Gå til innhold

Ny skravletråd for Happy, Metti, Tigerlise, Rina, Gullis, Cornflake, Leah, Dossa og andre som har lyst til å skravle :))


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Velkommen Lucky :)))

Her vil du trives.

Vi er en super gjeng med skravle jenter og stor koser oss på denne tråden *smiler*

Så trist å høre at dere mistet gullet deres, det må ha vært tungt for dere. Jeg kan ikke forestille meg hva dere har gått igjennom.

*Sender deg en god klem*

 

Da var sommeravslutningen over for denne gang :))

Koselig kveld i godt lag *smiler*

Greit å komme seg hjem ikke altfor seint, siden unger våkner ved 07 tida.

Trenger noen timer på øyna merker jeg :))

 

Jeg hører senga roper på meg *ler*

 

Natta, prates jenter !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fælt Lucky-Baby:( Kan ikke forestille meg hvordan det må ha vært..Jeg mistet selv nå i 5-uke og det er jo fælt, men når man er kommet så langt som uke 21-22 så skal jo alt gå bra:( Håper virkelig det klaffer for dere igjen snart, og at alt går veldig bra denne gangen! Og du er selvsagt velkommen til å skravle med oss :)

 

I går kveld kom bestevenninna mi på besøk, hun bor i en annen by men skulle hit på noe i helga, og siden jeg fortalte henne hva som har skjedd så kom hun hit og vi ble sittende å skravle å fnise til langt på natt, det var kjempedeilig:D Hun er gravid og 18 uker på vei og ville ikke "plage meg" med magen sin, men det var bare sååååå koselig å ha henne her:) Litt komisk egentlig, i går sa jeg til samboern at jeg så gravide overalt og synes det var som om noen skulle plage meg litt ekstra..og plutselig har jeg til og med en gravid jente i stua mi også :P Men akkurat den gravide jenta er velkommen hos meg alltid uansett :D

 

Leah bryr seg jo selvsagt ikke om at jeg har vært oppe lenger enn jeg bør, og bare for å gjøre det enda værre så skulle hun opp ekstra tidlig i dag:p Men men, vi får finne på noe koselig å gjøre..er fortsatt sommervær her, noe som jo er helt utrolig, og det krever jo en softis det :)

 

Håper dere hadde en fin kveld i går:) Og at dere får en fin dag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at du har klart å le og kose seg litt, Leah :-) Det gjør godt å skravle med ei god venninne, både for å "få det ut", men også for å kunne snakke om andre ting. Sånne er gull verdt!

 

Anton ville også opp tidlig i dag (igjen), kl. 04.30 har det vært morgen her de siste dagene... "Litt" i tidligste laget... Var trøtt og sur det meste av morgenen (naturligvis), og var så stuptrøtt kl. 10 at han bare måtte sove dupp :-) Så nå har mor litt tid for seg selv. Mannen er på utdrikkingslag i hele dag, så må vel belage meg på "alenemortilværelse" en gang igjen. Skal se om vi ikke finner på noe koselig å gjøre etter duppen :-) Nå står deigen til pølsehorna og hever i ovnen, så skal i hvert fall kose oss med god mat *smiler*.

 

Ha en flott lørdag der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si han gutten din er tidlig opp om morran *ler*

Ikke mulig å ligge og dra seg til kl 07 i heimen deres ;))

Men tenk, dere får gjort mye ut av dagen da Tigerlise *smiler*

 

Her stod vi opp kl 0730.

Vesla ble så grinete utover morra kvisten, så ho ligger og dupper liltt i vogna. Ho skal få en time på ryggen.

Egentlig så har ho sluttet med å sove på dagen, men fikk lov idag. Håper ho ikke blir like grinete når ho vakner opp att.

 

Pølsehorn høres kjempe godt ut Tigerlise *nam nam*

Dere får kose dere idag.

Det er litt kjedelig å være "alenemor". Alltid greit å ha mannen heime som kan hjelpe til.

Mannen min er i Stavanger. Reiste om tirsdagen og kommer kanskje heim neste helg.

Jeg får god hjelp av besteforeldre *smiler*

 

Torsdag neste uke er siste jobbedag, så er det sommerferie *hurra*

Skulle ønske været hadde vært bedre, bare møkka vær her jo, og mer møkkavær er det meldt neste uke også.

 

Leah: Det er godt å høre at det går litt bedre med deg :)))

Kos deg med gullet ditt og ha en super helg !!

 

Metti: Har EL dukket opp hos deg nå?

 

Spennende å følge dere jenter i syklusen deres : )))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 7 DPO

Rina: Venter ikm, ca 19. juni. Innbiller meg at jeg har noen symptomer som ømme bryster, trøtthet, og jeg nyser (var det ikke en av dere som skrev at det var et symptom?)

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: 23 DPO

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 10 DPO

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en fæl dag for meg så langt. Masse hormoner i omløpet tenker jeg. Våkner i dag og tok temp og så at den har sunket litt igjen. Så måtte jeg selvfølgelig teste meg, og testen ble da negativ. Jeg ble så skuffet at tårene bare rant. Jeg vet at jeg absolutt ikke bør klage her og det er ikke verdensundergang om jeg ikke blir gravid nå med en gang, men jeg håper og håper. Jeg beundrer dere som klare å holde humøret oppe og er så flink til å oppmuntre hverandre. Så jeg skal prøve å ta meg sammen og prøver å få en fin dag ut av dette.

 

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 7 DPO

Rina: Venter ikm, ca 19. juni. Innbiller meg at jeg har noen symptomer som ømme bryster, trøtthet, og jeg nyser (var det ikke en av dere som skrev at det var et symptom?)

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: 23 DPO

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 11 DPO

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så koselig lesing her inne at jeg må henge med dere fortsatt! :)

Veldig fint å høre at du har hatt det hyggelig Leah. Håper mannen går med på å sette i gang ganske snart :). Det hjelper på sorgen når man vet at man kan se fremover.

 

Jeg har vært på jobbtur igjen og sartet "arb dagen" klokka ni idag. Har forferdelig mye å gjøre før sommerferien starter og må gi gass nå. Vet at sommereferien blir ekstra bra visst alt ligger klart til ny start i august. Har seks uker i år! Det blir deilig. Skulle jeg bli kvalm og dårlig kommer det akk i ferien så det er perfekt.

 

Blir spennende å følge med dere fremover, satser på at en og en av dere ramler inn på 1. trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake: ikke gi opp håpet ennå :)) Du kan ennå teste positivt, bare smør deg med tålmodighet. Huff, jeg veit at det ikke alltid er lett, men er ikke annet å si. Vi skal klare det vettu ;)))

Mange tester ikke positivt før etter IKM, TR har å holde seg langt unna!!!!!!!!! *smiler*

 

Guttungen skal snart i bursdag, da blir det bare jeg og jentene heime.

Vi skal nok kose oss *ler*

De har lyst til å se filmen "snehvit", så det skal de få, også litt popkorn.

Later som vi er på kino ;)))

 

Koselig Gullis at du ikke vil forlate oss helt sjøl om du har vandret videre til 1 trimester. Vi har alle sammen store planer om å følge etter deg så fort vi bare kan *ler*

Krysser fingra for mange positive tester fremover nå :)))

 

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 7 DPO

Rina: Venter ikm, ca 19. juni. Innbiller meg at jeg har noen symptomer som ømme bryster, trøtthet, og jeg nyser (var det ikke en av dere som skrev at det var et symptom?)

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: 23 DPO

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 11 DPO

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 7 DPO

Rina: Venter ikm, ca 19. juni. Innbiller meg at jeg har noen symptomer som ømme bryster, trøtthet, og jeg nyser (var det ikke en av dere som skrev at det var et symptom?)

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: 25 DPO

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 11 DPO

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus.

 

Å, det høres koselig ut med en liten hjemmekino seanse Dossa:)

 

Jeg er hjemme alene i dag, gubben er på guttetur i helga, og jeg stooorkoser med tross regnvær:)

 

Esperanza: Hva mener du med 2 weeks wait? El eller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 7 DPO

Rina: Venter ikm, ca 19. juni. Innbiller meg at jeg har noen symptomer som ømme bryster, trøtthet, og jeg nyser (var det ikke en av dere som skrev at det var et symptom?)

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: 25 DPO

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 11 DPO

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus.

 

Rina: IKM nærmer seg hos deg, har du ikke testet ennå?

 

Snuppa: Er EL kommet eller venter du ennå?

 

Jeg er bare 7 DPO, begynner å leite etter symptomer *ler*

Hvis jeg kjenner godt etter så er puppene bitte bitte lite tunge, en slik tunghet følelse bare.

Men herregud dette er jo bare dumt, er sikkert bare kroppen som lurer meg. Så tror jeg skal legge leitinga på hylla :))

 

Tigerlise: Leste at du fikk lagt inn aksjer *gliser*

Det er bare gøy å lese slike innlegg også ;)

Dere rakk det før Anton våknet eller måtte dere fortsette akten etter at han sovnet igjen?

Det hender slikt skjer, er ikke alltid like lett å skulle planlegge litt sengekos *smiler*

Plutselig så våkner unga og da har man ikke annet valg enn å ta ei lita pause :)))

 

Nå er alle 3 ungene borte hos besteforeldrene (huset ved siden av)

Er stille her i heimen.

Vi får besøk av min bror og dama ikveld.

Lage god mat, leke med unga, spille brettspill når de er lagt og spise masse godis mens vi spiller *smiler*

 

Håper mannen kommer heim att til neste helg.

Liker ikke å være alene om kveldene og natta *skummelt*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er poden i seng, temmelig utslitt *smiler*. Har dratt ham med på både shopping, kaffebesøk på åkeren hos farfar og onkel, plenklipping osv. osv. Fikk da dagen til å gå, og vi hadde det riktig koselig innimellom. Litt sutring, men det kommer nok av kombinasjonen søvnmangel/forkjølelse. Han er nå en godgutt uansett, da :-) Og pølsehornene ble kjempepopulære for "traktor-gutta" :-)

 

Dossa: Det ble ikke avbrudd i aksjehandlingen, Anton våknet før vi kom i gang skikkelig. Men ble jo litt turn-off da. *Vræææl, mammaaaaa* , hehe. Men ordna seg etterpå igjen *gliser*.

 

Er mannen din borte ofte, Dossa? Du er tøff som tar deg av 3 små alene i så lange perioder! *Klappe på skuldra*. Er glad jeg slipper det, ja! Men bra du har god hjelp av besteforeldrene, det setter sikkert både du, barna og besteforeldrene pris på, tenker jeg. FOreldrene mine bor i samme hus som oss (kår-enden), men de passer ikke Anton. De er for gamle og utslitte, og er ikke istand til å løpe etter ham og passe på. Han er jo en svært aktiv gutt og det er mange farer som lurer på en gård (selv om vi slipper sånt som tungtrafikk like utenfor døra o.l.). Men de setter i hvert fall pris på å få se ham så ofte, han er nok et lyspunkt i en ellers kjedelig og ensartet hverdag.

 

Rina, jeg lurer også på om du har testet? Og Metti, har du fått EL enda? Ser at Cornflake også nærmer seg IKM, men lurer på om ikke jeg leste at du hadde testet negativt? Eller tar jeg feil? Håper er i tilfelle ikke ute enda :-) Lykkelig1984, har du alltid så lange sykluser? Og er du sikker på når du hadde EL?

 

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 7 DPO

Rina: Venter ikm, ca 19. juni. Innbiller meg at jeg har noen symptomer som ømme bryster, trøtthet, og jeg nyser (var det ikke en av dere som skrev at det var et symptom?)

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: 25 DPO

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 11 DPO

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Så hyggelig å komme inn her etter en deilig lørdag ute i solen og lese det dere forteller! Jeg må innrømme at jeg har vært en smule sliten idag. Etter middag med jobben endte ferden ut på nattklubb (sikkert et lysår siden sist), og jeg kom ranglende hjem halv tre.. Storkoste meg! Idag har jeg vært på bytur og shopping med mann og barn, og jeg fant meg faktisk bikini på første forsøk (!) på Gina Tricot: Må innrømme at det er litt nedtur å måtte gå ned til XS i bikinitoppstørrelse, men det er vel slikt som ofte skjer etter at man har ammet. Så jo ikke akkurat ut som Pamela før svangerskapet heller. Priser meg lykkelig for at det finnes pushup og "kyllingfileter" *gliser*.

 

Når det gjelder syklus, er det ingenting som tyder på at jeg nærmer meg EL. Vi reiser på ferie på tirsdag, og tenker å få lagt inn aksjer før vi reiser, siden det sannsynligvis er litt dårlige forhold for å legge inn aksjer på ferie. Tipper at EL kommer i slutten av neste uke, hvis den er i rute.Hadde syklus på 30 dager sist måned, og håper at det kanskje bli litt kortere denne måneden (vanskelig å si siden jeg nettopp hadde SA). Kanskje vi kan få til en "Made in Spain". Hadde vært stas! Hvor lang syklus har dere andre sånn ca?

 

Happy: Kjipt at du ikke får EL :( Håper at trippel-Pergokur funker! Er det mange bivirkninger knyttet til dette?

 

Rina: Krysser fingrene for at det har klaffet denne måneden. Vill symptomjakt nå tenker jeg! ;)

 

Tigerlise: Høres ut som at det ble lagt inn aksjer på et godt tidspunkt. Tvitvi!

 

Ha en fortsatt fin lørdagskveld, jenter! Ikveld bytter jeg ut vin med cola ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: Nei jeg har 28 dagers sykluser jeg, på klokka! er på dag 25 nå, venter TR på Tirsdag:)

 

Altså dag 25 fra første dag i siste mens som var den 24 Mai:) Så kommer IKKE mensen på tirsdag;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser jo nå at det har stått DPO bak dagene mine, hehe! Endret status nå!

Ja Tigerlise, jeg har alltid EL på dag 14:)

 

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 7 DPO

Rina: Venter ikm, ca 19. juni. Innbiller meg at jeg har noen symptomer som ømme bryster, trøtthet, og jeg nyser (var det ikke en av dere som skrev at det var et symptom?)

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: IKM 21/6

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 11 DPO

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: Jepp, har testet negativ 3 dager på rad :( Jeg har ikm på mandag hvis syklusen min fortsatt er på 28 dager. Men mener å ha lest at man alltid får tr 14 dager etter El, eller stemmer det ikke?

 

I dag har jeg vært skikkelig hormonvrak...jeg begynte nesten å grine da jeg var i byen og så på sykkelritt for småbarn i dag. Huff...må skjerpe meg:(

 

Rina: Har du testet deg? Du har jo ikm i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld damer :)

 

Nå er gullet i seng, og jeg har inntatt sofaen og smågodtskåla *glis*

Vi sitter og ser på Hurtigruten på nrk2, til samboers store fortvilelse.. hehe.. så på tidligere i dag også da den passerte mine hjemtrakter, og jamen så jeg ikke huset til foreldrene mine. Moro! :)

 

Jeg tok en test i dag tidlig, og den var veldig hvit og ikke bittelitt antydning til strek en gang. Skal ta en ny i morgen tidlig (har jo bestilt mange billige på nett, må vite.. hihi)

Regner i grunnen med at mensen kommer, og gjør den det blir det ammeslutt og slanking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det blir slutt på "ekstraservicen" til tuppa di nå, Rina :-) Var jo innmari kos å amme, så skjønner deg på en måte. Jeg slutta fordi jeg rett og slett ikke fikk tilbake mensen pga amminga. Kan jo hende at fruktbarheten blir redusert selv om TR kommer også? Ikke lett å si. Krysser nå fremdeles fingrene for at du får positiv test om et par dager, da :-) Og at du snart har et nytt lite nurk som ammer...:-)

 

Siden dagen startet i "rett tid" tar jeg faktisk kvelden nå. Gleder meg til å åpne tråden i morgen. Forhåpentligvis er den full av nye innlegg *gliser*. Vi nærmer oss jo 70 innlegg på denne tråden også, som startet for 2,5 dager siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

I dag har det vert veldig bra vær her på sør-vest landet. Begynte dagen me å sove te tolv !! Det var helt fantastisk og etterlengtet : )

 

Så bar det rett ut i solen og joda nå er jeg veldig rød i fjeset. Trengte jo ikke solkrem var jo ikke steikende sol .. jada veldig smart tanke !! DEt ble grilling og båttur.. Fisket litt og fikk flere makrell.. Veldig gøy.

 

Så nå er det bare å spise litt kvelds før vi tar midnattsbad i boblebadet !!

 

Sommeren er fantastisk : )

 

Nå det gjelder EL så har jeg ikke hatt det enda. Men jeg hadde ganske lav temperatur i morges og det tyder ofte på at EL er nær... Så det blir spennende i dagene fremover.. Men det er utrolig irriterende og ha så sen EL i syklusen...

 

 

Heie på egget mitt !!!!!!

 

Lykke til dere som er mellom el og ikm !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter forsatt på EL cd 19

Dossa: 7 DPO

Rina: Venter ikm, ca 19. juni. Innbiller meg at jeg har noen symptomer som ømme bryster, trøtthet, og jeg nyser (var det ikke en av dere som skrev at det var et symptom?)

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: IKM 21/6

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 11 DPO

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter:)

 

Morro å lese alle oppdateringer fra dere, bare er helt avhengig av denne tråden..MÅ lese den ellers er ikke dagen komplett :P

 

Her har vi hatt nydelig vær i dag og Leah har vært hos farmor og sprunget gjennom vannspreder..først hyyyyyylte hun og turte ikke å stå der når vannet kom mot henne, men etterhvert skulle vi jo ikke fått henne vekk derfra og med oss hjem, hun var iiiiiskald, men hjelpe meg som vi lo og hun koste seg:) Før det var jeg og hun og gikk en lang tur, kjøpte softis og snakket med farfar på kjøpesenteret, og så har vi vært ute å lekt i hagen også:) Veldig deilig med sommer ja :D

 

Nå i kveld var samboern hjemme fra jobb en liten stund for å spise taco med oss, og så dro han på jobb, Leah sovnet og jeg kunne finne fram en jentefilm å en hel boks ben&jerrys is :P

 

Blør fortsatt litt, men det er ikke lyst og rødt blod lenger, så nå må det vel begynne å gi seg snart..vil bare bli ferdig med det. Litt vondt i magen innimellom, som milde menssmerter..og så føler jeg meg litt sliten i magen/underlivet i tillegg til veldig trøtt, så det skal bli godt å få dette overstått og bli "normal" igjen!

 

Heier på egget ditt Metti, håper det nærmer seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!!! Anton sov helt fra kl. 19 til kl. 6 :D:D:D:D:D Såååå deilig! I dag føler jeg meg skikkelig uthvilt og opplagt, og gleder meg til å kooose meg med gullet! Ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Det er masse liv på denne tråden, kjempe gøy å lese innleggene deres jenter. Artig å høre om hvordan hverdagen deres er både på godt og vondt.

Vi har hatt tråden i 3-4 dager og vi nærmer oss snart 100 innlegg :)))

*Flinke oss*

 

Tigerlise: mannen er en del ute på jobbreiser, men pleier da å ikke være borte mer enn 3-4 dager. Er ikke ofte han blir borte i ukes vis slik som han er nå. Nå er han i Stavanger og jobber på sykehuset der. Er en kjempe stor jobb som skal gjøres, derfor tar det også tid.

Det skal bli godt å få gubben heim att.

Det går greit å være "alenemor" med 3 unger. Selvfølgelig er det litt slitsomt, så jeg er veldig glad for at jeg ikke er alenemor til hverdag.

All ære og ros til de som er alenemor *dere er flinke*

 

Ungene våknet kl 0830 idag. Deilig å kunne sove så lenge.

Nå sitter de to eldste i stua og spiller Wii. Ho minste går bare i veien så det blir litt hyl og skriking fra de eldste *ler*

 

Dere som har fint vær, nyt det.

Her er det bare møkka vær. Akkurat nå er det oppletta, men det er meldt regn idag og de neste dagene *æsj*

 

Snuppa: høres deilig ut og reise til varmere strøk :))

To uker dere skulle være i Spania, hvor i landet da?

Du skal se at spiren blir *made in spain* he he he....det hadde vært artig å fortelle ungen når han/hun blir større *ler*

Har du pakket og alt er klart?

 

Idag skal vi gjøre minst mulig tenker jeg, bare kose oss, kanskje ta en tur til mine foreldre og smiske oss til søndags middag *ler*

Det er deilig med helg, ikke noe stress, bare være sammen med familien og kose oss :)))

 

Nei, får lage litt frokost til ungene, hvis de klarer å rive seg vekk fra Wii spillinga :))

 

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter forsatt på EL cd 19

Dossa: 8 DPO

Rina: Venter ikm, ca 19. juni. Innbiller meg at jeg har noen symptomer som ømme bryster, trøtthet, og jeg nyser (var det ikke en av dere som skrev at det var et symptom?)

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: IKM 21/6

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 11 DPO

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅÅÅÅ bra Tigerlise *smiler*

Det er deilig når unga kan sove helt til du sjøl føler deg litt uthvilt :)))

19 - 06 er jo kjempe bra :)) *Flinke Anton*

 

Mine sov fra 1930 til 0830 *digg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter forsatt på EL cd 19

Dossa: 7 DPO

Rina: IKM i dag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: IKM 21/6

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 11 DPO

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Måtte selvfølgelig teste meg i dag også, og den ble negativ :( Jeg har en del menssmerter/mensmurringer, kjenner at det innvendige strekkervseg, så jeg regner med at tr er rett rundt hjørnet.

 

Rina: Det er fortsatt håp :)

 

 

Happy: Har ikke hatt el nå heller:( og skal prøve enda en ny runde med trippel pergokur.

Leah: Er ikke gravid lenger og vet ikke helt hva som skjer videre :(

Metti: Venter forsatt på EL cd 19

Dossa: 7 DPO

Rina: IKM i dag, ingen mensen enda. Negativ test i dag også, så regner med den dukker opp snart.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Har kanskje el?

Lykkelig1984: IKM 21/6

Esperanza84: 2ww (2 weeks wait)

Cornflake: 12 DPO, menssmerter og venter på tr. Ikm 20.

Snuppa: Venter på EL, Ikm rundt 8.- 9. juli hvis stabil syklus

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...