Gå til innhold

Ny skravletråd for Happy, Metti, Tigerlise, Rina, Gullis, Cornflake, Leah, Dossa og andre som har lyst til å skravle :))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 11 DPO

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: 1 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 3 dager til tr er over

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, så dumt, Rina! Men mars-baby er jo fint det også, da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie er no dritt Dossa!!:) hehe!

 

Ja, vi har vært på reise i over 3 mnd vi faktisk! Usa og Sør Amerika:) Road trip i USA og Cruise i Sør Amerika:) En helt fantastisk opplevelse!! Så her blir det nok ingen mer ferie i år:) får satse på at det blir litt fint vær hjemme i sommer:)

 

Å, nå skal jeg ut på shopping og middag med en venninne! Gleder meg grønn!

 

Ha en fortsatt fin dag dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, mars er en fin måned det :) April også, det blir gjerne det skal jeg gå like lenge over som sist.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjipt at tr kom Rina:( Får håpe denne pp er lykke-pp :)

 

Leah satt i badebaljen i kveld og vi skravlet litt om alt mulig. Jeg spurte henne om de hadde snakket om st.hans-aften i barnehagen i dag. Ja, det hadde de..og hun fortalte at hvis man legger blomster under puta si når det er st.hans, så drømmer man om den man skal gifte seg med. jeg spurte om hun visste hvilke blomster det måtte være. Hun tenkte litt..hmm, neeeei...giftige blomster kanskje? Hihi, syns det var herlig logisk da :D

 

Nå sover både hun og samboern :P Ble visst ikke noe på meg i dag da..jaja, vi hadde jo i går og kan ha i morgen, så det går vel bra :P Nå når vi klarte å bli gravid så hadde vi sex minst annenhver dag, så tenkte å satse på det framover også :) Men det krever jo at samboern er våken da:p Han har heldigvis fri i helga, så med mindre han får masse kompiser på besøk så skal helga utnyttes ja ;)

 

Sitter her og føler at det er noe jeg har glemt, mener at det var noe jeg tenkte på mens jeg la Leah, at jeg skulle huske å gjøre når jeg kom ned..men husker ikke hva det var. Får håpe det kommer til meg etterhvert:p

 

Blir vel en film på meg i kveld også:P Skulle lånt meg en bok hos søster eller mamma, begynner å gå tom for filmer å laste ned nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig Rina, at ho ekle tanta kom på besøk :(

Men da må en bare gå på med nytt mot og satse på at det lykkes i neste pp *smiler*

 

Ble ikke noe maling på meg idag likevel.

Ho eldste skulle i bursdag, og det var fotball avslutning for han eldste, så da gikk dagen idag unna.

De fikk medalje *så stolte* brus og pølser.

Var en koselig avslutning :))

 

Imorra er siste jobbe dag *hurra*

Kroppen trenger hvile kjenner jeg :)

 

Leah, det var jo logisk av jenta di *ler*

De sier mye rart, som er naturlig, men blir litt komisk for oss voksne ;))

Du får lagt inn aksjer imorra vettu *blunker*

Så lenge mannen er våken, er det håp Leah ;)))

 

Kos deg med film ikveld.

Jeg slapper av foran tv, før senga kaller :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo jenter;)

 

Lurer på om jeg også kan snike meg inn her å skravle litt med dere;)

 

Jeg er ei jente på 25, som bor 30 min unne Oslo, har samboer og ei datter på 2år. Ønsker oss nå ett tilskudd til i familien, men er redd det kan bli en lang prøving=( Har så lange og ustabile sykluser i tillegg til at jeg fikk vite etter forje gyn.time at jeg har PCO... Er også heeeelt ute på jordet når det gjelder hva jeg "burde" gjøre og ikke=P Kunne "alt" sist jeg var inne på disse sidene her, trodde jeg da.. men alt har gått i glemmeboka nå=P Da er det kjekt å ha noen andre BIMere å skravle med som prøver på akkurat det samme som meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss veronica med michelle !! Her skravles det om alt mulig og vi begynner å bli en ganske stor gjeng nå ... Mange av oss har prøvd på en god stund og hatt både sa og ma pluss exu

 

Nå skal jeg snart legge meg og i morgen etter jobb reiser jeg nok en gang på hytta... Men blir ikkje like behagelig denne helgen men kjekt det blir det..

 

God ferie til dere som er ferdig på skolen i morgen !! ikke litt misunnelig en gang : ))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse velkommen til deg Veronica :)))

Her vil du trives.

Vi er som Metti sier blitt en stor gjeng med herlige jenter som skravler om absolutt alt *smiler*

 

Jaaa, da har siste skoledag endelig kommet *hurra*

De første timene skal 7. klasse elevene ha ulike aktiviteter med alle elevene, og på slutten skal vi rydde klasserommet og kose oss :)))

 

Jeg er 12 DPO og spotter ikke ennå, kan være et ør lite håp da *smiler*

Men jeg tar ingenting for gitt, for før jeg veit ordet av det så dukker vel ho ekle tanta opp *gliser*

 

Metti, tusen takk for ferie ønskinga ;)) godt å høre at du ikke er det gran misunnelig *blunker* :)))

Det høres deilig ut å reise på hytta og bare slappe helt av.

Du får kose deg i boblebadet sammen med din kjære ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 12 DPO

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: 1 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 3 dager til tr er over

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

 

 

VERONICA skriv deg på lista, lettere å følge hverandre's sykluser på denne måten *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss Veronica :)

 

Nå sitter jeg å venter på at Leah skal få i seg frokosten:) Det er så deilig å ha rolige, stressfrie morgener:) Etterpå skal hun i barnehagen, og da må jeg hjem å vaske litt i huset..kan ikke si at jeg gleder meg så veldig til det :P

 

Men jeg gleder meg masse til mamma sin bursdag i dag:) Blir så koselig å være sammen med alle sammen, og selvsagt å spise kake:D

 

I dag skulle jeg egentlig på ul for å se hvor langt på vei jeg var:/ De ringte meg på fredag for å høre om det passet å komme i dag, måtte jo bare si at jeg ikke trenger timen likevel siden jeg mistet. Hun forklarte nå hva jeg måtte følge med på, f.eks hvis jeg fikk feber eller veldig vondt i magen så måtte jeg ta kontakt med lege så de fikk sjekket at alt var kommet ut. Har ikke merket noe slikt, så slipper heldigvis ul..hadde bare vært trist å dra for å se på en tom mage:/

 

Men nå håper jeg å fylle det tomrommet med en frisk liten spire som skal bo der i hele 9 mnd :) Skal nå prøve å få lurt samboern hjem i lunsjen i dag, ingen fare for at han skal sovne mens han er på jobb i alle fall :P

 

Hva skal dere gjøre i kveld? Pleier dere å gjøre noe spesielt på st.hans-aften? Vi pleier jo alltid å være hos mamma og pappa siden mamma har bursdag. Er det fint vær så bruker vi å grille før vi spiser kake, men tror ikke det blir grilling i dag..men middag får vi uansett :) Og så tar vi kanskje en tur ned på en fotballbane/lekeplass hvor de pleier å tenne bål..det gjorde vi da vi var små, men har ikke gjort det de siste årene..Men det blir kanskje det i kveld så Leah får sett bålet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Veronica! :)

 

Jeg hater mensen! Virkelig hater! Eneste positive er at det varer mye kortere etter jeg fikk den tilbake etter fødselen.

Så når den er borte blir det full prøving igjen ;) Jeg har bestilt meg nye el-tester, og har tenkt å teste denne mnd også. Virker som el var forsinka nå, så det kan jo hende den blir det igjen.. greit å være på den sikre siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo skrive litt mer da, ble bare ett kort innlegg i går for å si hei;)

 

Mine sykluser henger ikke på grep, noen ganger går det 10 uker mellom menstrasjonene, men nå sist gikk det "bare" 5... Burde jeg kjøpe el-tester å teste hver dag for å finne ut av EL? hvor bestiller man billige strips isåfall?=P GYN jeg var hos sa at om jeg ikke hadde blitt gravid innen 6 mnd, så skulle jeg komme å få noen tabletter, han trodde ikke dette var det store problemet egentlig;) Godt å høre det da. Jeg er ikke spesielt stresset heller, jeg har jo ei frisk og rask jente på 2 år fra før;)

 

Jeg var jo på disse sidene når jeg ble gravid sist gang også, og gjengen som skravla da holder sammen den dag i dag selvom barna har blitt 2 år;) Vi møtes regelmessig og er ute på byen sammen og ja, er en stoooor venninne gjeng;) Vi er 21 stk=P Vi har sluttet å "henge" her inne da, men har ¨vår egen FB side som vi skravler mye på;) Kjempe gøy;)

 

Rina: Hater mensen jeg også=P Synes den snart kunne uteblitt i ett år eller noe=P Har det som deg, blør kortere periode etter fødsel, men har 2 dager som det kommer ekstremt mye synes jeg.. men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 12 DPO

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: 1 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 3 dager til tr er over

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen så mye til deg Veronica.. Her møter du damer i alle mulige situasjoner. Som Metti sier: Her er folk som har opplevd sa, ma, exu, men også ei som er gravid og så har du meg da som ikke får el og er henvist til fertilitetsklinikken..

 

Jeg prøvde å ringe klinikken idag, men kan ikke bli satt på ringeliste før jeg har fått brev om at de har mottatt søknaden min. Så jeg skulle ringe igjen når jeg hadde fått det brevet. Ellers så har de feriestengt fra 8.juli til 8. august så jeg må nok forberede meg på å vente leeenge:/ Pga ferien så var det ca 4mnd ventetid der nå..

 

Det ser nok veldig dårlig ut for det planlagte bryllupet vårt neste år nå.. Jeg ønsker ikke å gifte meg mens jeg er gravid og vil vente til babyen er såpass gammel at jeg kan ha barnevakt på bryllupsdagen og reise vekk på bryllupsnatten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Veronica :) Jeg er nokså ny her inne jeg også. Jeg har smuglest på tråden her ganske lenge før jeg ble med å skravle ;)

 

Så dumt at tr kom da Rina. Jeg tror vi to kommer til å få El rundt samme tida, hvis du har 28 dager syklus da.

Er det ikke mulig å oppsøke andre klinikker da Happy? Jeg har igrunnen ikke peiling på sånn, men 4 mnd høres ut ganske lenge. Og tiden går sakte når man venter...krysser fingrene på at ting ordner seg for deg.

Dossa: Har du ikke testet deg enda? Jeg var skikkelig testomann forrige syklus, begynte allerede på 9 dpo :)

 

Må ærlig innrømme at jeg er litt misunnelig på dere som skal ut i ferie nå. Jeg har ikke ferie før i slutten av august:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syklusen har pleid å være ganske stabil på 28-29 dager, men denne gangen var den 31 dager. Jeg har bestilt meg nye el-tester og har tenkt å følge med litt :) Jeg kjøpte forresten bidronninggele i dag, siden jeg har lest så mye om det her inne. Tenkte det var verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på det med bidronninggele jeg også, men tør liksom ikke helt å begynne med det. Er liksom ikke helt sikker på hva den gjør med kroppen, skal lese litt mer på det. Forrige mnd så tok jeg hostesaft helt fram til El, merket at det var mer slim...så jeg tror jeg skal ta det denne mnd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk jeg også, men tenkte skitt au.

Men Wild Yam tør jeg ikke begynne med, er redd det skal klusse til syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAA....det er ferie *smiler*

Mener det ikke vondt for de av dere som ikke har ferie ennå, men jeg er så glad for at ferien har begynt.

Kroppen trenger hvile både fysisk og psykisk ;))

Nå skal jeg bare kose meg med familien, og ikke tenke på jobb før 15. august. Da er det nytt skoleår, og jeg starter opp med klassen igjen som da begynner i 4. klasse *smiler*

 

Vi har grillet hos svigers idag, koselig.

God mat og godt selskap, det gjør kvelden hyggelig.

 

Jeg har ikke testet ennå Cornflake.

Er jeg ikke flink? *ler*

Har tenkt å holde meg til mandag med å teste.

Har heller ikke begynt å spotte ennå *da er det kanskje håp*

Det pleier jeg å gjøre 2-3 dager før tanta dukker opp.

 

Lykkelig, hvordan er ståa hos deg?

TR har ikke dukket opp ennå, og du spotter fremdeles ikke?

Er spent på dine vegne, tror du lykkes ;)))

 

Nå sover alle 3 ungene søtt i sine senger ;))

Jeg burde ha gjort noe husarbeid, men har så ondt i hodet at jeg tror jeg står over og heller gjør det imorra.

 

Leah, du må holde mannen våken ikveld, så blir det vel lagt inn noen aksjer *blunker*

 

 

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 12 DPO

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje hatt el?

Lykkelig1984: 1 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 3 dager til tr er over

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

 

Husk å oppdatere lista vår jenter :)))

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er henvist til fertilitetsklinikken i Porsgrunn og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur i ventetida.

Leah: Er ikke gravid lenger:( Venter på EL som jeg håper kommer i begynnelsen av juli.

Metti: 1 dpo og har ikm 3 juli som er vår 1 års bryllupsdag : )

Dossa: 12 DPO

Rina: tr har dukket opp, så da er det bare å prøve igjen.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter påTR...

Lykkelig1984: 1 dag på "overtid" ingen tegn til tantebesøk.

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 3 dager til tr er over

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;)

 

Gratulerer med ferie, Dossa! Det er deg vel unt :-)

 

Jeg sliter noe veldig med skuldra mi nå. Var egentlig litt bedre i dag, men da jeg skulle punche lønninger klikka den fullstendig. Nå står det 10 kniver i den (eller noe sånt) og koser seg med å danse samba :-b Måtte gå over til å bruke venstrehanda, både til å klikke med musa og skrive - og jeg kan love dere at jeg er EKSTREMT høyrehendt *ler*. Om det ikke blir bedre til i morgen tror jeg det blir et lite legebesøk. Klarer jo ikke å ta meg av Anton skikkelig heller :-( Men, det er jo hundretusenganger bedre dette enn at han skulle blitt skadet!!! Nå skal jeg snart føne håret med én hånd, hæh! Blir sikkert hair og the year ;-)

 

Dagens sutreinnlegg, hehe.

 

Spennende å følge med på dere, damer - dagens høydepunkt :-) I tillegg til lille Tassen, selvfølgelig *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Tigerlise :))

 

Den skulderen din høres ikke bra ut, du må få sjekket ut hva det kan være.

Skal ikke gå slik og ha så vondt.

God bedring :))

 

Jeg tenker også slik som du, bedre at jeg skader meg eller blir syk, enn at det skal hende med ungene.

Den morsfølelsen er sterk skal jeg si deg *smiler*

 

Huff, jeg må nok ty til en paracet eller to.

Hodet verker så fælt, føles som det skal eksplodere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg laget oreokake !! * klappe seg på skulderen * det var mye dill det kan jeg love dere... Ellers har vi badet og koset oss. Nå er det bare å lade opp til innrykk i morgen !

 

God ferie til alle lærere !! Og god kveld videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yummii...oreokake :) Flink du er da Metti.

Jeg har endelig bestilt ferie. Det blir Milano i september :) Gleder meg masse. Har kanskje til og med en liten spire til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Metti..Oreokake hørtes nydelig ut :)

 

Nå sitter Leah å spiser frokost, tror jeg må spyle henne etterpå..skjønner ikke at det er mulig å grise sånn :P Men så skulle hun ha det værst tenkelige på også da, honning på en skive og sjokade på den andre! Kan ikke huske sist hun spiste det, så sa jo ja..men akkurat nå angrer jeg:p

 

Har fått tilbake på skatten i dag, hurra:) Har satt pengene på feriekontoen sammen med feriepengene, så nå står de der og venter på å bli brukt i Tyrkia :D

 

Og så er det sol og varmt igjen i dag, herlig:) Da blir det lettere å motivere seg for en gåtur..må gå å fikse gave til bursdagen i dag og dåpen på søndag:)

 

Er det noen som tester i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...