Gå til innhold

Ny skravletråd for Happy, Metti, Tigerlise, Rina, Gullis, Cornflake, Leah, Dossa og andre som har lyst til å skravle :))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Småkvalm i dag også, og mensmurringer.. det er nok like før tr dukker opp tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flott Lykkelig.

Krysse fingra for en positiv test :)))

Jeg har ikke begynt å spotte enda, så det er jo håp.

Det gjør vel ikke du heller?

Ja, jeg er lærer. Har 3. klasse. Trives kjempe godt som lærer.

Positivt med lang ferie også *smiler*

Kjekt å ha ferie når unga har det ;))

 

Metti, jeg tror du kan ta det helt med ro når det gjelder bading.

Det påvirker ikke om egget vil feste seg eller ikke.

Høres ut til at dere vil få en herlig helg, med mye moro.

Kos deg masse!!!

 

Nå skal guttungen i bursdag.

Etterpå må jeg klippe plenen og kanskje få malt litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, damer!

 

Herlig å åpne bim og se at dere har vært så flinke til å skravle igjen :-)

 

Jeg var i begravelse i dag (en nabo på 90 år. Trist og vemodig, men ikke tragisk..), og etterpå hentet jeg Anton i bhg og tok ham med på minnesamværet. Han koste seg masse med så mye folk, er nok en sosial krabat *smiler*. I hvert fall myyye morsommere enn å bare være hjemme sammen med mamma, hehe. Men da vi skulle hjem klarte jeg av alle ting å tryne i trappa! Var teppegulv på trinnene og jeg hadde høye heler. Ikke at det pleier å gjøre noe, men i dag gikk det altså galt... Tror det var de lengste sekundene jeg noen gang har opplevd - falt forover med Anton i hendene mine... Herregud, for en ubehagelig opplevelse!!! Slo meg ganske stygt selv; venstre kne er stivt og hovent, har en kul på størrelse med en halv tennisball på den høyre skarpleggen og høyre skulder delvis ute av ledd (har skjedd flere ganger før, er nok litt slakk i leddbåndet), men utrolig nok så jeg ikke en eneste liten blåflekk på Anton :-D Ble så letta, var skikkelig bekymra. Falt jo delvis over ham, men klarte nok å vri meg til og holde rundt ham så han ble godt beskytta likevel. Er nok urinstinktene som slår inn i sånne situasjoner :-)

 

Ellers snek jeg meg til en aldri så liten g-test igjen i dag... Hvit som sne, men hadde ikke ventet annet. Tar en ny på lørdag, deretter skal jeg prøve å vente noen dager igjen. Kanskje... Hehe. Blir spennende å følge dere andre som skal teste nå/holder på. Jeg befaler TR til å holde seg unna *bort, bort!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så ekkelt det må ha vært Tigerlise, så bra at ikke Anton ble skadet da! Men du fikk litt juling høres det ut som, blåser litt på og sender en klem:) Når var det du hadde ikm? Er jo positivt at tr ikke kommer, men kjip at testene er hvite enda..håper det blir noen fine streker der snart:)

 

Jeg fikk nå samboern med meg til sengs i dag:) Så da er vi i gang igjen :P Ikke at jeg tror el kommer med det første, men vil helst ikke gå glipp av en pp kjenner jeg :P Har hatt slim og murringer i dag, men det er vel bare etterdønninger etter sa..

 

Måtte legge meg etter at husarbeidet var gjort i dag, sov i 3-4 timer :P Men det var så deilig, og jeg tror faktisk at jeg kunne sovet enda lengre, men hadde noen småting som måtte gjøres før vi skulle hente Leah. Etter middag var vi ute og kjøpte nye sandaler som hun skal ha inne i barnehagen, oppdaget i dag at de hun har er blitt for små..og så kjøpte vi noen pensko også, vi skal i 2 bursdager og en dåp denne uka, så best å ha pynten på plass ;) Og det fikk ettermiddagen til å gå, det høljer ned, så fristet ikke så mye å være ute i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen, Leah :-) Er litt mørbanka, men det er ikke så farlig så lenge Anton berga :-)

 

Så godt at du har fått sambo til å bli med på "gamet" igjen, du skal se spira sitter kjapt nå :) De sier jo at det kan gå ekstra fort etter SA/MA. *Krysser fingrene*

 

Jeg har ingen anelse om når jeg har IKM. Fikk TR ca. 10.-12. mai en gang, men lurer på om jeg nettopp har hatt EL? Ikke heeelt stabil syklus, kan man si... :-b Prøvde å lure inn aksjer i går, for hadde en del smerter som lignet på el-smerter. Men stakkars utslitte mannen min, som bare har jobbet og nesten ikke sovet den siste uka, han måtte gi tapt etter en stund... Var på stua, så var nok en del omstendigheter som spilte inn også. Hunden var nærgående og nysgjerrig, og det hørtes ut som det kom en bil. Da ble det vanskelig å gjennomføre for en sjenert stakkar mann, hehe. Tror han skal få hvile nå, gjør ikke noe om vi må vente en pp til. Hadde sikkert ikke blitt noe uansett, og man må da ikke slite seg aldeles ut, heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter:) Da har jeg hatt siste dag sammen med klassen min og skulle egentlig tatt ferie idag, men må på jobb imorgen også for å ordne noe greier.. Og så skal jeg snakke med lærerne til den klassen jeg skal overta etter sommeren..

 

Cornflake: Jeg har veldig snart prøvd ett år og får som sagt ikke el av meg selv. Har kun hatt el en gang og det var i oktober.. Fordi jeg ikke får el så får jeg heller ikke tr så du kan si det slik at jeg har ikke sykluser. Har prøvd en runde med dobbel og en runde med trippel el, men har ikke fått el enda.. Så da er det fertilitetsklinikken neste..

 

Håper det går bra med deg Tigerlise, så bra at alt gikk bra med Anton da iallefall:)

 

Så moro at tempen fortsatt er høy hos deg Metti, da har du nok hatt el:)

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 10 DPO

Rina: IKM søndag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: IKM i dag 21/6-ingen tegn til julenissebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra Tigerlise at det gikk bra med Anton :))

Men høres jo ut som du fikk deg et kraftig smell *blåser og gir deg en klem* Det er helt for jævlig å falle når du holder en unge.

Merker at det går i sakte kino, men det er som du sier Tigerlise, urinstinktet eller morsfølelser slår inn og beskytter barnet til en hver pris :))

 

Håper det går bedre med deg Tigerlise, god bedring :)))

 

Metti, så flott at tempen er som den skal være. Spennende uker foran deg :)) Dette må bli en positiv test *håper*

 

Happy, så godt å få ferie. Blir sikkert greit å jobbe litt imorra, få snakket med læreren og få en bedre oversikt over klassen du skal ha til høsten :))

Nå må EL komme til deg, det fortjener du virkelig. Jeg kan ikke forestille meg hvor tøft det er å gå slik uten å få EL *flinke deg*

 

 

Jeg fikk klipt plenen ferdig idag, men noe maling rakk jeg ikke.

Snakket med mannen ikveld, han kommer heim att på fredag *jippi*

Da har han vært borte lenge nok synes jeg.

Skal bli godt å få mannen heim att *smiler*

 

Nei, jeg hører senga roper på meg :))

 

Rina, jeg er spent på testinga di, masse lykke til, og så lenge tante kreket ikke viser seg så er det håp :)))

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 10 DPO

Rina: IKM søndag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: IKM i dag 21/6-ingen tegn til julenissebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Hehe.. det er jeg også. Syns det er merkelig at mensen ikke kommer siden testene har vært negative. Tar selvsagt en ny i morgen tidlig.. :P

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 10 DPO

Rina: IKM søndag, ingen mensen enda. Negativ test både i går og i dag. Merkelige greier. Har hatt ganske stabil syklus de siste 2-3 mnd.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: IKM i dag 21/6-ingen tegn til julenissebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! I dag sov vi helt til halv sju.. Hehe

Ny test, negativ den også, i tillegg har jeg noe menssmerter og det var lyserosa på papiret da jeg var på do i stad. Så da kommer nok tr i løpet av dagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 10 DPO

Rina: IKM søndag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: 1 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

 

God morgen dere!

 

Rina: Så kjedelig da... Men den har jo ikke kommet helt enda da så kansje det er håp allikevel?

 

Dossa: Tenkte du var lærer ja:) 3 klasse høres veldig koselig ut! Har du barna dine på samme skole eller? Jeg jobber i Oljebransjen jeg da, ikke så koselig;) heller stressende! hehe:)

 

Det er bra med 0 spotting!! Det gjør ikke jeg heller, og det pleier jeg normalt å gjøre et par - 3 dager før den setter inn for fullt:) Nå har jeg bare hvit utflod (sorry detaljen)! Så det blir spennende å se på Søndag gitt;)

 

Jeg skulle også klippe plenen i går, men ble det noe av? Å, nei du.... sofaen var altfor behagelig!!:) huff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt Rina:(

 

Tigerlise, hvordan er ståa hos deg i dag?

 

Spent på Lykkelig og Dossa også :) Mange mulige gravide her denne uka:)

 

Jeg har gjort litt småting hjemme i dag, og nå burde jeg absolutt gå tur..men er så trøøøøøtt..og så regner det jo sånn :/ Har en "lunsjavtale" med samboern i dag..knis..så får jeg se om jeg gidder å gå tur etter det kanskje :P

 

I morgen har mamma bursdag, så da skal vi dit å spise middag og kaker, gleder meg :D Og på fredag har samboern til svigerfar bursdag, så da er det dit å spise kaker..og på søndag skal vi i dåp..og spise kaker :D Alt dette taler jo for at jeg skal knø meg ut å gå da :P Men det blir nå koselig da:)

 

Jeg har en del murringer, lurer på om det har tenkt å være sånn helt til jeg får mensen:/ Og puppene mine er enda ikke helt tilbake til normalen, blodårene er fortsatt veldig synlig..det er jo litt dumt, for det var et av de første tegnene jeg hadde før jeg testet positivt. Kan antakelig ikke stole på noen tegn denne pp, men kommer sikkert til å tolke som bare det når det nærmer seg ikm :P Vet ikke helt når det blir da,er jo så vanskelig å vite når jeg har el når jeg ikke tester etter den :/ Men har lovet meg selv og samboern at denne pp blir uten testing, så får holde meg til det da :P Men hvis jeg tar utgangspunkt i sa-en som en mens, så bør el komme rundt 5.juli..og da blir vel ikm rundt 20.juli...så får vi se om det stemmer da:) Får prøve å følge godt med på slim og utflod og sånt :P

 

Ha en strålende dag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter, jeg nekter å gi slipp på denne tråden:). Har vært veldig busy med jobb de siste dagene men har rukket å lese:)

Er så spennende å følge med NÅR dere andre blir graivde. Hvit utflod er jo veldig lovende lykkelig 1984. Føler meg veldig ydmyk for at jeg har vært så heldig å blitt gravd 3 ganger på et halvt år i min alder og med en mann med dårlig sædkvalitet. Samtidig merker jeg at det har tatt på og at jeg sliter i forhold til å være gravid nå. Går bare å "venter" på at det skal gå galt. Har ikke så mye symptomer heller. Småkvalm innimellom, småtrøtt og småømme pupper, fryktelige kviser på haka jeg aldri har sett makan til og mye murringer. Det er vel det. Jeg prøver å fortrenge at jeg er gravid så ikke skuffelsen er så stor. Og frykten for MA / SA / BO / EXU eller andre bokstaver er der hele tiden. Akkurat i dag er jeg veldig redd for at det skal være en EXU.

 

Doss: Hvordan fikk du vite at det var EXU? Hadde du vondt ? evt når?

 

Håper dere har plass til en supernervøs gravid på forumet, vil ikke skrive så mye sånt på 1. trimester heller, vet at slike negative tanker skremmer mange og kan smitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trygt skrive akkurat hva du vil til oss, vettu, Gullis :-) Vi tåler det meste og har vel vært igjennom en god del også. Man vil vel alltid være engstelig for om noe skal gå galt, og særlig med den bakgrunnen du har de siste mnd. Krysser fingrene for at "alle gode ting er 3" :-)

 

Jeg hadde en exu for noen år tilbake. Slapp operative inngrep, men kan love deg at du VET dersom det skjer... Var noe så innihampen vondt! Kom som kastet over meg da jeg satt på do en kveld, begynte å kaste opp pga smertene. Brukte en halvtime på å karre meg til senga 7 meter unna. Og der ble jeg i flere dager. Så ikke bekymre deg før du må :-) Gå så fint, så! Du får ikke LOV å miste denne gangen, det har jeg bestemt, hihi.

 

Jeg er fremdeles mørbanka i dag, men ikke verre enn at jeg har klart å holde det skjult på jobb :-) Skuldra er verst, men kommer seg nok den også.

 

Rina, så kjedelig om TR skulle dukke opp... Du hadde ikke forsinket EL da, og at det er en festeblødning du kjenner?

 

Leah, høres ut som du har noen koselige dager foran deg :-) Nyt det og kos deg med familie, venner og gode kaker. Så kan du starte på ny frisk neste uke i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Tigerlise!!! :) Hjelper å få "skravlet" om sånne bekymringer, og ikke overalt man kan gjøre det! Hvor langt var du på vei da du fikk de smertene? Fikk du beholde egglederen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor langt jeg var på vei, men var nok veldig tidlig. Tror jeg mistet i SA 1. mars og dette skjedde i slutten av mars. Hadde altså blitt gravid igjen rett etter SA uten mensen imellom. De var lenge usikre på om jeg i det hele tatt hadde hatt en exu ettersom det kunne være igjen hcg i blodet enda, men under ks noen år senere fant de ut at ene egglederen var ødelagt og "ting" hadde grodd sammen feil inni der. De var temmelig ydmyke på at de ikke hadde sjekket ordentlig etter exu'et. Var faktisk samme lege også. Sånn sett var det i grunnen greit at det endte med ks, ellers kunne jeg revet i stykker noe, hvis jeg forstod det rett. De fikset det i hvert fall samtidig med ks'et sånn at alt er greit nå, men egglederen er selvsagt gåen. Heldigvis er vi utstyrt med 2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullis, jeg opplevde en exu i påsken.

Det hele skjedde helt plutselig. Våknet kl 01 om natta, hadde intense magesmerter. Satt på do fordi jeg trodde det først var mageknip, med fy faen det var det jo ikke.

Jeg ble kjempe kvalm, svimmel, besvimte på do. Fikk krampe anfall og lå på gulvet og ristet. Helt for jævlige smerter.Virket som hele magen skulle revne av smerter, fy det var min verste natt.

Etter 5 timer med inihampen grusomme smerter ringte jeg legevakta.

Ble kjørt i ambulanse til sykehuset, tok mange blodprøver og ultralyd. Og fikk bekreftet at dette var en exu.

 

Jeg hadde veldig mye blod i buken, og ble operert i tide.

Måtte fjerne høyre eggleder.

Jeg var 6-7 uker på vei :(

 

Mistenker du noe Gullis?

Nei, det vil jeg ikke ha noe av :))

 

Koselig at du ikke vil forlate oss helt Gullis *smiler*

 

Da har klassen sett på filmen om Narnia, og kost seg med popkorn.

De ble sååå glad for å få litt godis :))

Åååå du er verdens beste lærer fikk jeg høre.

Så snill du er osv.

Kjenner jeg blir litt rørt når det kommer fra elevene *smiler*

 

Bare en dag att så er det ferie *jippi*

 

Jeg spotter ikke ennå *håp*

Hvordan går det med deg Lykkelig 1984?

Rina, fortsatt ikke en positiv test på deg?

Kanskje EL rett og slett har vært forsinket i denne pp, og at det er festeblødning du opplever nå :)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer jo ikke å huske alt når jeg først skriver *ler*

 

Lykkelig, ja gutten min går på samme skole som jeg jobber på.

Det går helt fint.

Han synes det er en liten trygghet å ha med der tenker jeg, men det tenker jeg snur seg når han blir eldre *ler*

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 11 DPO

Rina: IKM søndag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: 1 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kan tenke meg du ble bløt om hjertet da Dossa!:) Koselig! Fortsatt IKKE misunnelig på at du skal ut i ferie forresten....;) hehe

 

Ingen tegn til tanta nå heller, og fortsatt bare hvit utflod:) Men jeg tror ingenting før testen lyser positiv:) Føler meg helt som ellers og!:)

 

Hvor lenge pleier du å spotte før TR da? *håp ja*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

I dag våknet jeg og var så sliten at jeg valgte å være hjemme fra jobb i dag. Litt dårligsamvittighet, det er så mye jeg skulle ha gjort i dag.

 

Så dumt hvis tr kommer da Rina :(

Lykkelig: Krysser fingrene for deg :)

Dossa: Det nærme seg ikm for deg eller? Har du testet deg?

 

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 11 DPO

Rina: IKM søndag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: 1 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 3 dager til tr er over

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

I dag er 3 dpo men jeg har hatt unormale smerter i underlivet etter el .. Det kan jo ikkje ha noe med en eventuell graviditet å gjøre for det er jo altfor tidlig.. Synes det bare er rart.. Men men får bare følge utviklingen.

 

Kjedelig hvis det er mensen som kommer nå Rina !! Krysser fingrene for at det bare er en liten blødning.

 

lykkelig84 det høres jo veldig lovende ut for deg da.. hvit utflod er jo et klassisk tegn :)

 

Skal på jobb i ettermiddag eg.. blir greit det har bare en dag igjen etterpå så er det helg... Dere som snakker om ferie tenk litt på meg og da.. Begynne ikkje ferie før 8 august eg

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 3 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 11 DPO

Rina: IKM søndag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: 1 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 3 dager til tr er over

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å gått en tur, og kommer hjem til masse lesestoff fra dere, herlig :) Det var godt å gå igjen, ikke tungt i det hele tatt:) Var oppholdsvær også, så da var det jo enda bedre:)

 

Samboern kunne ikke komme hjem i lunsjen likevel, men har lovet meg å prøve å holde seg våken lenge nok til litt sengekos i kveld ;)

 

Nå sitter jeg bare å slapper av mens jeg venter på at jeg kan hente Leah:)

 

Blir spennende å se hvordan det går med dere som er dpo og nær ikm nå:) Håper virkelig det blir positive tester på alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig 1984, det høres jo veldig lovende ut for deg. Her krysser vi alt for at du nå tester positivt :))

Jeg pleier å spotte 2-3 dager før TR er ventet, går på do ofte for å sjekke om det har begynt.

Men ikke noe spotting ennå *hurra*

Sjøl har jeg lite tro på at det klaffet denne gangen :( Bare en følelse jeg har, håper jo at den er feil *smiler*

 

Jeg kan begynne å teste, er jo 11 DPO, men jeg står imot og skal ikke teste før etter helga :))

Da er jeg flink, så håper jeg har viljestyrke til å stå imot testinga.

 

Sammen Lykkelig 1984, så skal vi stå imot testinga *gliser*

 

Åååå bare to dager til mannen kommer heim att, gleder meg!!!

 

Nå er det rydding på arbeidspulten som står for tur *æsj*

Mye dritt man kan finne på å samle på *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, det høres ut som du kommer til å få en knall bra helg, men masse kakespising *ler*

Du kan kose deg med god samvittighet *smiler*

 

Var sikkert godt å gå en tur idag.

Tenker det blir litt sengekos ikveld, du får forføre mannen og virkelig kose dere. Måtte spiren snart sitte igjen hos deg.

Det er vondt å miste en etterlengtet spire, og da blir ønske om en til veldig sterkt *smiler* Vi får snart ønske vårt oppfylt *håper og håper*

 

Jeg skal jobbe litt før jeg gir meg for dagen. Så slipper jeg å gjøre så masse imorra :))

 

Lykkelig 1984, det er godt å høre at du ikke er det gran misunnelig på ferien jeg snart skal ha *gliser* ;)))

Du sa at du var på en lang tur i mai, hvor var dere da?

 

Kanskje jeg får malt litt ikveld.

Da må vepsene la meg få være i fred :)))

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 3 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 11 DPO

Rina: IKM søndag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: 1 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 3 dager til tr er over

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer nok tr ja.. dessverre :(((

Jeg hadde egentlig regnet med det, el var nok forsinka denne mnd og da rakk vi det ikke før jeg reiste bort.

Vi får prøve igjen neste mnd.. så nå blir det slanking fra i morgen, og full puppenekt. Det siste har jeg allerde prøvd på, og hun er ikke blid.. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...