Gå til innhold

Nedre Romerike jan/feb/mars mammaer


Faylinn

Anbefalte innlegg

Ja det er jo dumt at de ikke bygger skikkelig med sengeplasser når de alikevel bygger nytt sykehus.

 

Jeg kommer nokk ikke i morgen jeg heller, skal jobbe min siste arbeidsdag i morgen :-)

Det skal bli deilig!!!

Men jeg kommer nok på det andre treffet :-)

Så da ses vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bic: njaaaa kan hende du ser meg igjen assa :P

 

Jeg har ikke vann i kroppen enda å håper jeg slipper. har vært litt hoven å da tok jeg av ringer-

 

her er forresten linken til det som sto i rb.no som Bic snakker om

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article4034831.ece

 

krysser fingrene for at det er en sak media har blåst opp å laget værre enn det som stemmer. Lenger nede ligger denne artikkelen hvor det er en helt annen og positiv tone.

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article4033613.ece

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin: Håper virkelig det stemmer ;)

 

 

Hvis noen fortsatt trenger sprinkelseng, vet jeg om noen som skal gi bort en Singlar seng med en Sultan Sussa madrass. Si i fra isåfall (har dere ikke mob.nr. mitt, kan dere få Elin, lille rose eller vips til å si fra til meg... Så sier jeg fra til hun som har senga)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke moro å lese sånt syns jeg...blir litt stresset jeg da! Det er gøy liksom, å få beskjed om at du må dra til Drammen eller lignende. Nei, da skal jeg lage rabalder, tro meg!!!

Men jeg kan vanskelig forestille meg at de avviser fødende som de ser kommer til å føde innen kort tid, altså de som ikke når å reise til andre sykehus. De kan jo ikke likegjerne risikere at vi føder i bilen på vei til Kongsvinger eller Drammen! Det hadde vært en fin sak for media tenker jeg!

Det verste er jo at de tenker på å innlemme enda flere bydeler i Oslo til å sogne til AHUS. Kjempe lurt når de ikke engang har kapasitet til å ta i mot de pasientene de allerede har lovet plass....FY!

 

Nok om det; gleder meg til god lunsj på Egon i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi ser for meg hvor lett det skulle vært å dytte oss ut døra på ahus når ting er i gang :P Jo fler ganger jeg leser dette så blir jeg mer og mer sikker på at det ikke stemmer heeeelt det som står der :P

Skjønner hva du mener med at du blir stresset Julie. Ble det med en gang jeg også helt til jeg fikk tanken om at det umulig kunne stemme!

 

Gleder meg til lunch jeg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, håper vi slipper noe styr med sykehuset akkurat når man skal føde, har liksom nok fra før av da....

Jeg gleder meg også til lunsj i morgen, skal bli godt å komme ut av huset og treffe litt andre vaggende babes og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere på lunsj i dag! :)

 

Jeg hadde nok hatt tid, vi ligger godt an med pakkinga. Så og si ferdige nå. Men har besøk av pappa fortsatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuuusen takk for koselig treff i dag :D

Litt spesielt å møtes sånn på dagen, men absolutt noe jeg fikk mersmak på :)

vi snakket om å sette opp DUS på strømmen som sted for neste dagtidstreff, men bestemte oss aldri for en ukedag da.

Noen som vil allerede neste uke eller skal vi ta det uken etter?

 

Noen ønsker om en dato for kveldstreff i januar her på romerike?

Burde jo sette opp et til , men kanskje velge et annet sted enn egon?? eller ?? Kan jo være kafe også for min del. Køh er koselig samt pikene på hjørnet som ligger borte ved toget. Aner ikke åpningstidene på sistnevte da, men det er vel bare å google for å finne ut :)

 

Kom hjem å sloknet jeg da etter treffet i dag. Bøllebekkenet slo bra til etter litt sosialisering så da var det bare å legge seg ned et par timer.

Heldigvis så er det bedre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var kjempehyggelig :) Veldig godt å komme seg ut litt på dagen og lunsje sammen med andre :)

Jeg er klar for treff jeg, og syns det er veldig behagelig å ta det på dagen, men funker fint på kvelden og.

Samme for meg hvor egentlig, Jekyll&Hyde og Pikene på hjørnet er jo greie steder det og :)

Jeg merka også bekkenet etter å ha vært ute, skal jo ingenting til, men det er uaktuelt å gro helt fast i sofaen så litt vondt får det bare være..

Vi sees jo på tirsdag vi da, Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha tar med meg sofaen :P neida. er enig med at det er HELT uaktuelt å sitte å gro fast! På tirdag får vi kose oss på hver vår ball :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff ja:)

 

Jeg blir med på dagtreff når som helst egentlig, har ikke de helt store planene fremover kan man si, bortsett fra noen småavtaler, så for min del er det bare å sette opp en dag. Men tror jeg står over kveldstreffene fra nå av, er mye mer sliten utpå ettermiddagen og kvelden...

 

God helg:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg selv igjen i den der ja. Sliter med steinhard mage (å ta på assa :P) om kvelden :S ikke noe gøy i det heletatt det gitt!

Skulle egentlig ta en tur til noen venner i kveld, men ser veldig ut som jeg skal ha enda en kosekveld med pc gitt.

 

Da kan jeg i allefall dele hva jeg har gjort i dag. Siden Thomas er i Alpene å jeg drømmer om ferie var dette en ypperlig tid å sette seg ned å lage en oversikt over familievennlige hoteller som vi kan velge mellom. Seff har jeg fått med pris også for pris er viktig :) vil jo ikke betale masse for reisen. Jo mindre den koster for oss jo mer lommepenger har vi.

Nå har jeg i allefall en god liste med bra hoteller både i Tyrkia og Bulgaria som han skal få titte på når han kommer hjem.

 

Ellers har jeg spist og glodd på tv :P hehehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en ekstremt spennende lørdagskveld: Har strøket merkelapper i ullsokkene til min lille datter, he he...... Koster jo ikke akkurat lite de sokkene så de skal ikke forsvinne i barnehagen har jeg bestemt :)

Kan ikke noen komme med et forslag om et lunsjtreff snart da så man rekker å planlegge litt.... Jeg kan i utgangspunktet alle dager utenom tirsdager :)

(Hmmm... magen er i veien når jeg skal bøye meg frem til godte-skåla som står på bordet...... Mye man skal tåle når man er gravid gitt.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er aktuelt med dagtreff allerede kommende uke, kan jeg på torsdag i hvert fall. Pikene på hjørnet ved toget har sofa og god mat. :-) Burde kanskje møtes 11.30 for å få sofaavdelingen..

 

Flere som sliter med pusten? "Alle" sier jeg har så liten mage, og det tror jeg er fordi ungen ligger helt inni magen og presser ekstra på alle organer. Lungene er halvert tenker jeg.. Slitsomt. Ellers holder jeg ut med bekkenet ved å jobbe 50% og ikke gjøre dumme ting. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tyngdekraften foran har begynt å ta helt over her hos meg. og stenhard mage det kjenner jeg igjen ja :o)

Var i Oslo igår med jobben og så heldigvis ikke noe av opptøyene. Endte opp på Elvis Tribute på Dixie Pub i Rosenkrantzgt etterpå. Det var kjempe artig. Kjenner i dag på kroppen at det ble sent i natt... så i dag skal jeg nok ikke gjøre noen store aktiviteter :o)

Et vennepar fikk en liten gutt i natt, så det er mulig det blir et lite barselbesøk i løpet av dagen. Det hadde vært moro.

 

Jeg har sjekket kalenderen min om treffet i Oslo på kvelden den 21. og det skjærer seg for meg. Var noen som nevnte at vi kanskje skulle få til et treff i Lillestrøm også på kveldstid før vi alle begynner å nedkomme også... Det er jeg veldig for da :o)

Gi et lite hint så ser vi om vi finner en dato :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me me me me me :D åhh jeg gleder meg allerede jeg til å teste et annet sted enn Egon. Er egentlig kjempelei av maten der samt at jeg mange ganger føler at den ikke samsvarer i pris kontra kvalitet :)

 

Vips: kjemmer igjen det med godteskålen assa. trikset er å ha den bak deg når du ligger på sofaen sånn at du bare kan strekke deg bakover. Da butter ikke magen hehehe

 

swcdans: jaaa et til treff på kveldstid på romerike bør vi da få inn før ungene spruter :P

Hva med mandag 2 februar?? http://www.pikenepahjornet.no/

Kom med meninger nå folkens :D

 

Er såå glad for at det står 43 dager igjen på profilen min nå. Hehe nesten så man angrer. Hele helgen har gått i å bare ta det med ro siden verdens mest ubrukelige bekken (dvs. mitt) driver å motarbeider meg.

Helt inners inne kjenner jeg at jeg vil være vill og gal om dagen. tenk så herlig å stå på toppen av en skibakke, puddersnø og sol å bare kjøre utfor. Eller enda bedre afterski etterpå. Eller shoppingtur i oslo (eller hvilket som helst annet sted) hvor du ikke trenger å bekymre deg over om "helsa" holder eller ei for å få gjort det :D hehehe Godt vi nærmer oss slutten her nå :) Aller mest gleder jeg meg til å hilse på lillegull som ligger i magen. Trilleturer og kosing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også kveldstreff 2. februar!

 

Siden jeg gikk over sist regner jeg me det igjen, og da rekker jeg sikkert mange flere dag- og kveldstreff uten unge...

 

Da setter jeg opp dagtreffet på torsdag jeg, så får vi se om vi tres amigos blir flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, da sees vi på torsdag da, så er det sikkert noen flere som kan og :)

 

2 feb kan jeg også, greit å benytte sjangsen å komme seg ut litt på kveldstid også før bebisene kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg booket bord på jekyll & hyde den 2 februar fra kl 18.

Fant ikke noen meny da, men utifra det jeg leste meg til da jeg googlet så har de jo mat der å har åpent til kl 22 :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, de har mat på Jekyll & Hyde. Vi feiret faktisk forlovelsen vår der for noen år siden.. hehe. Ikke helt det mest romantiske stedet kanskje, men vi hadde ikke vært der før. Helt grei restaurant som er kjent for noe treg service. :-) Jeg satser på å komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...