Gå til innhold

mannen tok den med seg da bilen sto i annen garasje,sier etterpå han tok feil og satte den samme sted???!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har ikke dyseleki,jeg bare skriver fort og gidder ikke lese overdet etterpå..vi har heller ikke unger,men har lest her inne i ca et år,men skriver ikke så ofte innlegg,kun hvis det er noe spesielt.det handler jo ikke så mye om barn på dette forumet,ivertfall like mye om andre ting.så da vet dere det.men jeg gidder virkelig ikke prøve å forklare saken enda en gang,bilen er parkert et sted han ikke husker,den andre er uregistert og kan derfor ikke kjøres.så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fyyyyttti rakkern, jeg ler så jeg rister. HAhaha det morsomste er jo at HI er like påståelig, men like uforståelig! hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gidder å samle sammen nok energi til å lese over søppelet du skriver, HI, så får du kanskje svar på det du lurer på. Nå fremstår du bare som en idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan ha allerede ha glemt hvor han parkerte den? Bor dere i en stor by? Er det lenge siden han parkerte den i en garasje/ parkeringshus eller hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner denne saken engasjerer meg... HI si ifra når bilen dukker opp, vi er spent på å høre hvor den ble parkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du hadde tatt deg litt tid til å forklare saken, i stedet for å skrive fort så hadde det vært lettere å forstå. Da hadde du kanskje fått flere saklige innlegg også.

Men jeg må jo innrømme at det høres helt merkelig ut at man ikke husker hvor man har satt i fra seg bilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjedde jo på samme dag da!gidder ikke sitte her å forsvare mannen som jeg jo egentlig er dritsur på pga dette!mren pg.a det dere skriver så enner det med at jeg sitter og forsvarer han???han kjørte begge de 2 bilene mye den dagen,fram å tilbake på grunnav dette med registreringen.trengte skiltene på sin egen celica for å få nye skilter til den lånte osv.da betyr det at han har parkert flere forskjellige steder,feks den nye på stedet den gamle sto først og so on!også leverer han til slutt den lånte celicaen og da har han glemt hvor den andre står fordi det har vært mye fram og tilbake.ja han er helt dust og det var jo derfor jeg skrev inlegge fordi jeg var fruster tover det han holde på med for det er ikke akkurat veldig lettvint å forklare!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen må jo stå der han hentet den andre. han kan vel ikke kjøre 2 biler samtidig??

sikker på at den ikke er tauet bort da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har faktisk opplevd lignende. Men det var den mannen syklet på og skulle ta bussen.parkerte han den et sted. Og borte var sykkelen.man blir gaknse frustrert og irritert jah!!!!!!! Har dere letet etter den?vi leta mye fant den derimot aldri igen.håper jo dere finner bilen den koster litt mer en en sykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI: Har du vurdert en karriere som journalist, språkvasker, tolk, eller tekstforfatter? Generelt noe innen språk? Tror det ville vært noe for deg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern må ha hatt en travel dag i dag! Kanskje en god natts søvn gjør at han husker hvor bilen står i morgen? Men hvor mange forskjellige garasjer har han egentlig vært i og parkert i i løpet av dagen? Jeg håper vi blir oppdatert i den spennende fortsettelsen om hvor bilen var blitt av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

"mannen tok den med seg da bilen sto i annen garasje, sier etterpå at han tok feil og satte den samme sted???!!!".

 

Skjønner du virkelig ikke at dette gir liten mening, hi?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Klimaks*

 

 

Men, HI, Om mannen di har parkert bil 1 på plass A og bil 2 på plass B, hvordan kom han fra A til B?

Gikk han mellom parkeringsplassene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herregud, dette blir jo bare mer og mer morsomt- enda mer hysterisk blir det når HI svarer seg selv!:D *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det står "mannen tok "DEN" med seg da bilen stod..."osv. OG DEN kunne betydd hva som helst. Ihvertfall utifra dette rotete innlegget ditt!!

Ho ho, helt utrolig. Vi kan ikke lese tankene dine vettu, så du må nok skrive alt på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...