Gå til innhold

Ny skravletråd for Happy, Metti, Tigerlise, Rina, Gullis, Cornflake, Leah, Dossa og andre som har lyst til å skravle :))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Det var på tide å lage en ny skravletråd for oss jenter :)))

Det tok ikke lange tida før vi fylte opp de to forrige trådene, og vi skal vel klare å få skrevet en del innlegg på denne også *smiler*

 

Våknet opp til sol og fuglekvitring *herlig*

Bare idag og imorra att så er det helg.

 

Må innrømme at jeg er blitt hekta på denne tråden *ler*

Det første jeg gjør når jeg står opp, er å sjekke ut hva dere har skrevet.

Det er så koselig å lese, og jeg blir i godt humør av denne skravletråden vår *smiler*

 

Happy: Har nok ikke hatt el, skal ta blodprøve imorgen(tirsdag)

Leah: Er GRAVID :)

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 4 DPO

Rina: Venter på TR/ev ikke TR. Tror ikm er ca 19. juni.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter på TR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så bra med ny tråd! Den andre begynte å bli veldig lang ;)

Strålende sol og blå himmel her også, jamen på tide!

 

Jeg tok en test i dag, og den var helt hvit. Ikke så veldig overraskende, men tar en ny på søndag om mensen ikke har dukket opp.

Jeg begynner å lure på om jeg ikke blir gravid før jeg har avsluttet ammingen helt. Prøver å trappe ned, men det funker ikke.. Må nok bare bestemme at nok er nok og slutte på dagen, så får hun bare bli rasende..

 

 

Happy: Har nok ikke hatt el, skal ta blodprøve imorgen(tirsdag)

Leah: Er GRAVID :)

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 4 DPO

Rina: Venter på TR. Ikm ca 19. juni.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter på TR

Dossa 1XU,10pp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Har nok ikke hatt el, skal ta blodprøve imorgen(tirsdag)

Leah: Er GRAVID :)

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 4 DPO

Rina: Venter på TR/ev ikke TR. Tror ikm er ca 19. juni.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter på TR

Cornflake: 8 DPO

 

Du får være hard Rina og si at nå er puppen stengt.

Vil bli mye skrik, men kommer sikkert til å gå bra vettu *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan jeg å få være med i gjengen deres?:)

 

Hmm, hvor skal jeg begynne... Jeg er 26 år og mannen min er 30, bor på Østlandet hvor det er mye vann for tiden, og prøver på vår første:)

Sluttet på p-pillen etter 10 år i November i fjor. Men det er først nå vi har begynt å "prøve" aktivt! hehe. Vi har nemlig vært på rundreise i USA og Sør-Amerika så da passet det ikke helt med en liten spire i magen:)

Nå har jeg begynt å teste etter EL, og håper spiren sitter etterhvert og stresser ikke helt enda... Jeg har heldigvis regelmessige sykluser!

Jeg er nå 23 DPO, positiv EL test på dag 16 så da blir det vel IKM rundt den 23:)

 

Lykke til da dere!

 

Happy: Har nok ikke hatt el, skal ta blodprøve imorgen(tirsdag)

Leah: Er GRAVID :)

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 4 DPO

Rina: Venter på TR/ev ikke TR. Tror ikm er ca 19. juni.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter på TR

Lykkelig1984: 23 DPO

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott initiativ, Dossa! Og velkommen til dere nye "skravlere" - så koselig å bli kjent med nye nicks :-)

 

Her har den brune utfloden etterhvert gått over til masse blankt slim. Hadde jeg ikke vistt bedre ville jeg tro at EL nærmer seg... På dag 36?? Og hva da med den svake positive g-testen forrige onsdag? Hmmm, kan bli forvirret av mindre! Har dessverre ikke blitt noe sengekos de siste 2 ukene, men mulig vi må få lagt inn aksjer nå i tilfelle det faktisk er EL? Dårlig timing ettersom det er finvær og rundballpressing, hehe.

 

Happy, du må skrive hvordan det gikk med prøvene så snart du vet noe mer. Tenker masse på deg!

 

Og Leah, hvordan går det med deg? Håper blødningnen har stoppet og alt er bare velstand :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg litt på her jeg:) Jeg venter på positiv el-test, for å så legge inn aksjer dagen ETTERPÅ:) Egentlig tror jeg ikke dette er vår måned da min geniale plan om å spare mannen røk i går, men har allerede lagt en MESTERPLAN for neste måned;)

 

Hvordan er formen jenter? Happy: håper du får svar på prøvene snart og at du får en orden på dette tullet. Ikke gøy!

 

Happy: Har nok ikke hatt el, skal ta blodprøve imorgen(tirsdag)

Leah: Er GRAVID :)

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 4 DPO

Rina: Venter på TR/ev ikke TR. Tror ikm er ca 19. juni.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter på TR

Lykkelig1984: 23 DPO

Esperanza84: CD15, venter på el

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter..

 

Da jeg sto opp i dag hadde jeg bare en følelse av at alt var over..følte meg ikke litt gravid en gang. Så ringte til privatlegen for å få svar på blodprøven, og den viste at jeg ikke er gravid lenger. Kanskje sluttet den å vokse ganske tidlig etter at jeg testet positivt..men det er i alle fall nå den kommer ut. Mistet nok så tidlig at det nesten blir som en forsinket mens dette. Bare gråter. Samboern kom hjem fra jobb kl.6 i morges og ligger å sover..skal vente litt til før jeg forteller han det. Tror ikke han blir med på å prøve igjen med en gang, men håper det. Helst vil jeg prøve igjen i dag! Uff, det var ikke sånn det skulle bli:(

 

 

Happy: Har nok ikke hatt el, skal ta blodprøve imorgen(tirsdag)

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 4 DPO

Rina: Venter på TR/ev ikke TR. Tror ikm er ca 19. juni.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter på TR

Lykkelig1984: 23 DPO

Esperanza84: CD15, venter på el

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, det er flere skravlejenter her inne *smiler*

 

Velkommen til dere begge to :))

Her vil dere garantert trives, det tviler jeg ikke på *ler*

Dette er vår tredje skravletråd, og jeg gleder meg hver morgen for å lese hva dere jenter har skrevet.

Blir så i godt humør av dere jenter *smiler*

 

Happy: Nå er det på tide at kroppen din slutter å tulle med deg.

Det er ikke gøy å gå slik å ikke vite.

Tenker på deg!

 

Leah: hvordan er formen din idag?

Huff jeg kjenner jeg får en klump i halsen når jeg tenker på din situasjon.

Tenker masse på deg :))

 

Bare ei uke att så er det ferie *jippi*

Kjenner på kroppen at jeg trenger ferie nå *smiler*

Kroppen er bra etter exu jeg hadde i påsken, men jeg sliter litt psykisk ennå kjenner jeg.

Det er slitsomt, jeg vil bli helt bra igjen :)

 

Tigerlise: hmm...hva er det med kroppen din da *lurer*

Det er ikke gøy når kroppen ikke er som den skal.

Litt tull med syklusen ødelegger så mye synes jeg.

Eller bra med deg?

 

Ringer snart inn til 3.time.

Prates jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huff Leah.

Det var kjempe trist å lese.

Nå ble jeg lei meg på dine vegne.

Fikk tårer i øyekroken.

Sender deg en varm klem, tenker på deg vennen *klemmer deg godt*

 

Happy: Har nok ikke hatt el, skal ta blodprøve imorgen(tirsdag)

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 4 DPO

Rina: Venter på TR/ev ikke TR. Tror ikm er ca 19. juni.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter på TR

Lykkelig1984: 23 DPO

Esperanza84: CD15, venter på el

Cornflake: 8DPO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiåneiånei, Leah!!!!!!!!!!!!!!!! Huff, dete fortjente du ikke!!! Skikkelig trist :-( Var så innmari glad på dine vegne, og det tente et håp om at vi alle skulle følge etter. Huff, vet ikke hva jeg skal si, jeg. Sender bare en kjempestor KLEM <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg leah ... Vet så altfor godt hvordan det er å miste spiren sin.... Dette var veldig trist !!

 

Tenker på deg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte dere:)

 

Tenke jeg skulle ta meg en lang gåtur i et turterreng et stykke unna, men klarer liksom ikke å røre meg..hadde sikkert gjort godt å bli skikkelig sliten sånn at jeg tenker på noe annet. Men vi får se om jeg klarer å komme meg ut av sofan først.

 

Jeg har egentlig bestemt meg for å prøve igjen med engang, hvis samboern ikke vil så får han heller bare la være å ha sex med meg..kommer ikke til å begynne på prevansjon igjen..så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at din samboer vil prøve igjen Leah.

Sender deg masse lykke ønskninger :))

 

Blir godt å komme seg ut, få luftet tankene dine.

Det er en tung dag for deg, jeg skjønner deg så godt hvordan det er å miste den etterlengta spiren.

Men jenter, vi skal alle bli gravide i løpet av 2011 ;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Leah...jeg er så lei meg på dine vegne. Sender deg varme tanker og en stor klem.

 

Tempen steg litt igjen i dag, så det er fortsatt håp. Jeg tok en test, men den ble selvfølgelig blendahvit. Så jeg får bare smøre meg med tålmodigheten, har ikke ikm før den 20.

 

Jepp...i løpet av 2011 skal vi alle bli gravide =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd Leah?? Jeg har vært på jobbreise fra tirsdag og henger litt etter, orker du å fortelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fremdeles lav temp og ingen EL. Er nå på dag 17 og håper virkelig ikke at denne syklusen blir like lang som den jeg ble gravid i. Da var EL på dag 30 ...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på den andre tråden, kan lese der jeg, men stakkars deg. Det er så vondt i hjertet å miste. Mitt beste råd er å gi deg selv tid til å sørge å være lei deg. Heldigvis så blir det bedre men jeg tror det er viktig å tillate seg å få ut all skuffelse og alt av følelser hva det enn måtte være...

 

Har du prøvd pergotime Metti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyn vil ikke gi meg pergo !! Han sier at det er forbeholdt de som ikke har EL .. Noe jeg vet ikke stemmer. Har så lyst på det men får det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg funnet meg en ny gynekolog visst jeg var deg Metti:) Det må være utrolig frustrerende!! Vet du hvorfor du har EL så seint da? Nettopp sluttet på prevansjon kansje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pergo da vi var under utredning for noen år tilbake, og jeg hadde EL så vidt jeg vet. Synes også du bør prøve en annen gyn, Metti. Evt. prøve en privat, virker som de er mer forståelsesfulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Stå på og ikke gi opp.

Gå til en annen gyn, så skal du se at du får pergo :))

Jeg kjenner da flere som har fått pergo sjøl om de har EL.

 

Du har nok en sur og tverr gyn.

Håper det ordner seg for deg snart, du fortjener det :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vert til utredning hos gyn pågrunn av mye spotting. Nå har vi også prøvd et år så da er vi jo i kategorien ufrivillig barnløse. Så det er en stund siden jeg sluttet med prevensjon ja.

 

Syklusene mine har vert på 25-30 så det er de to siste som har tullet voldsomt. Er jo enda håp i denne da.

 

Føle liksom ikke jeg kan bytte nå som jeg har hatt alle tester hos en gyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver under her, jeg tror ikke pergo skal være forbeholdt de som ikke har EL, og din gyn bør ha forståelse for at det er veldig frustrerende å gå og vente på EL ! Jeg fikk pergo for å optimalisere og time EL. Da jeg ble gravid i mars var det på enkel pergokur. Jeg tok ikke Pergo nå så klart, ble jo gravid etter utskrapning men har en hel haug i skapet som nok ville blitt brukt før eller siden.

 

LItt bakgrunn: da vi bestemte oss for å beg å prøve fikk jeg henvisning fra min fastlege til Gyn. Jeg bor i Oslo så det er jo mange som har avtale, jeg bestilte time hos 3 stk som jeg i utgangspunktet trodde kunne være de beste. Dette fordi jeg VET at leger sier så mye forskjellig samtidig som jeg ville finne en jeg hadde bra kjemi med. Den første jeg gikk til var helt helt sjanseløs!! Det gav meg ingenting og gå til henne. Den andre er en jeg har gått til før som er ganske kjent, hun gav meg pergo. Samtidig hadde jeg ikke helt kjemien med henne så jeg gikk videre. Den tredje er henne jeg har endt opp med. Hun er helt fantastisk og jeg merker at det betyr mye å ha en god gyn i ryggen. Hadde jeg ikke nærmet meg 40 hadde det ikke betydd så mye men at hun er med å legger kortsiktige og langsiktige planer på hvordan vi skla få det til, betyr masse for min trivsel.

 

Hun ville IKKE gi meg pergo men det var fordi sædkvaliteten til mannen min ikke var optimal. Hun mener at sædkvaliteten skal være bra for å bruke pergo. Hun fortalte meg også da jeg var der sist at for 10-15 % av de som får EL med pergo vil ikke slimhinnene bli optimale for å ta imot et befruktet egg.

 

Det jeg prøver å si (hehe, fikk vann på mølla her nå, ble veldig ivrig) er at jeg synes du skal prøve et par andre gyn for å få "second opinion". Utfra slik jeg har oppfattet din situasjon hadde pergo vært veldig bra for deg får å få pushet litt på EL, du ville fått kortere sykluser og mer forutsigbarhet i når du har EL.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Dersom det er de siste 2 pp'ene som har tulla, kan det jo være at kroppen ikke er helt i rute etter MA enda. Uansett er det kjipt når ting ikke fungerer. Krysser fingrene for at det klaffer denne mnd :-)

 

Jeg er fremdeles småkvalm og stuptrøtt. Kjedelig dersom det ikke er noen "grunn" til det. Greit nok om det er gravid-symptomer, men det har jeg liten tro på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...