Gå til innhold

Ny skravletråd for Happy, Metti, Tigerlise, Rina, Gullis, Cornflake, Leah, Dossa og andre som har lyst til å skravle :))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

God morgen jenter!!!

 

Hva....en hel dag uten at jeg har skrevet noe.....trodde ikke det var mulig *ler* Dagen igår bare fløy unna.

Jobbet med lekehuset, dvs, at vi la alle bitene som hørte sammen i riktig haug, slik at det blir lettere å finne de ulike delene når det skal settes sammen.

Først må alle delene grunnes, og det har jeg tenkt å begynne med idag.

Igår kveld fikk vi besøk av bror og dama.

Koselig kveld med god mat og film og selvfølgelig godteri *smiler*

 

Idag er det ikke meldt noe regn, så da skal mannen male ferdig siste rest av garasje veggen.

Jenta mi som feiret bursdagen sin i barnehagen på fredag, fikk den nydelige krona og et ark med bilde av henne i midten og rundt henne hadde de voksne skrevet ned hva alle barne på avdelinga sa av god ord til henne :)))

Ho skal feire hjemme på onsdag, med unger fra barnehagen, og gleder seg så masse.

 

Nå har jentene ferie også, mannen jobber neste uke før han begynner på ferien.

Så jeg får finne på noe med ungene.

Tenker det blir en tur til Amadeus parken (dyrepark), togmuseum på Hamar og sikkert en tur til badeland. Hvis ikke det blir til uka så blir det i hvert fall i løpet av ferien :)))

 

Jeg er på dag 9, venter EL til neste helg.

Denne vente tida er grusom.

 

Leah, dere står på og får lagt inn aksjer *flinke*

Skjønner deg veldig godt, at du ikke vil gå glipp av EL og en pp.

Men husk at disse rompetrolla lever vel 2-3 dager, gjør de ikke det?

Krysser fingra for at svigermor kan passe vesla slik at dere får vært sammen ;)))

 

 

Metti, hvordan er ståa hos deg, har du testet noe ennå?

 

Lykkelig 1984, det er så stille fra deg, alt bra?

 

Rina, EL har ikke vist seg ennå?

 

Cornflake, har du hatt EL ennå?

 

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 19 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 9

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Jeg har visst ikke skrevet noe her på et par dager.. Har vært på jobb i går og fredag, og vært travelt opptatt med andre ting de siste dagene også. Jeg og snuppa skal kjøre til østlandet på tirsdag, så nå går det i klesvask og pakking :) Vi skal først til Trysil og så til Hadeland.

Skal besøke venninner av meg, som jeg ikke ser så ofte. Så jeg gleder meg!Jeg har bodd på Hadeland i nesten 5 år, så det skal bli moro å ta en tur dit igjen. Det er at par-tre år siden jeg var der sist nå.

Gruer meg litt til å kjøre så langt alene med Frk. Utålmodig, men det går vel greit.

 

EL har ikke kommet her enda. Testen i dag var helt negativ. Det er 2 uker på onsdag siden TR kom, så det blir vel ikke før da sikkert. Men så reiser vi bort, og da blir det visst ikke noe denne mnd heller. Vi får komme sterkere tilbake neste mnd, så får jeg ta kampen mot kiloene i mellomtiden.. hehe.. Sist jeg ble gravid hadde jeg akkurat gått ned 8 kg da spiren endelig satt, så jeg tror faktisk det er noe i det ;)

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 19 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 9

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

Cornflake: Har aldri vært borti noe sånt..merkelig. Du får følge med om den fortsetter.

 

Dossa: Hørtes ut som jenta di hadde hatt en fin bursdagsfeiring i barnehagen:) Blir sikkert en fin dag på onsdag også:) Hvor mange år blir hun?

 

Svømmerne lever nok i noen dager ja, men det er det psykiske ved det hele..hvis vi har sex hver til annenhver dag så er det i alle fall ikke mangel på sex som gjør at det ikke klaffer denne gangen hvis tr kommer:) Vet at vi har hatt for lite sex i tidligere pp, før jeg testet etter el så trodde jeg el var mye tidligere enn den er og dermed nesten ikke hatt sex i den perioden da el faktisk var :P

 

I går kveld hadde jeg en del slim, så i disse dager må vi bare henge i ;) Svigermor har sagt ja til å ha Leah en stund i dag, så da får vi lagt inn aksjer og jeg kan puste lettet ut;)

 

Rina: Synd du er borte midt i el, får håpe ventetiden til neste pp ikke blir så lang:) Blir sikkert koselig å se venner igjen:) Og jeg skjønner at du gruer litt for kjøretur alene med barn, men vi får håpe det går knirkefritt:)

 

Nå skal jeg få i meg litt frokost, og så skal jeg og Leah gå ut å leke..det er antydning til sol, så håper det betyr at det blir bedre vær enn det har vært den siste uka:)

 

Ha en super søndag jenter:)

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 20 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 9

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:-)

 

Er veldig spent på om tr har dukket opp hos METTI i dag? ser du har ikm i dag...

 

Jeg tror jaggu jeg har eggløsning om ikke mange dagene...Har meldt meg inn på fertilityfriend.com og i følge kalenderen min er jeg "Forcasted fertile" i dag og fram til 7. juli, da EL begynner..

Så lurer på om jeg må få til å legge inn aksjer i dag altså!:-)

 

Tigerlise: Noen tegn til tr enda?

 

Noen av dere andre som har fått eggløsning enda?

 

Jeg er på cd11 i dag så da er det bare å kjøre på og prøve for harde livet nå da:-) Er det ikke? tror faktisk jeg hadde litt slim i går også:)

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 20 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 9

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 7.-8. juli:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Jeg har da eggløsning i dag, har som sagt testet positiv siden fredag. Så hvis testen er negativ i dag så har egget blitt sluppet. Jeg har dessverre vondt i magen denne gangen med eggløsningen at det gjør at jeg har mindre lyst på sex :( Fikk lagt inn aksjer på fredag og i går, så må nok prøve å få til i dag også ;) Jeg tar jo temp. også, så nå må bare den stige til i morgen.

 

I dag må jeg gjøre masse husarbeid, har forsømt det i mange dager nå :(

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tante foreløpig !! Så jeg får bare vente å se. Men tempen er sånn mellom høy og lav så i følge den så er det ikke så mye håp...

 

Spottingen har også avtatt , litt vondt i puppene og kvalm. Men det er ikke uvanlig rett før mensen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi bryllupsdag ; ) fikk en ring og hummel jakke pluss roser ! Søte mannen min he he. Men uheldigvis så jobbe eg kveld i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

metti: så koselig da! Gratulerer masse med bryllupsdagen!:D

 

Blir ikke aksjer før i morgen tidlig...Mannemannen reiser snart på jobb og jeg er SLITEN! Å ha unge og bikkje samtidig alene er slitsomt gitt!:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagen:)

 

Jeg tester ennå positiv på el...hm...da er det tredje dagen på rad jeg tester positiv. Har vondt på venstre side av magen, føles som en muskelsammentrekkning :( Kanskje det er kroppen min som prøver å klemme ut egget...ikke vet jeg, pleier da aldri å ha så vondt som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bryllupsdagen, Metti!!! :-) Så koselig! Fine gaver du fikk :-) Kjøpte du noe til ham, da? Håper du har hatt en flott dag så langt, og dumt at du må jobbe i kveld...

 

Jeg har hatt ei aldeles fantastisk helg med mann og barn! Har kost oss masse sammen med Anton, og han har vært så blid og herlig :-) Nå ser jeg skikkelig fram til ferie om en uke! I går snakket vi om å ta ei uke i syden til høsten. Vi har stort sett pleid å gjøre det tidligere også, men hadde tenkt å droppe det i år. Var en tur til Egypt i fjor, og det var i grunnen mer mas og stress enn kos. Men nå som Anton har blitt større og mye lettere å ha med å gjøre så får vi jo lyst til å dra en tur, da. Han koser seg jo sånn når det er sommer og han kan løpe inn og ut som han vil. Tidligere har vi dratt sammen med et vennepar, men dersom vi drar nå kommer vi til å dra alene. Selv om de andre også har barn, har de en helt annen døgnrytme. Spiser middag kl. 20 (som forsåvidt er helt greit altså), mens Anton egentlig pleier å legge seg kl. 19. Og da blir jo han sliiten, så klart. Og det blir også mer "press" på å være med å drikke litt. Og da må en av oss være igjen alene med gutten på hotellrommet og vente på at den andre kommer hjem... Nei, denne gangen vil vi dra bare vi 3 og KOSE oss sammen og la Anton legge opp dagene :-) Så kan vi heller reise på turer med andre når han blir litt større. (Men når det er sagt så er det veldig koselig å reise sammen med disse andre også!) Men først får vi se hva de nærmeste mnd bringer, da. Utredning og evt. tiltak...

 

Jeg er fremdeles i ingenmannsland, ja. Ingen tegn til noe som helst. Eneste er at jeg er fryktelig dårlig i magen akkurat nå, men det tror jeg skyldes fisken jeg spiste til middag :-( Eller så er TR på tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 20 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 9

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 7.-8. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg litt murringer nederst i magen og har mer vondt i korsryggen enn vanlig. Murringene er ikke slik som jeg pleier ved mensen/EL , men midt på magen. Bare litt, ikke voldsomme greier... iallefall ikke enda. Når man har murringer ved EL, er håpet da ute? altså har man allerede hatt EL da?

Ellers tenkte jeg å legge inn aksjer i dag. Jeg har fri, sambo har jobbet natt og vi kommer til å våkne opp sammen i dag:-) Lillemann blir straks hentet av sine oldeforeldre så da skal jeg legge meg litt igjen tenkte jeg:-)

 

Ellers tror jeg dagen blir bra:-) Håper det klarner litt opp i løpet av dagen for da skal vi ut å bade!:-) er sykt varmt om dagen, nesten ubehagelig... i 22 grader ute nå og fryktelig klamt...

i natt har det vært grusomt rett å slett! har nesten sittet fast i lakenet fordi det har vært så klamt!:/

 

i morgen skal bilen leveres på verksted og lillemann skal på 15mnd kontroll på helsestasjon. Blir spennende å se hvor mye han veier nå. Han er under ekstra oppfølging mtp vekt fordi han er så liten. Men det kommer jo med cp'n hans.

 

På torsdag skal han endelig til fysioterapeut igjen, etter at hun har vært sykemeldt en periode nå. Blir godt for han å komme i gang med trening igjen:-)

 

hva er planene deres for uka da jenter?

 

Her skal det legges inn aksjer hver dag denne uka! prøve i allefall:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tanta her og nok en pp uten spire ! Har fått time hos gyn 16 Aug men da er vi selvfølgelig på ferie..

 

Mannen sier jeg er gravid innen august men han er alltid så positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter!!

 

Metti, grrrrr så leit at den ekle tanta kom på besøk. Veit det er tungt men er ikke annet å gjøre enn å satse på treff i neste pp :))

Hold motet oppe.

GRATULERER med bryllupsdagen igår forresten!!!

Så fine gaver du fikk av mannen din :))

 

Nå er alle ungene hjemme, de har ferie frem til midten av august :)

Mannen starter ferien sin neste uke og da reiser vi til Gol.

Blir en tur til bjørneparken, Langedrag, badeland selvfølgelig og ellers bare kose oss.

Jeg har familie på Geilo, så vi skal en tur dit også.

Mine foreldre og svigers skal være med på tur, det er veldig greit, får litt barnepass da tenker jeg *smiler*

 

Igår malte jeg ferdig garasjen.

Malte et strøk på på rekkverket ved inngangspartiet, må ta siste strøk idag. Fikk grunna noen deler av lekehuset også. Det tar jo så lang tid før det tørker, kjedelig, tar tid da jo *æsj*

 

Jentene er oppe og leker, guttungen ser på tv.

Er så deilig med rolige dager, ikke stresse om morran.

Jeg får lage litt frokost til gullungene mine :))

 

Ha en super mandag jenter!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 20 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 10

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 7.-8. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

Gratulerer med bryllupsdagen i går Metti:) Så trist at det ikke ble klaff denne pp heller:( Håper det blir en spire før du reiser på ferie.

 

Jeg har småvondt i magen..nesten som menssmerter. I går hadde jeg vondt på venstre side og i dag har jeg vondt på høyre side..kanskje det er slåsskamp om hvem som skal få slippe egget :P Håper de blir enige og slipper et egg i dag:) Ble lagt inn aksjer i går og regner med vi får lagt inn i dag også:)

 

I dag er det sol ute, er spent på om det er varmt også. Tenkte å gå meg en tur i dag, gå innom kjøpesentret å se om jeg finner meg en bikini:)

 

Mange som venter på el for tiden:) Da blir det mange som skal teste rundt tiden jeg skal teste også..håper det blir bare positive tester:)

 

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 21 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 10

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 7.-8. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, ja du skal se at eggstokkene dine krangler om å få slippe det beste egget *ler* La oss nå bare håpe at egget slippes og blir befruktet ;)))

 

Her er det også sol, men også litt overskyet.

Det passer meg fint siden jeg maler.

Er ferdig med halve malinga, må ta noen pauser.

Er ikke lett å gjøre ting, når 3 unger roper og vil gjøre andre ting *ler*

 

Nå har jeg gitt dem en is hver, kanskje jeg rekker å male litt til *gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her på jobb og prøver holde meg våken ! Brukeren som eg har ansvaret for i dag vil bare se på tv i dag. Ikkje alltid det er like lett tidlig på morgenen. Men bare ca to timer igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som vet om man allerede har hatt el og alt håp er ute når man får smerter ved eggløsning? er egget sluppet da?

 

 

Metti: kjenner meg igjen der fra en tidligere jobb. det er slitsomt!:-( Nå har du heldigvis bare 1 time igjen da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, endelig ferdig med å male inngangspartiet, rekkverket.

Ting tar tid med unger rundt seg *ler*

 

OG endelig kom sola frem for fullt, det er godt og varmt.

Jentene løper kun med bikini truse :))

 

Jeg benytter muligheten til å slappe av litt.

Skal male de delene til lekehuset som er grunna, et strøk med hvit maling seinere idag.

 

Jeg venter EL til helga.

Jeg pleier ikke å kjenne på kroppen når jeg har EL.

En gang har det hendt at jeg hadde EL smerter, det var den pp jeg ble gravid.

 

Metti, snart ferdig på jobb, hold ut *smiler*

 

 

Jenter husk å oppdatere lista vår.

 

Ojoj....vi må lage en ny tråd jenter :))))

 

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 20 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 9

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 7.-8. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensensmertene kommer snikende nå !! Hater de smertene. Unødvendige i mine øyne ; (

 

Ellers så e det bare en halv time igjen av jobb. I kveld skal jeg på cafe me svigerinnene mine. Koselig ; ) de har to unger hver så det blir alltid litt prat om barna men det går fint. E jo mine søte tantebarn !

 

Hører på mannen min å forventer å være gravid innen desember med eller uten hjelp ; )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa du er virkelig et arbeidsjern det må eg sei. Syns du har prosjekt på gang hver dag . Her er det ikkje noe sommer vær ; (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det heller ikke sommervær:-( Overskyet og begynner sikkert å regne snart:-( Men det er 22 grader ute da så skal ikke klage på temperaturen:-)

 

verking i rygg enda..:/ også er jeg såååå trøtt! uff, trøtt hele tida!

kjenner stadig etter ømme pupper, men kjenner ingenting! (men nå skal det sises at jeg hadde VELDIG lite symptomer med lillegutt da... fikk ingen før etter uke 10-12.

hodepine har jeg litt i dag også... uff,kanskje jeg bare begynner å bli syk?

 

*krysser fingrene*

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 20 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 9

Rina: Venter på EL, ca 6. juli..

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 53 (!)

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 6.-7. juli:-) CD 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Metti :))

Det var koselig sagt *bukker og neier*

 

Det er alltid noe som skal gjøres med hus eller hagen :))

 

Mitt store prosjekt var å få malt ferdig garasjen, og det målet er nådd *hurra*

 

Har gjort ferdig gulvet og rekkverket foran huset, har att terrasse gulvet som må beises et strøk.

 

Også selvfølgelig lekehuset, der alle delene må grunnes og males et strøk før det settes opp.

Så jeg skal ikke kjede meg i ferien *ler*

 

Nå er det pause til kvelden, da skal jeg male litt til.

Må nyte sola mens ho er her *deilig og varmt*

 

Vi venter EL nesten likt Jubeldumbo, spennende dager vi har foran oss *smiler*

 

 

Vi må lage en ny tråd, hvem gjør det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Lag ny tråd du:-)

Ja vi har noen spennende dager foran oss!!:-) Håper vi kan satse på å EL samtidig, IKM samtidig og at den aldri kommer å vi blir gravide samtidig med termin ca samtidig! Hurra, det hadde vært noe det!:-) hehe..

 

vi skal vel avgårde å få kjøpt terrassebeis/olje i løpet av denne mnd vi også. må olje/beise terrassen i løpet av sommeren.

og trappa må tas et par strøk.

 

Ellers har vi planer om å bygge et lite skjul til veden vår. Sånn med skråtak på. Håper på å få gjort det i løpet av juli/august...:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...