Gå til innhold

Skravletråd for tigerlise, Metti, Leah, Dossa, Happy og alle andre som er glad i å skravle:)


Happy87

Anbefalte innlegg

Wow så spennende Leah ... Blir veldig spennende se hva testen sier i morgen... Da er kanskje du den første av oss som får komme over i 1 trimester !!! * håpe håpe *

 

Det er jo som du sier en strek er en strek hvertfall rosa ; )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer IKKE til å sove i natt nei :P Dere må krysse alle fingrer og tær for at det blir en tydeligere strek der i morgen :)

 

Nå har jeg lest alt dere har skrevet også, men jeg må bare beklage at jeg ikke husker alt og kommenterer det..er helt svevende her jeg sitter :/ Kan jo ikke hatt el for 1 uke siden da..må jo ha vært før..kanskje på bursdagen min :D Det er jo 2 uker siden i dag, og den blodprøven de tok 18.mai viste jo hcg under 1 og var negativ..så egget må jo ha festet seg etter det..Så er vel max 4 uker på vei da :) Herregud, tenkt om jeg er gravid :) Tror jeg må gå å legge meg sånn at jeg kan stå opp å tisse igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal krysse fingre og tær for deg! Jeg skal ligge med bena i kors.. hehe.. samboeren min er borte på jobb, så det gjør ingenting.. *fnis*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA så fantastiske nyheter Leah :-):-):-):-):-)

Nå ble jeg kjempe glad på dine vegne.

En strek er en strek.

Du er GRAVID!!!!

 

Gratulerer så masse vennen!!!

Krysser fingra for at streken blir enda tydeligere imorra.

 

Håper du får sove godt Leah.

Dette var gøy å lese.

Håper vi andre kommer snart etter deg :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Rina :) Men når samboern din er hjemme så får du la beina være ukrysset ;)

 

Takk Dossa :) Jeg er veldig spent på morgendagens test, men den må jo bare bli tydeligere enn kveldens strek :)

 

Og dere må alle sammen bli med over til 1.tri så jeg har noen å skravle med der også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også krysse alt for deg ! Testen blir nok sterkere i morgen ja ;) er så gla på dine vegne Leah !

 

Jeg stemmer for at vi beholder tråden her en stund til vi andre får tid til å følge med !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende, Leah!!! Håååååper virkelig du er gravid, og klarer helt sikkert ikke å vente til etter jobb med å se oppdateringen din... :-) Krysser alt jeg har for deg. Måtte du få en klar og tydelig spire-strek i morgen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes Yes Yes

 

I dag kom TR !! Da er ting i rute ; )

 

Nå er jeg spent på testen din Leah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at TR kom Metti.

Nå veit du at kroppen og syklusen din er i rute igjen.

Neste pp er det din tur og rope gravid :-):-):-)

 

Leah: Er så spent på om streken er kjempe tydelig idag :-)

Åååå jeg er så glad på dine vegne, kjenner jeg blir rørt av nyheten din.

Måtte du snart rope ut at du er gravid.

Ikke hold oss på pinebenken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Metti, da var tempene som de skulle da :)

 

Sjekk ut det nye nicket mitt da jenter... :D

 

Tok en ny test kl.5 imorges og en nå klokka 8 da vi sto opp..begge viser svake rosa streker..så selv om jeg ikke har fått en helt klar supersterk strek enda så kan jo ikke 3 tester ta feil..Jeg er GRAVID :) Samboern er ikke overbevist enda, så burde kanskje kjøpe en digital som sier gravid, men den er jo så dyr..får ta en ny test i morgen eller torsdag, streken blir vel sterkere snart :) Tror han hadde slått seg til ro med at vi ikke klarte det denne gangen, og at det ikke skulle være mer prøving før til høsten, så han har nok litt blanda følelser, men jeg er glad nok for oss begge jeg ;)

 

Tusen takk for kryssingen jenter, tror det hjalp jeg :D

 

Nå forlanger jeg at dere følger meg inn på 1.tri..men jeg kommer nå hit og skravler uansett jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAAAA!!! Gratulerer så mye, Leah!!! Så herrrrlig!!!!

 

Sikkert lurt å fortsette med billige tester et par dager til, slik at hcg-nivået er høyt nok til å slå ut på en digital test. De er jo som du sier ganske dyre. Åååååh, nå ble jeg glad!!! Dette fortjente du! Og snart kommer vi tuslende etter, alle som én. Så det så!

 

Ha en FANTASTISK dag! <3

 

(hehe, flott nick!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Tigerlise :)

 

Aner jo ikke hvor langt jeg er på vei, men siden bloprøven tatt 18.mai var negativ så må i alle fall egget ha festet seg etter det :) Sikkert derfor testene er så svake, kanskje litt tidlig enda :) Men jeg syns nå tanken om at jeg hadde el på bursdagen min er litt romantisk da..for da fikk jeg absolutt den beste gaven hos samboern i år ;)

 

Gleder meg veldig til dere også kommer med gode nyheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye !! Dette var virkelig gode nyheter ; )

 

Da må bare vi følge etter som du sier !! Håper du ikke forlater tråden vår !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER Leah med en liten spire i magen din :))))))

 

Dette fortjener du virkelig.

Kjempe fint nick forresten ;)))

 

Håper du ikke forlater oss helt, men blir med og skravler :)))

 

Nå må vi andre komme etter!!!

Jenter nå er det våres tur :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye Leah! Du må bare nyyyyyyyyyyte det!!!!

 

Og så bra at kroppen er i rute Metti! Er en god dag for oss jenter! Jeg har vært hos gyn og fått masse gode nyheter! Jeg har tatt en test for å se hvordan fruktbarheten min er siden jeg er 39 , og den prøven har kjempegode verdier! Jeg har også akk hatt EL (selvom tempen ikke har steget enda), hun så det på UL og slimhinnen var helt super! Så alt ser kjempebra ut. Hun trodde ikke jeg var blitt gravid pga pergoen og fortalte også at hos noen vil slimhinnene bli dårligere til å ta i mot egget ved bruk av pergo, så det er også negative ting ved pergo. Siden jeg tydeligvis har flott EL på egen hånd ville hun jeg skulle vente. Er så glad og ikke minst takknemlig for verdens beste gyn! NÅR jeg blir gravid igjen skal jeg få tilskudd av progesteron samt albyl-E for å optimalisere forholdene samt at hun utreder meg nå som en "habituell abort" selv om jeg bare har hatt to! Hun gjør det for å kunne være sikker på få til det aller beste når jeg blir gravid. Hun er bare helt utrolig! Dr Falck i Oslo, hvis det er andre som i Oslo som trenger en god gyn så er hun den beste jeg noen gang har vært hos. Hun sa også noen ting som jeg vil dele med dere: Frykten for å IKKE bli gravid gjør at man går og TROR at det er noe galt. Også er faktisk ting helt topp! Det er viktig å fokusere på at alt er som det skal. Da har man det bedre med seg selv, slapper av og alt blir så mye lettere!

 

Jeg tenker også på at vi har litt lett for å diagnostisere oss selv. Som jeg som ikke trodde jeg hadde hatt EL nå fordi jeg ikke har fått økning i temp. Hun sa at jeg ikke skulle fokusere på det, hun så at jeg hadde hatt EL og at det ikke alltid er så lett å fange opp temp økning. Vi leser og leser og til slutt så tror jeg vi tror at vi vet mer enn vi gjør. Det er i hvert fall en tanke jeg har om meg selv og jeg skal jobbe med det. Jeg trodde syklusen min var helt tullete nå også har jeg hatt en super EL med flotte slimhinner!

 

Ble langt men jeg er bare så utrolig lettet og glad :)! Nå må jeg haste agårde for den flinke gynekologen min forsov seg en time idag så jeg er laaaaaaangt etter skjema, men gjett om det er tilgitt!! :):)!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :) Og frykt ikke, jeg forlater ikke skravletråden vår :)

 

Det ser jo ut til at dette er en god dag for flere av oss :) Så flott å høre at du har hatt el Gullis:) Jeg trodde jo ikke heller at jeg hadde hatt el, men det må jeg jo ha hatt :P Tror nok hun gyn din har helt rett i at man leser så mye og tror man vet alt, og da får man jo litt panikk når ting ikke går sånn som de "skal" og da er det lett å tro at noe er galt! Høres ut som en fin gyn du har der, kjempeflott at sånne finnes:)

 

Dette er en flott dag, sola skinner og det er 15 grader :) Jeg har vært å gått tur i et turområde sammen med søstra mi, og vi traff også på pappan vår som var å jogget der :) Jeg mått jo bare fortelle det til søstern min da, kunne ikke vente :P Men samboren vil at vi skal vente litt før vi forteller det til resten av familien..så jeg skal vente littegrann, men så må jeg si det til mamma og svigermor også med en gang samboern sier det er greit :) Søster har fått beskjed om å spille overrasket når vi forteller det :P Gleder meg også til å fortelle det til Leah, hun maser jo sånn om baby..Men det skal vi vente lengst mulig med..Hvis jeg blir like dårlig som jeg var da jeg gikk med henne så må vi nok si det, hun kan jo bli bekymret hvis jeg begynner å spy 10 gang pr dag i flere uker :P

 

Jeg tusler nå bare rundt i min egen lille boble i dag, smiler og syns verden er helt fantastisk i dag :D Nå mangler det bare at dere også blir gravid, så er alt perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så heldig Leah.. Det er den deiligste følelsen i verden ; )

 

Her er TR i gang for fullt med ryggsmerter og det hele !! Håper virkelig at det blir min tur neste Mnd. Nå ligger jeg sist i gruppen når det gjelder syklus så da regne eg me at vi alle klarer det denne Måneden !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er idag på dag 10 i syklusen og har begynt å teste etter el. Håper virkelig at jeg får oppleve el om ikke så mange dager.

Leah: Har (forhåpentligvis) hatt EL og er nå et 3 DPO

Metti: Har TR

Dossa:TR holder på å gjøre seg ferdig.

Rina: Akkurat ferdig med TR og venter EL neste helg. Jeg og veslejenta reiser til Trøndelag neste søndag, så vi får se om vi rekker EL :)

Gullis: SkapVenter på EL hihi

Tigerlise: Ferdig med TR og venter EL veldig snart om den ikke allerede har vært?

 

Rettet ikke på deg Leah tenkte du kanskje ville gjøre det selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE LEAH!!!

Så moro for dere da:) Så bra at det skjedde nå slik at dere ikke trenger å tenke på om dere skal ta pausemåneder eller ikke:) Så spennende. Du får ha masse lykke til på 1.tri, men jeg håper du fortsetter å se innom oss også. Ta en digital test om noen dager så får du bekreftet det svart på hvitt:)

 

Metti: Så deilig at kroppen er igang igjen da, nå kan prøvingen begynne for fullt igjen. Det er ikke sikkert du er sistemann i løpet her. Det kommer helt an på om jeg får el eller ikke. Hvis ikke jeg får el nå så blir jeg videresendt og det er 3mnd ventetid på fertilitetsklinikken. Jeg håper jo virkelig at jeg får el, men orker ikke ha noen forhåpninger. Har lite troa på noe el selv om jeg er bare på dag 11. Men jeg får bare vente å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er idag på dag 10 i syklusen og har begynt å teste etter el. Håper virkelig at jeg får oppleve el om ikke så mange dager.

Leah: Har (forhåpentligvis) hatt EL og er nå et 3 DPO

Metti: Har TR

Dossa:TR holder på å gjøre seg ferdig.

Rina: Venter på EL som er antagelig kommer 4-5.juni. Bruker el-tester, og begynte i dag (tirsdag 31.05).

Gullis: SkapVenter på EL hihi

Tigerlise: Ferdig med TR og venter EL veldig snart om den ikke allerede har vært?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Er idag på dag 10 i syklusen og har begynt å teste etter el. Håper virkelig at jeg får oppleve el om ikke så mange dager.

Leah: Er GRAVID :)

Metti: Har TR

Dossa:TR holder på å gjøre seg ferdig.

Rina: Venter på EL som er antagelig kommer 4-5.juni. Bruker el-tester, og begynte i dag (tirsdag 31.05).

Gullis: SkapVenter på EL hihi

Tigerlise: Ferdig med TR og venter EL veldig snart om den ikke allerede har vært?

 

Har masse menssmerter i magen nå, så føler veldig at noe skjer der nede, er nesten litt ubehagelig :/ Men husker at det var sånn hele svangerskapet sist, så regner med at det er helt normalt :)

 

Håper du får el og fulltreffer nå Happy så du slipper å vente så lenge..Og Metti, jeg håper du får fulltreffer denne pp du også :) Det hadde bare vært helt perfekt om vi alle kan slå følge til 1.tri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...