Gå til innhold

mannen tok den med seg da bilen sto i annen garasje,sier etterpå han tok feil og satte den samme sted???!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

HI, dette er tull sant? Om det er tull, noe som er mest sannsynlig, vil jeg bare si takk, og at denne var ganske morsom:) Tulletroll som faktisk er morsomme, og klarer å overbevise så mange er det langt imellom!

 

HI, dersom dette ikke er tull.. Ja, da vil jeg bare kondolere. Du har tydligvis begravd alt som kan minne om skriveferdigheter og forståelse av tekstoppsett. Det er synd, jeg føler med deg. Kan ikke være noe gøy å være skriftlig lammet. Hvertfall ikke her på bim/dib!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he nå må jeg virkelig le for meg selv her. både du og mannen din høres ut som dere er smålig tilbakestående begge to. To TOTALT forvirrede mennesker. Ser for meg hverdagen deres, den kan ikke være lett gitt;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skjønner ikke hvorfor dere har så vanskelig for å forstå når jeg har forklart 4 ganger,med alle detaljer..

men det er deres problem.nei det er ikke kødd,og takk til deg som kondolerte med mine skriveferdiheter..takk for omtanke.

har forklart situasjonen for to venninner som er her nå,og de hadde ingen problemer med å skjønne hva jeg mente.. hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du gjør deg bedre live enn skriftlig ...

Du har fått mange svar, og de færreste skjønner en dritt. Du har forklart deg i detalj fire ganger, men gjør det like forvirrende hver gang. Har det slått deg at det kanskje er du som har et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du snakker bedre enn du skriver iallefall...

 

Uansett så er det vel bare å lete etter den bilen dere ikke finner, skjønte det sånn som at den var registrert? Da finner dere registreingsnummret og stikker innom parkeringshus (det var et sånt sted han parkerte sant??)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette var faktisk veldig morsomt. Både jeg og mannen har kjempelatterkrampe! Takker HI for et morsomt innlegg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, denne hi var hysterisk morsom! På samme nivå som de eggene for noen dager siden, som var ferske og gamle og alt mulig, hahahaha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er nå lagret i bokmerker, tenkte jeg kunne ta den frem når jeg trengte en skikkelig god latter:) Beste tråden på veldig, veldig lenge! Burde nesten blitt sponset, fast "episode" på bim/dib hver fredag eller noe, da hadde vi alle blitt godt over 100 år gamle! En god latter forlenger livet, og du HI har nettopp forlenget mitt med noen gode år! Takk HI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he dette var god underholdning.

 

2 ting bekymrer meg. Det ene er at dere har lov til å kjøre bil, ikke bare parkere den på feil sted. Det andre er at i og med at du er her inne har du vel en unge parkert et sted

 

Lenge siden jeg har ledd så fælt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes litt synd på HI her jeg.. Hun har åpenbart en sosete mann, og har også dysleksi (med mindre hun er innflytter til Norge og sliter med språk).

Har en samboer som kunne funnet på å skrive akkurat slik selv. Masse setninger uten mening...

 

Jeg tror dessverre ikke at det er så mange som opplever å ha samboere som ikke finner igjen bilen sin, dessverre. Antageligvis lyver han for deg, og jeg håper da inderlig ikke han har rotet seg borti noe dumt for din skyld. For selve saken høres så lite sannsynlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...