Gå til innhold

Skravletråd for tigerlise, Metti, Leah, Dossa, Happy og alle andre som er glad i å skravle:)


Happy87

Anbefalte innlegg

Ååååå for en deilig dag det har vært idag :)))

 

Bare vært ute og kost oss i det flotte været.

Har malt ferdig en vegg på garasjen, bare 3 igjen :)))

Gjort oss ferdig med å så ny plen, og lagt bark rundt og ved lekestativet.

Nå ble det kjempe fint foran huset og garasjen.

 

Fikk ikke begynt med lekehuset, men det kommer jo flere helger ;))

 

Metti: jeg skjønner du er trist og lei deg. Sender deg en god trøste klem *kos* Håper er ikke ute ennå vel selv om du allerede spotter.

TR har å holde seg langt vekke!!! Har du noen symptomer ellers?

Det er spennende å følge dere jenter som alt teller DPO :)))

 

Rina: kul i panna, kjenner til det gitt. Og flere kuler og klumper vil det komme til å bli.

Vesla datt ned fra trappa da ho var ca 20 mnd. Datt fra toppen og helt ned til flisgulvet i gangen. Det var helt jævlig å se, alt går i sakte kino og du rekker det ikke.

Heldigvis gikk det bra, fikk kun en stor kul i panna.

Men fy det kunne ha gått riktig ille.

Tror du ho er blitt redd for trappa da......åååå nei da det er ho ikke :)

 

Happy: grattis med gevinst, så moro :) høres ut som du har hatt en fin helg. Nå er det rapporter som må skrives vel :) Masse lykke til!!!

 

Leah: så koselig dere har hatt det :)

alltid gøy med bursdag, masse gode kaker *nam nam*

Nyser du så fælt, tenk om det har en sammenheng med en huleboer ;)))) Hvor mange DPO er du nå?

Jeg er bare på dag 3 i syklusen min, lenge til EL.

Denne vente tida er sååå lang.

Venter på EL.

Deretter venter vi på IKM, det tar på psyken.

 

Vi er en tålmodig gjeng :)))

 

Tigerlise: du venter på EL, tester du etter EL eller veit du skrå sikkert når den kommer? Måtte spiren sitte nå!!!

 

Gullis: var godt å bli ferdig med all skrivinga igår, så jeg har bare slappet av idag med familien. Venter du EL eller er den overstått?

 

Nå tar det til å blåse ute, får ta inn klea på snora.

Burde ha vasket huset litt idag, men tror jeg utsetter det til uka, noe må jeg jo ha til å se frem imot *smiler*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da nærmer jeg meg ferdig med det jeg skulle idag. Er ferdig med IOPene så nå er det bare halvårsrapportene igjen. Pizzadeigen står til heving og kl 19.20 går det en film på tv så satser på å bli ferdig før det slik at jeg kan slappe av med pizza og film etterpå.

 

Har hatt en veldig deilig helg med familie og venner. Har fått slappet av samtidig som jeg har gjort mye fornuftig:)

 

Idag er jeg på dag 9 i syklusen og skal begynne å teste etter el. Jeg vet ikke om jeg kommer til å merke el siden jeg ikke har opplevd el så mange ganger, så for sikkerhetsskyld tester jeg.

PLIIIIIS gi meg el denne pp!!! Slik at jeg vet at kroppen klarer noe iallefall. Så får jeg allefall forsøkt på å bli gravid, så får jeg iallefall en ikm å se frem til. Ja det var dagens fra meg, man kan si det sånn at jeg er drittlei nå!!

 

Dossa: Så flinke dere har vært i helga, det ble sikkert kjempebra i hagen deres. Å ja, vi er en tålmodig gjeng. Håper du ikke trenger å vente så altfor lenge på el.

 

Metti: Jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din. Håper du snart får et ordentlig svar på hva som skjer, enten ved en positiv g-test eller (dessverre) tr. Så slipper du iallefall å gå rundt og ikke vite hvor du er i syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: så flink du er som snart er ferdig med all skrivinga :)))

Da er pizza og film en flott avslutning på dagen.Kos dere masse!!

Du har planleggingsdag imorra, hva står på planen da?

Hvilket trinn ønsker du å ha neste år?

 

Vi har plan.dag på fredag.

Da skal vi planlegge neste skoleår.

Jeg har alt gjort meg ferdig med alle årsplanene, og IOP og halvårsrapportene er jeg også ferdig med, så jeg lurer på hva jeg skal planlegge for neste skoleår :))

Kanskje rydde klasserommet litt. Se på fagfordelinga ang timeplanen.

Noe får jeg sikkert gjort :))

 

Du skal ha EL denne pp Happy.

Krysser fingra for deg.

Jeg gleder meg til du roper ut at du er gravid, bare vent, den tida kommer før du aner det ;)))

Du og Metti fortjener så masse å få den etterlengta spiren deres *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der satte jeg siste punktumet på halvårsrapportene, pizzaen er fortært og filmen ruller på tven. Jeg er ikke så flink til å sitte å stirre på tven over en lengre periode uten å holde på med noe annet, så jeg sitter litt på bim også. Vi er så mette begge to så jeg orker ikke ligge i armkroken hans (enda)

 

Imorgen er planen å planlegge neste år så da burde jeg få vite hvilke klasse jeg skal ha. Aller høyest på ønskelista står den klassen jeg har hatt nå. Jeg ønsker å følge de ut barneskolen. Fra neste år skal teamene deles i tre: 1-3.trinn, 4-5.trinn og 6-7.trinn. De lærerne som blir satt på de ulike teamene skal "spesialisere" seg der og planen er at de skal jobbe på det teamet fremover.

 

Takk for støtten Dossa: jeg SKAL ha el denne pp!! Og om ikke så altfor lenge skal jeg annonsere at jeg er gravid!

Til og med samboeren ser gravide mennesker overalt nå. Og på tv så ser vi babyer, gravide mennesker eller hører snakk om det overalt. Til og med på den siste fast and furious filmen var det en som var gravid.

 

Jaja, det har vel vært sånn hele tida, men det er først nå man legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært å jobbe i helga jenter :)

 

Metti: Jeg skjønner godt at du blir frustrert..håper det går seg til snart og at tempene gir mening igjen snart!

 

Jeg er vel muligens 6 dpo i dag..Fikk ikke gravidtestene i posten i går som jeg trodde..men er nå uansett for tidlig å teste da :P Angrer litt på at jeg ikke bestilte el-tester også, men blir jo helt besatt av den testingen så bestemte meg for å la det være å heller ha sex minst annenhver dag..Har ikke fått noen klager fra samboern da:p Men nå fikk vi ikke hatt sex i går og i dag, så må lokke han hjem på lunsj i morgen tror jeg ;)

 

Har hatt en del slim i dag, men er usikker på om det kan være sædrester(sorry:p) og ikke el-slim..Er blitt litt forstoppet og veldig oppblåst i dag, så føler meg litt sånn..blæh.. Og brystene føles tunge og bittelitt ømme..Men om det er pga at el ikke har vært enda eller at noe er på gang er jo helt umulig å vite..Syns ikke det er noe morsomt å være tålmodig, men har vel ikke noe annet valg akkurat :P

 

Nå er både samboern og Leah sovnet, så jeg skal nå nyte en rolig kveld med en jentefilm tenker jeg..og sannelig er det ikke litt lørdagsgodt igjen som jeg også kan kose meg med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!!!

 

Jeg er på dag 4 i syklusen min og jeg blør ikke mer....hmmm....aldri hatt mens kun i 4 dager, pleier alltid å vare ei uke.

Men skal ikke klage, mindre dager med heavy blødninger er bare fint :))

 

Våknet til sol og fugle kvitring *deilig*

Da er det greit å stå opp tidlig.

Ungene er alltid tidlig opp på hverdager, blide og fornøyde.

Det er herlig å våkne opp og se ungene smiler og sier "jeg elsker deg masse mamma"

Da smelter mamma hjerte *sukk*

 

Skal begynne med konferansetimer idag.

Skal ha 4 stk i løpet av denne uka, og resten tar jeg neste uke.

 

Nå skal god været komme til østlandet, er meldt nesten + 20 grader de neste dagene. Hadde vært fint med bra vær til torsdag når det er fri.

Da må det jobbes mer ute, male litt eller starte med lekehuset :)))

 

Jeg får stelle med i kopi køen *ler*

Må ha noen arbeidsoppgaver til elevene mine :)

 

HA en fin mandag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen:)

 

Like greit å bli ferdig med tr så fort som mulig Dossa:p Min mens varte jo bare 1 dag denne gangen, helt greit sånn egentlig, men veldig forvirrende i prøvetiden :P

 

Jeg tror nå foresten at jeg muligens prøver på ny el nå :/ En del slim i dag også..så lurer på om jeg skal prøve å hoppe opp og ned for å få egget til å slippe :P Har jo lest at et egg som er klart kan løsne litt tidligere hvis man får orgasme, så samboern får bli satt i arbeid her nå..haha ;) Men særiøst, hva skal man gjøre for å få egget til å slippe da? For det virker jo som om kroppen prøver og prøver..

 

Ringte nå til legen i dag og spurte etter svaret på blodprøven, skulle egentlig ha spurt hvorfor de ikke hadde gitt beskjed, men men..Hun sa at hvis man er under 5 så er den negativ og at jeg var under 1..så ingen overraskelser der :)

 

I dag var det både søkkvått og iskaldt å gå tur..så tok en lang varm dusj etterpå og nå frister det veldig å legge seg på sofan et par timer..men får svigermor på besøk om en times tid, hun er så snill å skal hjelpe meg med klipping av marsvinklør og pels i dag :) Og så har jeg ikke gjort NOE husarbeid i helga, så her er det bortimot bombet..må vel gjøre noe med det i dag da :P

 

Ha en flott dag jenter :)

 

Metti: Hvordan ser det ut for deg i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

Like greit å bli ferdig med tr så fort som mulig Dossa:p Min mens varte jo bare 1 dag denne gangen, helt greit sånn egentlig, men veldig forvirrende i prøvetiden :P

 

Jeg tror nå foresten at jeg muligens prøver på ny el nå :/ En del slim i dag også..så lurer på om jeg skal prøve å hoppe opp og ned for å få egget til å slippe :P Har jo lest at et egg som er klart kan løsne litt tidligere hvis man får orgasme, så samboern får bli satt i arbeid her nå..haha ;) Men særiøst, hva skal man gjøre for å få egget til å slippe da? For det virker jo som om kroppen prøver og prøver..

 

Ringte nå til legen i dag og spurte etter svaret på blodprøven, skulle egentlig ha spurt hvorfor de ikke hadde gitt beskjed, men men..Hun sa at hvis man er under 5 så er den negativ og at jeg var under 1..så ingen overraskelser der :)

 

I dag var det både søkkvått og iskaldt å gå tur..så tok en lang varm dusj etterpå og nå frister det veldig å legge seg på sofan et par timer..men får svigermor på besøk om en times tid, hun er så snill å skal hjelpe meg med klipping av marsvinklør og pels i dag :) Og så har jeg ikke gjort NOE husarbeid i helga, så her er det bortimot bombet..må vel gjøre noe med det i dag da :P

 

Ha en flott dag jenter :)

 

Metti: Hvordan ser det ut for deg i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Tempen min er forsatt lav nå !! Skjønner ingenting for den var jo høy og det må jo være progesteron tilstede for at den skal være så høy.. Men men eg får bare være tålmodig...

 

De to siste dagene syns jeg har vert tunge.. Savnet etter en spire er enormt og når kroppen ikke fungere som den skal så blir jeg så frustert og lei meg !

 

Happy og dossa : høres kjekt ut jobbe som lærer. Jeg kunne aldri vert lærer for jeg hater å snakke foran masse folk. Norsk er som dere ser ikke min sterkeste side... Men som alle andre misunner jeg ferien deres ; ))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi svarte samtidig denne gangen Leah... Håper virkelig Egget slipper snart for deg. Det er ikke noe kjekt gå rundt å ikke vite hvor en er i syklusen..

Lykke til

 

 

Happy: Har (omsider) fått TR og ble ferdig igår:) begynte på trippel pergo igår og venter på EL. Ifølge gyn så er min fruktbare periode fra dag 10-16 i syklusen, men har lest om flere som har fått el senere så vi tar alle forhåndsregler og koser oss annenhver dag (minst) frem til svar på blodprøven (som skal tas på dag23). Er idag på dag 5 i syklusen.

Leah: Har (forsåpentligvis) hatt EL og er nå et 3 DPO

Metti: Er i ingenmannsland !!

Dossa: Har fått besøk av TR.

Rina: Akkurat ferdig med TR og venter EL neste helg. Jeg og veslejenta reiser til Trøndelag neste søndag, så vi får se om vi rekker EL :)

Gullis: SkapVenter på EL hihi

Tigerlise: Ferdig med TR og venter EL om noen dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: det er gøy å jobbe som lærer, ingen dager er like og det skjer noe hele tida :)) Feriene er et pluss skal ikke nekte for det ;)))

Jeg skjønner deg Metti når du sier at du savner spiren din.

Jeg skulle ha vært nesten 13 uker idag om alt hadde gått bra.

Men slik gikk det nå ikke, og jeg får bare være positiv og håpe at det snart er min tur, og selvfølgelig dere jenters tur også :)))))

 

Happy: Har (omsider) fått TR og ble ferdig igår:) begynte på trippel pergo igår og venter på EL. Ifølge gyn så er min fruktbare periode fra dag 10-16 i syklusen, men har lest om flere som har fått el senere så vi tar alle forhåndsregler og koser oss annenhver dag (minst) frem til svar på blodprøven (som skal tas på dag23). Er idag på dag 5 i syklusen.

Leah: Har (forsåpentligvis) hatt EL og er nå et 3 DPO

Metti: Er i ingenmannsland !!

Dossa:TR holder på å gjøre seg ferdig.

Rina: Akkurat ferdig med TR og venter EL neste helg. Jeg og veslejenta reiser til Trøndelag neste søndag, så vi får se om vi rekker EL :)

Gullis: SkapVenter på EL hihi

Tigerlise: Ferdig med TR og venter EL om noen dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei, damer! Har ikke skrevet på et par dager, og får helt abstinens, hehe. Men veldig moro med så mye nytt lesestoff fra dere, da :-)

 

Metti, skjønner godt at du er forbanna og trist nå. Ikke noe gøy når kroppen kødder sånn. Håper virkelig den kommer på rett kjøl snart. Om ikke må du vel få rett på hjelp etter hvert? Har du prøvd å kontakte privat gyn? Vi fikk svar allerede 3 dager etter at vi sendte inn papirene. Fikk masse blodprøveskjemaer og beskrivelser av prosessen. Merker jeg ikke gruver like mye for TR denne gangen, for om den kommer skal jeg sette igang å teste hormonnivåene. Og da skjer det i hvert fall noe :-)

 

Dere har vært så flinke til å skrive at jeg rett og slett ikke husker hva hver enkelt har fortalt siden sist. Derfor litt dårlig på å kommentere innleggene... Beklager!

 

Jeg slimer for 3. dag på rad nå. Litt usikker om det er EL-slim eller ikke. Virker nesten sånn, men er tykkere og seigere (sorry...) enn vanlig EL-slim. Ikke har jeg EL-smerter heller, men det kan jo komme enda. Dersom det er EL-slim så tror jeg det er lite sperm-vennlig. Kan da umulig være lett å svømme i?!? Skal hive innpå litt solvipect nå og håpe på det beste. Uansett er det spennende dager framover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du noe Tigerlise, Solvipect. Det har jeg en flaske av i skapet.. kanskje jeg skal prøve det denne mnd ;) Jeg tenkte jeg skulle begynne med el-tester i morgen. Når bør jeg begynne å drikke av Solvipecten tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan vel ta solvipect mellom TR og EL, men IKKE etter EL. Da kan nemlig slimet bli så tyntflytende at egget ikke klarer å feste seg, eller noe sånt. Tror det skjedde meg i pp2. Var så innmari forkjøla at jeg bøtta innpå etter EL. Fikk svak pos. test, men deretter nada. Men det samme skjedde jo sist også, så ikke sikkert det hadde noen sammenheng... Skal i hvert fall gjøre et forsøk denne pp. Merker du noe til EL enda, Rina? Eller er det for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solvipect kan du ta i tiden mellom mens og frem til du får EL.

Bare husk å ikke drikke hostesaft etter EL :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: Det er litt tidlig enda, jeg tror den kommer lørdag/søndag, og håper vi rekker det siden vi reiser søndag morgen :)

Du da, har du hatt el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rina: Er litt usikker på om jeg har hatt EL enda, tror egentlig det blir i løpet av de aller første dagene. Dersom du har EL til helga og reiser søndag morgen, er det vel store sjanser for at det går bra dersom dere legger inn aksjer før du drar :-) Svømmerne kan jo godt overleve et par dager. Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo dere :). Faktisk er det litt vanskelig få "svart" eller skrevet noe til alle siden man bare ser innlegget over når man svarer, og svarer man lenger opp forsvinner det jo bare. Så da får man bare svare det man husker.

 

Metti: om det er noe trøste så er syklusen min også helt rørete. Jeg har hatt slim i 5-6 dager, ekstreme EL smerter, men tempen stiger ikke = ingen EL. Så Lea... (nå husker jeg ikke hele navnet ) jeg kjenner meg igjen i hå lyst til å riste løs egget. Men jeg har igrunn slått meg til ro med at jeg ikke får EL nå rett etter MA, eller i denne syklusen. tror ikke jeg hadde det syklusen etter SA sist heller, da tempet jeg ikke men husker jeg hadde EL - slim i hytt og pine og EL plager, Virker som kroppen jobber med å slippe egget men ikke klarer.

 

Jeg skal til Gyn i morgen så da skal jeg spørre henne om dette.

 

Jeg kunne ALDRI vært lærer for jeg er MAX utålmodig! Og for en jobb! Å lære alle disse små ting og tang. For ikke snakke om alle utviklingssamtalene...dere er flinke altså :)

 

Må jobbe veldig med meg selv for ikke bli stresset for at jeg ikke får EL. men jeg skal jo ikke bli det....håper jeg kan ta pergo neste måned faktisk. Temping er bra altså. Ellers hadde jeg vært helt sikker på at jeg haddde hatt EL. Og da blir jo skuffelesen større..

 

Metti, du får ikke en tidlig TR da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullis : det kan faktisk være ! Har litt mensen smerter nå pluss at spottingen har tatt seg opp og ligner mer og mer på mensen...

Dersom det er TR som komme så e tempen akkurat som den skal..

Men eg får bare se koss det utvikle seg..

Skikkelig berg og dalbane denne prøvingen !

Nå vil eg at det ska bli min og alle dere sin tur..

 

Litt sutring fra meg i det siste håpe dere tåle det !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så må dere sutre, klage, juble som dere vil her inne. Er det ikke det vi har hverandre for? Så gubbene hjemme slipper å høre på alt sammen slik at husfreden holdes;)

 

Idag fikk jeg svar på hvordan det ser ut for meg etter sommeren. Jeg har gått opp til en 99% stilling og skal jobbe i neste års 4.klasse og være kontaktlærer til halve klassen. I tillegg skal jeg ha noen timer i 5.klasse. Er veldig fornøyd fordi det er en veldig ålreit klasse og kollegaene mine på teamet er helt fantastiske:) Er veldig fornøyd med å gå opp i stillingsprosent da jeg håper å gå ut i mammaperm neste vår;) Ellers så er jeg blitt valgt til verneombud noe som tyder på at de ønsker å ha meg der i flere år fremover:) En super planleggingsdag:)

 

Metti: Jeg håper virkelig du får svar på hva som skjer med kroppen din snart, så du kan få satt igang med ordentlig prøving snart.

 

Jeg ser det er flere som jakter på el nå. Jeg håper virkelig jeg får el snart. Hvis ikke så blir det vel fertilitetsklinikken. Og der er det 3mnd ventetid. Uansett, lykke til med jakten alle sammen. Og når det blir positiv test så får vi stå å hoppe litt slik at egget løsner;)

 

Happy: Er idag på dag 10 i syklusen og har begynt å teste etter el. Håper virkelig at jeg får oppleve el om ikke så mange dager.

Leah: Har (forsåpentligvis) hatt EL og er nå et 3 DPO

Metti: Er i ingenmannsland !!

Dossa:TR holder på å gjøre seg ferdig.

Rina: Akkurat ferdig med TR og venter EL neste helg. Jeg og veslejenta reiser til Trøndelag neste søndag, så vi får se om vi rekker EL :)

Gullis: SkapVenter på EL hihi

Tigerlise: Ferdig med TR og venter EL om noen dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg, Happy! Så utrolig bra dag på jobben, da :-) Deilig å ha et godt økonomisk grunnlag før du skal ut i permisjon neste vår (for det har jeg bestemt at du skal, nemlig!). Og så godt at du trives både med elevene og kollegene, det er så viktig! Man tilbringer tross alt mange timer på jobb.

 

Metti, rent kynisk sett er det kanskje greit om det er TR som kommer nå. Da vet du at ting er på stell igjen, og den første pp'en (der du egentlig ble anbefalt å unngå prøving) er over. Så er det bare å kjøre på neste pp, og da sitter en frisk og fin spire i 9 mnd før h*n titter ut for å hilse på :-) Men selvfølgelig håper jeg jo at du egentlig er gravid allerede, da!

 

Her prøver jeg å få rutinene til Anton på tur igjen. Ble mye tull i helga, sent både lørdag og i går. Etter den første natta våknet han til vanlig tid, mens i dag (2. mandag på rad!) sov han utpå. Aldri på en søndag, nei... Hehe, er nok ikke den første forelderen som sier det :-) Men nå ligger han i hvert fall og sutrer og finner ikke søvnen, han som vanligvis sover før kl. 19. Jaja, går seg vel til (tenker han er i vanlig A-menneskemodus til langhelga som kommer, sånn at vi kommer oss opp fra mårran :-B)

 

Happy: Er idag på dag 10 i syklusen og har begynt å teste etter el. Håper virkelig at jeg får oppleve el om ikke så mange dager.

Leah: Har (forhåpentligvis) hatt EL og er nå et 3 DPO

Metti: Er i ingenmannsland !!

Dossa:TR holder på å gjøre seg ferdig.

Rina: Akkurat ferdig med TR og venter EL neste helg. Jeg og veslejenta reiser til Trøndelag neste søndag, så vi får se om vi rekker EL :)

Gullis: SkapVenter på EL hihi

Tigerlise: Ferdig med TR og venter EL veldig snart om den ikke allerede har vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...vi har forresten klart å få til nesten 100 innlegg på EI UKE!!! Hehe, gode til å skravle, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er frustrerende når man er i pp og ikke hvor i løypa kroppen er, om TR kommer eller når EL kommer eller om den kommer i det hele tatt.

 

Metti: har vært på FF og sett på grafen din. Egentlig ser det veldig perfekt ut! Hvis du lander på en "syklus" på rundt 28 -30 dager fra blødningen begynte. Jeg tenker at egentlig er det beste å ikke bli gravid rett etter SA/MA men heller ha en TR så kroppen får hvilt litt. I såfall kan jo TR bare komme hos deg også har du kontroll på når sånn ca du kan forvente EL i neste syklus.

 

Jeg har mye mindre slim nå, ikke noe faktisk, og EL smertene er borte men tempen er uforandret så jeg tror ikke kroppen får til noe EL nå. Da vil jeg bare ha TR egentlig, Vi kjøpte CB fertilitetsmonitor da jeg ble gravid men fikk jo ikke brukt den, så da skal jeg sette igang med den.

 

Gratulerer med vel overstått planleggingsdag Happy87:). Da er det på plass og alt ligger til rette!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Happy!!!

Må være deilig å få den økonomiske biten på plass.

Høres ut som du får et flott skoleår til høsten.

Det betyr mye at du trives med de du må jobbe med :-)

4 kl er jo supert, det har jeg neste år også :-)

Nå er jobb sikret, da sitter spiren snart også :-) :-) :-)

 

Tigerlise, gutten din kommer snart i vanlig rutine igjen. Kan være slitsom i tida frem til alt er som vanlig igjen.

Vesla sovna før jeg la henne i senga, stup trøtt jenta mi :-)

Deilig når unga sovner fort og sover til morran.

Vesla kommer ofte inn til oss en gang mellom kl 03 - 04. Men det er bare kos. Det beste er at ho sover på rommet sitt først.

 

Bra ellers jenter?

Er enig med Gullis, er ikke alltid lett å huske hva alle har skrevet for man ser jo bare hva den foran deg har skrevet :-)

Vi gjør så godt vi kan :-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD HERREGUD HERREGUD!!!!!!

 

JENTER nå trenger jeg dere mer enn noen gang! Tok en gravidtest i ettermiddag, bare 1 time etter at jeg hadde tiddet sist..fordi posten kom så sent å jeg ikke husket å tisse i en kopp :P Men det er en STREK der!!!!!!!!!! Den er veldig rosa, men mye tynnere enn kontrollstreken. Men en streke r en strek eller? Akkurat nå er det nesten uholdbart lenge til i morgen tidlig og jeg kan ta en ny test med morgenurin. Men jeg tror jeg er GRAVID..*hopper opp og ned og danser litt*.. Herregud jeg skjelver her :P

 

Samboern så også streken men syns den var for tynn til at jeg skal smile fra øre til øre, han vil at jeg skal vente med å bli glad til jeg får en klarere strek i morgen fordi jeg kommer til å bli usannsynlig skuffet hvis det er en juksestrek..men den er jo så rosa?! Hva tror dere? Den er der, det er en strek og jeg klarer ikke å slutte å smile..men er samtidig livredd for at det skal være noe feil med den testen!

 

Har ikke lest alt dere har skrevet enda, men wow, 100 innlegg allerede :) Skal komme ned på jorda og så skal jeg lese hva dere har skrevet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...