Gå til innhold

mannen tok den med seg da bilen sto i annen garasje,sier etterpå han tok feil og satte den samme sted???!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Denne var priceless!! Jeg hold på å le så jeg daua, gubben ble smått grinete for han forsto ikke bæret da jeg skulle forklare hva jeg lo av. Men jeg forsto jo ikke en gang hva jeg skulle forklare!

 

Hoho, morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvordan han kom seg til den ene bilen når han parkerte den andre :-pPPpp

 

Anonym poster: 80fb0a4f51c92451fc2fa6c5c362a1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Annonse

greit jeg kan ta det fra start!min mann har en uregistrert bil.den skulle han hente i en annen garasje.den andre bilen hans sto et annet sted.likevel kom han hjem med den første.det er ulovlig å kjøre uregistrert så jeg ba han bytte.den andre sto på det samme stedet men han mente den sto på den andre.altså var registrert.men han fant den ikke,og da mener jeg at den står ikke på det stedet som den uregistrerte sto.for det var to forskjellige steder!han finner den ikke,og da må vi bruke en bil som ikke er registrert.altså,noe vi ikke kan på grunn av at det er ulovlig.fatter dere nå da???????????????? hi

 

Haha, fantastisk - men nå forstod jeg!

 

Altså, mannen din har kjørt for å hente den nye bilen som han har kjøpt, den nye bilen står i en annen garasje. Når han kommer hjem kjører han fortsatt den gamle bilen.... Men så miste jeg tråden igjen... En av bilene skal visstnokk ikke være registrert, men som jeg oppfatter det var det den gamle bilen som ikke er registrert? Spennende dette, nesten som en gåte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

dytter denne opp jeg, noen som har tråden om undulatene eller kattene som skulle gis bort?

 

Anonym poster: 56897d956e93e62240d5e7bfbe43fc64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg tror jeg hadde begynt med å prøve meg med stor bokstav og punktum. Da blir alt så meget enklere og forstå ;) Hvordan man ikke kan finne igjen en bil, det forstår jeg ikke helt. Men da tror jeg jeg hadde ringt til politiet og hørt om de hadde funnet den? Og jeg håper virkelig det er den registrerte bilen og ikke den uregistrerte! Hvis ikke, så tror jeg du bare kan vinke den bilen farvell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...