Gå til innhold

Nedre Romerike jan/feb/mars mammaer


Faylinn

Anbefalte innlegg

Da er jeg på nett igjen, i nytt hus :D

 

Akkurat nå har jeg sykt barn i hus, som må bli hjemme fra barnehagen i går (og var det i dag). Så jeg vet ikke noenting om torsdag, før jeg vet om han kan dra i barnehagen eller ikke... Men hadde vært hyggelig å blitt med på treff. Elin, kan ikke du minne meg på det på onsdag kveld, og spørre meg om jeg blir med da? For da vet jeg garantert mer, men jeg glemmer det sikkert av ellers......

 

Håper dere alle har det bra! Flytting er slitsomt for bekken, men det går bra her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp (hopper vel ikke så mye om dagen men...)

Jada jeg vet hvor det er , så da kommer jeg en tur :-)

Gleder meg !!! nå skal jeg ned og se på topp modell sammen med min eldste datter på 14 år, der har du min unskyldning for å fölge med på sånne programm hi hi hi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig da miak :) Vi sees

 

Bic: Får håpe du snart har en frisk gutt i hus så du kan være med du og..

Flytting og vondt bekken hører ikke sammen men....

 

Skal på ultralyd på onsdag jeg da, må sjekke om morkaka har flytta seg så det ikke blir keisersnitt, men som oftest gjør den det visstnok, men vi får jo hilst på nurket en ekstra gang så det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bic: jaaaiks Skal prøve å huske men er ingen garanti. Er sykt glemsk om dagen for jeg fyller hodet med alt for mye ting jeg skal eller må før lillemann kommer avtaler :D

Håper sønnen din blir frisk snart. Stakkars liten. Har vært mye syk nå i vinter han!!

 

Miak: bare å bruke hun som unnskylding :D Jeg så på jul i blåfjell nå i jula jeg med mini i magen som unnskylding hehe. Må jo se hva som er av barnetv nå som ikke var da vi var små.

 

Vips: LETT misunnelig på deg for ekstra ul time :) Får håpe at morkaka har flyttet seg, men har den ikke det så er det jo ikke verdens undergang heller :) med så koselig mamma som deg så ville jeg sikkert dytta den opp for å få hilse på deg fortere :P

 

I dag har jeg egentlig hatt en skikkelig koselig dag :D

Var i bassenget å lekte baywatch sammen med lille rose. Etterpå skulle vi bare en kjapp tur innom cafeen på Sørumsand, men ble sittende der i mange timer å skravle. Sånn er det når man har vært hjemme alene en hel helg pga vrangt bekken å lille rose ikke ville dra hjem for å kjempe seg opp 4 etg uten heis :S

Da jeg kom hjem var Thomassen min kommet hjem fra Italia. Fikk en herlig parfyme fra chanel i reisegave. Godt å ha han hjemme igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings!

 

Da var svangerskapskurset på Ahus i går kveld overstått, og vi syns vi fikk en god del ut av det. Det mest interessante var jo å få se fødeavdelingen som jeg syns var kjempe flott:)

 

Elin: Enig i at den fødselsfilmen var virkelig ganske latterlig ja, holdt på å dette av stolen av latter over noen av de tingene som ble sagt og gjordt! Herregud, de kunne vel kanskje spandere på seg å lage en litt mer oppdatert versjon etterhvert...selv om jeg må innrømme at jeg aldri i livet hadde stilt opp i noe sånt noe selv, så kanskje det ikke er så lett å få noen til å stille opp som moviestar:)

Hehe, jeg så også på Jul i Blåfjell, hver dag!!!

Åhh så hyggelig med parfymegave:)

 

Bic: Grattis med å ha flyttet inn i nytt hus!

 

Hva skal man ta seg til i dag mon tro? Hmmm, kanskje jeg får ta en tur ut til butikken min og se hvordan det går der? Trenger også å kjøpe inn litt mer garn til å få strikket ferdig babyteppet jeg holder på med.

 

Ser en del av dere på torsdag hvertfall!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner :)

 

vips: nei de hører ikke sammen.. men det gikk stort sett bra da :D Og nå begynner det å bli koselig her føler jeg også! :D Begynner å få på plass litt lamper, lysestaker og slikt, som er med på å gjøre det hjemmekoselig. Så det blir sakte med sikkert bra :)

 

Elin: Så koselig med reisegave! Skal prøve å huske treffet selv på torsdag.. hadde vært hyggelig å kommet.

 

Kafédate høres koselig ut.. får mer tid til sånt nå som pappa drar i kveld. Jeg tenkte stikke innom Jessheim storsenter når jeg har kjørt han til Gardermoen, og se om jeg finner noe fint på black design shop eller kremmerhuset, til huset, og noen flere blomster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vips: håper alt står bra til når dere skal på ul da!

 

Vi var på ahus i dag, skal hver uke framover nå. Her stod alt bra til. Hadde faktisk gått ned i vekt siden forrige gang. Men knøttet vokste som det skal, verken mer eller mindre. Fikk bilde av ansiktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bic: så bra at mini vokser som h*n skal :)

Nå skal jeg til Lørenskog å ta akupunktur å senere i dag skal jeg å Thomas på kino å se max manus :D jippi

 

wooohooo bare 40 dager igjen står det på profilen min så da har jeg offisielt blitt høygravid i dag :D

 

Vips: Nå kan det hende at jeg er heeeelt i tåka, men du fikk med deg at vi skal på cafe på tirsdag?? kl 11 på lille Persille med de morsomme damene på fysio gruppa :D Må si at det var en av de morsomste fysio timene jeg har hatt selv om kanskje hun som hadde de syntes at de ikke var såååå morsomme. Lurer på om hun virkelig tar med teip neste gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin: kos dere på kino! Vi så den i romjula - knallbra film! Bare vondt i bekkenet og sitte så lenge på kino.. men verdt det! Ha en flott date :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin: Nei, det fikk jeg ikke med meg, men får se an litt :)

Kommer ikke over at vi fikk kjeft av fysio'n, he he... Sliter litt med den "kniiiiiibe og puste, kniiiiibe og puste......"

 

Har vært på UL i dag, morkaka hadde flytta seg på plass så da er alt i orden... Men vi hadde jo verdens mest tragiske lege, hun var så potte sur at jeg blir irritert over sånne mennesker som greier å ødelegge dagen for andre med bare å være sur.. Samboeren min følte seg skikkelig dust for hun snakka jo ikke med han. og undersøkelsen gjorde dritvondt, hun var sykt hardhendt.. Hun bare sjekka kjapt at morkaka hadde flytta seg og så spurte jeg om hun hadde mulighet å se hvor stor babyen er, men da svarte hun surt at det gjorde de ikke!!!! (vet at andre har gjort det men..)Både jeg og sambo ragerte jo på måten hun var på, helt greit at de ikke har tid til noe ekstra men det må da gå an å svare på en ordentlig måte da!!!

Nei, hun håper jeg vi slipper å se igjen, skikkelig grå mus som ikke var helt fornøyd med livet tydeligvis......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin og vips: Fikk dere kjeft på fysio-timen???? :o

 

vips: så kjedelig time da. Utrolig kjipt når man treffer på sånne personer som klarer å ødelegge noe som fort kan være veldig hyggelig ellers. Jeg er så glad jeg pleier å ha timer hos stort sett de samme hver gang jeg er der, og at de er hyggelige! Han legen jeg går fast til, er så koselig!!!

Men godt å høre morkaka hadde flytta seg på plass iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bic: Neida, var ikke så ille at vi fikk kjeft, men hun likte ikke at vi skravla og bråka sånn under avslapningstida,så hun var vel ikke direkte blid på oss..... :) Måtte bare le....

 

Hun på a-hus burde jo vært stua vekk på en lab et eller annet sted hvor hun ikke så folk, for hun var jo helt på jordet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi "neste gang må dere bruke avslapningen til avslapning " :P

 

Vips:godt å få vite at den hadde flyttet på seg :) menne nå har du ingen garanti for at mini kommer 10 dager før da. Det er jo bonusen med morkake foran mormunnen :)

 

Er ikke heeelt sikker på om jeg klarer å komme i morgen :( Etter 3 dager med farting virker det som om alt bare har helt låst seg her.

Skal selvfølgelig prøve, men det er ingen garanti.

Orket ikke 2 timer på kino i dag alikevel jeg så jeg og Thomas skal være kjærster en annen dag istede når kroppen er i litt bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden den ene bilen vår må på verksted, og helst ikke bør kjøres noe særlig før det, tror jeg at jeg får stå over i morgen, gitt...

 

Hvis noen vil komme på besøk i nyhuset en dag i stedet, eller møtes en annen dag, får dere si fra. Blir alene flere kvelder neste uke, så hyggelig hvis noen har tid å komme innom en kveld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin: Jeg var ikke spes lysten på keisersnitt så glad den kom seg på plass :)

Syns du bør prioritere oss framfor dårlig bekken i morgen altså, man må da ha mat!!!!!! :)

 

Bic: synd du ikke kan i morgen da, får håpe du kan bli med en dag snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter....

 

Her er ikke bekkene helt på topp i dag, så jeg har ikke mye lyst til å gå ned alle de fæle trappene. Jeg må jo opp igjen også og det er være.

Jeg skal og bort helle helgen så jeg må spare trappene til i morgen tror jeg.

Men skulle jeg bli bra i løpet av de neste timene så kommer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Tror jammen ikke jeg tør love at jeg kommer etterpå jeg heller.Jeg er blitt forkjølet:( Har masse jeg må ut å ordne i morgen, bla tannlege time, så kan ikke risikere å bli verre...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har dere hatt det da damer?? var pikene bedre enn egon?? satt der i sommer selv jeg med mamma å koste meg i solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble treff på meg i dag likevel.. Var hyggelig :) Pikene passet veldig bra til dagtid-treff iallfall! Men vi satt ikke og koste oss i solen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er helt greit der, men det var jo så mye folk og hun ene servitøren som løp rundt seg selv der inne hadde nok høy puls og stressa noe helt vanvittig... Er bedre der når det er litt roligere syns jeg, og så satt vi rett ved døra som gikk opp og igjen hele tida så det er litt slitsomt men... Helt greit sted syns jeg...

Var koselig da :) Veldig greit å komme seg ut på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wooohooo jeg har verdens beste kjæreste :D

 

I dag har jeg fått tempur pute OG freebag av Thomas!! Jippi.

Elsker allerede freebagen min å vet at tempur puten er konge så nå gleder jeg meg masse til å sove på den i natt :)

Noen av dere andre som har freebag??

 

En hviledag har vært veldig bra faktisk for bekkenet mitt. Satt 1 1/2 time i badekaret også da å nå er ting ikke sååå vondt lenger heldigvis.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke freebag, nei... Aldri følt behov for det, kjenner ikke så mye til den, og det koster mer enn hva jeg kan unne meg. Men høres ut som en super gave å få da! Så snill T er som har kjøpt gave til deg, bare sånn fordi :D Godt å høre bekkenet er bedre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom over info på den da jeg satt å leste om bekkenplager å ting som hjalp/hjelpemidler. utrolig kult at et norsk produkt både får design pris samt blir anerkjent på verdensmarkedet med beste baby produkt i 02 :)

Liker veldig godt at det er et så anvennelig produkt jeg. kan jo bruke den som ammepute, liggeunderlag til babyen, stelleunderlag, avlastning for min rygg nå både når jeg ligger å sitter etc. Da blir prisen på nesten 900 kr med frakt ikke så ille lenger. Tanken er jo å bruke den i svangerskap nr 2 den dagen det blir nr 2 også da :)

Thomas er en engel ja som kommer hjem med sånne fine gaver til meg :D Heldiggris er jeg!!

 

hvordan går det med alle dere andre??

 

Swcdans: hvordan går opplæring av den som skal være din stedfortreder i 1 år?

Julie: er formen bedre??

Faylinn: hvordan går det med kroppen? får du slappet av nå når du ikke jobber fullt?

 

bic og lille rose har jeg sånn temmelig oversikt på da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin: Hvis du blir å bruke den masse, tviler jeg ikke på at den er verdt sin vekt i gull :D Ammepute hadde jeg ikke behov for forrige gang, gjenstår å se om jeg trenger det/ønsker det denne gangen... :) Stelleunderlag ville jeg nok ikke brukt det som, kjedelig hvis ungen tisser den ut hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...