A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. november 2008 #151 Skrevet 6. november 2008 Hahaha, morsomt at du nevner de Billy-hyllene med glassdører. Jeg skulle til å nevne de i forrige melding, men lot det være... Altså... Jeg hadde 10 slike skap på gamlejobben. På den nye hadde jeg bare plass til 2... 10-2=8 Dvs. at vi har nå 8 slike skap stående HJEMME. Har fått plassert fire på "lagerrommet" mitt og 2 på arbeidsrommet. Har fortsatt 2 stk Billyhyller igjen... Foreløpig står de nede i gangen sammen med alt det andre rotet fra jobben. Merker at 2. sortering er i full gang. Inngangspartiet ser ut som et bombet område, hiver alt bosset ut der, og så får vi kjøre det vekk på lørdag. Herlig...:-/ :-D Tjorven, jeg vet hvordan det er å IKKE ha Ikea i nærheten. Da vi bodde i Trondheim var det ikke kommet Ikea der. Hver gang vi var i Bergen m. bil, stappet vi bilen full med Ikea ting. Tok til og med med meg mye på flyet... Hahaha, når vi snakker om fly... Vi gjorde noe litt sykt i går, da vi bestilte flybillettene til London. Mannen min får jo dekket sin billett, så jeg tvang ham til å ta 2 kolli bagasje. Hehe, jeg har tenkt å handle julemat i England. Åååååhhh, DET savner jeg, å gå og handle mat i England... Utvalget er sååååå braaaa og det er sååååå billig. For oss var det jo supert, vi hadde norske lønninger begge to....:-D Jeg tror jeg må teste igjen i morgen ja... Er i full sving nå! :-/ Det verste er at jeg nå, *akkurat nå* (det kan endre seg fort altså!), ikke har noen som helst følelse, hverken det ene eller det andre. Er fortsatt litt småkvalm, men puppe-vondten er gått over og murringene er mindre. Fortsatt ikke noe spotting, og det er vel et bra tegn, men det er vel det eneste... Jeg trøster meg med at jeg ikke hadde ett eneste symptom før IKM forrige gang jeg var gravid. Tror ikke kvalmen kom før i 6-7 uke. Huff, så jeg skravler... Alt for å slippe og rydde mer... Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. november 2008 #152 Skrevet 6. november 2008 PS. Bekkenet mitt har forresten vært overraskende bra denne pp'en! De andre pp'ene har jeg vært såååååå dårlig rundt el og uken etter. Denne pp'en har jeg bare hatt litt vondt, sånn vanlig vondt, liksom. Vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn jeg...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. november 2008 #153 Skrevet 6. november 2008 Da var spottingen begynt her.... F**** heller... Nå er jeg drita lei. Jaja, over i ny pp. Kjenner jeg er litt motløs nå ja..... DRITT... *sint* klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. november 2008 #154 Skrevet 6. november 2008 ARGH, jeg som trodde jeg skulle ta det så bra denne pp'en... Sitter her helt alene og sipper som en liten unge. Sønnen er heldigvis på trening og mannen er på jobb. Måtte ringe til ham og begynte selvfølgelig bare å gråte enda mer. FANENS dritt mens. Kjenner jeg er litt motløs nå ja... HVA gjør vi galt? Vi *uler som kaniner, kanskje vi gjør det for mye? Tør vi å satse på hver 3. dag???
Gjest Skrevet 6. november 2008 #155 Skrevet 6. november 2008 Ææææææsj! Da er vi to. Har begynt å spotte her også. Dette blir ei kjedelig nattvakt. Ja ja ....ny syklus, nye muligheter.
tjorven- nr 3 Skrevet 7. november 2008 #156 Skrevet 7. november 2008 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeii!!! begge to begynt å spotte..... ialledager....Men er mensen kommet mere i gang? Leste på pernille siden i går at det er normalt med litt spotting, når man forventer mens , selv om man er gravid..!! så kanskje det enda er håp??? HÅPER DET!!! Dag 30 på meg...nå må mensen komme om jeg ikke er gravid...va skikkelig fristet til å teste i mårrest...men lot det være ; )) Flink!! Lurer på om jeg er på tur å få UVI....litt rar nede i magen...sviing nesten...så kanskje jeg burde levert inn en urinprøve på labben...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 7. november 2008 #157 Skrevet 7. november 2008 Mizzi: Blitt noe mer på deg da? Tjorven: UVI kan være et tegn på graviditet, men også et tegn på UVI....:-D I morgen SKAL du teste! Ellers så skjedde det noe merkelig her i dag. I natt såknet jeg klokken 02.30. Dumme meg tenkte at jeg kanskje skulle tempe da... 36,5 ble det og jeg skjønte da at alt håp var ute. Akkurat det samme skjedd på dag 11 forrige syklus, tempen falt kraftig. Jeg fikk ikke sove og gikk opp i stuen. Satt og browset litt på data'en og gikk og la meg 03.30. Sov til 08.30 og tempet igjen da: 37,1! Tenkte at dette må jo være galt og gikk og la meg igjen (skal ikke begynne på jobb før i to-tiden i dag). Våknet igjen 08.30 og fortsatt 37,1. Jeg skjønner ikke bæret. Er jeg syk? Er det trifasisk temp? Er de tnoe rart siden jeg var våken i natt? ARGH, nå blir jeg sprø igjen. Og selvfølgelig får jeg et aldri så lite håp... Spottingen har gitt seg, men slik har det alltid vært, on-off med spotting i 4-5 dager før mensen. Altså helt normalt. Bare tempen som ikke er normal! Nå skal jeg hoppe i dusjen. Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 7. november 2008 #158 Skrevet 7. november 2008 Jeg tuller litt... Hehe, i forrige pp gikk tempen opp med 0,10 på dag 11 og så sank den på dag 12. MEN jeg har da aldri hatt temp på over 36,9 før... Og i gå hadde jeg 36,8. Merkelig...
fått attpåklatt Skrevet 7. november 2008 Forfatter #159 Skrevet 7. november 2008 Som dere skravler på ettermiddagene da :-( Jeg føler meg helt uttafor!!! A1973 og Mizzi - neeeeeeeeeeeei! Kjipt med spotting nå da!!!! Stakkars deg da A1973, som satt der alene med skammen :-( Tjorven, dette ser veldig lovende ut! Begynnende urinveisinfeksjon er jo også et godt gravidetegn! Du er gravid, det er jeg sikker på! Herlig med Ikea i nærheten, ja. Jeg tar det litt for gitt jeg da :-) Spiste deilige svenske kjøttboller og så handlet vi en haug med nettopp Billyhyller! Vi kjøpte ikke glassdører, vi tenkte vi skulle montere disse, og se om vi vil ha glassdører etterhvert. Gikk gjennom babyavdelingen, og vi kastet begge lengselsfulle blikk på de søte babyrommene! Jeg våknet i morges med skikkelig metallsmak/blodsmak i munnen....det er jo et godt tegn, men jeg føler meg ikke spesielt mer gravid denne gangen enn de andre pp, så jeg er vel ikke det denne gangen heller snufs :-( Hvordan skal vi holde motet opp da jenter, kjenner jeg begynner å bli litt motløs her! Er forresten ganske mye kvalm, men jeg leste et sted her at folat kunne gjøre deg kvalm.....bare litt rart at man er mer kvalm mellom el og ikm.....
tjorven- nr 3 Skrevet 7. november 2008 #160 Skrevet 7. november 2008 hmmmmm lurekropp passer til deg ja : D da får vi leve i håpet litt til!!! Jeg vet ikke, men har enda ikke mistet troen på deg. Men kanskje pga den spottingen...håpet er ikke ute før mensen kommer skikkelig i gang...og om du mener det enda kan gå 4-5 dager, så har du jo testet AAAAALT for tidlig!!! Jeg må kanskje levere inn en urinprøve da....men da må de jo ta grav.test på den ...itilfelle...........huff...er så nervøs....
fått attpåklatt Skrevet 7. november 2008 Forfatter #161 Skrevet 7. november 2008 Åååååå, skal du levere urinprøve i dag :-) Så spennende Tjorven! Jeg skjønner ikke noe av disse tempene dine jeg A1973, men er det fremdeles et håp da siden det var høy temp? Veldig spennende! Bruker dere folat? Blir dere kvalme av det?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 7. november 2008 #162 Skrevet 7. november 2008 Hei igjen dere. Skravla går! :-D OJ, så spennnede med urinprøve Tjorven! Du MÅ jo bare skrive inn med en gang du har fått svaret! Og ØA. Jeg har veldig troen på deg også! Metallsmak er et veldig godt tegn! Jeg tør ikke håpe på noe som helst... Har begynt å få migrene nå, og det pleier jeg også å få dagen etter at jeg begynner å spotte. Så tror nok løpet er kjørt her ja... Er heldigvis i bedre humør i dag, så klarer å se frem til neste pp. Får legge en strategiplan da! :-D Er glad jeg har korte sykluser, da er det ikke så lenge til neste el! :-D Hehe, da er sønnen i Tromsø så da blir det kanskje en litt koseligere el-periode enn vanlig! :-D Klem
fått attpåklatt Skrevet 7. november 2008 Forfatter #163 Skrevet 7. november 2008 Bra du tar det med godt humør A1973! DSpira sitter nok til slutt for oss alle, det tar bare litt lenger tid nå som vi er litt eldre! Det er så spennende at det ikke er til å holde ut! Synd med den hersens tanta som ser ut til å komme! Trøsteklem fra meg! Tjorven, tjorven....hva skjer????
tjorven- nr 3 Skrevet 7. november 2008 #164 Skrevet 7. november 2008 ja her er jeg igjen etter hele dagen på farta!! UVI hadde jeg ikke : ) Og graviditets testen var en svak strek...men sto negativ på lappen som kom ut! Den svake streken så jeg på lang avstand....så skikkelig itvil om den er negativ...tror nok jeg tester i morgen og om ikke mensen kommer da,,...ingen tegn enda iallefall...Føles som uvi...press nede i magen...dere skjønner sikkert...men men...var ikke morgen urin heller...glømte selvsagt å ta det når jeg våknet... : / så vet ikke....kan jeg ha et lite håp eller er det ute??? så godt å høre at du er med godt mot a 73...kanskje dere må ha mindre sex neste pp ? annenhver dag istede for hver...og flere gang for dagen...??
fått attpåklatt Skrevet 7. november 2008 Forfatter #165 Skrevet 7. november 2008 ???????????????? hvordan kan den være negativ når det var en svak strek der? Hva sa de på legekontoret da? Du må nok teste i morgen med morgenurin! Tror ikke slaget er tapt for deg ennå! Leste her inne om en måte som skulle fungere veldig bra for å bli gravid! Skal prøve det hvis ikke jeg er det nå. Sex på dag 10, 12 og 14 og evnt annen hver dag videre. Mannen skal ha utløsning på dag 5, og deretter spare seg til dag 10. Høres jo ikke ut som noe hokus pokus, så det er jo verdt et forsøk! Synes bare det er litt vanskelig å ikke ha sex hver dag når det virkelig gjelder....er liksom så redd for å gå glipp av el :-) Ha en suveren helg! Jeg bare må innom en maskin i morgen for å se hvordan det gikk med deg Tjorven! Skal krysse fingrene!
tjorven- nr 3 Skrevet 7. november 2008 #166 Skrevet 7. november 2008 ja samme sier jeg...vi så jo begge to den andre streken...men hun sa bare at den nok var negativ i og med det sto det på lappen ....tenker det blir som digital tester...enten eller...så vet ikke om jeg stoler på det nei....huff...litt frustrerende iallefall! men glad for at d ikke var noe UVI iallefall...selv om det føles sånn....skal legge testen klar i kveld til testing i morgen tidlig : )) er ellers spent på hvor lang denne syklusen blir i og med det er dag 30 i dag....arg... Høres bra ut d der ja...men ser ikke for meg at man klare å la vær å ha sex alle de andre dagene da...så mannen får ikke ha seg noe på 5 dager.... : 0 høres uoverkommelig ut ; ) kryss så godt dere kan ja ; )
Gjest Skrevet 7. november 2008 #167 Skrevet 7. november 2008 Oj tjorven! I morgen tidlig er nok streken sterkere! Tvi tvi! krysser fingrene for deg. Her er mensen kommet for fullt. Fanken å! Hadde lyst å bli gravid før jeg fyllte 42. Nå er det for seint gitt. Ja ja da har jeg forberedt mannen på stooooor aktivitet denne syklusen.
tjorven- nr 3 Skrevet 7. november 2008 #168 Skrevet 7. november 2008 håper virkelig dere har rett....selv om jeg ikke er så optimistisk i øyeblikket.....skal skrive inn her så snart jeg vet noe : ) så trist at mensen er kommet for fullt da mizzi!!! Så du Ønsker attpåklatt sin oppskrift for neste pp ; ) ? kanskje du tester ut den : D
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 7. november 2008 #169 Skrevet 7. november 2008 OJ TJORVEN! Dette var godt nytt! Jeg er nesten helt sikker på at du er gravid jeg nå! En strek er en strek, har jeg hørt! Blir utrolig spennende i morgen da....:-D Her har jeg spottet litt i dag også. Spurte noen tempere, på et annet forum, og der var det en som mente jeg hadde hatt el på dag 14. Noe jeg egentlig også trodde. Fertilityfriend (tempeprogrammet) satt el til dag 12. I forhold til tempen og el-testene, så hadde jeg el på dag 14. Da har jeg bare ett lite problem... Hvis det stemmer, så vil det si at jeg har begynt å spotte på dag 8, og det er jo altfor tidlig! Tror jeg skal ta meg en tur til gyn... Jeg har en henvisning, som jeg fikk da jeg hadde 6 ukers-syklus, så jeg bare bruker den... Er redd jeg har for kort luealfase... Grrrrrr.... Menmurringer og vonde pupper her, men regner med det er pms ja... DRITTMENS! :-D ØA: Noe nytt med deg da? Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 7. november 2008 #170 Skrevet 7. november 2008 ja altfor spennende...tåler ikke dette her....åååååååååååå....lyst å legge meg så jeg snart kan stå opp å teste ; )) a 73.....kan det være festeblødning?????????
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 7. november 2008 #171 Skrevet 7. november 2008 AAAAIIII, jeg må innrømme at det har vært i tankene mine ja... men jeg tror ikke det, tør ikke å håpe. Kan forøvrig fortelle at jeg fant ut at jeg hadde glemt å skrive inn "eggwhite" i tempeskjemaet, på dag 12. Da jeg gjorde det nå, så forandret el-dagen seg til dag 14. Så dvs. at jeg bare er 9 dpo i dag og 8 dager i går. Synes det er veldig rart med spotting i går og i dag og så pass høy temp ja. Huff, dette er sååååå syyyyykt. Håpet går opp og ned... Blir veldig spennende å se hvordan tempen er i morgen da... LYKKE til i morgen Tjorven, jeg heier på deg! Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 7. november 2008 #172 Skrevet 7. november 2008 og jeg heier på deg her : D vanvittig spennende du skulle gjøre det for deg selv og oss nå da .....hihi...håpet er IKKE ute vet du! Mensen er ikke kommet her heller : D men men...kan så klart dukke opp ...hos oss begge..men da må vi bare gjøre oss klar for en ny pp....vi klarer det og vet du!!! klemmer : )
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. november 2008 #173 Skrevet 8. november 2008 Ååååååh, Tjorven, noe nytt? Jeg er *så* spent på deg! Jeg hadde veldig høy temp i dag også. 37,0. Kan ikke huske å ha opplved så høy temp uten at jeg har vært syk. DET er jo et godt tegn, men på den andre siden, jeg spottet både i forgårs og i går, så jeg regner med at tempen dipper i morgen og at mensen kommer mandag eller tirsdag. Jeg er faktisk nesten helt sikker på det. Tror jeg har litt "svingstanghåp"! :-D Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 8. november 2008 #174 Skrevet 8. november 2008 BLÆÆÆÆÆH !!! helt negativ test!!! men ingen mensen.....Dag 31 nå, så er sikkert ikke mere håp for min del.... Prøver å tenke : " alle gode ting er 3 men på det 4 skal det skje..." neeiii dette var skikkeli kjipt!! Hva kommer småkvalmen og presset i magen av da...??? *lei meg* Da satser vi på dere andre!!!
Gjest Skrevet 8. november 2008 #175 Skrevet 8. november 2008 Neeeeei så surt!! Men vet jo aldri når egget fester seg da. Kan jo fortsatt være tidlig å teste. Jeg hadde det sånn med en av mine. var sikker på at jeg ikke var gravid og testet neg. etter ikm. Men til slutt ble testen positiv gitt. Har ikke gitt deg opp helt ennå nei......og som du sier uvi følelse og kvalme,,,,hm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå