Gå til innhold

Nedre Romerike jan/feb/mars mammaer


Faylinn

Anbefalte innlegg

gjeeesp. våken som et lys før kl 07 :S

Da var julen over gitt :) håper alle sammen har hatt en kjempefin feiring med familie eller venner :) Fikk dere mye babygaver folkens?? Her var det ikke så mye av det faktisk. Fikk penger da som skal brukes på isofix base til lillemann siden svigers ikke fikk den de var lovet på mekonomen.

 

Ellers går jeg å snufser om dagen til min store skuffelse!

Har blitt forkjøla tror jeg, men på en rar måte! sliter mest med vondt i halsen og ikke rennete nese. Uansett så er jeg veldig klar for at det bare skal gi seg :P

 

Julie: håper du har hatt en fantastisk julaften på fjellet med alle de er glad i rudt deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God jul! For jula er da ikke over selv om julaften er det vel? ;-) Håper alle koser seg som best de kan. Her i huset er det nok en runde med skikkelig sjukdom. Poden stakkars har det vel værst som ikke kan uttrykke seg helt ordentlig, men au i øret og over 39 i feber og helt delirisk uten paracet gjorde at vi tok en tur til legevakta i går. Han hadde definitivt bakteriell infeksjon og nå må vi stappe i han antibiotika i tillegg til paracet for feber og merter som vi hadde gjort noen dager. Han hater det og gråter, og vi gråter med. Ikke lett å skjønne for em liten tass... :-( Selv har jeg bihulebtennelse og ørebetennelse, og tar nå antibiotika selv, men det er liksom litt enklere selv om det er slitsomt og vondt. Julaften var vel ikke helt som forventet, bare veldig slitsomt egentlig. :-( Vi har jo vært sjuke siden november minst to personer i huset, så selv på julaften som skulle være hos oss sto det igjen banale ting som å støvsuge... *sukk* Vi gjør virkelig minimalt av husarbeid, men selv det er mye når man ikke har en frisk klone av seg selv.

 

Nuvel, jeg føler meg noe bedre i dag, og poden har bare vært våken 5-6 ganger i natt, så kanskje han er bittelitt bedre også. Vi dropper reisen skulle lagt ut på i dag og holder hviledagen hellig. Det hjelper å ta det med ro virker det som. Håper vi får noen fine dager mot slutten av juleferien i det minste.

 

Forsatt god jul. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul, ja! For jula er ikke over, nei :D

 

God bedring til alle hos dere, Faylinn. Her sliter vi fortsatt med forkjølelse alle tre, jeg har vært forkjøla i ca 1 mnd nå og er mildt sagt drittlei. Blir ikke bedre heller... nå har jeg bare blitt verre, og hosta som en gal i natt. I tillegg var eldstemann syk i går, med over 40 i feber når kl var 1730. Da var det inn med en paracet og rett i seng. Sovna fort. Sov stort sett i natt, avbrutt av masse hosting og jeg måtte inn en god del ganger for å gi vann. Stakkars liten... Ikke spist mye i dag, og sov lenge. Så ikke helt i hundre enda... Men allmenntilstanden er ok, heldigvis.

 

Babyting til jul var det ikke noe av, og det er helt greit for meg. Fikk penger, men de skal brukes på husting, hvitevarer/møbler. Så de blir å få bein å gå på fort nok, for å si det mildt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledelig jul! Neida, julen er jo ikke over selv om julaften er over! Selv om jeg syns jo at julaften er høydepunktet. Gleder meg til neste jul med lite barn:)

 

Jeg har kost meg masse her på hytta med familien:) Men i morgen bærer det hjemover. Blir egentlig godt å komme tilbake til hverdagen...

 

Så synd dere er syke, det høres ikke noe ålreit ut:( Jeg er frisk og rask heldigvis, men orker likevel ikke de store gjøremålene. Har kun gått en liten tur her oppe..

 

Vi fikk masse babyting til jul, blandt annet klær, stellekremer av diverse sorter, vippestol, bamser, uro som spiller musikk, og barnebøker.

Men nå hadde vi jo også ønsket oss dette da:)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle sammen!

Julekvelden er over med masse god mat og mange gaver.

Vi fikk litt til babyen, men heller ikke så veldig mye.

Vi har hatt noen deilige dager sammen med familien, i morgen pakker vi bilen og reiser til fjellet for å feire nyttår. Gleder oss kjempe masse :o)

 

Vi har klart oss uten å bli syke og jeg er ganske mobil ennå, håper det holder... :o)

Jeg er også klar for treff i januar, men er ikke tilgjengelig på dagtid for da er det full jobb med opplæring.

 

Ha en fortsatt fin romjul alle sammen, og en riktig fin begynnelse på det nye året!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døgnet blir jo helt på styr om dagen. Poden og jeg sov fra halv to til halv fire i dag! Henger jo sammen med sjukdom og dårlige netter. Men når det er sagt følte jeg meg litt bedre etter den søvnen, og jeg syns han virket bedre også! Nå skal jeg straks krype til køys og bli enda bedre. Måtte bare se Serendipidy som vi tok opp i går. Har sett den før, men har så dårlig hukommelse at jeg bare husket begynnelsen og slutten. Syns vel ikke den var så bra som jeg "husket", men søt er den jo.

 

Vi fikk forresten en babyting til jul som vi ble veldig glad for, nemlig en babycall til babyen: Vision Nova med kamera. Hadde du spurt for et år siden hadd jeg sagt det var sprøyt, men etter å ha flyttet til et sted hvor nabokatten gjerne vil opp i vogna, ser jeg frem til å enkelt kunne sjekke at babyen ligger alene... Kan jo være kjekt om natta også selv om vi denne gangen ikke vil bruke dyne men heller soveposer/grobag. Førstemann sparket stadig dyna over hodet, eller krøyp innunder om vi festet den nede...

 

Et tips til dere som ikke har babycall enda er i hvert fall å kjøpe en hvor både foreldre og babyenheten går på batteri slik at den kan brukes i vogna ute. Den første vi fikk gikk bare på strøm, og vi gremmet oss et halvår før vi spanderte på oss en skikkelig bra en. Den vi kjøpte da har lang rekkevidde også, så den brukte vi under bryllupet da vi la guttungen i et rom ganske langt unna dansesalen, og vi kan ta den med inn til naboen eller i hagen hvis vi stikker ut mens han sover. Genialt og viktig!

 

Nå er det snart januar, og på tide å begynne å vaske alle klær, vugger, gardiner, sengehimmel etc. Erfaring tilsier at når permisjonen kommer er det ikke særlig krefter igjen, og hva hvis denne babyen kommer tidlig? Jeg starter i hvert fall om et par uker tenker jeg. Str 50 og 56 tøyet er jo utrolig søtt også da! :-) Nesten så jeg gleder meg, hadde jeg ikke hatet å vaske tøy... 8-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter og en forsatt riktig fin jul....

 

Jeg har nå kommet meg tilbake til Oslo.

Det var en lang tur til Bergen selv om vi delte den i to begge veiene.

Vi overnattet på Gol begge veiene.

Det var veldig hyggelig hjemme oss mamma og pappa men det var veldig godt å komme hjem igjen til oss selv.

 

I morgen skal vi i morgen på jule- bål feiring hos noen venner av oss med grilling og bål...

Satser på bra vær i morgen....

 

Forsatt en fin romjul og en hyggelig nytt års feiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh julebål tenning høres kjempekoselig ut da :)

Godt turen fram og tilbake gikk fint:D

 

i dag har vi hatt en skikkelig farte dag. Begynte med time hos jormor kl 0830. Alt var bra med lillemann å hun mente at dette kom til å bli en normal str baby :)

Skulle egentlig på NAV for å få hjelp til å få ferdig disse papirene med søknad om fødselsperm, men de åpnet 2 timer senere enn vanlig pga julen :P haha kjempebra når kommunen tar julefri :D Tar heller den turen i morgen vi da.

Så bar turen innom hjemme for å hente noen ting som skulle sendes med posten i retur. Fikk noen klær som var ALT for store til jul som var bestilt på postordre :S mye ekstra styr med bytting da synes jeg.

Desverre selger ikke posten sånne ufrankerte esker eller poser lenger å siden jeg hadde retur slipp som jeg bare skulle klistre på med betalt porto ble det ekstra styr for å få tak i noe å putte det i, men det ble sendt tilslutt!

Neste steg på listen var å svippe innom lillestrøm med skiltene til gamlebilen min. Den skal få stå til noen andre vil ha den. da slipper jeg å betale årsavgiften :D

Endelig fikk vi satt nesen mot sandvika Storsenter. Der var det KAOS selv om kl bare var 12!! vi skulle på barnas hus for å kjøpe isofix base (fikk penger til jul som skulle brukes på dette) Her fikk vi hjelp av en ansatt som virkelig ikke hadde fulgt med da de drev med opplæring. Jeg holdt på å betale for en ting som vi ikke kunne bruke til den stolen vi hadde :S Dette var selv om jeg dobbeltsjekket med hun at vår stol ikke het fix på slutten som de andre maxicosi cabriofix stolene. (vår heter bare cabrio :) )

Enden på visa her er at vi har en kjempefin 0-13 kg bilstol som vi skal selge for den nette sum av 500 kr da vi trenger en helt annen stol pga isofix i bilen.Hvis noen trenger er det bare å sende meg et lite brev her inne :)

Nå var vi vel egentlig både slitne og leie så det var på tide å ta turen til mamma. Der hadde vi blitt lovet middag og dessert. Ble ikke så lenge hjemme i Bærum i dag siden kroppen var supersliten etter dagens maraton. Godt var det i allefall å komme hjem å hoppe opp i et varmt boblebad å bare slappe av i alle muskler.

 

Det var i allefall min dag :D Håper dere andre har hatt en roligere dag enn det jeg har!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da, så irriterende med ansatte som ikke aner hva de prater om! Og kjipt dere må selge det allerede innkjøpte bilsetet. Jaja, skal ikke være bare bare dette her.

Men så bra at lille gutten er ikke for stor/ikke for liten da:)

 

Vi hadde også en raiderunde i går. Kjøpte sengepakke fra Rudo (inkluderte seng, madrass, sengekant, dyne, pute og sengetøy) og stellebord til å ha på badekaret med sånn kjekk balje ved siden av.

Så nå er hvertfall alle de store tingene i hus.

 

Men jeg syns den dynen som fulgte med i sengepakken var fryktelig stor og stiv! Hva slags dyne skal dere bruke i sengen? For man bruker vel dyne? Ble pluttselig i tvil jeg...har jo ikke gjordt dette før:)

 

Huff, nå syns jeg bevegelsene til knøttet begynner å bli bittelitt plagsomme...kjenner ut som om hun spenner hele kroppen så lang hun er ut i sidenene, og det merkes for å si det sånn! Hun har hvertfall ikke snudd seg enda...det kjenner jeg tydelig! Men kan jo ikke klage på at det er liv da...

 

Nyttårsaften i morgen:) Vi skal feire stille og rolig hos et vennepar som har en liten en på 5 mnd.

Kos dere masse!

HAPPY NEW YEAR!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille rose: Godt å høre kjøreturen gikk greit begge veier. Bålkos hørtes hyggelig ut!

 

Elin: utrolig kjedelig med det bilsetet da. Håper dere får solgt det allerede innkjøpte! Og bra alt ser fint ut med størrelsen :)

 

Julie: så kjekt å få handla inn en del. Er ikke lenge igjen nå....

Vi bruker dyne, ja. I starten bruker vi 60x80-dyne (er det ikke målene, tro...? Den minste dyna, iallfall). Så går vi over til 80x100 senere.

 

Og sparkene er plagsomme, ja! Kjenner det mer og mer opp mot ribbeina. Jeg var på kontroll i dag. Alt stod bra til med knøttet. H*n ser ut til å bli ca like stor som broren sin ved fødsel, noe jeg syns høres supert ut ;) Hodet lå ned igjen nå, så det var ikke rart jeg fikk noen kraftige ribbeinspark innimellom. Vi så øynene var lukket igjen, og at h*n gjespet. Morsomt!

 

Godt nytt år til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julie: vi begynner med en dyne som er 60x80 å så går vi over til den som er 80x100 senere, men ser at på ikea selger de ikke de minste i det heletatt så det er sikkert smak og behag :) Så morro med shopping runde :) utrolig hvor nærme målet vi begynner å bli nå!

hihi godt lillemor beveger seg bra. Kan være enig med at det er litt masete med disse bevegelsene hele tiden, men godt er det også :)

Høres ut som dere skal ha en deilig nyttårsaften i allefall!! savner ikke det stresset man hadde da man var yngre. Aller beste nå er å feire med med de man trives med :)

 

bic: godt å høre at minien deres koser seg inne i magen også :)

 

Vi kommer bare til å kjøpe stol og base i ett nå så jeg orker ikke stresse. Fortsatt kjipt å selge den stolen vi har handlet siden jeg synes den er kjempefin, men kan liksom ikke argumentere med å ha 2 stoler som er i den minste str.

 

Hvordan seter er det dere andre har gått for forresten??

har knallrabatt på BeSafe hos mekonomen, men synes Maxicosi virker så mye lettere. Har kikket litt på graco samt et til som jeg ikke husker hva heter akkurat nå :P

 

for dere andregangs mammaer... Kjøper man flasker og smokker på forhånd?? evn når gjør man dette?? tenker ikke på å fylle skapet assa, men tenkte på evn å ha kanskje 2 stk i hus :) hva anbefales av flasker/smokker?? str på flaskene.. mye spørsmål her gitt :P

 

i dag har jeg vært å tatt akupunktur igjen. fikk fotsone massage først da :D utrolig godt etterpå. har hatt mye vondt i bekkenet nå i julen (vært kjempestiv å slitt veldig med allle bevegelser egentlig) så jeg merket stor forskjell etter denne behandlingen. Gleder meg allerede til neste gang jeg skal inn. Har planer om å gå for modingsakupunktur også siden det virker som kroppen min responderer bra på denne behandlingsformen. Noen andre som har prøvd det av dere som har barn fra før??

Etterpå var jeg en tur på strømmen storsenter for å kjøpe strømpebukser og div til i morgen. fant t.o.m en kjempesøt kjole som jeg kan ha på meg så nå blir jeg festfin :)

Vi skal til Bærum i morgen å feire med venner. Fikk vite at vi er 15 stk til middag :D fler der som jeg ikke har sett på en stund så jeg gleder meg kjempemye. siste nyttårsaften uten en pode det her. Litt rart å tenke på, men veldig koselig også. Ser for meg at det blir mer familie som står i høysetet neste nyttårsaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin: utrolig kjedelig med bilstolen (må bare si det igjen..) :(

 

Vi har britax, er det vel.. Arv etter eldstemann. Vi kjøpte det brukt hos svigerbror selv. Er fornøyd med det.

 

Smokker kjøpte jeg ikke av på forhånd, men fikk jo en del i babypakker som kom. Så hadde smokker i hus. Første gang han fikk bruke smokk, var vel dagen etter vi kom hjem fra sykehuset, eller noe sånt. Hadde stort suttebehov, så for oss var det kjekt å putte smokken inn ;)

Tåteflasker kjøpte vi ikke av på forhånd. Det måtte plutselig kjøpes inn da jeg måtte stoppe amminga etter 2 uker, for å gå på medisin i 1 uke. Det finnes ørten forskjellige merker, og hva som er best er en smakssak. Det finnes like mange svar, som det finnes merker, minst. Hehe. Noen flasker har bare én type smokk til flaska, mens andre har flere typer med ulike størrelser/hull. Det anbefales at man ikke gir flaske før ammingen er godt etablert. Så i utgangspunktet skal du ikke trenge flaske med én gang. Men etterhvert vil du nok prøve, så skader ikke å ha i huset på forhånd sånn sett. Men ikke noe du trenger å ha klart på forhånd. Skulle du komme i en situasjon som min, der du MÅ gi flaske i f.eks. én uke, for så å kunne amme igjen, anbefaler jeg deg flasker som har ulike størrelser på smokkene. Du velger da den minste størrelsen. Dette gjør at babyen må jobbe mer for å få melken ut av flasken, som igjen øker sjansen for at det er ok med pupp igjen etterpå. De som har bare én størrelse på hullet har lettere flyt, som gjør at de lettere foretrekker flaska fremfor puppen. Men de billigste flaskene, som har kun én størrelse på hullet, er helt kurante flasker hvis man vet man skal gi flaske, altså. Vi brukte mye av de. Dr. Browns-flaskene skal være veldig bra, i forhold til luft i magen/kolikk. Vi fikk én sånn flaske, som vi brukte omtrent aldri. Syns det var så mange deler, at vi gadd ikke. Avent sine flasker er helt kurante, synes jeg. Som sagt, det er en smakssak :)

 

PS: Smokker finnes i ulike størrelser... og du kan velge mellom silikon og latex. Så det er en hel jungel av smokker også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie: Som jeg skrev oppi her et sted så hadde vi problemer med at poden sparket dyna over hodet, og siden når han hadde hele senga og vi festet den nede, så krøyp han nedover og under. Enda senere, når det var ufarlig, sparket han den av seg og sover nå uten dyne... Vi skal derfor ikke ha dyne nå men grobags!

 

http://www.gro-group.com/grobags.aspx

 

De selges blant annet på http://www.barnetrend.no/ som har butikk ved toget i Lillestrøm. Selges tilsvarende poser på H&M også. Vi starter opp med en "swaddling", for var det noe han likte da han var bitteliten var det og byltes stramt. Er så uvant for de små å kunne røre så mye på seg at mange blir urolige av det!

 

Elin: Jeg synes absolutt du skal ha et par flasker og en morsmelkerstatning (mme) i hus når det nærmer seg! Det kan være midt på natten eller en søndag du plutslig innser at du ikke klarer å gi melk nok og ungen SKRIKER etter mat. Anbefaler Hipp da den gir avføring i omtrent samme lukt og konsistens som morsmelk, NAN lukter forferdelig og NAN HA1 gir grønn bæsj, bare så dere vet det. Det er absolutt ikke alle som får til amming til å begynne med eller i det hele tatt, og det viktigste er at babyen får mat, ikke at den er fra pupp!

 

Er det noe jeg angrer på er det at jeg lot meg overtale av de håpløse folka på barsel til å ikke gi mme da ungen min skreik og skreik. De påsto han fikk nok mat helt til de så han gikk for mye ned i vekt, DA skulle jeg plutselig gi mme ja! Jeg får drlig samvittighet hver gang jeg tenker på hvor forferdelig sulten han var sine første døgn. :-( Gjelder spesielt de som føder på overtid og/eller store babyer.

 

Mme kan gis med skje og beger også, men etter noen dager sluttet gutten å svelge det, og dette var midt på natten og jeg var sjeleglad for å ha flaske i hus! Flaska stimulerer suge og svelge refleksen. Samtidig begynte vi med smokk, og det ødela ikke ammegrepet selv om han var 5 dager gammel. Jeg ammet og ga mme i tillegg i flere uker. Vi kommer nå til å gi smokk og flaske fra dag 1 om det trengs.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faylinn: Sånn sovepose sak har vi faktisk kjøpt:) Så da kan vi jo evt bruke den!

Ellers går vi nok uansett i innkjøp av en sånn liten babydyne også. Den er jo fin i vogna om ikke annet.

 

Lurte litt på det med smokk og flasker vi også. Og siden dere sier det er kjekt å ha i hus, kjøper jeg det også. Samme med mme.

 

Elin: Vi har kjøpt Recaro bilstol:) En kamerat av sambo jobber hos Møller, så da fikk vi en knallpris på den.

 

Det er så spennede at det nærmer seg med stormskritt nå. Strengt tatt, hvis jeg skulle føde før tiden, så kan jeg være mamma allerede om èn måned!! Herregud:) Tenker jo litt på dette siden lille jenta ligger slik som hun ligger i magen. Hvis hun ikke skulle snu seg i løpet av de neste ukene, og det ikke er noen annen utvei ennn ks, så bli vel gjerne ks datoen satt litt før termin datoen? Mener jeg forstod det slik...

 

Igjen, ha en flott nyttårsaften:)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlagt ks er vanlig at de setter opp 7-10 dager før termin.

 

Hvis noen av dere trenger bæresele, eller kjenner noen som vil ha, har jeg en ekstra ;)

 

Jeg som hadde flaskebarn med nr 1, kommer ikke til å kjøpe inn mme før fødsel hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter....

 

Godt nytt år jenter...

Takk for det gamle..

 

Bic: jeg tar gjerne en titt på den bæreselen du har.

 

 

Hadde dere en fin feiring jenter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år, og takk for det gamle ja :)

 

lille rose: Da har vi avtalt om bæreselen ;)

 

Dere får bare avtale et treff, så får jeg bare se det an. Tviler på jeg får blitt med på noen flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt nyttår folkens :D

 

Faylinn: takk for tipset. Skader jo ikke å ha det i hus uansett så jeg går ok for tipset ditt å har noe parat :) blir det ikke brukt så blir det ikke brukt. Bedre enn å angre i ettertid i allefall!!

 

Julie: recaro stolene er KULE :D har alltdi trodd at det skulle bli sånne på oss, men vi har jo havnet på maxi cosi bølgen :P

Har forresten fått tak i både base og sete nå pent brukt på finn.

Det var IKKE feil!!! Kakifarget, ser helt nytt ut å kjøpt sommer 08 :D

 

Har lagt ut det sete vi selger på finn også å det er helt utrolig hvor mange tilbakestående mennesker som sitter å vurderer å handle. Får nesten litt flass her jeg sitter :P

Noen eksempler:

* NEI vi kommer ikke til å kjøre halveis til oslo for å møte deg på NYTTÅRSAFTEN kl 19 for at DU skal handle et bilsete.

* JA det er fra 0-13 KG når det står i annonsen

*Hvor lang tid du bruker på å kjøre fra en destinasjon til en annen er vel kjøpers jobb å finne ut på kvelden nyttårsaften :S

* Prøve å prute et bilsete fra 500 kr til 400 kr er en dårlig spøk. Er da billig nok uansett mener jeg :S

* Sende melding kl 0130 om natten 1 januar å spørre om vi kan sende blide samt levere det i lillestrøm på morgenen er for mye forlangt!!! grrr

* Hvordan i h...... har du fått tak i vårt nr hvis du ikke har internett å ikke har sett annonsen engang??

* Hva nypris på en brukt stol fra 07 er burde vel folk klare å finne ut selv mener jeg. Viktigste er vel hva vi har lagt det ut for på finn... Google er et fint hjelpemiddel ville jeg tro!

* Hvor i landet vi bor.... hva med å trykke på det lille bildet med KART i annonsen så finner du det fort ut uten å sende en mail. (dagens hint er at den er liiiitt lenger nede enn sende mail knotten.)

* hvor mye det koster å sende... hva med å søke på posten sine sider?? jeg jobber ikke i posten.

 

Haha som dere sikkert skjønner var kvelden 31 desember fylt med nok av meldinger fra "kjøpere" samtidig som vi var i selskap:D

 

Hvis noen er intressert forresten så er linken til annonsen dette :

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15911854&sid=xz1cabxPix2359652&WT.svl=Link

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillerose : JAAA vi må sette opp et treff.

Skal vi bare gå for en onsdag??

da stemmer jeg for onsdag 14 eller 21 på HARDROCK :D :D :D

 

Dagtidstreff kan jeg anbefale DUS, men kanskje ikke ta onsdag her også eller??

 

Bic: du får komme hvis du kan å kan du ikke så kan du ikke. :)

De fleste skjønner vel at det ikke er helt lett å kombinere flytting med treff så jeg regner vel ikke med at de forventer at du får gjort alt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Portospm kan jeg faktisk forstå litt, da det kommer an på hva bilstolen veier, og de ikke nødvendigvis vet det og du kanskje kan sjekke det. Men ser poenget ditt, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikkordet er jo uansett google :P er temmelig stor sjanse for at ikke vi vet det kl 0130 om natten :D hahahah merkelige mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er enig med deg Elin vi kan ta det på en onsdag enten den 14 eller den 21 passer for med på bege dagene.

Vi kan og ta det i Oslo.

 

Jeg er og med på dadg teff, det er bare å ringe så kommer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...