Gå til innhold

Ny skravletråd for Happy, Metti, Tigerlise, Rina, Gullis, Cornflake, Leah, Dossa og andre som har lyst til å skravle :))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Fryktelig rolig her i dag...? Savner skravlinga deres, jenter :-)

 

Her har det vært 30 grader i dag, og etter middagen (som vi spiste ute) fikk Anton gå helt naken. Gjett om han koste seg! Tissa på skoa og hadde det helt topp, hehe. Etter kveldsmaten tok vi et langt og herlig bad sammen :-) I morgen er det meldt 11 grader, så regner med det blir skikkelig tordenvær snart... Fasinerende, så lenge det ikke kommer heeelt innpå...

 

Ha en fantastisk kveld der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen jenter.

 

Sier som Tigerlise, det var da fryktelig stille på tråden vår ;-) det kan vi ikke ha noe av *smiler*

Tenker Anton stor koste seg da han fikk gå uten klær. Det er det som er digg med sommeren, ha mindre klær på seg og ikke klær på seg i det hele tatt *ler*

 

Igår var jeg ute og spiste med kusinene mine. Egon har masse god mat. Vi har snakket om å ta en lang helg et sted, bare for å feire vår lange mnd tradisjon. Har vel hatt slike kusinetreff hver mnd i nesten 15 år.

Hmmm, men hvor skal vi reise.

Har dere forslag? Norge eller utlandet, spiller ingen rolle.

 

Jeg må få gutten på fotball skole. Siste dag idag, og det blir avslutning seinere idag. Prates jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

De to siste kveldene har jeg ikke kommet inn på bim, enn dere? Etter kl.20 så står den bare og leter og leter før det kommer opp sånn mld om at den ikke kan finne siden eller hva det nå står..Kjipt, er jo da man har tid og lyst til å sette seg ned og skarvle litt!

 

I dag er Leah i barnehagen, helt fin form både i går og i dag, så det er egentlig helt merkelig:) Helt utslått av masse feber hele tirsdag, for så å løpe runt på onsdag uten et snev av feber en gang:p Jaja, er i alle fall kjempeglad for at hun er frisk og at det ikke varte mer enn en dag:)

 

Jeg skal vaske huset litt i dag, og så får jeg kanskje besøk av ei venninne og hennes baby på ca 3 mnd:) Ble jo gravid etter at jeg holdt henne sist, så hvis de kommer så skal jeg prøve å få holdt henne, og håpe at det innvirker på kroppens bli-gravid-lyst :P Det regner ute og er 9 grader, ikke akkurat sommervær etter mitt ønske, men forsåvidt greit når jeg likevel må være inne å vaske..

 

Tigerlise: Hørtes helt herlig ut for Anton å få gå uten klær i varmen:)

Hvordan går det med mensen, fått den eller? Fortsatt negativ test? Fryktelig irriterende å gå sånn, ingen mens og negativ test..håper du får det ene eller det andre snart..helst positiv test da :)

 

Dossa: Hvis jeg skulle dra noen steder i Norge med bare jenter så ville jeg valgt Oslo..men det er fordi jeg aldri har vært der:) Ellers kunne jeg tenkt meg å dra til New York:) Men det er jo så mange plasser man kunne tenkt seg å reise..åh, den som hadde hatt masse tid og penger til sånt:)

 

I dag har jeg bittelitt murring i magen, håper det betyr el :) Fikk lagt inn aksjer i går også, og håper på å få lagt inn i dag også. Samboern er litt lei av dette sexpresset, men han får bare holde ut et par uker til..jeg nekter å la lite sex være grunn til at vi ikke får det til denne pp :P Hadde jeg visst når el var så skulle han fått noen fridager etter det, men jeg kan jo ikke vite helt sikkert..så her blir det ingen sløving nei! Hehe, stakkars mann :P

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så venninna mi kunne ikke komme likevel..Ikke overraskende, men likevel litt skuffende. Hun pleier å nedprioritere meg og sette andre venner foran, men trodde nå hun ville komme i dag siden vi avtalte det i går. Jaja, får se om hun kommer i morgen da..hun sa det, men jeg tror det når jeg ser det :P Hadde jo vært fint å få sniffet på en baby nå i eggløsningstiden ;)

 

Har fortsatt litt murring i magen, så det lover bra:) Huset er nå nyvasket og det lukter grønnsåpe, herlig:) Skal spise litt og se ann været litt, hvis det slutter å regne skal jeg gå en tur før jeg dusjer, hvis ikke skal jeg ta meg et lite hjemmespa i stedet..gjett hva som frister mest ;)

 

Hvilke planer har dere for helgen da? Vi skal spise middag med et vennepar og deres sønn på 3 år, han og Leah leker godt sammen, så det blir gøy for alle :) Tror vi ble enige om lørdag, men har ikke bestemt om vi skal til dem eller om de kommer hit..håper de vil ha oss dit, er ekstra deilig å slippe å lage maten også da..men tror egentlig det er vår tur..Samboern har tilbydd seg å lage hjemmelaget pizza hvis de kommer hit, så slipper jo å lage maten uansett da..men rydde, det kan han ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at Leah er frisk igjen! De skifter fort disse små :-) Kjedelig at hun venninnen din ikke prioriterer deg, men flott at dere skal treffe andre gode venner i helga. Moro for Leah også å få en lekekamerat mens dere voksne koser dere :-) Vi skal treffe et par (slektning av mannen min) i ettermiddag. De har 3 barn, og den minste er ei jente på 9-10 mnd. Skal nok holde henne litt, selv om hun ikke er helt baby lenger. Har hørt om mange som har fått resultat etter baby-kosing :-)

 

Jeg venter fremdeles på mensen. Regner med den kommer over helga. Håper i hvert fall det... Selvfølgelig godt å slippe, men kommer jo ingen vei av dette ingenmannslandet.

 

Dossa, hva med en helgetur til Praha eller Paris? Begge byene er fantastisk flotte, og med relativt kort flytur. Paris er nok noe dyrere, men Praha er ganske billig, både flyreisen og prisnivået der.

 

Jeg har forresten også slitt litt med bim-sidene i det siste. Mulig det har sammenheng med fornyingene de har foretatt? Har forresten hatt en del problemer før også. Irriterende... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på dere de siste dagene men ikke kommet inn på bim jeg heller:-( Fryktelig kjedelig:-(

 

Igår var vi på sykehuset med Mathias(sønnen vår) og sjekket øynenen. Han skjeler og legene vil følge opp med kontroller. ENDELIG fikk vi noe positiv tilbakemelding; øyelegen syns han bruker øynene sine kjempe fint og det virker som han ser bra.

Etter så mange nedslående beskjeder den siste tiden syns jeg det var utrolig herlig!:-)

 

I går reiste Mathias til oldemor og oldefar:-) Skal være der til i morgen:-) Han er ikke så langt unna og savnet skulle blitt for stort(et par kilometer oppi veien her:P )da så vi kan alltid reise opp om vi vil noe:-)

Mathias har ferie fra barnehagen i tre uker nå, så da må ting løses litt slik. Ikke at jeg tror hverken oldeforeldre eller Mathias kjeder seg/ikke har det veldig fint når han er der på besøk altså:-) Er nok like stas for de alle sammen:-) hehe..

 

Sambo jobber natt nå da, syns det er litt vanskelig å få til noe sengekos når han jobber.. han er borte fra 18 på kvelden til 08 om morgenen. Når han kommer hjem er han sliten og vil sove.. og vi er ikke så flinke på den spontansexen midt på dagen:P hehe...

 

Dossa: Anbefaler deg Riga :-) Eeeelsker den byen:-) Det er fint for både venninner og kjærester:-) Det er storby og strandliv i en og samme by:-) (iallefall neeesten, 30 min med taxi så er du på stranda)

 

I helgen skal vi slappe av. Jeg og Mathias iallefall. Min kjære skal jobbe natt. (turnus, gikk på natt til torsdag, går av natt til onsdag)...

Imorgen er det mulig vi skal ut å bade da:-) det blir deilig! da håper jeg været holder seg!! I går var det 25-30 grader og fint og i dag er det 20 grader og regn... ikke klaldt,men vanskelig å finne på noe når det regner:-( :-(

 

Har forresten hatt litt vondt i korsryggen i det siste.. hmm, lurer på hva det kan være?

 

Håper alle jentene får en strålende helg:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig går det an å skravle litt.. Fikk nesten panikk når siden bare hang seg opp hele tiden.. Her er været så skiftende om dagen at det er helt umulig å planlegge noe dagen i forveien.. Igår begynte jeg å dørlister i det ene rommet og startet med å male det.. Da samboeren kom hjem rev han en vegg i et annet rom så nå har vi satt igang med litt oppussing inne.. Har regnet i hele dag så jeg skal veldig straks opp og male videre.. Skal prøve å få ferdig en liten gang og gjesterommet oppe i løpet av sommeren og da kan jeg på IKEA og kjøpe møbler til de rommmene:) Gleder meg!!!

 

Dossa: Av de stedene jeg har vært så anbefaler jeg Praha: fantastisk fin by med masse fint og se på og billige handlesteder... London: SHOPPING, SHOPPING SHOPPING!! Og ikke glem alle de fine severdighetene + at det er billig og reise dit.. Har hørt mye bra om Riga også, men har ikke vært der selv.. Skal dit med jobben 9. august så får se om det er like bra som folk sier:)

 

I helga skal jeg male (prøve å bli ferdig) og så reiser jeg til Danmark med mamma, tante og søster fra søndag til tirsdag.. Da skal vi shoppe, men også se på brudekjoler:) Gleder meg masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Endelig så kommer jeg inn igjen på bim. Hvordan går det med dere? Metti har du testet deg?

Hva med dere som venter el?

Jeg er nå på cd11, forrige mnd så fikk jeg el på dag 15. Begynte å teste på dag 12 og fikk positiv test på dag 13 og 14. Jeg tok en el-test i dag, men den er fortsatt negativ.

Dossa: Jeg har vært både i Praha, London, Paris og Riga. Må si jeg elsker Praha:) Fantastisk by:) I år skal jeg til Milano, gleder meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Riga er også helt grei. Var der i november for noen få år siden, så tror ikke vi fikk sett det beste av byen (surt og kaldt), men absolutt verdt et besøk. Vil nok påstå at det er et "Praha light", så om jeg skal dra tilbake til en av de byene så velger jeg nok Praha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jaggu jeg må til Praha jeg:-) siden alle anbefaler stedet:-)

 

over til noe helt annet.. I stad skrev jeg et innlegg her om at jeg og sambo ikke var de beste på å ha spontansex midt på dagen... men gjett hva vi brukte ettermiddagen på før sambo skulle på jobb:P hehe....

 

Ellers har dagen vært grei:-) vært på trening å fått svettet godt etter 1,5time hard styrketrening for hele kroppen:-) løøøvly! <3 Elsker å trene og håper at når jeg blir gravid neste gang at jeg klarer å fortsette til jeg føder:-) Forrige svangerskap hadde jeg bekkenløsning og det var et helvete!

 

nå er det straks natta på meg:-) Bare se liiiiitt mer csi før jeg legger meg:-)

Sove litt lenger enn vanlig når man har barnefri;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!!!

 

Takk for mange gode reise forslag.

Jeg skal nevne de alle for resten av gjengen, spent på hvor ferden vil gå :))

Blir nok ikke tur før neste vår, men da har jeg noe å glede meg til *jippi*

 

Da har jeg kjørt jentene i barnehagen, siste dag idag og ho eldste skal feire bursdagen sin i barnehagen idag.

Det har ho gledet seg til veldig lenge.

Fikk ha på seg rapunsel kjolen, og var sååå stolt der ho så seg sjøl i speilet *smiler*

"Nå er jeg kjempe søt mamma," sa jenta mi, og jeg kunne ikke ha vært mer enig ;)))

Ho fyller ikke 5 år før 14. juli, men siden de får ferie fra idag så ble det feiring nå :))

 

Gutten er ferdig med fotball skolen for i år.

Har hatt det så fint sier han.

Lurer på hvor lang tid det tar før han sier at han hater sommerferie *gliser* Han vil mye heller gå på skolen, rart....men kommer vel den tid da han ikke vil på skolen og elsker ferie :)))

 

Her er det dårlig vær idag, regner.

Men det er grei temp, +15 grader i skyggen.

Skulle ha malt litt, men får vel bare vente.

Kan alltids gjøre litt husarbeid *gørr kjedelig*

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 7

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, ser at IKM nærmer seg hos deg.

Har du testet ennå?

Spent på dine vegne *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:) Kom selvsagt ikke inn på siden i går kveld heller, fryktelig irriterende. Håper den nye bim takler presset bedre!

 

Ei av mine bestevenner i barndommen fikk ei lita jente i går, fikk bilde og hun var jo så ufattelig nusselig:) Så nå må jeg ut å shoppe bittesmå rosa klær:D Litt dumt at de bor så langt unna, får ikke sett henne før de kommer hit for å vise henne fram til besteforeldrene. Skulle gjerne snust litt på en helt fersk baby :P

 

I går forsvant samboern og Leah ned i kjellerstua, så jeg fikk plutselig en time for meg selv oppe i stua...ikke så dumt med den kjellerstua i grunn ;) Bortsett fra at han har en del kompiser som kommer på besøk og blir til lenge etter jeg har lagt meg..blir ikke så mye sex av sånt:/ Så i dag når samboern har fri så får det bli med en gang han står opp, så er jeg sikker på at vi får lagt aksjer i dag:p

 

Venninna mi som skulle komme på besøk i dag er blitt syk, så da blir det ikke besøk i dag heller..får heller gå meg en tur og så finne på noe med samboern:)

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 18 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 7

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, damer!

Fredag og heeelg :-) Så deilig! Skal snart å treffe ei venninne, så skal vi shoppe ting og tang til utdrikkingslaget til ei felles venninne. Tenkte å lage et minnebok med bilder fra "gamle dager" og skrive korte små historier og kommentarer. Håper hun setter pris på det. Hjelpes, så mye rart å se på disse bildene, kan nesten ikke tro at det var oss, hehe. En del av bildene er jo 25 år gamle, så kanskje ikke så rart at vi ikke ser heeelt likens ut... :-)

 

Dag 51 i dag. Om ikke tanta kommer neste uke tror jeg at jeg ringer til Medicus og hører hva jeg skal gjøre. Har jo så lyst til å komme i gang med utredninga. Ble forresten spådd igjen i går, og der fikk jeg til svar at det kunne ta gnaske lang tid. Men innen 2 år skulle jeg være gravid, og kanskje til og med ha født. Vet ikke om jeg orker å vente så lenge, men så legger jeg jo heller ikke altfor mye i disse spådommene. Moro å høre hva som blir sagt, så får vi se om det stemmer :-) Får først og fremst se hva de kommer fram til under utredninga (om jeg kommer i gang, da...).

 

I kveld skal jeg treffe noen venninner. Har vært ekstremt usosial de siste par årene, så skal prøve å stille opp litt mer nå. Plutselig er småbarnsperioden over og jeg har behov for mer sosialt liv. Og da kan jeg ikke forvente at de sitter og venter på meg om jeg har droppet dem helt i mange år.

 

Happy, har du fått TR?

Lykkelig 1984, har du testet? Du er vel kraftig på overtid? Eller var det sånn at tantekreket kom likevel? Husker så dårlig...

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 18 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 7

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR... Dag 51.

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe tr her enda nei.. Er på dag 4 etter proveraslutt og det passer utrolig dårlig om tr kommer idag.. Fikk papirer på noen blodprøver jeg skal ta på syklusdag 2-5 fra fertilitetsklinikken og hvis tr kommer idag så er jeg bortreist de dagene.. Nå vet jeg heller ikke om de blodprøvene blir helt reelle mtp at jeg har gått på provera og skal begynne på pergo når tr kommer.. Får prøve å ta blodprøvene før pergo hvis det går da.. Skal blant annet måle lh og det mener jeg er ganske høyt hos meg siden jeg alltid har to klare streker på el-testen..

 

Tenkte på det samme som deg Tigerlise: Har lykkelig1984 testet nå?

 

Så kjipt at tr ikke har kommet enda Tigerlise, vi er vel de eneste her som faktisk ønsker tr hjertelig velkommen så fort som mulig.. Er du 100% sikker på at du ikke er gravid? At det bare ikke slår ut på tester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% sikker kan man jo aldri være, men kanskje 99%... Har ingen tegn (de tidligere graviditetene har jeg merket det veldig godt på puppene), og siden det nå er over 2 uker siden sex tror jeg sjansen er liten. Har ikke tr kommet enda på tirsdag er det mulig jeg tester igjen, just in case. Er såpass innstilt på at det ikke ble noe denne pp, så vil egentlig helst ha tr nå. Du vet vel alt om hvordan det er når tanta ikke kommer på besøk (og det ikke er noen god grunn til det). Er nok bare el som var veldig forsinket denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Så nå har jeg testet positivt på el-test, pleier å teste positivt 2 dager før selve dagen. Nå må vi vel bare stå på ;)

Tigerlise og Happy: Så dumt at dere ennå ikke har fått tr da. Håper den snart dukker opp så dere kan komme igang igjen.

Leah: Har du fått el?

Metti og Dossa: Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer !

 

Har ikke skrevet så mye i det siste fordi jeg er så lei av at det ikke klaffer. Har fått en slik håpløshet over meg. Vet at jeg ble gravid i mars men siden det også gikk galt har jeg mistet troen.

 

Snakket me klinikk hausken for noen Mnd siden og han mente at spottingen min hadde sammenheng med redusert egglager og lutealsvikt.. Så har jeg ikke blitt gravid innen august så kommer vi til å kontakte han igjen.

 

Jeg er på 12 dpo og hadde negativ test 10 dpo.. Tempen er også få lav til at det er en huleboer. Så derfor vente eg bare på TR!!

 

Ellers så skal vi overraske ei vennine i morgen med spa og skikkelig jentedag før vi tar med oss mennene og spise middag på kvelden. Hun blir 30 ; ) hun er den eneste av oss som er singel så derfor vil vi varte henne opp litt..

 

Jobbehelg har jeg også. Er på jobb nå og skal på jobb kl 7.00 i morgen tidlig

 

God helg jenter fra ei som håper å få humøret tilbake igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Metti, skjønner godt at du er lei:( Håper virkelig du blir gravid igjen før august! Håper du får en fin kveld i dag i alle fall:)

 

Jeg vet faktisk ikke om jeg har hatt el, men tror ikke det..Mulig den er rett rundt hjørnet da, syns livmortappen er mer åpen og har fått disse sandkornene på den..pluss en del kviser på haka..så nå holder jeg utkikk etter slim :P

 

I dag skal jeg og Leah gå til et kjøpesenter og kjøpe softis til henne, pluss bitte små rosa klær til min venninnes nyfødte baby :D Og så kommer samboern og henter oss når vi er ferdig der(hvis han klarer å komme seg opp da) og i ettermiddag kommer et vennepar og deres sønn på besøk og vi skal spise middag sammen:) Og så håper jeg at vi får lagt inn noen aksjer i kveld, men fikk gjort det i går så det er ikke krise om det ikke blir i dag:)

 

Jeg har så smått begynt å bearbeide samboern for å få han med på å gifte seg med meg 7.sept 2012..da har vi nemlig vært kjærester i 10 år:) Og han fridde jo til meg for 7,5 år siden, så det er jo på tide;) Men han nekter for at han noen gang skal gifte seg da..han syns det er nok å være forlovet:/ Så jeg må nok bruke masse tid og list for å få han til å gå med på å gifte seg om 1 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere jenter gjør i dag da, siden dere ikke har tid til bim ;)

 

Jeg og Leah begynte å gå til kjøpesentret, men måtte snu å gå hjem å hente bilen fordi det var så kaldt og begynte å regne:/ Men vi fikk nå kjøpt små rosa klær og softis:)

 

Etterpå dro vi hjem og hentet samboern og dro for å handle inn til pizzaen vi skal lage i dag når vi får besøk:) Og vi har besøkt begge svigerforeldrene mine. Nå har jeg dusjet og slapper av et par minutter før jeg må ordne kjøkkenet klart..besøket kommer kl.16:)

 

Har litt mensmurring i magen, men om det betyr at el kommer, er eller har vært aner jeg ikke..lurer på at det var litt slim også i dag, så det er lovende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stille det er her i dag da :)

Tok en el-test i dag også, og den er fortsatt positiv. Så da regner jeg med at jeg får el i morgen :)

 

Dte høres så koselig ut da Leah :) Gleder meg til jeg har en datter jeg kan gå på kjøpesenter med.

 

I dag skal jeg på besøk hos ei venninne, hun og familien har nettopp flyttet til byen. Nå holder jeg på å bake skogsbærcupcake med sjokoladekrem på...yummmii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg malt ferdig gangen:) Var så deilig å bli ferdig med den før jeg reiser til Ålborg imorgen.. Har en liten pustepause nå før jeg må hive meg i dusjen og ned til mamma for å feire bursdagen til søstra mi.. Blir ikke der så altfor lenge for jeg må pakke og ordne litt ting ikveld..

 

Jeg har enda ikke fått tr og det passer så utrolig bra i forhold til at jeg skal ta blodprøver på ulike syklusdager denne syklusen og sånn som det ser ut nå så er jeg hjemme de dagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et glass iskald hvitvin, søte moreller og bim er IKKE feil *smiler*

 

Anton og jeg var også på kjøpesenteret i dag. Han storkoser seg heldigvis (selv om han er gutt. Varer sikkert ikke så lenge, så nyter det mens jeg kan *ler*). Liker seg spesielt godt på H&M. Stativene der er visst helt suupre å klatre i, hihi. Og da vi skulle handle litt mat etterpå ville han absolutt ha med en pakke med kakemiks for rosa cupcakes. Og da ble det selvsagt det til ettermiddagskaffen ;-D De var forresten knallgode, jeg lagde glasuren med kremost.

 

Det er ganske stille her på tråden for tiden, ja. Eller, det er vel ikke det, men i forhold til hva vi skravledamer har gjort tidligere er det jo nesten ingenting :-) Er i hvert fall koselig å lese det dere skriver! Vi må vel snart gjøre alvor av å starte en ny tråd også, nærmer seg 300 innlegg... Godt jobba på litt over 2 uker :-)

 

Kos dere masse på turen til Ålborg, Happy! Håper TR kommer når det passer best for deg. Såpass fortjener du i det minste... (Aller mest fortjener du selvsagt at den IKKE kommer, av de riktige grunnene :))

 

Dossa, du er uvanlig stille i da? Men barna er vel hjemme, så håper du har kost deg masse med familien :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake: Da er det vel bare å legge inn aksjer for harde livet ;) Når blir ikm ca?

 

Happy: Så bra at du ikke får tr på feil tidspunkt i forhold til blodprøvene:) Du får ha riktig god tur, kos deg med shopping og brudekjole-leting:)

 

Tigerlise: Er du fortsatt i ingenmannsland? Var det tirsdag du skulle ta ny test om ingenting skjer til da?

 

Jeg og samboern skulle legge inn aksjer nå i kveld før han får besøk og forsvinner ned i kjellerstua..men ingen av oss har noe lyst :P Vi er begge dødstrett og sliten, så har sendt mld til svigermor og spurt om hun kan ha Leah en times tid i morgen formiddag:) Samboern skal på jobb fra 16 og hele natta, så tar ikke sjansen på at vi får gjort det da..og på dagtid er jo Leah her:p Vurderte å skrive i mld at vi skal lage nytt barnenbarn til henne, men jeg feiga ut :P Venter på svar hos henne nå..men så lenge hun er hjemme så bør det gå bra:) Har bare ikke lyst til å la det gå mer enn 1 dag uten sex, spesielt nå når el må være like rundt hjørnet! Begynner å bli litt slitsomt med all denne sexen :P De siste 2 ukene har vi hatt sex 10 ganger tror jeg..og neste uke MÅ el komme, så blir ingen rolig uke da heller, hehe:)

 

Nå sitter jeg å venter på at filmen jeg skal se skal starte, tror det var 21.30 den begynner på tv2..så da skal jeg kose meg med sjokolade og cola:) Leah sovnet kjapt i kveld, hun og gutten som var på besøk her har løpt og lekt masse, de var dryppende våte av svette etterpå og har nok hatt det kjempegøy:) Og vi voksne hadde det veldig koselig også, så håper ikke det blir så lenge til neste gang:)

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: SA i juni. Er på syklusdag 19 og venter el snart :)

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli, cd 7

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: ER GRAVID

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme igjen etter en koselig middagsbesøk hos ei venninne. Aksjen er lagt inn tidligere i dag og skal legges inn igjen snart ;)

 

Jenter...jeg har et lite spørsmål. Jeg tar som sagt el-tester, og da måtte jeg jo tisse i en liten kopp. Jeg har oppdaget både i dag og i går at jeg har små hvite partikler/flak flytende i urinen. Er dette farlig? Har ikke lagt merke til det før. Jeg trodde først det var urinveisinfeksjon, men jeg har jo ikke vondt når jeg tisser. Blir litt bekymret nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...