Gå til innhold

Ny skravletråd for Happy, Metti, Tigerlise, Rina, Gullis, Cornflake, Leah, Dossa og andre som har lyst til å skravle :))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Ikke gi opp håpet ennå Rina og Cornflake :)))

 

Her heies det på egget deres !!!

 

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter forsatt på EL cd 19

Dossa: 8 DPO

Rina: IKM i dag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: IKM 21/6

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Dossa:) Hva med deg da? Har du noe symptomer?

 

I dag er det strålende vær:) Men jeg skal faktisk tilbringe dagen inne, på tida å prøve ny oppskrift på makroner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen symptomer ennå Cornflake.

Trodde jeg kjente at puppene var litt tunge her om dagen, men det er sikkert noe jeg bare innbiller meg :))

 

Jeg er bare 8 DPO, så jeg kan vel ennå håpe at det kommer noen symptomer etterhvert :))

 

Jeg kjenner ikke på kroppen min når jeg har EL, har heller ingen kjennetegn på når TR kommer.

Kroppen min må være rar, ikke normalt vel å ikke kjenne noe som helst....hmmm....

 

Den pp jeg ble gravid, så hadde jeg blødning i EL tida, og jeg hadde festeblødning ei uke etterpå.

Første gangen jeg har opplevd noe av dette.

 

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før IKM dagen har passert. Klarer jeg å holde meg er en annen ting *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var alle 3 lagt og sover søtt i sine senger :))

 

Det er deilig å få litt kveld for seg sjøl også.

Er heldig som har unger som er lette å legges, det har de alltid vært

*flinke gullunger*

 

Jeg har fått malt litt på den siste garasje veggen, måtte gi meg da det begynte å regne.

Har et vepsebol under taket på garasjen, ikke enkelt å male med vepser som svermer rundt hodet på meg *gru og gru*

Men det gikk bra idag, håper de er like snille neste gang jeg skal male :)

 

Hmmm...går det noe på tv ikveld som er verdt å få med seg.....må titte i avisen. Charlie's angels går idag, den tenker jeg at jeg skal se før jeg tar kvelden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg klar for å skravle litt igjen:) Var som sagt på fest på fredag og var ganske redusert igår... Var hos ett vennepar store deler av dagen så rakk ikke å være på bim.. Idag sov vi til kl 12.30 og etterpå var vi med en på jobben til gubben for å skyte leirduer.. Jeg prøvde både salongrifle (skjøt på blinker) og hagle (skjøt på leirduer) Det var utrolig moro og jeg traff flere ganger..

 

Nå ligger vi rett ut på sofaen begge to og ser på charlies angels.. Nå er det bare to dager igjen på jobb før jeg tar sommerferie og det ser jeg virkelig frem til. Vi har bestemt oss for å la arbeid på huset ligge til neste år og heller nyte ferien fullt ut.. Bare reise hvor vi vil og kose oss masse.. Vi trenger det nå begge to slik at vi forhåpentligvis kan glemme babyplanene litt.. Er veldig spent på hva jeg får høre når jeg ringer gyn imorgen..

 

Ellers så har jeg begynt på provera og nå psyker jeg meg opp til nok ett hormonhelv... Fikk så sinnsyke bivirkninger av forrige pergokur, men nå har jeg ferie og kan slappe av hjemme hvis det blir for ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen fra hytta ... har fri i morgen og så da skal jeg kjøpe gardiner til den nye stuen vår. Har nettopp pusset opp hele stuen og utvidet kjøkkenet. Har litt liten stue så vi har fått kjøleskap i skuffer. Før sto kjøleskapet litt inni stuen ( åpen løsning )

 

Deilig å være på hytta. avslappende me boblebad og sånn .....

 

Når det gjelder el så har eg ikkje hatt det men regne me at den er nær !!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happy : håper du får en god plan av gyn i morgen !!!

Rina : Spent på ikmen din

Tigerlise : Lang syklus du og denne gangen.. Håper den satt nå

Dossa : jeg hadde minst symptomer den mnd jeg var gravid !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mensen har dukket opp enda.. Tar en ny test i morgen tidlig, og krysser fingrene ;)

 

Regner egentlig med at mensen dukker opp i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!!

 

Det er mandag og en ny uke med venting :)

 

Metti: Ja kanskje det med om man har eller ikke har symptomer ikke spiller noen rolle for meg om jeg er gravid :))

Jeg har jo ingen symptomer ennå, så om jeg har en spire eller ikke, har jeg ingen peiling på *ler*

Det blir noen spennende dager frem til helga.

Det eneste kroppen gir meg av signal på at TR kommer er at jeg pleier å spotte 2-3 dager før TR slår til for fullt.

 

Rina: masse lykke til med testinga idag.

Håper du får en positiv test, med en sterk strek :)))

 

Cornflake: har du noen symptomer? Du nærmer deg jo IKM, spennende dager du har foran deg *smiler*

 

Husk å oppdatere lista vår jenter *smiler*

 

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter forsatt på EL cd 19

Dossa: 9 DPO

Rina: IKM i dag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: IKM 21/6

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Dossa :) Testen var nok like negativ i dag også, så nå har jeg begynt å innbille meg at det er noe feil med testene.. haha..

jeg regner i grunnen med at mensen dukker opp i løpet av dagen, jeg har ihvertfall mistet helt trua på at jeg kan være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter forsatt på EL cd 19

Dossa: 9 DPO

Rina: IKM i dag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: 1 dag unna IKM

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

 

Jaja, da var denne helgen over og en ny uke har begynt:) Av en eller annen grunn så liker jeg faktisk Mandager! Syns Tirsdager er verre:) Men denne Tirsdagen blir ikke så ille for da kommer nemlig IKKE TR:) hehe, forhåpentligvis;)

 

Har dere hatt en fin helg da damer? Jeg har bare slappet av foruten om å vaske litt i huset.. Gubben har vært på guttetur så jeg har storkost meg hjemme alene:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter forsatt på EL cd 19

Dossa: 9 DPO

Rina: IKM søndag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: 1 dag unna IKM

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes Yes Yes Yes da steg tempen og eg e 1 dpo !!

 

Det var good ! Hate når den er sen .... Var redd den ikke sko komme før neste helg. Da skal hele familien være på hytta. Hadde ikke blitt mye aksjelegging da !!

 

God start på uka ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig, så bra Metti :)))

 

Sier som Lykkelig, ta dere fri idag og kos dere masse heime.

 

Lykkelig: ser du er en dag unna IKM, har du noen symptomer?

Ikke testet ennå? Da er du flink, jeg har bestemt meg for å ikke teste før IKM dagen har passert, men om jeg klarer å holde meg, nei det veit jeg ikke *ler*

 

Tigerlise: har du kommet til DPO?

 

Snuppa: har EL dukket opp ennå?

 

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter forsatt på EL cd 19

Dossa: 9 DPO

Rina: IKM søndag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: 1 dag unna IKM

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Roper på LEAH*

 

Er noen dager siden vi har hørt fra deg.

Er det bra med deg?

 

Hvordan går det forresten med job søkinga, har du sendt av gårde noen spennende søknader?

Etter ferien, og når høsten melder sin ankomst, så dukker den perfekte jobben opp *smiler*

 

Har du fått mannen din på gli, ang babyproduksjonen?

Skjønner deg så godt at du vil ha en ny spire *smiler* Og det skal ikke ta lange tida før du igjen får en positiv test :)))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig me dossa lenge siden vi har hørt noe!!!

 

EL var i går så er nok ikke noe vits ha mannen hjemme i dag.. Men selv har jeg fri og det er deilig ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dossa!

 

Ja jeg er 1 dag unna IKM gitt:) Det blir spennende, har ingen symptomer:) Men pleier å spotte et par dager før men ser ingenting av det nå! Men det er nok bare helt tilfeldig.

 

Altfor tidlig å teste enda, tester til helga evt:) Ja, jeg vet jeg er en tålmodig sjel! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du IKM da Dossa?:) Hold deg til IKM dagen!;) hehe. Bare skriv til meg så skal jeg gi deg styrke;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lykkelig :))

 

Oj klarer du å holde deg så lenge før du skal teste ? *ros*

Jeg har IKM på lørdag.

Pleier å spotte 2-3 dager før TR dukker opp, bare krysse fingra for at det ikke skjer denne gangen :))

 

Hvis du ikke har spottet ennå Lykkelig, så er det jo håp for deg *smiler*

Den store planen våres nå jenter er at vi ALLE sammen kan følge etter Gullis :)))

 

Metti: deilig med en fri dag, den må du nyte :))

Dere fikk lagt inn aksjer igår da EL endelig kom regner jeg med.

Nå krysses fingra for at spiren sitter :)))

 

Se på det jenter, vi har hatt denne tråden siden torsdag forrige uke, og vi nærmer oss snart 100 innlegg *ler*

Vi er en super gjeng med skravle jenter *gliser*

 

Jeg er helt avhengig av denne tråden !!!!!

 

Nå har jeg en fri time, skal rydde litt tenkte jeg.

6. time idag skal jeg avspassere :))

 

Ikveld skal klassen ha sommeravslutning. De skal underholde med sang og dans :))

Får bare håpe at sola vi har nå ikke blir borte :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja ikm havner på vår 1 års bryllupsdag.. Det må jo være positivt : )

 

 

 

 

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 9 DPO

Rina: IKM søndag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: 1 dag unna IKM

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke bety annet enn lykke for deg Metti *smiler*

 

På bryllupsdagen vil du få verdens beste gave, nemlig en positiv test ;))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Metti. Gøy om du hadde fått en positiv test i bryllupsgave, ja :-) Det fikk meg til å tenke på at vi også snart har bryllupsdag (28. juni). Skal jammen se at det kan bli test den dagen :-) Er fremdeles usikker på om jeg har hatt EL, men har i hvert fall vært masse slim de siste dagene. Ble kun en dag med aksjer, men satser på at de gjorde susen... Mannen har stort sett sittet på traktoren de siste dagene/nettene :-) Tenker å vente med ny test til lørdagen. Da skal vi i 50-årsdag, og greit å ta en sjekk om jeg skal kjøre eller ikke...

 

Venter i spenning på oppdatering fra alle som nærmer seg IKM. Heier på dere alle sammen!!

 

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 9 DPO

Rina: IKM søndag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: 1 dag unna IKM

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Dossa, og det er nok fordi jeg er veldig gnien på penger og en sparenarkoman:) ikke-spottingen er et veldig godt tegn, men alt kan variere fra gang til gang selv om det alltid har vært sånn, så her tar vi ingenting som et tegn;) hehe.

 

Oj, Lørdager jo ikke lenge til!! Da foreslår jeg at du tester Mandag, og jeg søndag, så hopper vi over til Gullis på Tirsdag!;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en god ide Lykkelig :)))

 

Vi går for den *smiler*

 

Hvis jeg kjenner veldig godt etter så er puppene litt ømme, men jeg tar ingenting som et tegn. Er nok bare kroppen som spiller meg et puss *ler*

 

Det aller beste tegnet er jo hvis TR ikke dukker opp *håpe håpe*

 

Snart 100 innlegg jenter !!!

Kom igjen *gliser*

Hvem blir den heldige *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...