Gå til innhold

Nedre Romerike jan/feb/mars mammaer


Faylinn

Anbefalte innlegg

Tuuusen takk :D

Epidural = himmelen :D

 

hahaha dritbra :D jeg skrev meld til deg serru siden du hadde pålogget status på msn at du måtte si i fra at jeg ikke kom på trening :P Utrolig hva som er viktig når man driver å skal reise til sykehuset. Fikk Thomas til å ringe å avbestille en legetime også. Kom sånn plutselig på det mens jeg lå der med rier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må begynne med å gratulere Elin så masse med babyen :o)

 

Litt tidlig syntes jeg, men skjønner at vi senere i kveld skal pakke ferdig bagen. Ser at det er flere av dere som har gjort det samme...

 

Har nå hatt min siste uke på jobben. Endelig... Uken har vært så krevende at jeg ikke har vært her inne å tittet, eller fått med meg ting på facebook. Kroppen har også kjent tempoet...

Men nå er planen min at jeg skal tenke på meg selv disse ukene som kommer og bare roe ned kroppen. Kjenner jeg trenger det.

Gjør også jeg forhåpentligvis får litt energi til å å være litt sosial også :o)

 

Jeg ser fram til å treffes i morgen kveld og høre hvordan det er med alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen, Elin. Kan levende forestille meg at det var en tøff dag! Selv om det er "ukomplisert fødsel" så er det noe med timer på timer med smerte som sender enhver i kjelleren. Håper Timian sover noen timer i strekk så du kommer deg igjen. Du høres jo ut som en av de mammaene som bare svever på rosa skyer, så dette går nok bra! :-)

 

Jeg gikk ut i permisjon fredag, så jeg er klar for dagtreff. Vi får finne en dag om ikke lenge. Det er jo en teoretisk mulighet for at legen sier de vil ta KS når jeg skal inn på onsdag da, men den tid den sorg&lykke. Det gjør såpass vondt i magen pga babyens stilling nå, hvis jeg ikke ligger horisontalt store deler av dagen, at jeg er klar for det meste!

 

Hvem kommer egentlig i morgen kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda tre uker igjen til jeg går ut i permisjon.... Lange tre uker......

Er så lei av å være forkjøla nå - hadde holdt lenge med bare å være gravid syns jeg... :(

Kommer i morgen i hvert fall :) Blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nå klar for dagtreff som Faylinn, som også hadde siste arbeidsdag på fredag..

Men er på plass i kveld, så da kan vi jo se om vi finner en dato for dagtreff :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin: Da var du hjemme igjen ja:) Tenker du koser deg masse! Fin fødsel du hadde hørtes det ut som.

Så fint å høre at JM på Ahus sa det hun sa angående dette å bli sendt videre, det gjør jo at man kan puste litt lettet ut;)

 

Jeg vet ikke helt ang i kveld. Sambo er syk med feber, og trenger pleie...hehe, han blir helt stakkarslig når han er syk. Men nå er han også ordentlig syk sånn èn gang i tiåret, så han fortjener litt dulling.

 

Er for et dagtreff snart igjen ja!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten en til Rimi-pakke. Den ene var sendt direkte hit til den nye adressen (hadde sendt de mail og sagt fra om ny adresse), den andre var sendt til den gamle adressen. Så de har tydeligvis klart å bare registrere meg på nytt i stedet for å endre adresse. Sier ikke nei takk til to pakker, dog ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen :-)

Gratulerer så mye til Elin og lille Timian :-)

Gleder meg helt sykt til det begyner og skje noe her også. Var og tok akupungtur i dag, og nåledama mi sa at hun kunne kjenne på pulsen min at det kun er noen dager igjen til det skjer noe, vet ikke helt om jeg skal tro på det, höres noe merkelig ut, men håper hun har rett :-)

Vet ikke om jeg kommer på treff i kveld, må se ann formen litt. Har vert ekstra sliten i dag, for vi har pusset opp soverom i helga, selv om det er gubben som har gjort mest så klarer jo ikke jeg å bare stå å se på :-)

Faylinn: Håper virkelig at den lille i magen din finner ut at det er bedre og ligge med hodet ned :-) Ikke noe morsomt og gå slik i uvisshet om hva som kommer til å skje. Lykke til hvis jeg ikke ser deg i kveld :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm jeg har ikke fått den der enda. burde kanskje purre...

må ut av huset å handle i dag jeg jenter. Hvis jeg er i lillestrøm/strømmen området rundt 18 så kommer jeg en snartur inn for å si hei å ta noe å drikke.

 

Noen av dere 2 gangs som vet hvor mye maltekstrakt man skal ha i flasken? tror lillegull er litt hard i magen å har lest meg til at det vistnok skal være et triks. Her hjemme går det unna i dytting av pupp i tryne, pumping, noe mating med flaske (sykt glad for at jeg hadde en i hus nå) og MASSE kosing :) Har sovet som en stein i hele natt jeg med lillegull vedsiden av meg. Må få flyttet han opp i egen seng i allefall innen han er 14 :P Er en liten gutt med et stort kontakt behov det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin: vi brukte en stor dråpe per flaske. Dere må nesten bare prøve dere fram, for å se hvor mye han trenger....

 

miak: var det ikke du som skulle føde i dag? ;)

 

Faylinn: hvis det blir ks, blir det utført på onsdag, eller blir det bestemt på onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Timian og vel overstått fødsel, Elin!! Så godt det var en bra fødsel. Og godt å høre at de vil gjøre alt for å få plass til oss på Ahus.

 

Jeg kommer på treff i kveld. Gleder meg! Hadde siste dag på jobb på fredag, så nå er jeg også klar for treff på dagtid. Har huset fullt av snekkere i dag. Skulle bare sette opp en vegg og lage barnerom, men så kom det noen andre løsninger fram... Ble plutselig litt mer arbeid der gitt.. Ikke så mye jeg kan gjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miak: så spennende at akupunktur mennesket ditt sa det da :D

tusen takk for gratulasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dere er vel på treff nå:)

 

Jeg har vært på Ahus i dag med sterke magesmerter...auau, var på strømmen storsenter og merket at jeg var svært øm i magen. det ble bare verre og verre, og tilslutt kunne jeg ikke gå eller stå oppreist. Klarte til slutt å karre meg ut til bilen, og rett hjem.

Ringte Ahus fordi det var syyyykt vondt, og de ville ha meg inn på sjekk.

De fant selvfølgelig ingenting galt, alt så helt bra ut. Vet ikke hva det kan ha vært, men mulig en blanding av sterke kynnere og at babyen presser veldig på.

Jeg er bedre nå hvertfall:) Men er fortsatt litt "rar" i magen.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie: uff, det høres ikke noe særlig ut :s Jeg har det litt sånn for tiden selv. Plutselig blitt plaget med vonde kynnere, pluss at babyen presser veldig på. Glad jeg kan telle ned dager nå, ja.. Skummelt kort tid igjen, på sett og vis! (Samtidig som jeg gleder meg noe så sinnsykt!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle önske jeg kjente noe snart, for nå synes jeg jammen det er på tide !!!!

Men her er alt i skjönneste orden, formen var ikke på topp i går så jeg holdt meg hjemme fra treffet.

Men er det planlagt noe nytt treff på dagen enda?

og kansje vi skal starte en ny tråd, denne er veeeeeeeldig lang nå :-)

I dag skal jeg vaske huset og styre litt. Kansje det skjer noe da !!!??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...