Gå til innhold

Ny skravletråd for Happy, Metti, Tigerlise, Rina, Gullis, Cornflake, Leah, Dossa og andre som har lyst til å skravle :))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Metti: 1 års bryllups dag, er ikke det papir tro? Kanskje finne på noe som er av papir..billetter av noe slag kanskje? Og så en positiv test selvsagt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Metti: Anbefaler på det sterkeste å reise til Thailand. Helt fantastisk der :) Det er kanskje litt dumt å reise på denne tida, det er nemlig regntid der nede. Regner med at dere kanskje vil være på stranda når dere først har reist så langt.

Jubeldumbo: Håper virkelig at du har rett. Har da ikke lyst å vente så lenge til jeg blir gravid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja jenter, da ser det ut som de fleste av oss venter på el, noen også på positiv g-test.. Vente gjør vi iallefall hele gjengen:/

 

Jeg så på grafen din metti.. Den ser jo kjempebra ut.. Så jevn og fin.. Det kan nok være noe på gang igjen nå;)

Å, ja, det er kjempedeilig å snakke med noen i familien når prøvetiden drar seg mot ett år og man trenger å få ut litt frustrasjon.. Det stod på siden om infertlitet at ett tips var å snakke med nær familie og venner slik at man har viktige støttepersoner rundt seg..

 

Nå kjenner jeg at det bygger seg opp med menssmerter så kanskje jeg får tr ganske raskt etter proveran denne gangen? Det hadde vært ålreit.. Første gangen på provera tok det 3dager, andre gangen tok det 6dager.. Spennende å se hvordan det blir denne gangen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter! Satt å oppdaterte meg litt på tråden i går på iphonen min og det førte til at Safari låste seg. Så tror denne tråden atter en gang begynner å bli svært lang;)

 

Jeg er 11dpo og har tatt en test. Fått opp en svak linje, men tør nesten ikke å tro at det er sant. Tok to tester i går også med svake linjer, og den i dag er litt sterkere, så HÅPER at vi på et mirakuløst vis har klart det. Ser dere streken? Trykk på "I see it" om dere gjør;)

 

Bilde:

 

http://www.canyouseealine.com/view_home_pregnancy_test.php?testID=13181&voted=Yes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esperanza, jeg ser streken, og det kan da ikke bety annet enn at du traff blink. Ser ut som du har en liten huleboer i magen din.

Måtte streken bli enda tydeligere de neste dagene *smiler*

Så gøy, glad på dine vegne :))))

 

Ja, tråden vår er allerede blitt lang *smiler*

Vi er utrolig flinke til å fylle opp tråd etter tråd, og det er jo så gøy også ;))

 

Tror vi snart må lage vår fjerde tråd jenter :)))))

 

Nå er jentene kjørt i barnehagen, gutten skal snart på fotballskole.

Igår fikk han tur sekk, drikke flaske, t skjorte og en ball.

Det må jeg si var bra.

I tillegg får de mat og drikke hver dag også.

Nå kjeder han seg i hvert fall ikke *ler*

 

Disse ukene frem til EL er lange og går såå sakte.

Jeg venter EL 8-10 juli, så da må aksjene legges inn *blunker*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: TR har akkurat reist, venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 11dpo - svak positiv graviditetstest

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: TR har akkurat reist, venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

 

Fotballskole høres kjekt ut:) Nå skal jeg snart fyke bort på apoteket og kjøpe flere tester! Bruker jo en formue på dette:S

 

Hvordan er formen til dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I see it, Esperanza :) Har trykket:) Så gøy, da blir det vel sterkere streker de nærmeste dagene og du kan flytte over til 1.tri:) Gratulerer:)

 

I dag er Leah hjemme, merket i natt da hun måtte på do at hun var så varm, og hun satt på do å gråt fordi det var så tungt å sitte:/ Heldigvis har vi en stor gulvvifte jeg kunne slå på full styrke, det var ganske varmt på soverommet..sola skinner jo hele natta, så hjelper ikke å bare ha vinduet oppe. Og en time etter det gråt hun sånn pga vondt i magen at jeg til slutt laget sukkervann til henne, det funket alltid da hun var baby, og jammen funket det ikke nå også:) Ikke ville hun stå opp i morges heller, måtte ta med hodeputa ned på sofan og bære henne dit, og hun ba selv om stikkpille for å få ned feberen, hun som hater å få stikkpille..så tror nok hun føler seg ganske pjusk stakkar. Enda så har hun ikke så vanvittig mye feber, bare ca 38..Så da blir det hjemmedag i dag. Får håpe det går fort over!

 

Det er helt nydelig vær ute, men får vel ikke vært særlig mye ute i dag.

 

Tror kanskje jeg har el nå i disse dager, men er ikke helt sikker..Sjekker livmortappen og syns den er veldig åpen nå, pluss at det er kommet "sandkorn" på den, og det bruker bare å være noen dager i mnd. Så blir spennende å se om jeg kjenner at den har lukket seg igjen i dag eller i morgen:) Vi har i alle fall vært flink å legge inn aksjer de siste dagene, og skal fortsette å være flink de neste dagene også..stoler ikke på at jeg merker noe til el, så får bare ha masse sex til vi får en positiv test eller tr :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt bytte vær Leah.. her regner det begge veier omtrent. Jeg blir gal av dette snart, og lurer på hva jeg egentlig tenkte på da jeg flytta til vestlandet.. kjærlighet gjør blind..Haha.. etter noen år på østlandet har jeg blitt bortskjemt med været.. :)

 

Tror nok det blir innedag i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er greit Rina, så lenge Leah er syk kan du få låne sola..men jeg krever å få den tilbake med engang hun er bra igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helu

 

I dag sank tempen litt så den gode følelsen jeg hadde i går er nå byttet ut med håpløshet , fortvilelse og rett og slett tristhet.. Jeg har så lyst bli gravid igjen... Det endte med at jeg skreiv en Mail til gynekologen min så får vi se. Spotting fra 4 dpo er jo ikke akkurat bra for fruktbarheten. Så får vi se hva han sier.

 

Beklager at eg ikkje e den mest positive personen på denne tråden men etter 1 års prøving så kjenne eg at det begynne bli fryktelig tungt !!

 

Esperanza gratulere så mye med spire !! Eg ser streken ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, det er ikke gøy når ungene er syke.

Masse god bedring til jenta di :))

Dere får kose dere inne og nyte sola når Leah er frisk igjen.

Hvordan i all verden klarer du å kjenne livemortappen?

Det har jeg prøvd, men jeg veit ikke hva jeg kjenner etter eller om jeg i det hele tatt gjør det riktig *ler*

Godt at dere legger inn aksjer, det er ikke lenge att før du sitter med en positiv test i hånda *smiler*

 

Metti, du har absolutt lov til å v ære trist og lei deg.

Jeg skjønner deg veldig godt. Denne prøvinga kan tære på humøret, men ikke gi opp Metti, det skal bli din tur også !!!!!!

Det fortjener du virkelig :))))

 

Sola titter frem hos meg, hurra!!

gradestokken viser + 22 grader *digg*

Imorra skal det visst bli knall vær, men det tror jeg ikke før jeg ser det ;))

 

Lurer på om jeg kan beise gulvet ved inngangspartiet, eller må jeg vente en dag til. Det bør vel være tørt kanskje.

Jeg får høre med svigerfar, malemester, han veit vel hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Dossa:) Leah ligger nå mest på sofan og ser på barnetv, hun er slapp og ikke seg selv, febern har steget en del :/ Håper det gir seg kjapt, man skal jo ikke være syk om sommern :P

 

Når det gjelder livmortappen så er jeg ikke noe ekspert på det altså, har kjent på den i et par mnd og syns det er veldig vanskelig å kjenne om den er åpen eller ikke, siden jeg har født før så er den jo alltid litt åpen, så sikkert derfor det er så vanskelig å kjenne forskjell. Men prøver å merke meg andre ting også, som dette med disse sandkornene, de kommer litt ut i syklusen..og da tenker jeg at det kanskje er i forbindelse med el :) Har lest en del om livmortappen på pernille-siden for å finne ut hvordan man skal kjenne osv, men etter litt øvelse så er det ikke så vanskelig å nå den og vite hva man skal kjenne etter, problemet er å tolke det jeg kjenner:p Jeg pleier å kjenne på den rett før jeg legger meg, for at det skal bli sånn ca samme tidspunkt hver dag:)

 

Metti: Det er lov å være trist og lei seg, 1 år er lang tid og prøve. Og siden du mistet så er det klart at du vil at det skal klaffe så fort som mulig igjen. Men er du ikke 9 dpo i dag? Kan ikke tempen bety at egget fester seg? Håper det:) Det kan jo skje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, nå har jammen tråden blitt lang, ja... Flinke jenter :-)

 

Stakkars Leah, håper hun føler seg bedre nå? Det er så trist når barnet er sykt... :-( Det er så lite man kan gjøre, og man ønsker bare å overta plagene.

 

Esperanza, gratulerer så mye med strek :-) Jeg ser den klart og tydelig. Er jo selvfølgelig en viss fare for kjemisk (har hatt noen av de selv), men krysser virkelig fingre og tær for at testene blir bare sterkere og sterkere! Du fortjener en spire nå :-)

 

I kveld får jeg besøk av et par venninner, og vi skal planlegge utdrikkingslag for ei tredje venninne (vi har holdt sammen hele livet). Er ikke så ofte jeg treffer dem lenger, blir mest familie på fritiden... Så gleder meg veldig til koselig jenteprat *smiler*

 

Kom plutselig på at vi har bryllupsdag i dag. Tenk at det har gått 8 år allerede... Snille mannen min som holder ut med meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, gratulerer så masse med bryllupsdagen!!!

Tenker du gleder deg til jente kveld, blir nok koselig.

Dere får ta et glass vin eller tre *smiler*

Ha en kjempe hyggelig kveld Tigerlise :-):-)

 

Esperanza 84, så utrolig spennende med en positiv test.

Gratulerer så masse med spiren i magen!!!

Det fortjener du virkelig :-)

 

Hadde vært gøy om flere på denne tråden følger etter deg til 1 trimester.

Vi krysser fingra og håper på det beste * smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagen Tigerlise :)

 

Så spennende Esperanza :) Håper flere av oss snart kan ta følge med deg inn til 1. trimester.

 

Metti: Det er absolutt lov å være lei seg, frustrert og +++ Jeg tar tempen jeg også og kjenner jo at skuffelsen er stor når tempen synker. Håper den stiger igjen til i morgen :) Ett år er lenge...jeg er bare på min 3pp og kjenner allerede den utålmodigheten som kryper inn...sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagen Tigerlise:)

 

Rina, jeg ser du tok meg på ordet..her regner det:p

 

Leah har bare ligget på sofan i hele dag, sovet litt innimellom og sittet på fanget mitt..fortsatt veldig varm stakkar:( Har fått i henne en ny paracet og håper hun får en god natt i alle fall. Passer fint med regn når hun skal legge seg, litt kjøligere på rommet da:) Men akkurat nå ligger hun på fanget til pappan og ser på tv og han får lurt i henne litt drikke og noen flak potetgull :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med bryllupsdagen i går tigerlise !

 

I natt drømte eg at eg fikk positiv test så kl 4.30 tok eg en test i dag men den var blendahvit.. Nå vente eg spent på svar fra gyn som eg skreiv en Mail til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hordan er tempen i dag Metti? Håper du får svar fra gyn på mailen din snart.

 

I dag er Leah i fin form igjen, så nå leker hun som normalt og har egentlig ikke tid til frokost:p Men har henne hjemme i dag også, hun var glovarm i natt så tror ikke det er så lurt å sende henne i barnehagen i dag..kan jo hende hun trenger å hvile litt uttpå dagen:) Samboern har fri i dag, så da kan vi jo finne på noe sammen alle 3, og bare ta oss en skikkelig kosedag:) Sola skinner for øyeblikket og jeg tror det er ganske varmt, men det skulle vel egentlig regne i dag, så vi får se om det holder utover dagen:)

 

Jeg er så usikker på om jeg har hatt el nå..tror egentlig ikke det, men blir så usikker på denne livmortappen. Burde sikkert bare la være å sjekke tappen også denne pp, men har så lyst til å begynne å telle dpo snart :P Men nå er det nå bare 1 uke igjen til jeg normalt sett burde ha el, så får bare vente å se.

 

Herregud, Leah er virkelig i storform i dag, hun skravler og skravler..så om det er mye skrivefeil osv her så er det fordi jeg ikke klarer å konsentrere meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at Leah er så og si frisk i dag. Kan ikke være kjekt når de søte små er syke !!

 

tempen gikk litt opp i dag men den ligger på ca 36.60 og da jeg var gravid lå den på 36.80. Når eg da fikk neg test i dag så tok eg meg en røyk å vente på tanta. Fikk knall pos test en dag etter ikm sist så da regne eg med at den hadde vert litt pos nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig dag, sola skinner og det er varmt ute *jippi*

 

Her hos meg viser gradestokken + 25 i skyggen, og da er det virkelig deilig i sola :)))

Skal ut og legge meg i sola, prøve å få litt farge *smiler*

 

Leah, så godt at jenta di er frisk att. Det er det verste jeg veit at ungene er syke. Vil mye heller at det skal være meg sjøl enn ungene som er syke.

 

Metti, hold motet opp ;)) En spire er ikke langt unna *blunker*

 

Jeg fikk beiset inngangspartiet igår, ble bra.

Nå er det att terrassen. Den blir tatt i løpet av ferien.

Jeg prøvde å male garasjen igår, men da det nærmet seg 15 veps som surret rundt hodet mitt, ja da ga jeg opp.

Får prøve igjen idag, men nå skal jeg først sole meg :)))

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 8 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: Venter på EL ca 8 juli

Rina: TR har akkurat reist, venter el ca 6. juli. Prøver med bidronninggele denne pp.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter og venter og venter påTR...

Lykkelig1984: 3 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: Venter på El

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Jubeldumbo: Venter på EL. Forventet el ca 9-11. juli:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle koselige gratulasjoner :-) Ble en koselig kveld i går. Det var bare ei venniinne som kom, men vi fikk skravlet mye, kan dere tro *ler*.

 

Så fint at Leah er bedre :-) Blir godt for alle 3 med en skikkelig kosedag, tenker jeg *smiler*

 

Metti, håper du får 2 fine og sterke streker om et par dager, det fortjener du!

 

Dossa, så flink du har vært :-)

 

Esperanza, har du testet i dag? Ble streken sterkere? Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok forresten en test i dag jeg også, og den var blendahvit. Da er det temmelig sikkert at det ikke ble noe denne pp, siden det nå er 2 uker siden siste sex... Kjenner jeg har kort lunte i dag, så er nok pms på gang... :-b Gleder meg nesten til TR nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...