Gå til innhold

mannen tok den med seg da bilen sto i annen garasje,sier etterpå han tok feil og satte den samme sted???!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er jo ingen som har svart HI på om de har opplevd det samme (teller forresten drømmer?). Jeg hadde en drøm i natt som gikk i samme duren som innleggene din da.

 

HI: Siden du skriver så fort burde du ha blitt forfatter, si fra hvis du vurderer å gi ut en bok en gang da. Hadde blitt billig siden du ikke har behov for korrekturlesere eller noe slikt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når han ikke visste hvor den første var så ma han ta den andre og prøve å huske den første for han kan jo ikke kjøre den andre, men den første, fordi den første er jo registrert! Eller var det den andre? Først trodde mannen at den første sto i en annen garasje men så viste det seg at den andre sto i den førstes garasje og det var da problemene startet for alvor for HI! Mannen skulle hente den første i den andre garasjen men fant ikke den første og måtte ta den andre, men det er jo den første som er ønskelig å finne, for det er jo ulovlig å kjøre den andre! NÅ SKJØNNER DERE VEL!!!!!?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg så at det var link til tråden min i et annet innlegg,og syns det er snålt men likevel så bra at mange fikk en latter utav min frusterende dag hvor alt var kaos ang bilene våre,men ville liekevel forsikkre om at de kom til rette og er registrert nå :-)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Ser at HI har vært å skrevet nå. Kan du prøve å forklare hva som egentlig foregikk her, sånn inn med teskje liksom? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Ler så tårene triller...!! ser nesten ikke hva jeg leser.. beste innlegg ever... men nå skjønner jeg at bilen er funnet, og den er registrert..:)

You made my day:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...