Gå til innhold

mannen tok den med seg da bilen sto i annen garasje,sier etterpå han tok feil og satte den samme sted???!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og forresten da jeg skrev det første inlegget så var jeg forbanna og synnsykt stressa!derfor d ble litt uoversiktlig osv!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har sikkert krav på hjelp fra hjelpemiddelssentralen, eller søk NAV om støttekontakt som kan hjelpe deg og din mann med å navigere i den store verden.

Selv om bilene er der se skal være, tviler jeg på at dere er det, hehehe:-D

Friundervisningen skal visst ha greie kurs for voksne som ikke har grunnleggende lese og ferdigheter. Det hadde sikkert hjulpet på dine kommunikasjonsevner hvis du gjennomførte et kurs der.

Lykke til:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooooo igjen... Dette er et tulleinnlegg... og ja, jeg har lest hele tråden. Har ledd godt og. Men begynner å bli oppgitt over de som tror dette er ekte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, HI, ta deg sammen og les skikkelig hva folk skriver. Viser jo at du verken leser hva du selv eller andre skriver. Det sto at celica IKKE var en bil for folk med barn. Jesus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge lenge sia jeg har fått meg en så god latter som da jeg leste denne tråden!! Gjør vondt både i magemusklene og i ansiktet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sambo glemt hvor han har satt bilen sin?

 

Dere må jo være superrusa begge to. Du har prøvd å forklare mange ganger hva du mener, men det er helt uforståelig!

 

Jeg ler så jeg griner!!!! (Håper dette er et tulle-innlegg...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WTF?!?!?!?

 

Gå og pul om dere har hjerneceller nok til å treffe riktig hull, ikke noe godt å bli pult i øret har jeg hørt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHHAHAHA!! :'D

HI, du er en fjått! Dette er noe av det sykeste jeg har lest, og du mener folk skal forstå? Her er det skrivefeil, mangel på ord, mangel på sammenheng, og ikke minst; mangel på fornuft.

LIKEVEL tror jeg at jeg skjønner hva du mener, men ikke skyt meg om jeg tar feil, for det er ikke min feil.

Han har kjøpt en ny bil som han ikke har omregistrert, satte den på feil plass så han finner den ikke igjen, og nå bruker han den gamle bilen/har tatt opp et nytt lån på den?

Jeg har aldri opplevd noe lignende nei, min mann vet heldigvis hvor han gjør av bilene sine, og han kjører ikke dem hvis de ikke er omregistrert, med tanke på forsikring osv.

Har han mistet bilen kan du jo kalle han for en idiot, men forklarer du det på samme måte som du forklarer oss noe, så tror jeg ikke han blir å skjønne stort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens.

Blir trist av å lese hvor slemme dere er.

Dette er intet annet en mobbing.

Legg saken død har HI bedt om, så la det ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilen, den er tatt som gissel. Sykkelen er i bagasjerommet. Sier ikke hvor før jeg får løsepenger! Men nå finner ikke jeg nøkkelen. Kan noen hjelpe meg? HÆ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra spøk til alvor... Mye mulig den er tauet da den sto uten skilter. Da vil politiet kunne spore den via rammenr. Ring og spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere?? Bilen er funnet og Hi ville ikke bli mobbet mere.

Greit det var gøy en stund, men nå er vi vel litt ferdig med denne eller?

Tulleinnlegg eller ikke tulleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tulleinnlegg, og når man lager en så syk historie så ber man jo om skarpe kommentarer. Det er ikke mobbing, HI har jo startet dette tullet selv:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA ler så jeg tisser i buksa!

Tårene sruter,og jeg har store problemer med å se hva jeg leser,men tror ikke HI`s innlegg blir noe mer uforståelig med øynene fulle av tårer:D

Er det virkelig mulig??

Har aldri lest noe så uforståelig som dette..men det værste er jo at HI blir mer og mer sint fordi INGEN forstår hva hun skriver og hva hun vil fram til.El hva spørrsmålet er:)

Og så svarer hun seg selv med et innlegg om en sykkel,skrevet på samme uforståelige måte, hvor ord mangler og setninger er kuttet før poenget er kommet fram:) ler så jeg døvver av dette:D

Alle kan vel være enig i at de har idiotiske mannfolk,men jeg tror du skal lete lenge etter noen som er så LOST som han hær..

Enig med den som sa at de passet godt sammen..for HI er nok litt LOST hun å:)

Tidenes latterkrampe:)

Jeg har lest igjennom denne tråden flere ganger,og jeg må si at HI har forlenget livet mitt med noen år:) Takk for d HI:)

Har lagt denne tråden som favoritt,så jeg kan ta den fram når jeg trenger en god latter:D

Enda bra bilen ble funnet:) lurer færlt på HVOR den var??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest igjennom denne tråden flere ganger,og jeg må si at HI har forlenget livet mitt med noen år:) Takk for d HI:)

Har lagt denne tråden som favoritt,så jeg kan ta den fram når jeg trenger en god latter:D

 

---------------------------------------------

 

Hehe, leste du tilfeldigvis mitt innlegg også og ble veldig inspirert av dette? :

 

Denne tråden er nå lagret i bokmerker, tenkte jeg kunne ta den frem når jeg trengte en skikkelig god latter:).... En god latter forlenger livet, og du HI har nettopp forlenget mitt med noen gode år! Takk HI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste denne tråden da den ble lagt ut, og jeg trodde jeg skulle dø av latter. Joda, jeg tror det er et tulleinnlegg, men jeg ler for det!. Har takket HI før, men takker igjen! Jeg har ikke ledd slik på laaang tid, og jeg håper inderlig HI legger ut flere innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...