Gå til innhold

Skravletråd for tigerlise, Metti, Leah, Dossa, Happy og alle andre som er glad i å skravle:)


Happy87

Anbefalte innlegg

Huff, ja da var nok en arbeidsdag over. Jeg er nå 100% sikret jobb ett år til så er kjempefornøyd med det. Vet enda ikke hvilke trinn jeg skal ha, men er planleggingsdag til mandag så får litt mer svar da.

Jeg og teller ned dager til sommerferien nå:) Tror jeg er på rundt 20 dager, men så er det jo planleggingsdag, vårdag, fotballturnering, sykkeltur osv. Så det blir ikke mye tid til fag. Stresser litt med alt som må være klart før ferien, men det ordner seg nok. Har stort behov for den ferien nå. Er så full av hormoner (griner og ler, svetter og fryser om hverandre) og merker at denne prøvingen har begynt å bli veldig tøff psykisk nå. Men jeg skal fortsette å være optimistisk, imorgen begynner jeg på clomifen. Bestilte el-tester igår så jeg har nogenlunde oversikt på en eventuell el.

 

Leah: Krysser fingrene for at egget slipper denne gangen, jeg heier på egget ditt. HEIA HEIA HEIA!!

 

Har dere noen planer for sommerferien da jenter?

Vi skal en uke til Danmark med svigerinner, svogere og nieser og ellers så blir det å være en del på hytta (3kvarter kjøring unna) og jobbe videre med huset her hjemmet. Kanskje vi får en grunn til å begynne på barnerommet også.

Også skal jeg en uke til Riga helt i slutten av sommeren. Skulle ikke dra på så store ferier i år pga vi sparer penger til bryllupet, men ble nå litt allikevel. Men det skal sies at Rigaturen er gjennom jobben og der blir det bare lommepenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter denne over den andre tråden.

 

Og så må jeg bare si at jeg tok en røyk igår kveld, men har ikke tatt noen enda idag. Kan hende jeg må ha den ene om dagen i noen dager før jeg slutter helt, men det går bedre enn jeg hadde trodd. Selv om røyksuget er ganske ille av og til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig me ny tråd !! Var langt å skrålle ned nå ..

 

I dag er det sinnsykt dritt vær. Så ligger her under teppe og ser på tv.

Senere i dag skal vi ut å prøve bil. Glede meg til vi skal kjøpe ; )

 

Ellers så har eg ikkje blødd foreløpig i dag men komme vel snart. Pleie komme en gang til dagen. Tempen var litt lavere i dag men pleie synke litt ca 4-5 dpo.

 

Hørtes deilig ut med lærer sommerferie. Vi skal ikkje ha ferie før 8 august Så det er lenge til ! Fant ut at jeg var gravid akkurat da vi skulle bestille ferietur derfor har vi ikke bestilt noe enda. Men blir nok en sydentur ellers har vi snakket om Orlando. Blir spennende se hva vi bestemmer oss for.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp initiativ, Happy! Vi klarer nok fort å fylle opp denne tråden også, hihi :)

 

I dag ringte jeg til Medicus i Trondheim (privat gyn) og spurte litt om utredning der. Det virket veldig lovende, så jeg skal sende inn papirene dit sammen med henvisningen fra legen. Fastlegen min har jo sendt en henvisning til gyn på sykehuset, men han mente det kom til å gå ganske lang tid før det evt. skjedde noe der. Dessuten har vi jo ikke prøvd så lenge enda denne gangen, så da blir vi neppe prioritert. Men hos Medicus kan vi bli ferdig utredet og få en konklusjon på 4-6 uker :-) Er så ivrig etter å "bli ferdig" med det, hehe. Ikke akkurat født tålmodig, nei! Vil at Anton skal få et søsken som er relativt lik i alder, dessuten tikker klokka. Er riktignok bare 34 enda, men skal det ta nye 5 år så har snart toget gått...

 

Så spennende med clomifen, Happy! Måtte det bare virke skikkelig nå, du har så inderlig fortjent det! Krysser også fingrene for den positive el-testen din, Leah :-) Nå må egget slippe, i hvert fall et lite stykke før det kan slå seg til ro i 9 mnd :-)

 

Høres ut som dere har spennende ferieplaner, Metti. Blir helt sikkert koselig uansett hva dere bestemmer dere for :-) Vi har ikke lagt noen planer enda. Siden vi har gård pleier vi ikke ha ha noen særlig ferietur på sommeren, vi reiser heller en tur til høsten når avlingen er i hus. Men det går fint an å kose seg hjemme også :-)

 

Dossa, så deilig med snart sommerferie. Det er vel en av fordelene med å være lærer. Men har selv prøvd meg som vikarlærer og vet at den lange ferien er velfortjent! Blir sikkert masse kos med jentene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg skravle med dere? ;)

 

Her kom tr i går, og vi satser knallhardt på neste mnd og skuddårssbarn :D

Dette var egentlig den første mnd vi prøvde skikkelig.

Jeg fikk tilbake mensen etter fødsel like før jul, og vi har ikke brukt prevensjon. men samboeren min har reisejobb og han vært mye borte i vinter. Men nå framover kommer han hjem hver helg, så da blir det prøving :)

Vi brukte nesten et år før jeg ble gravid første gang, så jeg regner med det kan ta litt tid denne gangen også. Ikke blir jeg yngre heller.. blir 34 i begynnelsen av juni.

Håper jeg ikke trenger meg på her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er du velkommen til å skravle sammen med oss Rina :-) Koselig å bli bedre kjent med nye nick. Håper du vil trives i lag med oss skravlejenter ;-)

 

Så bra at du har fått jobb for neste år også Happy. Da mangler du bare en liten huleboer, og den kommer snart skal du se :-)

Nå på slutten av skoleåret blir det ikke mye faglig innhold. Jeg holder på med masse repetisjon. Hadde samtale med min sønns lærer idag. Han har gjort det kjempe bra på norsk og matte kartleggingsprøvene. En feil på norsken og to på matten. Jeg er kjempe stolt av gutten min!!!

 

Ferieplaner, vi skal ha ei uke på pers. Leid leilighet der. Blir en tur til bjørneparken og langedrag. Ellers skal vi også kose oss på badelandet der. Blir også en liten ferietur til hafjell. Ellers veit jeg ikke noe mer ennå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du har 09 barn du også Rina :-)

Når fikk du? Jeg fikk ei jente i april 09. Huff som tida flyr, ho er jo blitt 2 år allerede. Kjedelig når tr dukker opp, men neste runde blir det treff vettu ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Jeg har ei jente som er født i november 09, så hun har akkurst blitt 18 mnd. Og det har gått fort!

Vi satser på neste runde ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!!

 

Hva med noen korte opplysninger om oss sjøl, jeg glemmer fort merker jeg *hihi*

 

Bor: østlandet, 45 min nord for Oslo

 

Alder: 36 år

 

Barn: 3 stk, en på 6 år, ei på 4 år og ei på 2 år :)))

 

Prøveperiode: 10 pp

 

Sivilstatus: gift, 3 år

 

Interesse: finne på ting med venner, lese gode bøker, se gode filmer og sikkert mer som jeg ikke akkurat nå kommer på :))

 

Har dere flere forslag så sleng dem fram ;))

 

Tigerlise: er formen til Anton bra?

Det er slitsom når unga er syke, det er det verste jeg veit. Sover så dårlig om natta når ungene er syke. Heller meg eller mannen enn gullunga :)))

 

Happy: gjør ikke noe at du sprakk *hihi* Det må være vanskelig å slutte helt, men jeg veit at du klarer det!!!!

 

Nå er det straks møte på jobben, morra møte kl 08.

Deretter skal klassen ut de to første timene med elever fra 6. klasse.

Vi skal ut i skogen og se på sportegn.

 

Fytti katta som det blåser her idag, helt grusomt. Må passe på at du holder deg på bakken jo *gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt opplysninger om meg

 

Bor i Stavanger og er 28 men blir 29 i september. Synes det er fælt at jeg snart går inn i siste året før 30. Planen var jo å ha minst en unge før den tid. Men men sånn kan en ikke styre ; (

 

Jeg giftet meg sommeren 2010 og har derfor snart 1 års bryllupsdag ; )

 

Jobber i en pu bolig eller omsorgsbolig...

 

Interessene mine er turn, katter og reiser ; )

 

Det var litt om meg ; )

 

I dag skal jeg på jobb fra ett til ti og som den soveglade personen jeg er så har jeg sove til elleve og det er derfor veldig lite igjen av dagen før eg begynne..

 

Var ute prøvde BMW x3 i går men vi må også ut prøve audi før vi bestemmer oss.. Kjekt å kjøpe bil ; )

 

Ha en god dag klem fra Metti 5 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å vite mer om deg Metti.

Spennende å følge dine DPO :)) Symptomer er vel for tidlig ennå kanskje...men de kommer nok etterhvert tenker jeg ;))

Så gøy med ny bil. Dere er i tenke boksen ennå, hvilken likte du best?

 

Glemte jobb på meg sjøl: jeg er lærer og stor trives.

 

Nei, det er matpause. Må få spist litt før jeg tar fatt på de siste to timene før møtetida frem til kl 15.

 

Ha en fin dag jenter!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg!

 

Jeg er 39 (fin alder men ikke i fruktbarhetssammenheng! Hjelpes...)

Har 3 barn på 8, 9 og 12.

Er utdannet fysioterapeut men jobber med medisinsk utstyr, elsker jobben min!

 

Hadde en SA i desember og en MA nå i mai. Synes kroppen har kommet seg fint, synes jeg har antydninger til EL men tempet og den er på før EL stadie, tenker egentlig ikke å begynne prøvingen før etter ferien, har lyst til å slappe av, kose meg med vin og en festrøyk i sommer + er på lavkarbo og har lyst til å gå ned noen kilo + komme skikkelig i gang med trening så jeg kan trene i svangerskapet :)

 

Men skulle det komme før er det så utrolig hjertelig velkommen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til skravletråden Gullis :)))

Koselig med nye nick og bli kjent med dere.

Her kommer du til å stor trives for vi er en herlig skravle gjeng ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er litt om meg:

 

Alder: 33 år (34 om en drøy uke..)

 

Bor: Sogn og Fjordane, men er opprinnelig trønder ;)

 

Barn: 1 barn, ei jente på 18 mnd

 

"Prøveperiode": Går inn i 2. pp nå

 

Sivilstatus: Samboer/Forlovet, har vært sammen i 4 år, samboere i 3 av dem

 

Jobb: Akkurat nå er jeg hjemme i ulønnet permisjon grunnet mangel på bhgplass. Vesla har fått plass fra august, og jeg leter etter ny jobb. Jeg måtte si opp den jobben jeg hadde pga kveldsvakter som ikke lar seg kombinere med samboerens reisejobb :/

 

Interesse: Jeg er mye hjemme alene med veslejenta, og kommer meg ikke så mye ut så det blir mye tv-titting, håndarbeid, og litt for mye dib/bim innimellom.. hihi

 

:o)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med et slikt initiativ. Bare hyggelig å bli bedre kjent med hverandre:)

 

Alder: 23 år

 

Bor: I Grenland (Telemark)

 

Barn: Ingen, men prøver å gjøre noe med det.

 

"Prøveperiode": Hmmmmm? hva skriver jeg her da. Er inne i andre syklus med mulighet for el, fjerde syklus hvis man går ut ifra tr, men har "prøvd" siden juli ifjor. Skikkelig kjipt å aldri få el:/

 

Sivilstatus: Samboer/Forlovet, har vært sammen i 5år og bodd sammen like lenge. Ble forlovet i juleferien:)

 

Jobb: Jobber som lærer på en barneskole. Foreløpig har jeg 5.trinn og er kjempespent på om jeg skal følge de neste år eller om jeg da skal i en annen klasse.

 

Interesse: Bim, zumba, være med venner, det blir nok for mye tv-titting;), prøver å hekle litt og turn.

Moro å se at det er en av dine interesser også Metti. Driver du med det fortsatt? Jeg har vært med i turngruppa her i 18år, men sluttet som utøver for 5år siden. Har vært trener de siste 10årene og sittet i styret i 5år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Happy så kult at du og har den interessen ; ) jeg har vert aktiv utøver i konkurranse turn i 8 år og 1 år i trampett men de siste årene har jeg fulgt med fra sidelinjen. Var å så på vm i turn i London 2010 og satser på å få med meg OL i 2012.. Men er jo forskjellige ting som kan gjøre det vanskelig ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å bli bedre kjent med dere, og gøy med nye nicks :-) Føler jeg prater og prater om meg selv, så dere er sikkert drittlei, men her er enda en oppdatering:

 

34 år, trønder og har en sønn som blir 18 mnd nå på torsdag (så langt nesten identisk med Rina, som jeg for øvrig fulgte i terminklubben da vi var gravide sist :)). Neste uke har Anton faktisk vært 1 år i barnehagen - HJELPES! Måtte tidlig til pers, stakkar. Var bare 6 mnd. Var ikke planlagt, men akutt alvorlig sykdom på jobben gjorde at jeg valgte å starte på 3 mnd tidligere enn først tenkt. Men det gikk utrolig bra, han har trivdes fra første stund og jeg stortrives jo på jobb. Herlig å være sammen med gullet, men merker jeg trenger voksentid også. Og etter en dag på jobben er jeg mye mer opplagt til å yte 100% fokus på ham. Jobber forresten som kontorleder i en skikkelig mannsdominert bedrift, og koser meg stort med det :-)

 

Det er ingen overraskelse at jeg henger her på bli gravid, sist tok det 5 år før spira satt. Denne gangen orker vi ikke å vente like lenge, så sendte inn papirene til privat gyn i dag for utredning og evt. behandling. Veldig spent på resultatet...

 

Nå holder omsider siste rest av TR på å forsvinne etter 2 (!) uker, så da er det bare å vente på EL. Pleier å ta litt tid, men i løpet av 1-2 uker kommer den kanskje?

 

Forresten, var vel noen som spurte om Anton er bedre (Dossa?). Joda, han er ikke så verst. Har jo ikke vært kjempesyk, i hvert fall ikke så mye at han har vært hjemme fra bhg, men litt snørr, sutring og trøtt gutt har det jo vært. Helt enig i at jeg MYE heller er syk selv (og akkurat der blir jeg vel bønnhørt, kjenner det kribler i halsen nå :-/). I dag hadde forresten bhg framvisning av kabaret (sanger fra Hakkebakkeskogen) for oss foreldrene. Barna var utkledd og KJEMPESØTE *smiler*. Skikkelig koselig :-)

 

Men nå har jeg som vanlig skravlet langt og lenger enn langt, så nå må dere andre få slippe til også, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: så deilig at tr gjør seg ferdig, måtte det bli lenge til neste gang ho kommer på besøk ;)

Planen er no å treffe blink og få en liten huleboer *smiler*

Så koselig med underholdning fra unga. De er så stolte av seg sjøl og det merkes godt på dem :)

Ho eldste mi elsker å synge, kan alle sangene fra hakkebakkeskogen.

Den cd'n har de hørt mange ganger i barnehagen, ungene elsker å høre på sangene og historiene :))

 

Gutten har spilt fotball kamp idag. Tapte men gjorde ingen ting sa han. Så lenge han koser seg så bryr ikke han eller jeg meg om resultatet.

Han står ofte i mål, og er ganske flink *søte gutten min*

Ho eldste har hatt med seg ei fra barnehagen idag og de hat stor kost seg ilag både ute og på rommet :))

 

Nei, jeg må få retta noen bøker før senga roper på meg :)))

Prates jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: så deilig at tr gjør seg ferdig, måtte det bli lenge til neste gang ho kommer på besøk ;)

Planen er no å treffe blink og få en liten huleboer *smiler*

Så koselig med underholdning fra unga. De er så stolte av seg sjøl og det merkes godt på dem :)

Ho eldste mi elsker å synge, kan alle sangene fra hakkebakkeskogen.

Den cd'n har de hørt mange ganger i barnehagen, ungene elsker å høre på sangene og historiene :))

 

Gutten har spilt fotball kamp idag. Tapte men gjorde ingen ting sa han. Så lenge han koser seg så bryr ikke han eller jeg meg om resultatet.

Han står ofte i mål, og er ganske flink *søte gutten min*

Ho eldste har hatt med seg ei fra barnehagen idag og de hat stor kost seg ilag både ute og på rommet :))

 

Nei, jeg må få retta noen bøker før senga roper på meg :)))

Prates jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skjedde det et eller annet en eller annen plass som gjorde sånn at vi var uten mob og internett!! Mob funka igjen utover kvelden, men ikke internett..Sto opp i morges og skulle sjekke dib, men kom ikke inn! Var flere andre sider som også var nede, mens jeg kom inn på noen andre..men ikke dib altså..det var like før jeg begynte å gråte :P

 

Men nå plutselig kom jeg inn..spørs om jeg får lagret da..

 

Jeg er akkurat blitt 27 år og bor i Harstad i Troms. Har bachelor i økonomi og ledelse, og jobbet på Nav Regnskap Pensjon fra jeg gikk ut av skolen i fjor og til 31.mars i år. Nå er jeg sykemeldt og arbeidsledig..søker som en gal på jobber, men har ikke fått napp enda. Er inne i 6.pp..men 5.pp har vart i 2 mnd og vel så det tror jeg, er bare rot med syklusen min..Og egentlig har jeg ikke hatt mensen, men en blødning som varte i 1 døgn ca..og derfor regner jeg nå at jeg er i 6.pp!

 

Har ei datter på 3,5 år..hun blir 4 i august. Og har vært sammen med samboern i 8,5 år, bodd sammen i ca 8 år og vært forlovet i ca 7,5 år :P

 

I dag har jeg ikke gjort så mye..gått tur som vanlig og gjort litt husarbeid. Etter middag dro jeg og Leah på tur sammen med min mamma, min søster og hennes datter og stesønn..det var koselig:)

 

Jeg tok en el-test i dag som var betydelig svakere enn den positive jeg fikk i går. Og i går skjedde det noe skikkelig rart i magen min (og dere tror sikkert jeg er blitt sprø)..Men plutselig kjente jeg et slags "knepp" helt nede i magen litt på venstre side. Akkurat da det skjedde tenkte jeg, åh DER slapp egget! Og så så jeg liksom for meg at eggposen sprakk og sendte egget i vei :P Nå sånn i ettertid så skjønner jeg jo at det helt sikkert var en luftboble eller noe som jeg kjente, men det var bare sånn pussig følelse :) Hadde jeg vært gravid så hadde jeg trodd at vannet gikk, for det var liksom et sånt knepp som da de tok vannet mitt under fødselen..hehe..noen halmstrå skal man nå klamre seg til ;)

 

Men i alle fall..hvis egget bestemte seg for å slippe denne gangen så er jeg nå 1 dpo og har ikm ca 6.juni!

 

Har enda ikke hørt noe fra legen om den hcg-blodprøven han tok. Nå vet jeg jo at jeg ikke er gravid, men de burde jo gi beskjed om at prøven var negativ uansett. Regner med de sender et brev, så bør nå få det før uka er over. Hun sa det tok 2-3 dager å få svar på prøven og jeg tok den på onsdag..så de burde vel ha sendt brev i dag da kanskje og så får jeg det i morgen.

 

Det eneste som var bra med at jeg ble "låst ute" fra dib var jo at det var masse spennende å lese når jeg endelig kom inn :) Bra med ny trå Happy :) Og velkommen til de nye som er kommet til, blir koselig med enda flere å skravle med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!!

 

*Phu* det var da enda godt at du kom inn på nett igjen Leah :)

Begynte å bli små bekymret vettu når noen ikke skravler litt hver dag *gliser*

Jeg har hørt flere har sagt at de har opplevd en slik *knepp* lyd i nedre del av magen. Så hvem veit, det kan godt være at det var egget som endelig slapp taket og nå jobber seg fremover for å finne den ene sædcellen for å smelte seg sammen ;)))

Blir spennende å følge dine DPO Leah, og måtte spiren sitte denne gangen!!!

Hvordan går det forresten med sovinga til Leah?

Vesla her sover ofte hele natta i senga si, men det er selvfølgelig netter der ho kommer tassende inn til oss.

Det er helt greit synes jeg. Det kommer en tid da unga ikke vil kose så mye og absolutt ikke vil sove med sine foreldre.

 

Tregt av legen og ikke gi deg noe beskjed synes jeg.

De kunne da vel tatt en tlf til deg, det minste de kunne gjøre synes jeg.

 

Hvordan er det med dere andre skravle jenter?

 

Nei, jeg får komme meg på jobb.

Ha en fin onsdag :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Nå e eg lei av småblødninger hver dag men eg spurte på spør jordmødrene og der sa hu at det kunne være hormonell ubalanse .. Men planen min er at hvis det fortsetter over helga så får eg sjekke det. Men tror kanskje det stabilisere seg etter første mensen...

 

Ellers så e eg jo 6 dpo i dag og den eneste eg kjenne e litt i puppene ;) men kjente veldig lite den Mnd eg fikk pos test. Tror ikke eg e gravid igjen i og me at eg små blør og sånn. Kroppen e nok ikkje klar enda. Så tålmodighet lenge leve seie eg..,

 

Dossa må sei det e bra gjort skrive på BIM før du går på jobb. All ære te deg !!

 

Gullis og rina velkommen til tråden

 

Leah : håper du er dpo nå ; ) det var forresten et tre som ødela for tlf og nett men det visste du sikkert

 

Happy : når er forventet EL . Er så spent på dine vegne

 

Tigerlise : vi lurte også på å gå privat men det var pga spotting. Spotter jo opptil 10 dager før ikm. Klinikk hausken sa det kunne ha noe med eggreservene og gjøre..

 

Nå må jeg tilbake til arbeidet. Skal skrive en hel miljøterapijornal .. Puh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :) Ja de sa jo på radioen at det var et tre, men jeg glemte det like fort..det eneste som var viktig var jo å komme seg inn på dib igjen..haha :P

 

2 dpo i dag og kjenner ingenting, noe jeg håper er et godt tegn..har jo nesten hatt murringer i magen hele tiden i det siste, så håper at fravær av murringer betyr at egget har sluppet! Er forøvrig fortsatt så vanvittig sulten..var å kjøpte premie til Leah i dag(også) og måtte gå forbi både kaker og sjokolade og all mulig slags deilig kaloririk mat..det tok virkelig all min viljestyrke å gå forbi der :P Så lurer på at det er "slankinga" som gjør at jeg er så sulten hele tiden, at kroppen min prøver å lure meg til å spise masse sukker kanskje :P Meldte meg inn på vektklubben.no og har fått 1600 kalorier pr dag, noe som er evig nok hvis jeg bare spiser riktig mat..og det gjør jeg jo stort sett..så det er ingen grunn til å være sulten..Men det er sikkert det som er grunnen i alle fall. Plagsomt som bare det!

 

Dossa: Leah sovner stort sett hver kveld i egen seng, og så våkner hun og roper på meg mellom 23 og 02.30 en gang..så det går nå ganske greit sånn sett, hun har hatt ganske mange netter hvor hun sov til 2.30 før hun våknet..men nå etter at hun har sluttet med bleie om natta så våkner hun tidligere. Hun har hatt en del uhell de siste nettene, men hun er blitt forkjølet og er fullstendig i koma når hun sover, våkner ikke før alt er klissvått :P Håper det går seg til igjen når hun blir kvitt forkjølelsen, men jeg mener fortsatt at hun ikke er helt klar for å være bleiefri om natta..Men oppmuntrer henne så lenge hun selv ønsker det, så får jeg heller vaske laken hver dag :P Så flink din jente er da:) Og som du sier så kommer det jo en dag hvor de ikke vil kose så mye og sove med mamma og pappa, så noen nattbesøk tåler vi vel :)

 

Metti: Håper det går seg til etter du har hatt mensen da, hvis det ikke klaffet nå..Kan jo godt være at kroppen trenger litt tid på seg for å¨få alt tilbake til det normale.

 

Det var kaldt å gå tur i dag, så nå skal jeg ta meg en varm og god dusj..og så skal jeg lage meg lunsj, for nå holder jeg på å sulte i hjel igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...