Gå til innhold

Skravletråd for tigerlise, Metti, Leah, Dossa, Happy og alle andre som er glad i å skravle:)


Happy87

Anbefalte innlegg

Metti, så spennende å følge med på deg, håper virkelig at det er egget som har festet seg!

Dossa, må huske å ta vare på deg selv nå, må ikke slite deg helt ut, vet du :-)

Leah, krysser fingrene for at egget er på tur ned nå og koser seg sammen med en av svømmerne til mannen din, hihi. Blir nok et deilig lite nurk av det skal du se :-)

Gullis, klarer du å holde deg unna prøving denne pp? Tror ikke jeg hadde klart det...

Happy, hovrdan går det med deg? Fått noen bivirkninger på pergo? Håper den eneste "bivirkningen" blir en spire :-)

 

*det er ikke lett å ikke tenke prøving! Temp sank idag igjen så da har jeg vel ikke hatt EL likevel og magen er så EL-øm..det utvikler seg til å bli som etter SA'n , akk som kroppen sliter med å "slippe egget". Jo mer jeg går sånn i EL -land jo mer tenker jeg prøving. Nå er mannen på jobbtur til søndag så da er det jo ikke så mye å lure på :).

 

Apropos pergo, jeg har piller liggende, brukte jo enkel dose da jeg ble gravid, lurer på om det blir en runde på pergo når kroppen er i rute. Mine "bivirkninger" forutenom spire var litt mentalt stress. Jeg får sånne humørsvigninger i de ulike fasene av syklus og det ble vel bare forsterket.

 

Inntil videre skal jeg være snill med koppen min, spise lavkarbo og trene! :). Når spiren sitter skal jeg være litt slankere og i god form så jeg kan trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen :)

 

Metti: Spennende med den grafen, jeg innrømmer at jeg ikke skjønte så mye, men skal studere den litt mer :)

Tigerlise: Er du i ny pp nå?

 

Jeg venter ikke el før neste helg, regner med den kommer rundt 4.-5. juni, så håper vi rekker det før jeg og S. reiser nordover den 5.juni :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAA :)))

 

Endelig kom TR her i gården.

Første gangen jeg ble glad for at ho kom *smiler*

Det betyr at det ikke ble mye kluss med syklusen min etter exu, og jeg føler at jeg har fått kontroll på syklusen min *jippi*

 

Da er EL ventet rundt den 11 - 12 juni.

Mannen skal på jobb tur dagene før EL, så med min uflaks blir det vel bom denne pp :(

Men man veit jo ikke, vi kan ha flaksen på vår side *håper det*

 

Metti: takk for en god forklaring av grafen din, da skjønte jeg litt mer hvordan jeg skal lese den :))

 

Jeg skal snart komme meg hjemover.

Må på jobb i helga og jobbe med IOP og halvårsrapporter, så da orker jeg ikke en lang dag idag.

 

Koselig å lese innleggene deres jenter :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå faen disse mensen smertene er noe dritt :(

Håper det er lenge til neste gang ho kjem på besøk.

 

Jeg skal prøve å slappe av i helga Tigerlise, Leah og Gullis.

Takk for omtanken, den varmer ;))

Kjenner jeg ikke må stresse på jobben, det knyter seg i magen da.

Jeg er fortsatt nummen rundt operasjons såret, er det vanlig og vil det gå vekk tror dere?

 

Ble taco til middag idag *nam*

Seinere ikveld når ungene er lagt blir det litt godis ;))

Det er jo helg, så da kan man spise noe søtt *smiler*

 

Møkkavær her idag, og skal visst ikke bli noe bedre i løpet av helga heller *æsj* Da er det jo en anledning til å få gjort unna litt husarbeid, men det må gjøres etter at jeg har fått ferdig jobb greiene.

Gleder meg ikke til å tilbringe mange timer på jobb i helga, men må man så må man.

 

Ha en fin fredagskveld jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy: Har (omsider) fått TR og ble ferdig igår:) begynte på trippel pergo igår og venter på EL. Ifølge gyn så er min fruktbare periode fra dag 10-16 i syklusen, men har lest om flere som har fått el senere så vi tar alle forhåndsregler og koser oss annenhver dag (minst) frem til svar på blodprøven (som skal tas på dag23). Er idag på dag 5 i syklusen.

Leah: Har (forsåpentligvis) hatt EL og er nå et 3 DPO

Metti: Er ca. 6 DPO (håper ikke disse småblødningene er noe galt!) jordmor sa at det kunne skyldes hormonforstyrrelse etter MA så satse på det : ) Skal egentlig vente en syklus så tar ikke nederlaget så tungt om tr komme.

Dossa: Har fått besøk av TR.

Rina: Akkurat ferdig med TR og venter EL neste helg. Jeg og veslejenta reiser til Trøndelag neste søndag, så vi får se om vi rekker EL :)

Gullis: SkapVenter på EL hihi

Tigerlise: Ferdig med TR og venter EL om noen dager

 

Leah: hadde du og jenta di det fint idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er tacoen fortært, og smågodt og chips kommet på bordet.. det er helg :P

 

Dossa: Menssmerter er noe drit altså! Jeg syns det nesten har blitt værre etter fødsel. Men den varer kortere, og det er jo noe :)

Håper det går fort over hos deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger merker jeg ingenting, og andre ganger gjør det skikkelig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg, her er det aktivitet... Og det liker vi! :)

 

Nå ligger jeg rett ut på sofaen å slapper av etter en laaaaaaaaang og hektisk dag. Våknet 05.30 og ble hentet ett kvarter etterpå før det bar avgårde til Sverige. Jeg handlet masse mat og godteri og kjøpte meg ett par sko. Var hjemme kl 16.00 og kjørte sambo på fest mens jeg selv reiste på zumbatrening kl 18.00. Etter det var jeg på middagsbesøk hos ei venninne og nå har jeg vært å hentet sambo (han gadd ikke bli med ut) og endelig kan vi slappe av på sofaen..

 

Gleder meg til å legge meg nå, er stuptrøtt.. Også så sinnsykt kvalm og uggen i magen. Har merket det de siste dagene så er nok en bivirkning av pergoen. Det ble dessverre veldig forsterket idag fordi jeg ble så veldig båtsjuk av svenskeferga:/ Jeg har også litt humørsvingninger, men er så ops på det at jeg klarer å "oppføre" meg. Heldigvis blir jeg ikke sint. Jeg bare tar til tårene veldig lett. Og da er sambo der med en gang og trøster, så ler vi litt og alt er bra igjen:)

Jeg håper dere andre har hatt en fin dag på jobb og koser dere masse nå ikveld.

 

Dossa: gratulerer med tr og lykke til med neste rundes prøving.

"Kos deg" med IOP og halvårsrapport i helga så skal jeg prøve å gjøre det samme. Jeg MÅ bare få de ferdig nå. Merker at det plutselig er litt for få dager igjen av skole i forhold til alt som må gjøres.

Vi har planleggingsdag til mandag så da håper jeg at jeg får vite hvor jeg skal være neste år.

 

Gullis: Den ene gangen jeg hadde el, hadde jeg så el-smerter at jeg følte eggstokkene mine ble revet i stykker. Jeg var ikke tvil om hva som skjedde. Men har jo ikke hatt flere el etter det så vet ikke om det var engangstilfelle eller om det er slik mine el er.

 

Nei nå skal jeg faktisk gå å legge meg. Sov godt damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket også pergoen, i magen og på humøret, er nok desverre av typen som kan bli litt sint av hormoner og må jobbe med meg selv. Hørtes ut som en hektisk dag Happy87! Deilig å stupe i seng da :). Selv sitter jeg oppe til langt på natt. Er så B-menneske. Kjenner meg igjen i beskrivelsen av EL, ikke behagelig! Men har også gange jeg ikke merker stort.

 

Hvis spirene sitter i løpet av de nærmeste månedene får vi "vår" barn :). Det er fint! Dessuten er det vel bra med tanke på barnehage. Ikke at jeg tenker på sånn timing men deilig å drømme litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det herlig mye skravling ja :)

 

Dossa: Så bra at tr er kommet, hurra:) Blir det rett på ny pp nå eller?

 

Jeg og Leah har kost oss masse i dag:) Vet ikke helt hva vi skal finne på i morgen, men hun skal i alle fall til frisøren..hun hadde så lyst å klippe panneluggen i dag, men de hadde ingenting ledig, så da blir det i morgen da :)

 

Nå har jeg og samboern hatt en koselig kveld sammen, og når han gikk og la seg så jeg ferdig en film jeg ikke fikk sett ferdig i går..en jeg har lastet ned :) Om dere har tips til søte/morsomme filmer jeg kan laste ned så kom med de..har film-dilla og så husker jeg nesten ingen av de filmene som jeg har tenk "den må jeg huske å laste ned å se når jeg skal se film alene" :P

 

Nå skal jeg krype til køys..ha en fortsatt fin kveld jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skravla går, så gøy!

 

Dossa, menssmerter er noe dritt, men det går heldigvis over. Og det er tross alt bra at TR kom slik at kroppen er i rute igjen. Håper dette er siste gang på LENGE at tanta avlegger visitt *smiler*

 

Jeg pleier å kjenne EL ganske godt, både med lette smerter og masse EL-slim. Er greit å kjenne det så godt, så slipper jeg å teste etter DET i hvert fall, hehe. Men mulig jeg burde sjekke det en gang bare for å være sikker på at jeg faktisk har EL når jeg tror jeg har det? Ble forresten "aksjehandel" i går, hihi. Må jo gjøre en innsats om man skal få resultat. Tror EL kanskje kommer til uka.

 

Nå har jeg laget en ostekake til foreldrene mine. De skal feire bursdagene sine i dag. 73 og 74 år, er nok ikke bare jeg i familien som er sent ute med å få barn, nei :-) Er 39 år mellom mor og meg, og 39 år mellom mormor og mor. Har sett lite til besteforeldrene mine, kan man si... :-b

 

Nei, nå må huset shaines litt mens Anton og pappa'n er ute og kjører seg en tur (evt. en kaffekopp og avisa i stedet, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flinke til å skravle jenter :)))

 

Kommer til å fylle opp denne tråden også ganske fort *smiler*

 

Jeg har kommet meg på jobb.

Men måtte innom for å lese dagens nyheter fra dere :)))) før jeg begynner å jobbe med IOP og halvårsrapporter.

Blir en lang dag på jobb idag veit jeg *phu*, men det må gjøres.

 

Håper dere koser dere med annet enn jobb jenter :))

 

Tigerlise: ja det er godt at TR kom nå, slik at kroppen min er i rute igjen.

Men krysser fingra for at det blir lenge til neste gang ho kjem på besøk.

Åååå ostekake, det er så godt *nam nam*

Så snill du er som lager bursdagskake *ros*

Du er heldig som kjenner på kroppen når du har EL.

Det har jeg aldri gjort, så jeg må teste etter EL for å ikke bomme.

 

Mensen har blitt myyyye vondere etter at ungene kom, var ikke slik før da jeg var ung *ler*

Jeg blør så mye at jeg må bruke natt bind for å være sikker på at det ikke renner igjennom.

Og i senga må jeg ha et tisselaken, for å unngå gris og søl *unnskyld hvis jeg er for direkte * *gliser*

 

Nei, jeg må jobbe litt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det skravlet mye !!

 

I dag gikk tempen litt opp igjen så da er nok EL overstått men kanskje hormonene ikke er helt på plass. Eller feste dipp men da tror jeg tempen må stige ganske mye i morgen...

 

Ellers så er jeg på hytta... Det er mye som skjer i bygda der vi er i dag ! Skal blant annet på noe som heter andeløp. Da kjøper en ei plastikk And og så setter de alle i en elv så er det den første som kommer frem til mål som vinner 10 000...

 

I kveld kommer svogeren og forloveden på besøk til middag blir koselig det !!

 

Dossa : hos meg har det blitt omvendt . Før p-pillene hadde jeg store mensen smerter og mye mer mens nå er det ikke like vondt lenger.

 

Tigerlise : håper EL kommer til uka . Ventetiden er lang !!

 

Gullis ; jeg kjenner lite til EL derfor jeg temper for hadde ikke hatt peiling ellers..

 

Happy : kult kunne reise på dagstur til sverige. Heldig der

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa.....jeg ser lyset i den mørke tunnelen *smiler*

Nå er det ikke lenge før jeg er ferdig med IOP og halvårsrapportene.

En time til så er jeg ferdig tenker jeg *jippi*

 

Har vært en lang og vanskelig dag på jobben idag, gleder meg til jeg kan legge vekk disse papirene på kontoret til rektor :))))))

 

Deilig at jeg tok en lang dag idag, for da kan jeg slappe av imorra sammen med familien. Da skal jeg vel hjelpe mannen med å begynne planlegginga av lekehuset. Skal bli gøy når huset er satt opp.

Jentene gleder seg vilt til å få leke i huset *smiler*

 

Er det noen av dere som har lekehus i hagen?

Blir det brukt til andre ting enn å leke i kanskje :)) fort gjort at det blir en bodplass.

Lekehuset vi skal sette opp har en grei str.

Den er 1.9 m høyt, 2.7 m langt og 2 m bredt :))

 

Vi skal grille idag tenker jeg sjøl om det er små surt ute.

Grillmat er jo godt uansett vær :)))

 

Metti: vi satser på at du har hatt EL ;)) kos deg ikveld med besøk.

 

Happy: så gøy med en borte helg, kos deg.

 

Tigerlise: heldig du som snart får EL, det må bli treff :)))

 

Gullis: du har også 3 unger, eller husker jeg feil nå? Hvilken pp satt de?

Mine 3 første satt på første pp, men denne spiren lar vente på seg.

 

Rina og Gullis: hvor i Norge er dere bosatt?

 

Siste innspurt på jobb nå så kan jeg gå hjem.

 

HA en fin lørdagskveld jenter!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa.....jeg ser lyset i den mørke tunnelen *smiler*

Nå er det ikke lenge før jeg er ferdig med IOP og halvårsrapportene.

En time til så er jeg ferdig tenker jeg *jippi*

 

Har vært en lang og vanskelig dag på jobben idag, gleder meg til jeg kan legge vekk disse papirene på kontoret til rektor :))))))

 

Deilig at jeg tok en lang dag idag, for da kan jeg slappe av imorra sammen med familien. Da skal jeg vel hjelpe mannen med å begynne planlegginga av lekehuset. Skal bli gøy når huset er satt opp.

Jentene gleder seg vilt til å få leke i huset *smiler*

 

Er det noen av dere som har lekehus i hagen?

Blir det brukt til andre ting enn å leke i kanskje :)) fort gjort at det blir en bodplass.

Lekehuset vi skal sette opp har en grei str.

Den er 1.9 m høyt, 2.7 m langt og 2 m bredt :))

 

Vi skal grille idag tenker jeg sjøl om det er små surt ute.

Grillmat er jo godt uansett vær :)))

 

Metti: vi satser på at du har hatt EL ;)) kos deg ikveld med besøk.

 

Happy: så gøy med en borte helg, kos deg.

 

Tigerlise: heldig du som snart får EL, det må bli treff :)))

 

Gullis: du har også 3 unger, eller husker jeg feil nå? Hvilken pp satt de?

Mine 3 første satt på første pp, men denne spiren lar vente på seg.

 

Rina og Gullis: hvor i Norge er dere bosatt?

 

Siste innspurt på jobb nå så kan jeg gå hjem.

 

HA en fin lørdagskveld jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle bare mangle om du fikk slappe av med familien i morgen Dossa :). Nå skal du være kjempefornøyd med deg selv!!

Jeg bor i Oslo og i leilighet så her er det ikke mye til lekehus. Er fra Fredrikstad og vokst opp i stort hus med stor hage, savner det iblant!

 

Jeg har 3 barn, de satt på 1. og 2 forsøk, der det tok 2pp ammet jeg så ikke så rart..har jo blitt gravid på 1 pp også 2 pp etter SA denne gangen men de vil jo ikke sitte :(. Føler at savnet blir større og større nå!!!

 

Her er tempen stabilt lav og EL smertene har gitt seg litt, jeg tror faktisk ikke jeg får EL denne pp. Jeg er jo bare skapprøver så jeg burde ikke bry meg stort om det men jeg hører klokka tikke konstant!

 

Vil bare si at dere som er under 35 er så heldige! Det tar på å være i slutten av den fruktbare alderen og ønske seg barn. Så nyt alderen ! Dere har all verdens tid. Skal utrolig mye til at man ikke får det til når man er i den alderen. Heldige dere er :)! Men jeg er jo heldig jeg og, har jo vært der selv men tenkte ikke over det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og Leah vært i bursdag hos en gutt fra barnehagen..det var koselig for henne og hun elsker å være i bursdag :) Mormora til bursdagsgutten spurte meg om Leah har søsken..jeg svarte nei og plutselig sier Leah høyt og tydelig: "Men vi skal snart få en baby!" Og alle ser automatisk mot magen min..Jeg måtte jo skynte meg å si at det ikke er sant, men noe hun ønsker seg...Har jo mage, så folk kunne jo godt tro at det var sant :P For 8-9 mnd siden var det ei som spurte meg..Åååå, skal dere ha nr.2?? Vanvittig pinlig for oss begge, og jeg kan love dere at jeg har kastet den toppen jeg hadde på meg den dagen :P

 

Ellers har det vært en fin dag:) Og nå skal jeg se en film og spise litt sjokolade :)

 

Dossa: Så deilig det må føles å være ferdig med jobbingen nå, nyt kvelden og morgendagen :)

 

Metti: Merker du noe spesielt nå? Jeg merker ingenting, men er jo bare...hmm, må tenke..er det 5 dpo eller bare 4..Jaja, uansett for tidlig å kjenne noe:) Bestilte nye gravidtester i går kveld, så de kommer vel over helga..Og så er det bare å sette jernviljen til for å klare å la vær å teste før over neste helg ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Vi har vært en tur hos svigers i dag, og kom nettopp hjem. Gullet kom hjem med kul i panna, men litt knall må man vel bare regne med.

 

Jeg bor i Førde, men er opprinnelig trønder. Fant meg en vestlending, og havnet her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Rina, ikke så gøy når de små slår seg :/ Men man må jo bare venne seg til det, for det blir jo en del knall og fall ja :P

 

Jeg har forresten nyst vanvittig masse både i dag og i går..pleier bare å nyse 2 ganger etter hverandre, men nå kan jeg nyse både 4 og 5 ganger før det gir seg..og jeg har sikkert nyst 100 ganger i dag! Håper ikke jeg blir forkjølet eller har blitt alergisk mot noe!! Har desverre lest at mange gravide nyser mer enn vanlig pga forandringene i slimhinnene..skulle ønske jeg ikke hadde lest så mye om sånne ting, for da begynner jeg jo å håpe med engang :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, vi vant 1,6kg sjokolade på sjokoladelotteriet idag:) Men brukte 3ganger så mye penger enn om vi skulle kjøpt det i butikken. Men moro er det:) Tok noen karuseller med tantebarn og så på barnas dag toget..

Alle barnehagene hadde kledd seg ut, ut ifra temaet "folkeeventyr" og de var kjempefine alle sammen. Barnas dag er en stor dag her jeg bor og det kryr av mennesker i byen.

 

Jeg er fortsatt ekstremt kvalm av den pergoen, men tok de siste tablettene idag så håper det går over igjen snart. Fra imorgen begynner jeg å teste etter el og jeg krysser alt som kan krysses (bortsett fra bena) for at jeg denne gangen får el.

 

Pga kvalmen tar jeg en kveld hjemme på sofaen idag for å slappe av. Fotballkamp på tv og bim på dataen, da koser jeg meg:) Sambo er hos en kamerat og ser på fotballkampen, men han kommer hjem etterhvert.

 

Han sa så fint når vi kjørte hjem istad at han fikk sånn følelse over seg at nå MÅ han bli pappa, han SKAL bli pappa han. Han sier at selv om vi har prøvd snart ett år så fikk han plutselig for seg at nå MÅTTE det skje.

Det er så utrolig koselig å høre hvor stort ønske hans er, men samtidig så blir jeg så utrolig lei meg når jeg vet at det er min "feil" at det ikke går:( Vi prøver å holde motet oppe, men det begynner å bli tøft nå. For oss begge to.

 

Leah: Det graviditetssymptomet hadde jeg ikke hørt om før. Spennende. Håper virkelig det var gullegget som slapp denne gangen:)

 

Dossa: Så flink du har vært idag. Jeg har ikke begynt enda så jeg må ta et skikkelig skippertak imorgen:/ Men det ordner seg. Jeg får alltid ting gjort, bare litt seint noen ganger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Her er vi tidlig oppe, også på en søndag :) Vi sto opp halv sju.. gjesp..

 

Leah: Ja, det er ikke noe gøy når hun faller og slår seg. Det var skriking en stund her, men det gikk da over til slutt. Litt pupp (jeg ammer bittelitt enda...) ordnet saken ;)

Hvordan går det med deg og symptomene?

 

Jeg har malt 1,5 kg med mandler etter jeg sto opp. Skal bake kransekake. Søstra mi skal gifte seg om 2 uker :)

Det skal være 8 eggehviter i den, så hvis det er noen som har et godt forslag til hva jeg kan bruke 8 eggeplommer til så tas det i mot med takk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Happy: Gratulerer med gevinsten, høres ut som en morsom dag:)

 

Rina: Deilig med noe som kan roe de ned når de slår seg, og puppen er jo praktisk nok alltid innenfor rekkevidde så lenge du er med ;) Leah falt ned ei jerntrapp for 1 år siden og fikk hull i panna og hjernerystelse, det var blod overalt og hun gråt jo helt utrolig mye stakkar, men vi hadde heldigvis en smokk i bilen og da hun fikk den sluttet hun å gråte nesten umiddelbart! Den turen til sykehuset var lang nok uten at hun gråt, husker vi begge var full av blod enda jeg holdt en våt håndduk mot hodet hennes. Uff, dagen etter spurte hun om jeg også hadde sett alle stjernene da hun falt..hehe, er faktisk første gang jeg har hørt at noen faktisk ser stjerner etter å ha slått hodet sitt :P (Fullstendig avsporing her, men har fortsatt litt traume etter den episoden tror jeg :P)

 

Hmm..symptomer..Nei er ikke noe spesielt her, er tett i nesen og nyser i dag også..og kjempetrøtt, så er vel fare for at en forkjølelse er på vei :/ har bittelitt vondt i en pupp, men det tror jeg at jeg pleier å ha av og til uten at det betyr så mye..Ja, og så har jeg ganske mye slim i dag, så skal prøve å forføre samboern i tilfelle jeg ikke har hatt el likevel :P

 

Vi sto opp 6.50 i dag, og senga var tørr..så hun måtte ned å tisse i full fart :) Litt brå oppvåkning for min del, men men :P

 

Hmm..8 eggeplommer..hehe, nei har ingen ide til hva du kan bruke de til, kanskje noen av de andre har :)

 

Ha en flott dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Kjenner jeg er litt lei i dag ! Tempen sank til før EL nivå i dag og eg skjønne ingenting !! Det tyder bare på at kroppen ikke er i balanse enda... I tillegg spotter eg som bare det. Det er jo vanlig dersom jeg er 10 dpo. Men me de tempene så tror jeg ikke jeg kan være det.

 

Så i dag er jeg lei og forvirret !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og når smør og sukker skummer, tar man 8 eggeplommer som man rører ut i gryta med en kilo hvetemeeeeel...

Der har vii løsningen tenker jeg :)

 

Takk til Bakermester Harepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...