Gå til innhold

mannen tok den med seg da bilen sto i annen garasje,sier etterpå han tok feil og satte den samme sted???!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"...fra seg i en annen garasje enn den som,og derfor måtte..."

 

Se feks her: du glemmer jo å skrive inn alle ord! Sette i en anen garasje enn den som... som hva da? Du skriver ikke ferdige setninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den mest fantastiske tråden jeg har lest på lenge her inne.

Den tråden om sametrusa var også bra, men der skjønte jo HI rimelig fort at hun hadde klart å skrive feil.

 

At HI i denne tråden _ikke_ ser hvorfor folket ikke skjønner en dritt, får det hele til å bli helt fantastisk.

 

Er også enig i at dette må være av typen "utro mann". Kan ikke skjønne annet;-)

 

Latterkrampe er det rette ordet her:)))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI er nok et menneske som er akkurat nok oppvakt til å klare seg alene i samfunnet. Litt mindre gangsyn og hun hadde hatt rett på hjelm og egen støttekontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar må bli at jeg ville nok gått på kjøkkenet og tatt meg et glass vann, sett ut av vinduet, myst mot sola, og tatt en hvil. Men det er bare hvis det var tomt for sjokolade i skapet. For da hadde jeg tatt sjokoladen, spist den, og nytt hver eneste bit.

 

Sjokolade er usannsynlig godt.

 

 

 

Og det står jeg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud, så morsomt :DDD Morgenunderholdning<3 Hihihi..

Ikke mindre festlig av at HI svarer seg selv med innlegg om en sykkel :DDD Leser høyt for mannen min, og vi ler godt begge to.

 

Ikke vær så hissig, HI, det er faktisk ganske uforståelig det du skriver, skjønner ikke hvorfor du hisser deg opp over det :P

 

Og de hjelpende hyggelige innleggene bare overser du..

 

Anyway-lykke til med bilene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk ja.. bilene er kommet til rette de,men er ikke mye vits å spørre her inne om råd eller noen har opplevd det samme.men men mannen er en dust det er jeg enig i.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter å spørre, HI, om man gjør seg forstått, og ikke blir sint når andre spør hva du mener..

Er du utenlandsk eller har dysleksi, så forstår jeg, for all del.. Men innleggene dine er usammenhengende, full av skrivefeil, og mangler både ord og avsnitt.. Da er det ikke lett å forstå må du skjønne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12:46...

det er ikke sikkert at hun hadde visst svaret på det om hun hadde lest hele tråden, for i denne tråden blir man mer og mer forvirret jo mer man leser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et poeng, så for nye lesere som trenger et sammendrag:

 

To biler, en er ikke registrert

En bil ble parkert et sted en mann som er dust ikke kunne huske hvor var.

Bilen er nå funnet.

Paret har heldigvis (mine ord) ikke barn.

Dib er et teit sted der hun aldri skal søke om råd igjen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når ble celica en bil for folk med barn..vår celica har kun 2 seter i vertfall...men legg tråden død nå da,bilene er der de skal være..

vi er verken tilbakeståenes eller dyseleksi eller whatever,men vil det tro det så helt greit det!

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...