Gå til innhold

mannen tok den med seg da bilen sto i annen garasje,sier etterpå han tok feil og satte den samme sted???!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

må si jeg blir forundret om samboeren min kommer hjem en dag og sier at han har tatt deil bil... fordi han satte den i en annen garasje... litt sånn: var noe rart med bilen min i dag, den sto ikke der jeg satte den og i tillegg passet ikke nøkkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han kjøpt en bil som han ikke har omregistrert enda?

Og så har han satt denne i en annen garasje enn den som er deres, og nå finner han den ikke igjen?

Du ber han lete, men han kan ikke fordi bilen ikke er omregistrert?

 

 

Omregistrer bilen da, og finn ut hvilken garasje han har satt den i.

 

Om han er like surrete som du skriver, så lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit jeg kan ta det fra start!

 

min mann har en uregistrert bil.den skulle han hente i en annen garasje.

den andre bilen hans sto et annet sted.likevel kom han hjem med den første.det er ulovlig å kjøre uregistrert så jeg ba han bytte.den andre sto på det samme stedet men han mente den sto på den andre.altså var registrert.men han fant den ikke,og da mener jeg at den står ikke på det stedet som den uregistrerte sto.for det var to forskjellige steder!han finner den ikke,og da må vi bruke en bil som ikke er registrert.altså,noe vi ikke kan på grunn av at det er ulovlig.

fatter dere nå da???????????????? hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens man går på skolen burde man benytte sjansen til å lære seg å skrive. Det er veldig praktisk, for da kan man bruke det man har lært sånn at folk forstår hva en mener når en skriver.

 

Hvis man ikke lærer seg å skrive ordentlig så forstår ikke andre hva man prøver å uttrykke, og da blir det sånn som i denne tråden.

 

Men det er aldri for sent å lære noe, så hvis HI vil kan hun prøve å lære å skrive litt bedre. Da kan hun uttrykke det hun mener i skriftlig form, og da vil hun få ordentlige svar på det hun lurer på.

 

Lykke til, HI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du virkelig seriøs? Stakkars deg, du kan jo ikke gjøre deg forstått. Du burde vurdere å gå ungdomskolen om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte litt, tror jeg.

Tror samboeren din enten er funksjonshemmet eller at han har en dame på si. INGEN glemmer hvor de har satt bilen sin.

Selv om man har to biler, så er det jo ingen som presteres å glemme hvilken garasje de har satt den i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk gud for at begge bilene vår er registrerte og at mannen min husker hvor han parkere bilen sier jeg bare... for det der høres alvorlig komplisert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg prøver meg..

 

Hi skrev:

min mann har en uregistrert bil.den skulle han hente i en annen garasje.

den andre bilen hans sto et annet sted.likevel kom han hjem med den første(Ja, var det ikke den han skulle hente da?).det er ulovlig å kjøre uregistrert så jeg ba han bytte.den andre sto på det samme stedet men han mente den sto på den andre(HÆ?).altså var registrert(HÆ?).men han fant den ikke,og da mener jeg at den står ikke på det stedet som den uregistrerte sto(HÆ?).for det var to forskjellige steder!han finner den ikke,og da må vi bruke en bil som ikke er registrert.altså,noe vi ikkekan på grunn av at det er ulovlig.

fatter dere nå da???????????????? hi

 

 

Konklusjon: Dette må du nok fortsatt forklare og utdype litt mer HI. Ikke vær redd for å forklare for mye, her trengs det en del.

Og for å gi deg noen tips på veien: Bruk stor bokstav etter punktum. Bruk avsnitt. Ikke pøs på med ??????????. Gjør du dette skal vi nok forstå hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen din får ta seg sammen, be han gå til begge de aktuelle garasjene og lete etter bilen, og det bør ikke være vits i å komme hjem før han har funnet bilen! Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen han ikke "finner" igjen er nok tauet inn av politiet av en eller annen grunn. Eller så prøver han å lure deg. Høres absolutt ut som det ligger noe snusk bak. Med så mye surr ser jeg ingen andre forklaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge to er toyota celica, den ene skulle byttes inn.sto hos forhandler.altså den uregistrerte!mens den andre sto i parkeringshus.han kjører hjem i den første og vet ikke hvor den andre står.den første er lånt! hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI skriver forklaring lengere ned i tråden:

 

min mann har en uregistrert bil.den skulle han hente i en annen garasje.

den andre bilen hans sto et annet sted.likevel kom han hjem med den første(Ja, var det ikke den han skulle hente da?).det er ulovlig å kjøre uregistrert så jeg ba han bytte.den andre sto på det samme stedet men han mente den sto på den andre(HÆ?).altså var registrert(HÆ?).men han fant den ikke,og da mener jeg at den står ikke på det stedet som den uregistrerte sto(HÆ?).for det var to forskjellige steder!han finner den ikke,og da må vi bruke en bil som ikke er registrert.altså,noe vi ikkekan på grunn av at det er ulovlig.

fatter dere nå da???????????????? hi

 

så ikke mas om rettskrivning før dere har lest hele tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere ingenting? En mannmed rutetejakkeog blå bukse brukerførtifem minutter påå kneppe igjen skjortasi, hvor mange kjøttkaker er det plass.til i en middelsstor trillebårrr da? Og hvorfor ikkedet?

 

Omtrent så lettfattelig var innlegget ditt, hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen står i et parkeringshus og han vet ikke hvilket parkeringshus? ER det han selv som har parkert den der? eller forhandleren? Er det en bil dere nylig har kjøpt?

 

Dette er som å dra i et nøste HI, hvorfor gir du ikke all informasjonen til å begynne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe om en eller antagligvis to biler... Mannen har tatt den bilen han ikke skulle ta. Den bilen han tok var uregistert?? uten skilter??

 

Hun har bedt han om å ta den andre bilen, altså kjøre tilbake med den uregistrerte bilen og parkere den, finne den andre å ta med hjem...

 

Hva hun ville med innlegget skjønner jeg egentlig ikke, men jeg lurer på om HI er utlending som prøver seg på norsken sin her. ( Hvis det stemmer er det jo flott at hun får skrivetrenning)..

 

Svar til HI:

 

Mannen din er et skikkelig rotehode! Få han til å kvitte seg med den bilen som er uregistret eller registrer den slik at begge bilene kan benyttes lovlig..

Er forsikringene på bilene i orden?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også prøve meg :)

 

Hi skrev:

min mann har en uregistrert bil. = HIs mann har en bil som ikke er registrert, da mest sannsynlig hos biltilsynet.

den skulle han hente i en annen garasje. = litt usikker, men kanskje hun mener at den står i en annens garasje, kanskje bare en de kjenner litt eller en kollega eller en venn av en venn.

den andre bilen hans sto et annet sted. = den andre bilen står ikke i den tidligere nevnte annen garasje.

likevel kom han hjem med den første. = jeg skjønner ikke helt, kanskje mener HI at den første er den registrerte bilen siden de sikkert hadde kjøpt den før den uregistrerte, eller så mener HI at hun referer til den første bilen som den som sto i denne annen garasje.

det er ulovlig å kjøre uregistrert så jeg ba han bytte. = akkurat det synes jeg at var veldig fint sagt av HI, for det betyr at hun vet at det ikke er lov å kjøre uregistrerte biler... og hun vil jo ikke at de skal bryte loven.

den andre sto på det samme stedet men han mente den sto på den andre. = dette er komplisert og kanskje litt dramatisk, den registrerte bilen er det mest sannsynlig hun snakker om her, og den står da enten på samme sted som den uregistrerte bilen eller et annet sted, og det er her hun er bekymret for mannen sin som ikke husker noenting mest sannsynlig... kanskje han falt på isen og mistet hukommelsen i dag.

altså var registrert. = enten er bilen eller plassen registrert.

men han fant den ikke,og da mener jeg at den står ikke på det stedet som den uregistrerte sto. = kanskje han ikke husker hvordan bilen ser ut eller så husket han ikke hvor den uregistrert sto... får inntrykk av at hun kanskje er sammen med en dement mann.

for det var to forskjellige steder!han finner den ikke,og da må vi bruke en bil som ikke er registrert.altså,noe vi ikkekan på grunn av at det er ulovlig. = igjen bekymret for at de bryter loven...

fatter dere nå da???????????????? hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er kødd! HI ler seg sikkert ihjel når alle skal prøve og tyde hva som står.

 

og så sier vi takk til deg HI !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skulle også til å skrive noe pent om at hun ikke ville han skulle kjøre en uregistrert bil:) Viser at det kan faktisk skjule seg litt vett bak en dårlig skriver.

 

19:58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...