Gå til innhold

mannen tok den med seg da bilen sto i annen garasje,sier etterpå han tok feil og satte den samme sted???!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blitt litt som 'Grevinnen og hovmesteren' denne nå :) og du surmus over her.. Du er da en av oss "kjærringer" du også? Lukter litt pms av deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skal dette liksom være morsomt? Fy fader for et forum full av kjærringer uten et liv!

 

Anonymous poster hash: 06ed8...95b

 

Stakkars deg! :(

 

Anonymous poster hash: 83a41...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er modige som drar frem slike gamle skatter. Dette er tross alt en tråd med mye personhets. Dette er ikke tillatt her på forumet, så da ender den opp enten rasert eller sletta...

 

 

 

Anonymous poster hash: 38474...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt litt som 'Grevinnen og hovmesteren' denne nå :) og du surmus over her.. Du er da en av oss "kjærringer" du også? Lukter litt pms av deg..

Er gravid så ingen PMS her. 

Leste hovedinnlegget og det holdt. Er det morsomt med noen som later som om de ikke kan skrive og uttale seg? Har sett flere slike innlegg her inne, og noen av de er jo faktisk reelle! Mange som ikke klarer å formulere seg i det heletatt, men hva er så morro med det? Er det morro å late som om man er dum? 

 

Mulig denne tråden er en "schlager" her på ullhue-forumet, akkurat like morsom som grevinnen og hovmesteren! (Den er jo bare såååååååååå festlig.....)

 

Godt jeg tok opp Torsdag kveld fra Nydalen og Else, litt skikkelig humor i hverdagen!

 

Anonymous poster hash: 06ed8...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Blitt litt som 'Grevinnen og hovmesteren' denne nå :) og du surmus over her.. Du er da en av oss "kjærringer" du også? Lukter litt pms av deg..

Er gravid så ingen PMS her.

Leste hovedinnlegget og det holdt. Er det morsomt med noen som later som om de ikke kan skrive og uttale seg? Har sett flere slike innlegg her inne, og noen av de er jo faktisk reelle! Mange som ikke klarer å formulere seg i det heletatt, men hva er så morro med det? Er det morro å late som om man er dum?

 

Mulig denne tråden er en "schlager" her på ullhue-forumet, akkurat like morsom som grevinnen og hovmesteren! (Den er jo bare såååååååååå festlig.....)

 

Godt jeg tok opp Torsdag kveld fra Nydalen og Else, litt skikkelig humor i hverdagen!

 

Anonymous poster hash: 06ed8...95b

 

Hvorfor i all verden er du her inne da? Kan du ikke bare slette brukeren din og gjøre oss alle en tjeneste?

-ELLER er det nå du skal innrømme at du også synes det er litt festlig allikevel;)

 

Du gar en ting eller to å lære deg om ignorering tror du og din sjel hadde hatt godt av å ignorere litt iblant:)

 

God kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Blitt litt som 'Grevinnen og hovmesteren' denne nå :) og du surmus over her.. Du er da en av oss "kjærringer" du også? Lukter litt pms av deg..

Er gravid så ingen PMS her.

Leste hovedinnlegget og det holdt. Er det morsomt med noen som later som om de ikke kan skrive og uttale seg? Har sett flere slike innlegg her inne, og noen av de er jo faktisk reelle! Mange som ikke klarer å formulere seg i det heletatt, men hva er så morro med det? Er det morro å late som om man er dum?

Mulig denne tråden er en "schlager" her på ullhue-forumet, akkurat like morsom som grevinnen og hovmesteren! (Den er jo bare såååååååååå festlig.....)

Godt jeg tok opp Torsdag kveld fra Nydalen og Else, litt skikkelig humor i hverdagen!Anonymous poster hash: 06ed8...95b

Hvorfor i all verden er du her inne da? Kan du ikke bare slette brukeren din og gjøre oss alle en tjeneste?

-ELLER er det nå du skal innrømme at du også synes det er litt festlig allikevel;)

Du gar en ting eller to å lære deg om ignorering tror du og din sjel hadde hatt godt av å ignorere litt iblant:)

God kveld

Korleis skal ein klare og ignorere når ein liker og hetse og slenge dritt til den som har skrevet innlegget.

 

Anonymous poster hash: 877b5...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Blitt litt som 'Grevinnen og hovmesteren' denne nå :) og du surmus over her.. Du er da en av oss "kjærringer" du også? Lukter litt pms av deg..

Er gravid så ingen PMS her.

Leste hovedinnlegget og det holdt. Er det morsomt med noen som later som om de ikke kan skrive og uttale seg? Har sett flere slike innlegg her inne, og noen av de er jo faktisk reelle! Mange som ikke klarer å formulere seg i det heletatt, men hva er så morro med det? Er det morro å late som om man er dum?

Mulig denne tråden er en "schlager" her på ullhue-forumet, akkurat like morsom som grevinnen og hovmesteren! (Den er jo bare såååååååååå festlig.....)

Godt jeg tok opp Torsdag kveld fra Nydalen og Else, litt skikkelig humor i hverdagen!Anonymous poster hash: 06ed8...95b

Hvorfor i all verden er du her inne da? Kan du ikke bare slette brukeren din og gjøre oss alle en tjeneste?

-ELLER er det nå du skal innrømme at du også synes det er litt festlig allikevel;)

Du gar en ting eller to å lære deg om ignorering tror du og din sjel hadde hatt godt av å ignorere litt iblant:)

God kveld

Korleis skal ein klare og ignorere når ein liker og hetse og slenge dritt til den som har skrevet innlegget.

 

Anonymous poster hash: 877b5...086

Hehe, nei si det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, første gang jeg ser denne...lo så mye at jeg tisset på meg, hahaha!!! Denne var konge as! Takk til Hi :D

 

Anonymous poster hash: b536e...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

det skjedde jo på samme dag da!gidder ikke sitte her å forsvare mannen som jeg jo egentlig er dritsur på pga dette!mren pg.a det dere skriver så enner det med at jeg sitter og forsvarer han???han kjørte begge de 2 bilene mye den dagen,fram å tilbake på grunnav dette med registreringen.trengte skiltene på sin egen celica for å få nye skilter til den lånte osv.da betyr det at han har parkert flere forskjellige steder,feks den nye på stedet den gamle sto først og so on!også leverer han til slutt den lånte celicaen og da har han glemt hvor den andre står fordi det har vært mye fram og tilbake.ja han er helt dust og det var jo derfor jeg skrev inlegge fordi jeg var fruster tover det han holde på med for det er ikke akkurat veldig lettvint å forklare!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han har kjørt som galematias rundt i en by med enormt mange parkeringshus? I en bil uten skilt?

Hei hvor det går?

Skal si han har kosa seg?

Hva gjorde han i alle disse parkeringshusene, og hvilken by har SÅ mange park. hus? Bor dere i NY?

Fantastisk tråd! Har hørt mye snakk om denne, men aldri lest den :) Nå kommer jeg altså ikke til å sove et sekund i natt ;D

 

Anonymous poster hash: 43260...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke bæret. Skulle spørre om trådstarter var full, men jeg ser nå at tråden er 6 år gammel :)

 

Anonymous poster hash: 69bdf...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
  • 1 år senere...
På 19.2.2010 den 19.23, Anonym bruker skrev:

mannen har rotet mye til når det gjelder sånt so mregistrering og lignende,de tingene jeg ikke vet om bnår det koomer til det.for jeg har ikke brukt den noe,og det har han hver eneste dag til og fra jobb!hvordan kan ha da sette deni det den i feil sted når han likevel har hentet den på det stedet alle andre dager?????????så blir han sur og sier ja han skal hente denn okei men hvorfor gjør jhan ikke det da, i stedet går han heller og låner på den han allerede har???? det er utrolig iriterennes!

andre som har opplevd lignene?

jeg vet ikke når den blir levert tilbake en gang fordi han ikke husker hvor den sto!!!

Alzheimer ?

Anonymkode: 4fede...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2010 den 19.23, Anonym bruker skrev:

mannen har rotet mye til når det gjelder sånt so mregistrering og lignende,de tingene jeg ikke vet om bnår det koomer til det.for jeg har ikke brukt den noe,og det har han hver eneste dag til og fra jobb!hvordan kan ha da sette deni det den i feil sted når han likevel har hentet den på det stedet alle andre dager?????????så blir han sur og sier ja han skal hente denn okei men hvorfor gjør jhan ikke det da, i stedet går han heller og låner på den han allerede har???? det er utrolig iriterennes!

andre som har opplevd lignene?

jeg vet ikke når den blir levert tilbake en gang fordi han ikke husker hvor den sto!!!

Dette er helt uten sidestykke! Ingen tråd når dette innlegget til anklene. 

Anonymkode: 39dfe...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dette er helt uten sidestykke! Ingen tråd når dette innlegget til anklene. 

Anonymkode: 39dfe...1ab

Enig 😂😂😂😂

Anonymkode: f7d44...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...