Gå til innhold

Til Tjorven, A1973 og andre som vil skravle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dere til å begynne en ny tråd her da jenter? Den forrige er blitt så fryktelig lang!!!

Her er det ikke kommet noen tante på besøk ennå, men har masse mensmurringer, så den er vel rett rundt hjørnet!

Nålene i ørene sitter fremdeles fast, men det er litt vondt i det ene øret når jeg ligger på puta. Et annet problem i forhold til disse nålene er at jeg ikke kan stappe ørepropper i ørene, og med en mann som høres ut som en krysning av flodhest og hval byr det på visse problemer!!!! I natt måtte han pent innfinne seg med å tilbringe natten på sofaen....man må jo sove ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott !! Den ble fryyyyktelig lang : ) Men det blir vel denne og sånn som vi skravler i vei ; )) Koselig da!!

på apoteket selger de en slags nese spray for de som snorker!! prøvd den ? Har et vennepar som prøvde, og det funka flott på han : ))

Natte søvn er viktig!! Og sofaen er vel ikke sååå god i det lange løp ; )

De nålene dine får jeg gåsehud av...vet ikke om jeg hadde klart det.... brrrr....men bra at de fremdeles sitter der de skal da!!

Håper virkelig at de mens murringene dine ikke er et varsel på mensen !!!!

Skrevet

Ok, kanskje ikke så dumt å prøve hvis jeg får sånne nåler i øra hver gang jeg skal til behandling! Kjæresten står på venteliste til å få nesa utredet, så jeg håper jo at han skal få snorkeoperasjon snart! Kan jo ikke ha propper i ørene når man har en baby!!!! Vet du hva den sprayen het?

Jeg merker egentlig ikke noe til de nålene annet enn når jeg legger hodet på puta, eller ved en forglemmelse klør meg i øret hehe :-)

Murringene er nok mensen, men man kan jo alltids håpe!

Er mensen din over for alvor nå? Har du regnet ut sånn ca. når el er? Hvor lange sykluser er det du har?

A1973, ble det noe shopping eller?

Skrevet

Nei vet ikke hva den sprayen heter, men det vet de sikkert på apoteket, prøv å hør : ) Nei det nytter ikke med propper når du har en baby som gråter etter pupp om natten : )

ja mensen min er helt over nå, så i går var vi klar for prøving igjen : D Men den El greia har jeg ikke snøring på....syklusen min har vært mellom 30 -33 dager, så blir vel ca neste helg? rund der iallefall...hvis det er 14 dager før IKM...men skal se etter det slimet, så kommer vel EL etter det igjen? var det ikke sånn? ellers så satser jeg på sex ca annenhver dag...regner med mannen er med på d ; ) bare han ikke får prestasjons angst midt i prøvingen ; ))

Skrevet

Sikkert greit med sex annen hver dag rundt de tider! Er vel ikke så vanskelig å få disse mannfolka med på det, nei!

Mannen min er forøvrig ikke så klar sent på kvelden, men han lar seg lett lure ;-)

Tror jeg kommer til å kjøre el-testing også denne pp - greit synes jeg når jeg ikke har stabile sykluser ennå!

Hvis du tror mannen din kan få prestasjonsangst, så må du jo ikke fortelle ham når det virkelig gjelder! Disse mannfolka har jo ikke tellinga under huden uansett!

Spennende! Tror det lykkes for deg snart jeg!

Skrevet

ja godt du har tro på meg : D skal ikke fortelle han når jeg tror jeg har el...men han spør jo hver dag : " Har du eggløsning i dag?" ; ) Så må bare prøve å ikke si noe !! Heldigvis er de lett lurte der ja hihihi...

Vi har jo vært så kveldstrøtte, og da er ikke sex d man tenker på nei: )

klem

Skrevet

Hvordan var nå dette med el-slimet? Jeg trodde at det kom etter el, men vet ikke hvor jeg har det fra eller om det er noe jeg har tenkt ut selv.. Uansett så har jeg hatt det nå i ettermiddag, men det stemmer overhodet ikke med syklusen; har ikm til helga....men tenkte at æsj, nå har jeg hatt el utenom den vanlige tidsplanen og løpet kjørt denna pp....men kanskje jeg er i ferd med å få el nå og bør ta med mannen til sengs..",

Skrevet

Jeg er ikke den rette til å forklare EL slim og EL greier ; ) Fant ut i forrige pp. at jeg hadde sånn slim....og jeg er 35 år...ja ja...bedre sent en aldri...men jeg forsto at når man har el slim så kommer el etterpå....?? Er ikke det rett? Ellers så vet jeg om 2 som ble gravid siste dag i mensen....så el kan kanskje komme når som helst? Ikke alltid 14 dager før IKM ....nei...jeg vet som sakt ikke....det beste er å ha masse sex fra man er ferdig med mensen og frem til IKM....vet ikke annet ; )

Skrevet

Tror man kan ha el slim i flere dager. Hvis kroppen ikke klarte å få til el når den skulle, så hender det at den prøver for andre gang i samme pp, men da blir det sannsynligvis for kort tid for et befruktet egg og nå livmor og feste seg.....bare noe jeg har lest meg til her inne :-)

Skrevet

Hvordan ser det ut ØA ? Holder mensen seg fremdeles borte ?? Hvilken dag i syklusen er du på nå ? Håper den blir normal nå da!!

Skrevet

Nå er det dag 26, og ikke noen tante ennå....men masse mensmurringer.

Skrevet

oj...så kan enda drøye ett par dager....helst 9 mnd ; ) Krysser alt her jeg : )) IKM

Skrevet

hehehe, ja vi satser på 9 mnd. :-)

Skrevet

Ja, jeg er da blitt 39 og enda ikke skjønt dette med el-ting...men mye med kroppen man ikke tenkte over før nå som iherdig prøver og symptomjeger",) Har ellers ikke vært helt som før de to siste periodene...vanligvis veldig stabil 27 dager med pos el-test ca midt imellom og vonde pupper etter det igjen som holder seg til mens...men nå ikke funnet sikker el, hadde ømme bryster gjennom hele mensperioden som kom etter bare tre uker og så gikk det over litt etterpå men kommet tilbake nå, og fortsatt ikke funnet el (prøvde bare den perioden jeg vanligvis har el).....hva betyr dette? overgangsalder som nærmer seg..gulp..??

Krysser fingrene for deg, ønsker attpåklatt, spennende dager for deg nå! :-D

Skrevet

Hei dere,

Her er det så travelt for tiden og i tillegg er jeg gått litt lei. Gjør alltid det når mensen er kommet. Da sitter jeg her og leser om symptomer, alle som tror de er gravide og alle som er blitt gravide, og synes alle er like teite...:-D Så bestemmer jeg meg for at jeg, i neste pp, skal ligge litt lvat i terrenget. Det holder omtrent til el og så er jeg på kjøret igjen (dvs. like psyk som alle andre her inne). :-D

Ja, mensen kom skikkelig i dag. Grrrr... Dritt altså... Så nå er det bare å gjyve løs å neste pp. Har absolutt ingen plan denne gangen, annet enn å ha sex...:-D Og selvfølgelig, så skal jeg prøve å bim'e litt mindre. Det nærmer seg flytting med stormskritt, så jeg regner med at bim'ingen vil begrense seg selv...:-D

Utrolignok så har jeg nesten ikke testet denne pp'en. Tok noen el-tester da jeg fikk el-slim, bare for å bekrefte at jeg fikk el. Og så testet jeg dagen før jeg reiste og den dagen jeg reiste. That's it! Er jeg flink eller? :-D

Klem

Skrevet

hopper inn her igjen, jeg, og hilser til nye og gamle skravlere! Gikk lei av prøving, symptomjakt og negative tester for noen uker siden. Klarte ikke å la være å tenkte på bim heller, følte meg som en bim-oman....! Tok derfor bim-pause og prøvd å innbille meg selv at jeg IKKE skulle tenkte på noe av dette og slappe helt av....lett.....og håpe at det hadde en positiv effekt. Så lenge varte avvenningskuren, og her er jeg igjen! :-) Ser at tjorven, mfl. fortsatt er her og regner med at prøvingen pågår for fullt???

Skrevet

Hei dere, og hei igjen til Bollus!

Jeg får det sånn hver gang jeg får mensen, da "kræsjlander" jeg og bestemmer meg for et nytt og bedre liv uten bim. Det varer nøyaktig til noen dager før el, og så er det på an' igjen.

Etterhvert er det blitt ganske så vanlig å få mensen og jeg merker at jeg ikke tar det så tungt lenger. DET er jo et godt tegn. Har også klart å begynne og glede meg over andre ting i livet og det er ekstremt godt. Nå gleder jeg meg til jeg skal bestille sydentur i kveld (pga. et noe ustabilt nett på jobben, så blir det vel ikke før i kveld nei...:-))!

Fordelen ved at jeg ikke ble gravid forrige pp er at jeg nå får med meg både NM og Nordisk, og hvis jeg går videre der, så rekker jeg til og med EM! I tillegg er det en del andre små-konkurranser i utlandet som jeg også vil ha med meg. Dette innebærer en del reising, så da er det godt å ikke være høygravid! :-D (Kan dere høre hvor posiiiiitiiiiiv jeg er? :-D) Har faktisk fått lysten på å reise tilbake, og *det* er et godt tegn! Tror den turen til Manchester gjorde underverker!

Ha en strålende dag jenter! (Jeg skal jobbe til 20.00, men det er for så vidt greit. Da kan jeg ta helg med god samvittighet! :-))

Klem

Skrevet

Hei jenter!

Der kom tanta gitt :-(

Da går vi inn i pp 7 - det begynner å bli litt, men jeg er stadig optimist :-)

Det som er litt positivt er at det ser ut som homeopati/akupunktur hjelper. Hun skulle forlenge syklusen min til helst 28 dager. Nå er den på 27!

Hyggelig å hilse på deg også da Bollus! Vi har jo snakket på din tråd i lange tider uten deg, så det er bra at du også endelig dukker opp!

Hvor lenge har du holdt på med babyprøving?

Skrevet

Velkommen tilbake bollus =D Sikkert godt med en lang pause her fra., så kommer du tilbake med masse pågangsmot igjen : ) ...så at du er over IKM på en annen tråd, så da håper vi på deg siden alle vi har fått mensen!! Grrr...

Vi trenger noen som blir gravid her inne snart!!

Jeg er i min 3. pp nå..så skal ha sex minst annen hver dag frem til IKM har jeg planer om : ) Tar ikke el tester eller noe, så satser på litt flaks ja!

synes du er super duper flink A 73!! testomanen i deg er på avvenning ser det ut som : D ! Flotte greier!! Og så godt at reise lysten er komet tilbake ja. det betyr jo at du er mere avslappet til denne prøve greia. kan ikke bli bedre nei : )

Så kjipt at mensen kom til deg og ØA !! Men samtidig så er det jo godt at syklusen blir bedre...den homeopaten din er jo magisk !! hmm!!

Nå skal jeg og mannen ha en romantisk helg uten barn, så det blir deilig. Ingen EL regner jeg med, men skal nok kose oss uansett! Så da sier jeg bare god helg til dere jenter. Så gleder jeg meg til å lese her inne på mandag igjen : )

Helge klemmer til alle sammen : )

Skrevet

Ha en super koselig og romantisk helg med mannen din Tjorven!

Dere for trene litt på babylaginga da ;-)

Synes du har vært veldig flink til ikke å teste deg ihjel A1973!

Skrevet

ja vi har hatt en herlig helg uten barn : ) Med en del trening ja ; )) Må jo øve så resultatet blir perfekt =D

Håper dere også har hatt ei flott helg -...selv med den hersens mensen!! Må vel begynne å være ferdig med den snart?

Synes og du har vært utrolig flink a 73 !! Kanskje du er blitt mer avslappet til prøvingen? Har så lyst å kjøpe baby klær...var på H & M i gr....åååå så mye søte småklær der var!!

klem

Skrevet

Får håpe all øvingen gir resultater da, Tjorven! :-)

Her i gården nærmer det seg trolig en reprise fra august og september. Er på overtid, 1 uke i morgen. Men det var jeg jo sist, og gangen før der igjen også.... Ingen tegn til hverken det ene eller det andre heller, så ikke lett å glede seg over at jeg er over tiden heller..Er egentlig mest redd for den kjipe følelsen man får når mensen kommer, man har tross alt et håp selv om det er normalt for meg at den er så sen. Er på en måte en milepæl i morgen, kommer den ikke da så er syklussen så lang at jeg kan kreve hjelp til å få satt systemet i gang. (tror jeg). Kommer uansett ikke til å ta test før onsdag. vente, vente, vente, gjør ikke på annet!

Dere er ved friskt mot dere andre her inne også ser det jo ut som! Hold ut jenter, vi har iallefall spenningen med å se i trusa hver gang vi går på do rundt IKM! :-)

Skrevet

Ja får håpe på det : )

Er du skikkelig plaget med syklusen din da Bollus ?? Min har ikke vært helt god etter sa. var 2 ganger på 33 dager og sist på 30 dager...g da er det jo umulig åp regne ut EL ....Jeg har enda ikke prøvd EL tester...tenkte å prøve ei stund først. Tror jeg vil bli stresset av så mye testing, så venter..og tar sjansen på at vi treffer en vakker dag!! Men er skikklig frustrerende når den blir lenger en normale 28 dager...man sjekker jo hele tiden etter blod....sukk...Krysser alt jeg har på at du ikke får mensen nå, men er gravid!!!

Skrevet

Ja, masse krøll med syklussen. Siden MA i mai har den vært på alt fra 30 til 38 dager. Utrolig kjedelig å vente de dagene etter at 28 dager er passert og har flere ganger hatt dilemmaet om jeg skulle drikke på fest eller ikke. Testene har jo vært negative, men samtidig har det jo vært mulighet for at jeg har vært veldig tidlig gravid...

tenkte også å prøve EL-tester hvis det ikke er klaff denne gangen. Har også bestilt time hos gyn. i november, gidder ikke vente på syklussen lenger. Til overmål har jeg en venninne som nettopp har funnet ut at hun er gravid. Hun prøvde el-test for første gang i sitt liv, fikk utslag, hoppet til køys og ble gravid. Urettferdig verden! Men selvfølgelig veldig herlig for henne! Nå er det snart vår tur, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!!!

Skrevet

38 dager er fryktelig lenge ja...da er det greit å komme seg til gynekolog . Ikke vits å styre for lenge før man kontakter legen når man er over 35 år. Har liksom ikke sååå god tid lenger da ! Noen blir jo gravid kjempe lett...urett ferdig innimellom dette livet ..men sånn er det jo bare...Vi får bare håpe at det ikke går så alt for lang tid med oss iallefall...jeg er iallefall ikke tålmodig kjenner jeg...og er kun i 3 pp...hmmm...men nå er det sex MINST annenhver dag her i huset...så får jeg håpe det slår til....har ikke lyst å begynne med masse testing...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...