Gå til innhold

mannen tok den med seg da bilen sto i annen garasje,sier etterpå han tok feil og satte den samme sted???!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

dette må være det morsomste jeg noen gang har lest, jeg ler så jeg griner her!!!!;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

jeg har ikke dyseleki,jeg bare skriver fort og gidder ikke lese overdet etterpå..vi har heller ikke unger,men har lest her inne i ca et år,men skriver ikke så ofte innlegg,kun hvis det er noe spesielt.det handler jo ikke så mye om barn på dette forumet,ivertfall like mye om andre ting.så da vet dere det.men jeg gidder virkelig ikke prøve å forklare saken enda en gang,bilen er parkert et sted han ikke husker,den andre er uregistert og kan derfor ikke kjøres.så enkelt er det.

 

Du sier du ikke skriver så ofte innlegg, men likevell har du 150 000 av dem.. merkelig ;)

 

Men til problemet(?) ditt.. Jeg forstår nå hva du mener, men ikke helt hva du lurer på..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre... TrÅden er jo 2 År gammel :P Ja da er forhÅpentligvis bilen kommet til rette, og at HI ikke trenger min hjelp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha..takk til deg som delte denne, hadde ikke lest denne tråden før og jeg trengte virkelig en god latter ikveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Dette var virkelig dagens! Selv om det er ett 2 år gammelt innlegg..

 

Det som jeg syntes er veldig festlig, er at hun spør om noen har opplevd det samme...!! Hahaha.. "Ja mange ganger!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke dyseleki,jeg bare skriver fort og gidder ikke lese overdet etterpå..vi har heller ikke unger,men har lest her inne i ca et år,men skriver ikke så ofte innlegg,kun hvis det er noe spesielt.det handler jo ikke så mye om barn på dette forumet,ivertfall like mye om andre ting.så da vet dere det.men jeg gidder virkelig ikke prøve å forklare saken enda en gang,bilen er parkert et sted han ikke husker,den andre er uregistert og kan derfor ikke kjøres.så enkelt er det.

 

Du sier du ikke skriver så ofte innlegg, men likevell har du 150 000 av dem.. merkelig ;)

 

Men til problemet(?) ditt.. Jeg forstår nå hva du mener, men ikke helt hva du lurer på..?

 

 

Denne var jo også fin da :)))) Ler så jeg rister. Tenk at Anonym nesten har skrevet 150 000 av dem, og for en fantasi for å finne på det nicket :D

 

Men til selve innlegget , jeg døøøøør av latter. Og det hver gang jeg leser gjennom det. Helt fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen har rotet mye til når det gjelder sånt so mregistrering og lignende,de tingene jeg ikke vet om bnår det koomer til det.for jeg har ikke brukt den noe,og det har han hver eneste dag til og fra jobb!hvordan kan ha da sette deni det den i feil sted når han likevel har hentet den på det stedet alle andre dager?????????så blir han sur og sier ja han skal hente denn okei men hvorfor gjør jhan ikke det da, i stedet går han heller og låner på den han allerede har???? det er utrolig iriterennes!andre som har opplevd lignene?jeg vet ikke når den blir levert tilbake en gang fordi han ikke husker hvor den sto!!!

 

Yay! Klassiker! Nå mangler bare tråden om gjerrigknarkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort og glemme hvor bilen er parkert. Men man bør komme på det etter hvert.

 

Jeg har selv gått rundt i et parkeringsanlegg på et kjøpesenter og lett etter bilen min. Gikk flere ganger forbi bilen som tilhører jobben og lurte på hvem fra jobben som var på kjøpesenteret. Etter ca en time ble jeg noe flau når jeg tar opp bilnøkkelen og ser at det er jo nøkkelen til jobb-bilen.. Jeg var ute og skulle shoppe for jobben, en smule over stresset bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Huska da denne dukka opp for snart 3 år siden! Har hatt en lang dib-pause, var moro å se denne igjen når jeg var tilbake! :D

 

Anonym poster: b7e86d77bf1994393dd75f7be2325a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...