Gå til innhold

mannen tok den med seg da bilen sto i annen garasje,sier etterpå han tok feil og satte den samme sted???!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mannen har rotet mye til når det gjelder sånt so mregistrering og lignende,de tingene jeg ikke vet om bnår det koomer til det.for jeg har ikke brukt den noe,og det har han hver eneste dag til og fra jobb!hvordan kan ha da sette deni det den i feil sted når han likevel har hentet den på det stedet alle andre dager?????????så blir han sur og sier ja han skal hente denn okei men hvorfor gjør jhan ikke det da, i stedet går han heller og låner på den han allerede har???? det er utrolig iriterennes!

andre som har opplevd lignene?

jeg vet ikke når den blir levert tilbake en gang fordi han ikke husker hvor den sto!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

HI, har du egentlig lest gjennom innlegget ditt?

Ingenting er en selvfølge der, annet enn at det er uforståelig lesning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det ikke bare var meg som ble TOTALT forvirret av dette innlegget.Er det virekelig en voksen dame som skriver dette. Ingenting henger på greip. Tips:les i gjennom innlegget ditt før du poster det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode gud. Tror det bare er å gi opp å få noe fornuftig ut av HI.

Hun klarer ikke engang å se at innlegget hennes ikke er til å bli klok på for utenforstående mennesker.

 

Flere utropstegn og større bokstaver i ettertid gjør ikke innlegget ditt mere leselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, jeg ler meg ihjel! Tidenes mest elendige innlegg, og HI blir rasende når samtlige spør om en litt mer forståelig versjon! Ho ho, veldig bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mannen din tatt feil bil? Eller satt den i feil garasje?

 

Vel, har han tatt feil bil, så må dere jo finne ut hvem eieren er og levere den tilbake. Står muligens i vognkortet som skal ligge i hanskerommet på bilen. Det bør gjøres før dere får en tlf fra onkel politi.

 

Har han satt den i feil garasje, så hent den igjen da!

 

 

*phu*

 

Har aldri opplevd å få feil bil med hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere skjønner jo va jeg mener,jegkan ikke skrive det noe annerledes for det som står der er det som det gjelder!han har en bil som han ikke har registrert.den har han satt fra seg i en annen garasje enn den som,og derfor måtte han sette den et annet sted neste gang,fant den ikke igjen,ringer til meg,jeg ber han finne den og den er plassert på den garasjen han brukte sist.hva gjør man da,man kan jo ikke kjøre en bil som er uregistrert! hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...