gått 10 min, så da kan jeg skrubbe gulvet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

 

 

Da er jeg på dag 47, tror jeg... Blæh! Men har egentlig speisa ut hele babylaginga for en stund, er så sikker på at det ikke blir noe denne pp'en, så orker liksom ikke å bry hodet med det. Skal nyte sommeren og gode glass med vin istedet, så får vi se hva som skjer etter hvert som tanta kommer og jeg skal ta blodprøver. Livet er da egentlig ganske så godt likevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: TR har akkurat reist, venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Jubeldumbo :)

 

Det ser ut til at mange av oss har ikm i uke 29. Kysser fingrene for at spiren sitter hos oss alle denne gangen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og Leah vært på besøk hos tanta og søskenbarnet hennes, herlig:) Er spent på om jeg får henne i seng snart, hun skulle få være litt sammen med pappan før hun la seg:)

 

Og nå er kjellerstua helt ordnet, ryddet og vasket..Samboern har fått ny pc der og tv-kort til tv nede også..så nå ser jeg vel ikke mer til han på en stund :P Men herregud så deilig å endelig få det gjort, er jo snart 3 år siden vi flyttet hit og hele tiden var det meningen å ordne til kjellerstue nede, men så har ting etter ting blitt lagret der..men nå er skrot kastet og alle babyting og julepynt osv satt der det skal være..Håper bare vi kan lete fram babytingene igjen snart da:)

 

Har vært litt småkvalm i dag og har fått en del kviser..så lurer på om jeg kanskje får/har el nå :) Har i alle fall fått lagt inn aksjer i dag, så el skal bare komme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt inn innlegg på "spå/horoskop" og fått vite at jeg kommer til å bli gravid i november. Jeg er nok litt overtroisk av meg...sukk...hvis personen har rett så er det da bare å vente. Ble litt skuffa nå kjenner jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake:

De stemmer sjelden altså:) jeg ble spådd at jeg skulle bli gravid i fjor sommer men det skjedde ikke;-)

Så jeg tror du blir gravid leeeenge før november:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: TR har akkurat reist, venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spådd og da så hun graviditet i feb og mars og noe i november. Jeg ble gravid i mars og hadde termin i november så det stemte jo men som dere vet så mistet jeg det jo..

 

Snakket me svigerinnene mine i helgen. Det var litt deilig. Hu ene av de har selv gått gjennom ivf pga dårlig sædkvalitet så hun vet hvordan det er å vente på å bli gravid. De prøvde jo et år før de fant ut at det var noe galt og fikk beskjed om at de har større sjanse for å vinne i lotto enn å bli gravid på egen hånd.

 

Ellers så lure eg fælt på hvor vi skal i ferien.. kan være alt fra hytta te thailand foreløpig : )

 

Men jenter jeg trenger tips til hva jeg kan gi mannen på 1 års bryllupsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...