Gå til innhold

Til Tjorven, A1973 og andre som vil skravle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

negativ test igjen......og ingen mensen!! litt irritert nå kan man vel si....Blir en laaaang syklus dette. Ja dag 34 i dag, så en evt positiv test ville nok slått ut til nå! nesten sikker på at el var den fredagen for 18 dager siden...sukk...leiiiiiiii.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen jenter.

ÆSJ, så kjedelig med negative tester da! MEN så lenge mensen ikke er kommet, er det enda håp! Selv har jeg faktisk ikke fått mensen enda... Vurderer nesten å teste i morgen tidlig, hvis den ikke er kommet til da... Synes det er merkelig at den ikke er kommet siden jeg har hatt innmari mye mensenvondt siden lørdag. Tror hele tiden at den skal komme, men så er det bare ørlite spotting.

Har hatt en ganske så fæl natt og morgen. Fikk snakket skikkelig med mannen og han skjønner meg jo. Stakker, han tenkte han bare ville oppmuntre meg litt, noe som gjorde at jeg trodde at han "føyset det" vekk. Han forsikret meg og at uansett hva som skjer, så er vi sammen om det. Allikevel føler jeg meg jævlig ensom.... Har noen sinnsyke "grinebyer" innimellom og tenker at verden er urettferdig og alt det der...:) I morges gråt jeg en time i strekk. Først før mannen gikk på jobb, så mens jeg snakket med min mor og så mens jeg chattet med bestevenninnen min. Heldigvis måtte jeg ta meg sammen for å gå på jobb. TAKK OG PRIS for at jeg må gå til jobben og har kunder som jeg kan snakke med om alt mulig annet.

Da jeg gikk til jobben tenkte jeg på at det faktisk ikke er verdens undergang om vi ikke skulle få det til. Vi HAR et barn sammen, vi har gode og interessante jobber begge to og vi har hverandre. Vi vil få et fullkomment, lykkelig liv, om vi ikke får flere barn også. Dette var faktisk det jeg sa FØR vi begynte prøvingen. Merkelig nok, så hadde jeg en følelse, allerede da, av at vi kanskje var for gamle. Hahaha, dette tenkte jeg da jeg gikk til jobben, nå sitter jeg her og sipper igjen...:-)

Tjorven: Du sier at vi har fått et barn fra før, men det har ikke noe å si når legen tror at jeg kanskje er kommet i en tidlig overgangsalder (BLÆÆÆÆÆÆH). Tegnene på tidlig overgangsalder er bl.a. kortere sykluser, spotting, små eggstokker og hetetokter. Hahahahaha, dumme meg, husker dere at jeg sa at jeg hadde hatt det mange netter denne syklusen? Jeg som trodde det var et godt tegn... :-/ Flere netter, denne sylusen, har jeg våknet av at jeg har vært helt våt av svette. I natt også. Typisk nok, så snakket vi om dette i går, men da tenlkte jeg ikke over at jeg hadde hatt det mye den siste pp'en, sa bare at jeg hadde hatt det under mensen. Da sa han at det var bra, for det hadde vært et dårlig tegn om jeg hadde det.... DRITT altså...

Oj, dette ble en lang melding. Er så godt å ha dere jenter!

MANGE klemmer

Skrevet

Huff.....nesten glad jeg har mensen...(snart ferdig også forresten).

A 1973...håper du er gravid og at du ikke har tidlig overgangsalder!!!! Berg og dalbane dette her. Sender gode tanker og ønsker!

Tjorven...hvordan vet du at du hadde eggløsning for 18 dager siden.....det er vel ikke sannsynlig. Det er alltid(?) 14 dager fra el til mensen. Mer sannsynlig at du har hatt sen el da vel.

Uvi følelse er tidlig graviditets symptom ja. Det har jeg hatt ved mine svangerskap. Har sett det i andre tråder her inne også. bare å lete det.

Spennende!!! Må innom å se hvordan det går med dere.

Lykke til!!

Skrevet

VRÆÆÆÆL, nå har jeg svidd av en CB, til ingen nytte selvfølgelig... Dette er galskap...:) Jeg VISSTE jo at den ville være negativ iom. at legen ikke så noe på innv. ul... Tulling... Ble så ivrig da jeg så at jeg ikke hadde spottet siden i formiddag...:-D

Men da kan den forb. mensen bare komme... Nå er jeg lei av å vente...:)

Klem

Skrevet

PS. Glemte å fortelle at tempen sank som en dupp i morges, så burde ikke testet, visste jo utfallet da... Men hvor er den **** mensen???

Skrevet

SAMME SIER JEG...HVOR ER DEN .....MENSEN... arg....kunne i det minste hatt noen symptomer annet en uvi følelse ...godt å høre at det faktisk kan være et symptom da...men har ikke så mye håp igjen....

Guuu det er godt å få skrive ut frustrasjon her !!!!!

Testomanen er tilbake a 73 ; ) Kan vi virkelig komme i overgangsalderen såååå tidlig??? syke greier!! Men så deilig at du har noen å snakke med om alle tankene dine iallefall!! det trengs ! Når skal du ta de prøvene - siden mensen enda ikke er kommet?

ååååååååååååååhhh...fortvilende denne vente tiden....

Skrevet

God morgen,

Noe nytt???

Her kom mensen i morges. Da er det bare å komme seg til sykehuset på fredag... Lurer jo litt på om jeg kan ta det i morgen også... Da kan mannen være med... Skal ringe til legen i dag.

Klem

Skrevet

Hei jenter!

Alt skjer jo på ettermiddagene og kveldene her - føler meg litt uttafor snufs :-( På den annen side gleder jeg meg alltid til å komme på jobb og sjekke korrespondansen mellom dere!

A1973, bra at mensen kom så du kan få sjekket hos legen. Overgangsalder og 35 år høres merkelig ut! Får ikke håpe det! Hvordan hadde moren din det - er ikke sånt arvelig?

Tjorven, kjipt med negativ test igjen!!!! ikke noe mens ennå eller?

Jeg har fremdeles mensmurringen, ingen spotting (men det prøver homeopaten å bli kvitt). Tanta skal komme i morgen eller fredag. Føler meg ikke gravid, så da er det vel bare å innse at man må inn i sin 8.pp :-(

Klem til dere iherdige og tapre kvinner :-)

Skrevet

Hei og god morgen : ))

fikk du ringt legen a 73?

Jeg føler meg heller ikke gravid ØA...men heller ingen tegn til mensen...Dag 35 i dag...Har et ørlite håp om at jeg produserer hcg sent, men det er vel tvilsomt når det er gått så lang tid!!! Har lyst å teste hver dag, men har jo ikke de billigtestene. Aldri bestilt sånne heller..Skal kjøpe en cb og ta til helgen om ikke mensen kommer da... : / Hadde jeg hatt stabile 28 dagers syklus, så ville jeg vært 1 uke over tiden i dag...men var på 31 dager sist, så hvis jeg tester lørdag-så blir det 1 uke etter det...Burde holde????

Har du ikke internett hjemme ØA ? DET må du skaffe deg vet du ; ) så du holder deg oppdatert !!! : D

en forvirret klem ; ))

Skrevet

Hei Tjorven! Så hyggelig at du stikker innom ihvertfall :-) :-) :-)

Vi har internett, men har kun PC på rommet til sønnen min, og der får jeg ikke lov til å være så mye ;-)

35 dager!!! Ja, du får kjøpe en test til helgen. Hva sa de hos legen da?

Jeg testet positivt nærmere en uke før ikm forrige gang jeg var gravid (13 år siden). Tenker derfor at jeg sikkert produserer hcg tidlig, og at jeg derfor ikke kan være gravid nå. Det kan jo være at kroppen min har endret seg med årene, og som du sa at billigtestene ikke er så nøyaktige. Er bare så lei av å bli så skuffet!!!

Er veldig spent på deg nå!

Skrevet

hei hei :) ja jeg må innom her hele tiden ; )) må jo få med meg alt som skjer med dere vet du : D

Du får ønske deg en bærbar pc i julegave så du holder deg oppdatert om kveldene og hihihi...

Legen var så ung og barnløs...så hun kunne ikke så mye sa hun selv....men ba meg ta en ny test om noen dager og evt komme tilbake om ikke mensen kommer...så gikk derfra like "klok" .Mne var jo ikke pga det jeg var der for, så derfor brukte vi ikke så mye tid på å snakke om det heller. må bare prøve å være tålmodig...ikke lett nei!!!

Mye kan ha skjedd på 13 år vet du : ) se bare på a 73 : / så kan godt være du produserer hcg sent nå? ! : D krysser fingrene for det!!

huff....denne pp ble ekstremt laaaang!!!!

Skrevet

Hei igjen,

Ja, ringte legen, og kontordamen der sa at det beste er å ta prøvene på dag 3, men at jeg KAN ta de på dag 2 eller 6 hvis det er krise. Jeg har bestemt meg for å ta de på dag 3. Vil ikke at det skal bli noe kluss pga. at de er tatt for tidlig eller for sent. Så nå har jeg avtalt med bestevenninnen min at hun skal være med. Føler meg utrolig heldig som har en sånn bestevenninne! Hun er 6 år eldre enn meg og lillesøsteren bor i USA. Så jeg blir litt lillesøster for henne, hun passer på meg og stiller ALLTID opp. :-D Hehe, hun sa at hun VELDIG gjerne vil bli tante, så hun stilte mer enn gjerne opp! Ååååååh, blir nesten litt rørt her jeg sitter. Heldige meg! :-D

Etter sykehuset skal vi spise lunsj sammen. Hadde egentlig bestemt et sted, men tror jeg skal finne et bedre et...:-D Hihi, hun blir med, jeg spanderer :-D

Kjenner jeg er lettere til sinns i dag ja. Er glad jeg får begynt utredningen så fort! Hehe, det gjelder vel å redde eggene mine, før de råtner... :-D

Klem

Skrevet

jeg lager en ny skravletråd...denne er og blitt så laaang ; ))

Skrevet

Ja, det beste hadde jo vært om du enten fikk vite at du var gravid eller at den hersens tanta kunne komme sånn at du kunne starte ny pp. Ikke så morsom t må lange pp, for da tar det jo så laaaaaaang tid før neste pp!

Får håpe jeg har begynt å produsere hcg sent, ja - og du også....veldig sent!

Tror kanskje det er greit at jeg ikke har PC tilgjengelig hele tiden! Jeg føler meg ganske oppslukt av BIM sånn som det er...jeg ville jo blitt helt asosial er jeg redd hihihi :-)

Så du på bøndene i går da, Tjorven?

For en idiot han trøndern!!! Hva synes du?

Skrevet

Så flott å ha en sånn venninne A1973! Veldig kos med sånne venninneturer på kafé!

Du får bare få en rekvisisjon til mannen din, så tar dere den prøven ved første anledning!

Tjorven har startet en ny tråd nå, for denne ble jo lang som et vondt år hihihi ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...