Gå til innhold

Skravletråd for tigerlise, Metti, Leah, Dossa, Happy og alle andre som er glad i å skravle:)


Happy87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leah: synes jeg ser deg stå på gulvet og kviser puppene så hardt du kan *ler* Du er gravid helt til det motsatte er bevist ;)))

Så koselig at dere hadde det fint i barnehagen.

Når jeg henter jentene mine, vil de ofte ikke bli med hjem att.

Det tyder jo på at de trives i barnehagen og det er jo bare bra.

 

Gutten min synes det er stas å ha mamma for seg sjøl *smiler*

"Nå koser vi oss mamma", sa han da vi leste en bok på senga :))

Varmet mamma hjerte skal jeg si deg ;)

 

Cornflake: du er velkommen til å skravle med oss skravlejenter :)

Det var koselig sagt av deg, at vi er noen herlige damer :)

Vettu, at vi er det *gliser*

Har du barn fra før?

I hvilken vente tid befinner du deg i, venter du på EL eller er du DPO?

 

Happy: hva sa prøvene du tok, har du hatt EL?

Husker ikke helt om du har skrevet det tidligere :)

Ikke alltid lett å huske hva alle har skrevet, i og med at jeg kun ser det siste innlegget :)

 

Dere andre jenter, hvordan er ståa?

 

Metti: har EL ankommet ennå?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå på 8dpo og ser at temp. min begynner å synke. Så jeg tviler på at det blir noe denne syklusen.

Jeg er 29 og min kjære er 28, så vi er fortsatt rimelig ung. Men må si at jeg kjenner at klokka tikker og tikker...Men jeg kan vel ikke klage, jeg har jo lest hvor vanskelig dere andre har hatt/har det. Så da jeg leste at du og Gullis hadde blitt gravid så ble jeg så glad :) Hold fast lille spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på Dossa og synes det var veldig koselig skrevet Cornflake.. Det er en helt fantastisk gjeng med damer her og du blir alltid i godt humør av å lese her inne.. Du er hjertelig velkommen til å bli med på skravlingen.. Vi må nok lage en ny skravletråd snart så bare heng deg på

 

Ser det er flere som lurer, men jeg har ikke fått noe svar på prøvene enda. Kan hende det er for tidlig, men skal prøve å ringe til gyn etter svar imorgen..

 

Har lest en del om infertilitet på nettet og fikk håpet litt opp igjen.. Mine sjanser for å få et barn med mitt egg er ikke helt ute enda.. Jeg er ikke helt klar for å begynne å tenke på donoregg eller adopsjon enda.. Selv om jeg har vært inne på tanken.. Vet det er tidlig og at vi "bare" har prøvd 1år, men er så redd for at jeg ikke har flere egg.. Man vet jo aldri.

 

Jaja, nå må vi tenke positivt.. Det gjelder dere jenter også..

Metti: El er sikkert rett rundt hjørnet:)

Leah: Det er nok bare skjøre slimhinner og graviditeten fortsetter:)

Tigerlise: El er sikkert bare forskyvet litt så alt håp er ikke ute..

Dossa: Husker ikke helt hvor i løypa du er, men det klaffer nok igjen for deg veldig snart:)

 

Leste ett veldig fint dikt her om dagen som jeg vil dele med dere..

 

Håp, hva er det? Håp er å ikke gi opp, uansett hvor svart alt virker.

 

Håp er å le selv om man helst bare vil gråte.

 

Håp er å tro på en lysere hverdag selv når alt er bare tungt.

 

Håp er å vite at det er lysere der framme bare man fortsetter litt til...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Jeg synes det er så koselig å lese det dere skriver. Husker på et tidspunkt da Leah fortalte om at hun kunne kjenne egget ble sluppet, da lo jeg godt. Jeg har fulgt med dere siden forrige tråd...Hehe som sagt...har smuglest deres tråd lenge, føler at det er på tida å presenterer meg selv ;)

 

Jeg har ingen barn fra før, så vi håper at vi snart få en. Jeg er på 8 dpo, driver å tempe jeg også (har sett at Metti har lagt ut grafen sin). Tempen min er på vei ned, så da regner jeg med at tr kommer om ikke så lenge.

 

Jeg har nettopp lest en bok som heter "Planlegg svangerskapet", synes den var veldig informativ. Jeg har siste kapittel igjen, den heter "Hva nå?", handler om alternativer til hva man kan gjøre om man da er infertil. Tenkte jeg skal vente litt med å lese den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake: koselig å bli kjent med nye folk som er i samme situasjon som resten av oss her inne :))

Så artig at du har fulgt med på tråden vår *smiler*

Her vil du trives ;)))

 

Happy: det var et nydelig dikt *smelt*

Er så fint å lese at du ikke gir opp håpet om å bli mamma :)

Det skal det skal bli din tur også!!!

 

Happy: Har nok ikke hatt el, skal ta blodprøve imorgen(tirsdag)

Leah: Er GRAVID :)

Metti: Venter og venter dag 15

Dossa: 3 eller 4 DPO

Rina: Venter på TR/ev ikke TR. Tror ikm er ca 19. juni.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter på TR

Cornflake: 8 DPO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

 

Kjekt me nye folk cornflake.. Her er vi alle i forskjellige livsituasjoner. Noen prøver på første og andre på fjerde. Da kan vi støtte hverandre me forskjellige erfaringer..

 

Dette er den eneste tråden jeg følger her inne på bim : ) Men det er en aktiv tråd som du sikkert har sett.

 

Leah tenker mye på deg og håper at at er i orden !!

 

I dag var eg kvalm og det er et godt tegn i forhold til EL så håpe håpe....

Like spennende hver morgen nå når eg vente på temp stigning. Det kjenner sikkert du til cornflake : )

 

Vi har sikkelig oppvask på jobb fortiden. Folk er misfornøyde me ledelsen... Sjefen er en manssjåvinest og assisterende sjef burde aldri jobbet der hun gjør.. Vi har et herlig arbeidsmiljø utenom det men det er slitsomt når ledelsen er så vanskelig å ha med å gjøre .... Håper det ordner seg når vi har disse møtene for å ordne opp i ting.

 

Nå må eg ha meg noe kveldsmat før eg legge meg. Har vert umenneskelig trøtt i dag.

Forresten så var jeg og mannen på peppes etter jobb i dag mmmm så godt det var !! Skulle kjøpe ipad etterpå men det var jo utsolgt over alt.. Det var drit men nå har vi hvertfall reservert en ... yey

 

Bare en dag igjen nå så reiser vi på hytten .. Boblebadet here i come : )

 

Happy: Har nok ikke hatt el, skal ta blodprøve imorgen(tirsdag)

Leah: Er GRAVID :)

Metti: Venter og venter på el dag 17 ( torsdag)

Dossa: 3 eller 4 DPO

Rina: Venter på TR/ev ikke TR. Tror ikm er ca 19. juni.

Gullis: Er GRAVID

Tigerlise: Venter på TR

Cornflake: 8 DPO

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...