fått attpåklatt Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #101 Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan er formen din da Tjorven - noen tegn? Det er jo deg vi venter på først nå :-) Når er ikm for deg igjen?
tjorven- nr 3 Skrevet 30. oktober 2008 #102 Skrevet 30. oktober 2008 Her er det ingen forandring....ingen ømme pupper eller noe som helst...kjedelig! fredag 7 november er dag 30 i syklusen, så regner med IKM ca den dagen. Så håper virkelig på noen positive tegn i uken som kommer : ) Tester lørdagen om mensen ikke kommer ...hvis jeg ikke venter enda noen dager for sikkerhets skyld...har en test liggende som kommer til å friste noe forferdelig ; )
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 30. oktober 2008 #103 Skrevet 30. oktober 2008 God kveld jenter. Ååååh, dette er så spennende! Hehe, er omtrent like spent på dere som på meg selv. bare så synd jeg ikke kan "tvangs-teste" dere...:-D Selv har jeg tenkt å vente til ikm denne pp'en. Er jo litt usikker på når ikm er, men tror den er søndag eller mandag i uke 45-46. Hehe, jeg kan ikke love at jeg ikke tester, men tror jeg skal klare det. Har så dårlig følelse allikevel for denne pp'en, så mensen kommer nok... GRRRR, og så vi som hadde bestemt oss for at det *skulle* klaffe! Skjønner ikke hvorfor jeg har så dårlig følelse, er vel bare lei av negative tester... Hva skal vi finne på mens vi venter da? Hehe, vi kan jo alltids krangle med hormontrollene våre...:-D Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 30. oktober 2008 #104 Skrevet 30. oktober 2008 God kveld : ) ja tror nok du hadde tvangstestet oss om du hadde hatt mulighet ; ) Men er jo ikke vits å teste FØR ikm...synes da jeg ; ) ( selv om jeg gjorde det forrige pp...) Hadde jeg hatt sånne billige tester så hadde jeg nok gjort det, men har ikke bestilt sånne...Kommer mensen denne gang, så bestiller jeg el tester og grav.tester på nett!! Jeg er også like spent på dere som på meg ; ) utrolig morsomt dette : D Krangle med hormon trollene var en dårlig ide ; ) Bedre - hyggeligere- forslag ???? DØR av rastløshet......dagene går i sneglefart...skal bli godt med helg iallefall : )) klem
fått attpåklatt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #105 Skrevet 31. oktober 2008 Hi girls :-) I går ble siste ladning lagt igjen - vi var skikkelig systematiske denne gangen hihihi :-) Han ble værende inne i meg lenge, og det er merbart mindre sæd som blir med ut igjen da! Ble liggende med rumpa høyt i et par timer!!!!!! Så på TV da, så det gikk greit :-) (det skal sies at hormontrollet ikke var hjemme ) Både jeg og mannen har en skikkelig god følelse denne pp! Håper håper håper!!!!!! Etter den grusomme starten på morgenen i går, ringte sønnen min meg på jobben i går, og snufset og var veldig lei seg - i det ene øyeblikket kan han fremstå som djevelens avkom og i det neste er han mammas lille gutt igjen :-) Herlig at det er slik også da! Nå må vi prøve å ikke teste jenter!!!! Jeg har ihvertfall store planer om å vente til ikm eller evnt. lenger! Jeg har billigtester anmass i skapet, så det kan bli vanskelig! Nå får vi først heie på deg, Tjorven, så blir det A1973 og meg ca. 13. nov. Blir det mer spennende nå så dauer jeg!!!! Hva skal dere i helgen da? Noen morsomme planer? Vi har begge barna, og får i tillegg besek fra utlandet - bra vi er ferdige med pp hihihi ;-) Klem klem
tjorven- nr 3 Skrevet 31. oktober 2008 #106 Skrevet 31. oktober 2008 HEYYY : )) Høres ut som dere har gjort en skikkelig jobb ; ) Godt du klarer å la være å le etterpå...når du ligger med rompa i været hihi...deilig at hormontrollet var på vift, så dere fikk litt voksen tid ; )) koselig når de ber om godt vær igjen da : ) !! da vet man at man har gjort noe riktig i oppdragelsen!! Ja nå skal vi avvenne a 73 fra testomanien sin ; ) INGEN testing FØR ikm ; ) hahaha....spennende ja!!! 1 uke igjen til min..... i helgen blir det litt avslapping, litt fotball turnering og så mere avslapping ; ) Utrolig godt å få sove litt lengre i morgen,...det ser jeg frem til : D trøtt!!! God helg alle sammen =) Klemmer
fått attpåklatt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #107 Skrevet 31. oktober 2008 Tjorven! Trøtt sier du....say no more:-) :-) :-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 31. oktober 2008 #108 Skrevet 31. oktober 2008 Ai, ai, ai... jeg bare *må* få ut litt frustrasjon her... Sorry jenter... Typisk nok så var jeg veldig aktiv med pakkingen og vaskingen i går. I går kveld begynte jeg å kjenne en aldri så liten smerte i den høyre armen. I natt har jeg nesten ikke sovet fordi jeg har hatt så vondt! Jeg vet jeg ikke skal ta Ibux når jeg prøver, men i natt bare MÅTTE jeg ta en. Heldigvis hjalp det, så jeg er litt bedre i dag. Måtte kommandere hormontrollet til å komme til byen rett etter skolen for å hjelpe meg. Han hadde IKKE lyst. Drittunge... (Sorry, pleier ikke å si det, men bare *måtte* si det nå! :-)). Etter en stund sa han at han kunne allikevel. Hehe dårlig samvittighet da ja! :-D Så ja, det er slik her også, i ene øyeblikket er han rasende sint og i det neste ringer han gråtkvalt og unnskylder seg. Så nå sitter jeg her og synes fryktelig synd på meg selv. Prøver å pakke med en hånd, og det går faktisk bedre enn forventet. *LYKKE* ØA: Så da er løpet kjørt for oss alle tre. Bare å vente nå.... Jeg skal ikke gjøre annet enn å flytte i helgen. :-/ Jaja, skal bli godt å få installert seg på den nye jobben, skal begynne for fullt igjen på mandag allerede! :-0 Klem
Hillbillie Skrevet 31. oktober 2008 #109 Skrevet 31. oktober 2008 Hei! Så spennende å følge med på dere symptomjegere nå! Jeg er helt sikker på at noen forsvinner over på moden gravid snart! Kanskje jeg blir igjen helt alene her....:-(..hrmpf...går fortsatt og venter på mens, snart to uker over tiden!! Skikkelig frustrerende. Var hos gyn på mandag, alt så normalt ut og mens kunne komme "når som helst", tenkte den kom iløpet av en dag eller to jeg da! Som i parentes sa han at det kunne være en veldig tidlig graviditet, men ikke særlig sannsynlig og jeg har testet negativt så da så...bare å få tr overstått og få begynne prøvinga igjen! Jeg skjønner egentlig ingenting, har bestandig hatt regelmessige 27-dagers sykluser til nå! Ja,ja, trøster meg med at han så flere eggfolikler klare til "klekking" ihvertfall! Og at alt så normalt ut, skal ta blodprøve på dag 3 i syklusen for å sjekke hormonnivå.
fått attpåklatt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #110 Skrevet 31. oktober 2008 Uff a meg da A1973, ikke bra med sånne armer. Du må ikke overdrive nå, slik at du får senebetennelse - ikke noe å spøke med. Flott at hormontrollet hjalp mammaen sin litt! Synes du skal få ham til å hjelpe deg i helgen med det tyngste også - du får gi ham litt lønn, eller ta ham med ut på pizza el, så går det litt kjappere unna! Hva tror du om det? Ja, nå er løpet kjørt for mere prøving! Blir sexfri noen dager nå puh! Neste runde i halmen skal ihertfall gjøres akkurat slik vi føler for, og jeg skal løpe på do med en gang, le og nyse om hverandre hihihi :-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 31. oktober 2008 #111 Skrevet 31. oktober 2008 Hei Hillbilli, hadde nesten glemt deg her! Sorry! Joda, hormontrollet skal få betaling, det var avtalen. MEN jeg ble skikkelig irritert da jeg fortalte at jeg hadde så vondt i armen og det første han spurte om var: "Får jeg ekstra betalt da?" Er litt lei av at han skal ha betaling for alt, skjønt, det er vel kanskje vår egen feil... Men joda, han skal få godt betalt. Jeg kan faktisk lønne ham inntil 990,- uten at han må skatte av det og uten at jeg trenger å ansette han. Tror ikke han får så mye, kommer litt an på hvor mye han gidder å ta i... Huff, skrekken min er å få senebetennelse i armen, siden jeg bruker armene mine hele tiden på jobben. Jeg har hatt senebetennelse og tendenser til det før, så jeg vet hva det er ja. Noe dritt. Er glad jeg har sykeforsikring ihvertfall... Og er glad mannen min, hormontrollet og en kamerat og faren min skal hjelpe til i morgen. Tror nok vi skal få det unna, er bare så kjedelig når jeg ikke klarer å gjøre alt selv. :-/ Hehe, min mor sa at jeg fikk kommandere de rundt, hun er flink til det! :-D Klem
Hillbillie Skrevet 31. oktober 2008 #112 Skrevet 31. oktober 2008 Ikke rart du hadde glemt meg, har ikke vært mye inne her i det siste! Har hatt det ganske travelt både på jobb og hjemme så da må dessverre chattinga vike! Dessuten har jeg ikke hatt så mye å melde da jeg bare går og venter på tr..grrr... Lykke til med pakking og flytting, A1973, mye jobb og pes men du verden så morsomt når ting begynner å komme på plass på nytt sted! Sikkert like morsomt å flytte jobben som hjemme, for på jobben er vi jo mesteparten av tida!
fått attpåklatt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #113 Skrevet 31. oktober 2008 Så bra da - du får være litt diva og fortelle hvor flinke og sterke disse mennene er! Det funker veldig bra! Veldig viktig at du tar det helt med ro, for senebetennelse er ikke noe å spøke med! Nå har jeg akkurat vært å kjøpt masse godis :-) Halloween skal feires med brask og bram. Barna har noen grusomme kostymer, som kommer til å skremme fanden på flatmark hahaha ;-) P.S. Murr murr murr i magen ;-)
Hillbillie Skrevet 31. oktober 2008 #114 Skrevet 31. oktober 2008 Endelig!!! Omsider kom tr og sjelden har jeg vel blitt så glad for det! Nå er det bare å vente til den er borte og så er det full innsats. Har slagplanen klar; skal prøve diverse kjerringråd og begynner med grapefruktjuice, spise is og drikke salviete. Ikke vet jeg om det er noe i det men da har jeg ihvertfall en følelse av at jeg gjør noe aktivt! Når tanten er borte blir det sex annenhver dag og full testing med el-staver. Høres ikke dette ut som en super-offensiv innstilling?! Ha en god helg alle sammen!
fått attpåklatt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #115 Skrevet 31. oktober 2008 Kjør på! Bra innstilling Hillbillie! Jeg har også testet div. kjerringråd - denne pp droppet jeg alt, og satset heller på å ligge med beina høyt leeeeeeeenge hihihi ;-) Fikk forresten tips fra min homeopat om at det ikke var så gunstig med kalde ting. Hun sa at kroppen bruker så lang tid på å varme seg opp igjen, og når vi skal lage et bra klima for en spire bør det være varmt! Fete meieriprodukter, men ikke is :-) God helg, og klem til dere alle!
tjorven- nr 3 Skrevet 31. oktober 2008 #116 Skrevet 31. oktober 2008 åh som dere skravler her hihi....mye oppdatering for meg jo : )) Koooselig!! A 73 du må bare sette deg på en stol å kommandere hele gjengen vet du!! IKKE skaff deg sene betennelse så du må begynne på sterke medisiner.....huff...skummelt midt i prøvingen!! hormon trollet har bare godt av å lære seg å tjene penger ! Høres ut som du har en flott plan hillbillie : D Bare kjør på nå. deili at du endelig fikk mensen, når du alt hadde negativ test...helt sykt at syklusen din plutselig er blitt på den måten da!! Merkelige greier!!! Men husk opp med rompa, ikke nys og ikke le etter sex hahahaha...!! Beste kjærringrådet ( jeg er jo gift kjærring hihi)!! her kom akkurat halloween gjengen ...mange som ikke liker den tradisjonen, så ikke sååå mye knask på dem...heldigvis hadde jeg kjøpt inn =D Nyt helgen og hverandre...her har vi sex pause ett par dager ; )) Fryktelig trøtt ja!!hmmmmm.........
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. november 2008 #117 Skrevet 1. november 2008 Hillbilly: Gratulerer med mensen da! :-D I sommer hadde jeg en 6 ukers syklus og det var helt forferdelig. Da mensen kom jublet jeg! Ååååh, jeg er døds-sliten i dag. Har heldigvis sluppet å bære så mye, men litt ble det jo. Heldigvis er armen nesten helt fin igjen, men ble kommandert til å IKKE bære. Hehe, pappa var jo med, og han vet at vi prøver, så både han og mamma passer på meg ja... Hihi, jeg er 35 år og fortsatt mammas/pappas lille pike... Jaja, er vel fordelen/ulempen med å være minstemann og eneste jente... Må alltid ringe til mamma hvis jeg er lei, deppa, glad, bekymret osv... Derfor vet hun om prøvingen ja, og da vet jo pappa om det også...:-D Dagen har altså gått med til å kommandere mannfolkene (GULP, sønnen er visst en ung mann snart! :-)) og å rydde på plass alle tingene. Jeg kommer ikke inn i lokalet i morgen, har ikke fått kodene til alarmer ol enda, så derfor måtte jeg gjøre mest mulig klart til mandag. Det ble veldig fint og jeg har en god følelse! Deilig! Må skryte litt av mannfolkene, de har bært som noen helter og sønnen skal nok få godt betalt ja! Pappa skal få en flaske med ett eller annet og mannen skal få... en suss...:-D Sex-pause her i huset også. Ganske deilig. Tror til og med at mannen synes det er greit! Halloween ja... Her i huset har vi boikottet Halloween. Sorry damer, men vi feiret den da vi bodde i UK! Visste dere forresten at Halloween-greien stammer fra Irland? Eller at i USA får folk selv velge om de vil være med, ved å plassere et gresskar utenfor? Hvis det ikke er gresskar utenfor er det ikke lov til å gå i det huset. Som sagt før, så har jeg ingen tro på denne pp'en. Har akkurat de samme teite symptomene som jeg har hatt i de foregående pp'ene, så blir nok ny pp på meg ja... Forventer at jeg begynner å spotte på tirsdag... Grrrrr... Er lei nå ja! Klem
Gjest Skrevet 2. november 2008 #118 Skrevet 2. november 2008 Den gresskar regelen skulle vi hatt her også. Prøvde å ikke være med på Halloween styret for et par år siden. Det ble jo bare pinlig da unger og foreldre stod utenfor døra og ringte på hele kvelden. Ga opp jeg! Men i år var ikke ungene så interessert, så ho yngste kledde seg ut og tok i mot små monstrene som ringte på , men gikk ikke ut på tiggerunde selv. Jeg greier ikke se noe trivelig i denne tradisjonen......ungene får sannelig nok godteri...og akkurat som om ikke butikk bransjen har nok gimmicker for å selge. Ja ja....4 dager til ikm og ikke i nærheten av ett eneste symptom. Tjorven du er vel samtidlig....har du symptomer??
tjorven- nr 3 Skrevet 2. november 2008 #119 Skrevet 2. november 2008 god søndag : ) deiiilig..skikkelig avslappings dag her ; )) Min IKM kan være fra onsdag-lørdag....onsdag er dag 28, men ikke vært helt i "vater" den syklusen min, så må bare ta det som det kommer. Skal teste lørdag om mensen ikke kommer før... Nei har vel egentlig ingen symptomer å snakke om....trøtt for tiden....i går var jeg småkvalm etter hvert måltid, litt øm i puppene...men så lite at jeg ikke vet om det er ønsketenkning hahaha...Men synes ansiktet mitt ser litt gravid ut...rart...ser trøtt og blek ut...men ingen har kommentert det, for tar på litt pudder og maskara før jeg møter folk ; )) Her ble det brått stopp på sex pausen ; ) mannen sporte etter 3 dager om pausen skulle vare lenge.....så sånn gikk det...så her er det påan igjen hver dag igjen ; )) Ser etter festeblødning hver dag, men ingen tegn til det heller.... 9 dager siden el tror jeg...om det var det jeg hadde på fredag... Når skal du teste Mizzi? eller venter du til IKM ? guuuuuurimalla dette begynner åbli nerve pirrende...dagen næmer seg jo faktisk!!! Hvordan begynner kontoret å se ut nå a 73? Har du mye jobb der igjen eller? Noen andre som har ekte symptomer her da???? : )) Kos dere masse!!
Gjest Skrevet 2. november 2008 #120 Skrevet 2. november 2008 Hmm du har jo noe som kan minne om symptomer i det minste. Husker jeg også så forandring i ansktet mitt. Jeg får se utover uka når jeg tester. Greier å holde meg unna så lenge jeg ikke kjenner noe symptomer. Har nattvakt hele uka så det blir ikke noe morgenurin å bruke i alle fall. Jeg kommer til å kjenne etter for harde livet natta lang tenker jeg. Får satse på at det blir travelt så jeg glemmer det litt.....eh...tviler.... forrige pp hadde jeg ømme bryst fra el omtrent. Men ikke noe foreløpig gitt. Målet er å ikke teste før lørdag. Nå skal jeg på jobb....ha en fin søndag alle sammen!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. november 2008 #121 Skrevet 2. november 2008 Hæh, høh, hva, eeeejh, symptomer, gravid? Er så sliten at jeg ikke en gang orker å tenke på om jeg er gravid. Har vasket, ryddet og vasket i hele dag. Har akkurat bært inn de siste kartongene fra bilen, men er heldigvis ferdig med det gamle kontoret. Nå står det kasser, på kasser og reoler og hyller stablet i hele huset. Blir helt ør av å tenke på at jeg nå skal pakke ut igjen alt sammen... Er salig kaos ja. Problemet er at jeg flyttet fra 45 kvm. til 10. Dvs. at jeg måtte ta veldig mye hjem. Som om vi ikke har nok rot her fra før av... VRÆÆÆÆÆL. Jammen godt vi skal til mine foreldre å spise middag. Hehe, jeg er så trøtt at jeg er kvalm, er neppe noe symtpom nei.... Har ingen symptomer som jeg ikke har hatt de andre pp'ene. Snarere tvert imot. Har mindre symptomer denne pp'en enn jeg noengang har hatt. Mulig det er fordi jeg ikke har hatt tid til å kjenne etter...:-D Tempen min er forresren voldsom høy fortsatt, det lover jo bra! Er det bare jeg som temper her forresten? Klem
Hillbillie Skrevet 2. november 2008 #122 Skrevet 2. november 2008 Krysser fingre for dere som venter på ikm, at det blir opphold ett års tid!! Her venter vi bare på at "prøvetida" kan begynne, takk for tips om å ikke spise kalde meieriprodukter, litt synd men...får satse på yoghurt istedet! Og rompa høyt! He-he. Jeg vurderte å begynne temping men var inne på ei side her på nettet og det virket så veldig omstendelig!? Måle på samme tid hver dag, helst i senga for aktivitet øker temp...osv. Fant ut at med min ustabile arbeidsrytme ville det bare bli tull og stress. Så derfor temper jeg ikke, satser på å følge med på el-slim og el-tester! Gjespe.....ny dag og ny uke imorra...godnatt!
tjorven- nr 3 Skrevet 2. november 2008 #123 Skrevet 2. november 2008 åååååååååh....hadde 2 dråper rosa blod-slim på papiret og tenkte med det samme FESTEBLØDNING....så har virkelig store forventninger her nå...kommer til å bli en heidundranes nedtur med en negativ test ja...Dere må bare krysse fingrene på meg når det nærmer seg IKM!!! Murringer innimellom, men bare litt....Bare det ikke er mensen som har tenkt å komme så altfor tidlig!!! nei må legge meg nå...men får garantert ikke sove med 1000 tanker oppi mitt hode ; )) Nattaklem
fått attpåklatt Skrevet 3. november 2008 Forfatter #124 Skrevet 3. november 2008 Åååååååååå, så spennende Tjorven! Dettte er lovende altså! Jeg var forøvrig så trøtt i går at jeg ikke klarte å holde øynene åpne når jeg skulle se et TV-program jeg hadde gledet meg til å se....nå skal det også sies at jeg har hatt huset fullt hele helgen, så det kan jo være en naturlig forklaring :-) Klem til dere alle :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 3. november 2008 #125 Skrevet 3. november 2008 huff ja..alt for spennende.....men nå har jeg mye mensmurringer her, så liv redd for at mensen er på tur ... : ( puppene er litt ømme.....leter etter symptomer for å holde humøret oppe ; ) en dere andre da????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå