tjorven- nr 3 Skrevet 8. november 2008 #176 Skrevet 8. november 2008 Ble skikkelig nedtrykt nå............åååååååååååååååå nei tror ikke det er håp....lenger!!! sur her!!! sorry...lager negativ stemning her......
fått attpåklatt Skrevet 8. november 2008 Forfatter #177 Skrevet 8. november 2008 Åååååååååååå, Tjorven det er lov å være litt nedtrykt, men jeg vil nå si at alt håp ikke er ute ennå hverken for deg eller A1973! Da er det bare å vente da .....på det ene eller det andre :-( Husker du når du testet positivt på dine andre graviditeter? Jeg våknet i morges med blodsmak i munnen, og når jeg gikk for å skylle munnen, så spyttet jeg blod.............ugrrr!!! Ellers er puppene ømme og jeg har litt murringer i magen, kanskje mensmurringer....hva vet jeg!
tjorven- nr 3 Skrevet 8. november 2008 #178 Skrevet 8. november 2008 jeg har jo ikke brukt å teste tidlig, så med nr 1 var jeg 3 mnd på vei før jeg skjønte jeg var gravid, nr 2 testet jeg ikke før jeg var ca 6-7 uker og nr 3 ( som jeg mistet ) testet jeg 7 dager etter IKM .......så aner derfor ikke hvor sent jeg produserer hcg heller da..får ha et ørlite håp frem til mensen kommer.....Blir kvalm etter hver gang jeg har spist....merkelig...ikke vært kvalm med de andre!! mensmurringene er borte. ikke kjent dem i dag iallefall! men er fryktelig sur nå ja....ååh!! Spennende å følge dere videre her nå da frem mot IKM : )) MÅ være noen som får positiv test snart da!!!
fått attpåklatt Skrevet 8. november 2008 Forfatter #179 Skrevet 8. november 2008 Da vet du egentlig ikke hvor fort du produserer graviditetshormoner - vent noen dager, og test igjen hvis ikke den hersens tanta har dukket opp. Jeg har trua på deg ennå! Hvor lange har syklusene dine vært i det siste? Godt tegn at du ikke har mensmurringer!!! Dette er en enorm berg og dalbaneferd! Fra det ene øyeblikket er jeg sikker på at dette går veien, og i det neste er jeg superpessimist! Disse menssymptomene kan da umulig være tegn på noen graviditet? Kvalmen tror jeg rett og slett kommer av folat - hva tror du?
Hillbillie Skrevet 8. november 2008 #180 Skrevet 8. november 2008 Åjåjåj, det er den reneste spenningsromanen inne her nå!! Hvordan går det med dere A1973, ØA og Tjorven?? Ingen mens eller bare litt spotting, da er det fortsatt håp! Men jeg hadde også en test som jeg lurte om kanskje kunne være svak strek på...i spesielt lys...og spesiell vinkel, forrige periode. Så vi ser litt det vi ønsker også...Ikke for å være negativ altså, jeg ser jo at det er helt vanlig å gå flere dager over IKM før testen er positiv! Så ikke mist trua Tjorven! Kipt med mens da, Mizzi, men da er det bare å trø til igjen. Vi har begynt prøvinga nå! Resten av helga er jeg på hyttetur, gleder meg for nå skal jeg for en gangs skyld kose meg med (litt) rødvin.... God helg!
tjorven- nr 3 Skrevet 8. november 2008 #181 Skrevet 8. november 2008 forrige syklus var på 30 dager...men de 2 før der var på 33...før SA var de på 28, så håpet at jeg var på rett vei her nå...dag 31 i dag .....frustrert!! fremdeles ingen mensen! testen i dag var ingen skygge strek engang!! men den i går på legekontoret var en tydelig svak strek som vi begge så! må inrømme at jeg har mistet trua ja....venter bare at mensen skal komme... ha ei flott helg alle sammen : )
Hillbillie Skrevet 8. november 2008 #182 Skrevet 8. november 2008 Hmmm...rart dette her, Tjorven. Hva slags test brukes på legekontoret? Har bestandig hørt at strek er strek og positivt uansett styrke.. IFøler med deg, helt forferdelig og bare gå å vente, får liksom ikke tenkt eller gjort noe annet. Men ikke gi opp håpet enda! Krysser fingre!
tjorven- nr 3 Skrevet 8. november 2008 #183 Skrevet 8. november 2008 den på legekontoret vet jeg ikke hva heter...men de putta den inn i en maskin...så måtte den være der i 5 min før den kom ut igjen.... så lenge den jeg tok i dag var helt negativ så stemmer det sikkert....om jeg ikke er ekstremt sen å produsere hcg da.....men tvilsomt ...ikke sant? huff man blir jo helt opphengt i dette ; )) skal prøve å slappe av resten av helgen og ta litt BIM frifrem til mandag ; ) Så er sikkert motet oppe igjen : ))
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. november 2008 #184 Skrevet 8. november 2008 AAAAARRRRGHHHH, så kjedelig Tjorven! Jeg tror kanskje den testen de har på legekontoret er noe liknende til de digitale testene. De måler nemlig for LH også, så derfor kommer det ofte opp to streker på de. (I min galskap har jeg plukket fra hverandre en digital test og der var det to streker, men ikke gravid.) Jeg skjønner godt at du er skuffet Tjorven, slik var jeg på onsdag, da jeg begynte å spotte. Er noe dritt ja. Jeg spottet en gang i går og en gang i dag, ellers bare utflod. Men slik har jeg pleid å ha før mensen, etter at jeg sluttet på pillen, så jeg tar det som et tegn på mensen ja. Skulle ønske den bare kunne komme slik at jeg kan begynne på nytt. I dag har jeg vært på jobb og jeg har vært skikkelig guffen. Vært svimmel og kvalm og hatt noen voldsomme hetetokter. Jeg tar det, dessverre, bare som et tegn på at mensen er like rundt hjørnet. Tror neppe det er noe graviditet på gang her nei.... :-/ Fortsatt go helg! Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 9. november 2008 #185 Skrevet 9. november 2008 fremdeles ikke en dråpe med blod her i gården.....mensmurringer, uvi følelse fremdeles og småkvalm til tider... dette de kaller ingenmannsland kanskje... kjempe kjedelig jaaa!! Har dere hatt ei fin helg da jenter?? : ) Mensen kommet helt igang hos deg a 73 ...eller ?? dere andre da??? Noen nyheter ??? : ) klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 9. november 2008 #186 Skrevet 9. november 2008 VRÆÆÆÆÆÆL, bare spotting her i huset! Har hatt mensmurringer nå i flere dager. Har vært sikker på at mensen skulle komme hver time nå... Etter skjema skal den komme i kveld eller i morgen tidlig. Det eneste som ikke passer inn er den høye tempen min. Sist pp sank tempen som en dupp på dag 11, og så fikk jeg mensen på dag 12. Jaja, kanskje jeg får mensen på tirsdag istedetfor da... Er nesten 100% sikker på at den kommer, føler meg ikke *litt* gravid en gang. Spottingen gjør at jeg er så sikker. Jaja, nå ser jeg ihvertfall et mønster både i temp-kurven og når jeg har el osv... De siste pp'ene har jeg fått el på dag 13 og mensen 12 dpo. Blir nok mensen på meg i morgen da... GRRRRR... Føler meg litt snytt for spenningen når jeg begynner å spotte så tidlig som dag 8dpo. Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 9. november 2008 #187 Skrevet 9. november 2008 hmmmmmm...fatter ikke den der spottingen din...Hvor lenge har du det før mensen kommer? Og da må jo mensen føles ekstrem lang? Regner du syklusen fra 1. dag i spottingen eller fra mensen er helt i gang? Jeg regner fra det kommer litt spotting/blod. men enda ingen tegn her da....føler meg sikkelig oppblåst...så helt sikker påå at det skjer noe i morgen her ja.... nå er det sovetid...nattinatt : )
fått attpåklatt Skrevet 10. november 2008 Forfatter #188 Skrevet 10. november 2008 Hei jenter! Dette er jo rene spenningsføljetongen! Ennå ikke noe mens hos dere nei - da er det jo et snev av håp! Jeg han mensmurringer, er oppblåst, har ømme pupper og blodsmak i munnen når jeg våkner på morgenen. Ikke noe spotting ennå. I dag er jeg på dag 25. Forrige pp hadde jeg 27 dagers syklus, men homeopaten prøver å lage 28 dagers syklus på meg, så det er bare å vente å se! Sukk stønn, hvordan er det med dere i dag da? Ingen av dere som skal ta noen flere tester?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 10. november 2008 #189 Skrevet 10. november 2008 God morgen jenter! Nei, fortsatt ikke noe annet enn spotting her... I morges hadde jeg til og med blank utflod. Skjønner ikke puck her jeg nå.... Etter skjema skulle jeg ha fått mensen i går kveld eller i morges. MEN jeg har hatt skikkelige mensenvondt i går og i morges, så regner med det kommer et lite blodbad i løpet av dagen. Føler på kroppen at mensen er rundt hjørnet. GRRRRR... Fikk ikke noe skikkelig temp-dipp i dag heller. Gikk litt ned, men ikke mer enn en tiendedel. Forrige syklus på denne tiden hadde jeg 36,5, i dag hadde jeg 36,8. På den andre siden, så virker det rett og slett som om jeg har vært varmere denne pp'en, for alle tempene mine, etter el, ar vært en del høyere enn i forrige pp. OK, nok om temping. Har vel egentlig funnet ut at man ikke kan finne ut annet enn om man har hatt el eller ikke, ut ifra tempeskjema, annet er ikke mye verdt og blir bare synsing. Og ja, jeg klarte ikke å la være å teste i dag. Jeg har IKM i dag. Selvfølgelig ble det en blendahvis test. Så ja, jeg venter på mensen jeg også. ØA: Jeg har virkelig troen på deg nå! Og Tjorven: Det er jo rart at du ikke har fått mensen enda??? Heier på dere begge jeg! Klem
fått attpåklatt Skrevet 10. november 2008 Forfatter #190 Skrevet 10. november 2008 Så herlig å bli heiet på :-) :-) :-) Det er godt at noen har troen på meg, for jeg er mer negativ selv. Føler meg ikke gravid, og jeg innbiller meg at jeg vile ha visst det med sikkerhet om jeg virkelig var det....hvis jeg får mensen denne gangen tror jeg at jeg mister litt motet :-( Trenger nok litt oppmuntring da ja! Hvis det ikke er noen spire hos deg nå A1973, får vi håpe at tanta kommer i dag, så du ihverfall har en stabil syklus! Men.....den blanke utfloden er jo litt merkelig da..... Tjorven!!!! Hva skjer`a? Noen nytt?
fått attpåklatt Skrevet 10. november 2008 Forfatter #191 Skrevet 10. november 2008 A1973, så du måtte teste ja hihihi- du altså!!!! Når skal jeg teste da - ikm mellom ons og fre?
tjorven- nr 3 Skrevet 10. november 2008 #192 Skrevet 10. november 2008 oj...dere har mange symptomer ja : ))) kjempe spennende dette her.... kjempe spennende med syklusen din ØA!! Håper du ender opp på stabilt 28 dagers...men først etter 9 mnd ; ) Har du tenkt å fortsette med tempingen a 73? eller kun mot el? vanskelig det der! jeg løper på do i ett for å sjekke...ikke en dråpe blod her...har brukt bind hele helga for sikkerhets skyld...hahaha...men var nok ingen vits nei! kjennes ikke ut som mensen er på tur. kun den uvi følelsen enda...synes det var rart jeg ikke hadde det...tror jeg skal kjøpe appelsin juice i dag uansett. Hvis ikke mensen kommer til i morgen så tar jeg med ny urinprøve (skal til legen uansett) . Har ikke flere tester hjemme. Dag 33 i dag....langtekkelig dette ja!! merkelig samtidig!!! På onsdag er det 5 uker siden forrige mens... ny uke ....
fått attpåklatt Skrevet 10. november 2008 Forfatter #193 Skrevet 10. november 2008 Hmmmmm Tjorven, den uvi-følelsen, kan ikke det være et gravidesymptom da? Du skal ikke stikke innom apoteket å kjøpe en test da? Veldig spent på deg jeg nå!
tjorven- nr 3 Skrevet 10. november 2008 #194 Skrevet 10. november 2008 huff...ja synes den er merkelig...men skal til legen uansett i morgen, så tenker å ta med en urinprøve da...om ikke mensen kommer. vet ikke om det er et svangerskapstegn?? skjønner uansett ikke at den ikke slo ut på fredag da...ikke verre iallefall! Heldigvis! Magen er skikkelig oppblåst - ser gravid ut rett og slett! : /
fått attpåklatt Skrevet 10. november 2008 Forfatter #195 Skrevet 10. november 2008 Blir veldig spennende i morgen da! Skla du be dem ta en test igjen da? Når synes du jeg skal teste?
tjorven- nr 3 Skrevet 10. november 2008 #196 Skrevet 10. november 2008 jeg ville testet om 3 dager var jeg deg eller ventet til den 29.dagen om du klarer...4 dager bare : D kjempe spennende! Har du samme symptomer som du pleier eller føler du at noe er annerledes? Fikk du mere symptomer etter du startet hos homeopaten? ja tenker å be dem ta en graviditets test i morgen når jeg lever prøven...om ikke mensen dukker opp da...er jo billigere der en å kjøpe på apoteket. blir jo mye testing ettersom månedene går....
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 10. november 2008 #197 Skrevet 10. november 2008 Hahaha, jeg tror vi burde vært sponset av Libresse snart! :-D Jeg tror mensen er på gang her nå. Helt greit egentlig, så får jeg begynt på ny pp. Den spottingen har jeg ikke hatt før. Altså, ikke før jeg fyllte 21, da jeg ble gravid, og ikke da jeg gikk på pillen etterpå (13,5 år). :-D Jeg tror jeg skal ringe til gynekologen som jeg har henvisning til, for jeg er redd det kan være hormonforstyrrelser. Jeg regner mensen fra den dagen jeg begynner å blø skikkelig. Har hørt at det er det man skal. Jeg tror jeg kommer til å fortsette med tempingen. Før jeg begynte å tempe tenkte jeg at det sikkert ville gjøre meg mer stresset, men for meg har det virket motsatt. Jeg temper om morgenen, skriver det inn i skjema'et og lar være å tenke mer på det (bortsett fra de dagene jeg spotter, altså rett før ikm...:-)). Hihi, nå er det gått en liten stund siden jeg begynte på denne meldingen. I mellomtiden bestilte jeg time hos gynekologen. Har fått time neste onsdag! ØA: jeg ville testet... NÅÅÅÅ... snart ihvertfall...:-D I dag skal jeg bare jobbe i 1-2 timer på ettermiddagen! Hehe, hele denne uken er rolig, mens neste uke er kjempe-hektisk igjen. Er glad jeg ikke trenger å være på jobben når det er rolig. Nå skal jeg gjøre litt husarbeid! :-D Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 10. november 2008 #198 Skrevet 10. november 2008 hihi...ja libresse tjener gode penger på oss...!! flott at du fikk time så fort!! må jo være hormonforstyrrelser...ikke normalt å spotte så lenge. så lenge du ikke blir urolig av den tempingen, så er det jo kjempegreit. spesielt m tanke på EL!! Kos deg hjemme ja!! Deilig å få gjort litt husarbeid på en mandag .= )) jeg løper i ett på do for å sjekke...inegn tegn...ikke murringer heller i dag! ?? skulle prøve å lete på nett om uvi følelsen kan være et symptom på graviditet, men ikke funnet enda ; ) klem
fått attpåklatt Skrevet 10. november 2008 Forfatter #199 Skrevet 10. november 2008 Du får skrive hvis tanta kommer da A1973, vi trenger å være oppdaterte her vet du! Høres ikke så dumt ut den tempingen, men jeg tror jeg drøyer det litt....tror kankje det ville stresset meg litt. Vet ikke helt om symptomene mine er så annerledes enn det jeg har hatt de andre pp....de er vel omtrent like tror jeg. Det er vel ikke noe godt tegn akkurat. Tror jeg må prøve å ikke analyse alt for mye...er redd jeg vil bli klink spenna gæren snart! Homeopaten min har sagt at hun helst ser at man ikke spotter, men boms får mensen på dag 28. Forrige mnd, hadde jeg betraktelig mindre spotting. Er veldig fristende å teste snart, men jeg får vel vente noen dager til kanskje.....eller kanskje ikke hihihi ;-)
tjorven- nr 3 Skrevet 10. november 2008 #200 Skrevet 10. november 2008 ja da ert det nok hormonkrøll den lurekroppen til a 73 har!! så lang spottingstid....utrolig! kanskje greit å gå til homeopat da ja! vi er jo godetil å analysere hvert et tegn vi ser ; ) er jo morsomt da !!! hihi... Har du test klar til testing ØA? men bruk uansett morgenurin når du finner ut du tar den. : D ååååh...så spent her : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå